Er zijn ook tweedehands Volkswagen autoverkopers die niet louche zijn?quote:Op maandag 30 maart 2020 21:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Louche tweedehands volkswagen autoverkoper.
Al gezien denk ikquote:Op maandag 30 maart 2020 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
22.00 De Premier League Days van Robin Van Persie op Ziggo Sport kanaal 14
@:caland
die woont nog in NL?quote:Op maandag 30 maart 2020 21:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat is geen geheim toch? Mari Carmen.
quote:Op maandag 30 maart 2020 21:14 schreef Evertjan het volgende:
wat ben ik blij dat VI nog gewoon doorgaat tijdens deze corona crisis
quote:Op maandag 30 maart 2020 21:14 schreef Evertjan het volgende:
wat ben ik blij dat VI nog gewoon doorgaat tijdens deze corona crisis
Dat was Wilfredquote:Op maandag 30 maart 2020 21:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
ik dacht Danielle Overgaagquote:Op maandag 30 maart 2020 21:16 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ohja. Je hebt gelijk Rens.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik dacht Danielle Overgaag
https://www.villamedia.nl(...)-voor-hans-kraaij-jr
quote:Op maandag 30 maart 2020 21:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik dacht Danielle Overgaag
https://www.villamedia.nl(...)-voor-hans-kraaij-jr
ja toch als je een avondje langs al die talkshow en journaals zapt dan spring je bijna voor een trein van depressiviteitquote:
Een mens maakt fouten.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Te veel dingen tegelijk aan het doen Maxi.
Inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2020 21:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ja toch als je een avondje langs al die talkshow en journaals zapt dan spring je bijna voor een trein van depressiviteit
Toen kwam hij boerend en scheten latend uit de auto als hij net een zakje banaantjes had verorberd.quote:
delen ze die ook uit bij FC Groningen?quote:Op maandag 30 maart 2020 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen kwam hij boerend en scheten latend uit de auto als hij net een zakje banaantjes had verorberd.
vroeger was het wel spannende tv als hij mager was toen maakte hij nog wel eens ruzie met Geneequote:Op maandag 30 maart 2020 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Is hij wel grappiger zie wk 2010
Zie je wel, ze is helemaal niet dood.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:27 schreef Zipportal het volgende:
'Anne Frank' vlogt over tijd in Achterhuis in nieuwe YouTube-serie
https://nos.nl/artikel/23(...)e-youtube-serie.html
Daarom was Anne Drank dus trending. @:caland (lol)
Ik wilde net typen inb4 mention.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:28 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zie je wel, ze is helemaal niet dood.
@:slobeend
Niet zo slim, dan hebben die moffen haar dit keer zo gevondenquote:Op maandag 30 maart 2020 21:27 schreef Zipportal het volgende:
'Anne Frank' vlogt over tijd in Achterhuis in nieuwe YouTube-serie
https://nos.nl/artikel/23(...)e-youtube-serie.html
Daarom was Anne Drank dus trending. @:caland (lol)
lekker man af en een Youtube avondje houden met oude beelden van oa Cruijff Best Pele en Maradonnaquote:Op maandag 30 maart 2020 21:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Meestal vallen oude beelden tegen, maar dit oogt wel echt heel goed.
Stukje Sleepwet. Hele familie en verwanten erbij.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet zo slim, dan hebben die moffen haar dit keer zo gevonden
Een personulletie.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat Johan bedoelt is dat George Best een Mr Bigstar was.
Het is toch allang duidelijk dat er dit seizoen niet gevoetbald meer gaat worden.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het is allemaal heel lastig, er zijn juridische commissies bezig. Maar volgens Chris moeten ze wel een besluit nemen.
quote:Op maandag 30 maart 2020 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is mad omdat haags_kwartiertje zijn levenswerk heeft afgepakt.
quote:Tong80 of haags_kwartiertje
Hans heeft gelijk, waarom kan het hier niet zoals in Engeland?quote:Op maandag 30 maart 2020 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is toch allang duidelijk dat er dit seizoen niet gevoetbald meer gaat worden.
wist je dat hij tandarts is?quote:Op maandag 30 maart 2020 21:42 schreef Caland het volgende:
Jack Plooij mag van mij best een griepje krijgen
Verbaast me niet, daar heb ik ook altijd al een hekel aan gehad.quote:
quote:
NWS / Tandarts misbruikt patiënten in stoelquote:Er is al 473 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Ja met volkszanger tussen de vragen door ofzlquote:Op maandag 30 maart 2020 21:46 schreef Evertjan het volgende:
deze show zou leuker zijn in een bar/cafe-achtige setting met een blonde mede presentatrice
2 lachzakken als barmanquote:Op maandag 30 maart 2020 21:48 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja met volkszanger tussen de vragen door ofzl
Waarom is die vogelverschrikker zo vaak op tv eigenlijk?quote:Op maandag 30 maart 2020 22:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
En speciaal voor Johan ....
Ellie Lust bij Jinek![]()
![]()
Omdat ze is weggestuurd bij de politie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom is die vogelverschrikker zo vaak op tv eigenlijk?
Echt een vreselijk mens. Genant voor woorden.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
En speciaal voor Johan ....
Ellie Lust bij Jinek![]()
![]()
Je bent piswoest?quote:Op woensdag 1 april 2020 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga het niet meer kijken. Misschien weer na de zomer of zo maar het is mooi geweest.
Niet gelezenquote:Op woensdag 1 april 2020 17:44 schreef De_Kraam het volgende:
De nieuwe ikweethetookniets zijn uit @:Zipportal @:Wereldgozer
Zet hem op een Pquote:
quote:Aan de andere kant zegt Nijhuis ook: ,,Nu het alweer een paar weken duurt, verlang ik zelfs weer naar het gezeik. Want dat zou betekenen dat alles weer normaal is.’’
Tis watquote:Op donderdag 2 april 2020 12:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
‘Ik verlang nu zelfs weer naar het gezeik’
Drie toparbiters uit het Nederlandse voetbal vertellen erover. ,,Ik mis die wekelijkse uitdaging.’’
Op het veld zien we Bas Nijhuis voorlopig niet, maar wel op een kinderboerderij in Enschede. Hij zit in het bestuur van de stichting. ,,Geregeld ga ik er naartoe om eten te geven en om er schoon te maken. Daar heb ik nu lekker de tijd voor. Je kan de dieren niet laten zitten, hè.’’
Nee, Nijhuis (43) verveelt zich niet. Bij zijn huis heeft hij ook veel dieren en een groot stuk land. ,,Ik rijd daar veel met de trekker over. Om zes uur ‘s avonds ben ik kapot. Het erf is nog nooit zo strak geweest als nu.’’ Nijhuis bezit bovendien ook nog een bakkerij, die nog gewoon open is. ,,Al is het wel minder druk, omdat mensen nu sneller alles bij de supermarkt kopen.’’
Is voetbal dan tijdelijk helemaal weg uit het leven van Nijhuis? Nee, dat zeker niet. Hij heeft nog altijd frequent contact met de KNVB en de UEFA. ,,Bijpraten, simulatietrainingen. Naar beelden kijken. Is het rood of geel? We bespreken dat samen. Dat gaat gewoon door, alleen nu online. Maar ik mis het wel hoor, de wedstrijden.’’
In het weekend word ik onrustig
Kevin Blom
Dat geldt ook voor collega Kevin Blom (46). ,,Je hebt toch een soort biologische klok. In het weekend word ik onrustig’’, zegt hij. Los van het fluiten is Blom bij de KNVB ook voor 20 uur per week in dienst. Hij begeleidt scheidsrechters in de hoogste klassen van het amateurvoetbal, bij de jeugd en de vrouwen. ,,Er komt juist nu veel op ons af. Nu het amateurvoetbal voor dit seizoen geschrapt is, hebben de scheidsrechters veel vragen, bijvoorbeeld over promotie of degradatie. Verder gaat de begeleiding gewoon door.’’
Kevin Blom
Ook buiten het voetbal is Blom nu steeds behoorlijk actief. Zo speelde hij dinsdag mee in een tennismarathon van 24 uur voor het Ouderenfonds, wel volgens de RIVM-richtlijnen. En voor een bevriende horecaondernemer bezorgt hij af en toe shoarma in zijn woonplaats Alphen. Mensen aan de deur kijken hem dan verbaasd aan. Ja, hij is het echt. ,,Soms maken ze het VAR-gebaar, alsof ze de bestelling eerst moeten controleren. Ach, ik kan er wel om lachen.’’
Ook Danny Makkelie (37) doet voor de KNVB meer dan alleen fluiten zelf. Hij heeft als medewerker scheidsrechterszaken achttien jonge arbiters onder zijn hoede, die hopen op doorstroming naar het profvoetbal. ,,We zijn ook al druk bezig met volgend seizoen. Er is veel te doen als het gaat om de voorbereiding ervan.’’
Ik ben verslaafd aan fluiten, wil mijn energie kwijt. Ik heb thuis wel een minigym, maar dat is toch anders
Danny Makkelie
Makkelie zit sowieso niet graag stil. Hij werkt ook nog 18 uur als leidinggevende bij de politie, onder meer als hulpofficier van justitie. ,,Ik probeer nu tijdelijk wat meer diensten te draaien.’’ Werk genoeg dus, maar toch knaagt er iets. ,,Ik mis die wekelijkse uitdaging. Ik ben verslaafd aan fluiten en de adrenaline. Ik wil m’n energie kwijt. Ik heb thuis wel een minigym, maar dat is toch anders.’’
Voor Makkelie heeft de coronastop ook sportieve consequenties. Hij was met zijn team kandidaat om naar het EK te gaan. Net voordat het voetbal abrupt stopte, had hij nog Liverpool - Atlético Madrid in de Champions League tot een goed einde gebracht. ,,Een van onze doelen voor dit jaar was het EK. We balen dat het is uitgesteld. Deze maand zouden de teams bekend worden. Maar goed, hopelijk kunnen we er in 2021 alsnog bij zijn.’’
Fit blijven
In theorie zouden ze in juni weer kunnen fluiten. Intussen houden de scheidsrechters zichzelf fit. Blom, overigens als assistent-VAR onderdeel van Team Makkelie: ,,Tot vorige week sportte ik met een personal trainer, dat doe ik nu alleen. In overleg met de KNVB doe ik het wel iets rustiger aan nu, het lichaam even een beetje rust gunnen.’’
De scheidsrechters krijgen betaald per wedstrijd en lopen nu dus inkomsten mis. Nijhuis: ,,Ik heb ook andere inkomsten en kan het nog wel even uitzingen. Ik maak me geen zorgen. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jonge scheidsrechters een ander verhaal kan zijn.’’
Nijhuis ziet wel één voordeel van de voetballoze periode. ,,Op maandag word ik nu eindelijk weer lekker wakker. Niet met het gevoel dat overal waar je die ochtend komt meteen je kop er wordt afgehakt, over een beslissing van het weekeinde.’’
[..]![]()
![]()
https://www.ad.nl/nederla(...)het-gezeik~a2b13f86/
Even oefenen jongens![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2020 09:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kevin Blom die shoarma komt brengen, dat verwacht je ook niet.
Lolquote:,,Soms maken ze het VAR-gebaar, alsof ze de bestelling eerst moeten controleren. Ach, ik kan er wel om lachen.’’
quote:Valentijn te gast in Veronica Inside vanavond
Het is vrijdagavond, dus tijd voor Veronica Inside!
Naast de vertrouwde gezichten aan tafel Wilfred, Johan en René schuift Valentijn Driessen aan als gast. 'Graydon-mannetje' is gewaarschuwd, want de chef voetbal van De Telegraaf begon vrijdagochtend al in zijn column met zagen aan de stoelpoten van de Eredivisie-directeur en zal dit vanavond ongetwijfeld vervolg geven.
Daarnaast hebben Erik Ten Hag, Paul de Leeuw en Memphis Depay zich deze week geprofileerd op Instagram en heeft ook Ellie Lust weer van zich laten horen. Hoe kijken de mannen naar de uitspraken van Ajax-directeur Marc Overmars? Hoe nu verder met het voetbalseizoen?
nee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:33 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Loopt het beeld ook vast bij jullie?
Hoe/via wat kijk je?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:33 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Ja op de tv, ZiggoGO valt steeds uitquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:33 schreef hoedjevanpapier123 het volgende:
Knetter mentionquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:35 schreef Caland het volgende:
Boys
Even een paar uurtjes gesport @:ggmm @:onlogisch @:kapiteintje @:knetterkrankjorum
Vanaf nu kijk ik ook@:rensajacied
FF update installeren maatje.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:38 schreef Nober het volgende:
Kankerziggy
[ afbeelding ]
Sterf aan de corona joh kanker will moerer tyfushont
Koop een tv joh sloeberquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:38 schreef Nober het volgende:
Kankerziggy
[ afbeelding ]
Sterf aan de corona joh kanker will moerer tyfushont
en JAAPGODquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
Rutte doet het inderdaad echt fantastisch
RUTTEGOD
@:cor
Van der Sar had hem gewoon moeten informeren en/of terugfluiten als grote baasquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:45 schreef RamboDirk het volgende:
Overmars een beetje mr. bigstar uithangen.
Mimimimimiquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:50 schreef Zorro het volgende:
Als ajax van de afspraken afwijkt zie ik niet waarom Feyenoord dat niet zou mogen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:50 schreef Zorro het volgende:
Als ajax van de afspraken afwijkt zie ik niet waarom Feyenoord dat niet zou mogen.
Eerder een onzekere conducteur met burnout-klachtenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:51 schreef RamboDirk het volgende:
Gudde heeft de uitstraling van een conciërge.
Seizoen uitspelen heeft geen zin voor PSVquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit dus.
Jammer dat PSV zich achter de neuzen schaart
Snabbelen bij kutbedrijvenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van der Sar![]()
![]()
![]()
Collegereeks Excellent Leiderschap
Leer vanuit diverse invalshoeken naar jouw leiderschap te kijken. In deze inspirerende collegereeks geven experts en topsprekers uit de wetenschap en het bedrijfsleven hun visie op leiderschap en leer je hoe je dit toepast in de praktijk.
Van wie krijg je college?
Tijdens de collegereeks Excellent Leiderschap brengen de meest inspirerende sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk.
De hoogleraren en experts
Edwin van der Sar - algemeen directeur (statutair) AFC Ajax.
https://www.nyenrode.nl/o(...)leiderschap#sprekers
Tering daar moet je dan naar gaan luisteren en 2200 euro betalen voor die kneus![]()
![]()
![]()
?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Seizoen uitspelen heeft geen zin voor PSV
Brabant was vroeger ook NSB bolwerkquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit dus.
Jammer dat PSV zich achter de neuzen schaart
Daar ligt Appie niet wakker van.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van der Sar was ook zo een kanjer in de zaak van Nouri![]()
![]()
![]()
AMILIE NOURI WOEST NA PERSCONFERENTIE AJAX: "VAN DER SAR LIEGT EN VEEGT EIGEN STRAATJE SCHOON"
De familie van Abdelhak Nouri is niet opgelucht na de persconferentie van Edwin van der Sar. De technisch directeur van Ajax gaf maandagavond toe dat de Amsterdammers aansprakelijk zijn voor de situatie rond de 21-jarige voetballer. Dit zou de conclusie zijn na 'nieuwe inzichten'. Dat doet pijn bij de familie van Nouri. Zij zijn blij met de erkenning van Ajax dat er fouten zijn gemaakt, maar willen dat de voetbalclub erkent dat ze er vanaf het begin naast zaten. Dat zegt letselschadeadvocaat John Beer namens de familie tegen De Telegraaf. Ook de manier waarop Van der Sar de aansprakelijkheid van Ajax toegaf, deed pijn bij de familie
Lees meer: https://voetbalflitsen.nl(...)igen-straatje-schoon
Tering![]()
Ja johquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
?
Waren net zo lekker bezig man,plek 2/3 was gewoon mogelijk
Jij hebt een persoonlijke vete met vd Sar?quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
AMILIE NOURI WOEST NA PERSCONFERENTIE AJAX: "VAN DER SAR LIEGT EN VEEGT EIGEN STRAATJE SCHOON"
De familie van Abdelhak Nouri is niet opgelucht na de persconferentie van Edwin van der Sar. De technisch directeur van Ajax gaf maandagavond toe dat de Amsterdammers aansprakelijk zijn voor de situatie rond de 21-jarige voetballer. Dit zou de conclusie zijn na 'nieuwe inzichten'. Dat doet pijn bij de familie van Nouri. Zij zijn blij met de erkenning van Ajax dat er fouten zijn gemaakt, maar willen dat de voetbalclub erkent dat ze er vanaf het begin naast zaten. Dat zegt letselschadeadvocaat John Beer namens de familie tegen De Telegraaf. Ook de manier waarop Van der Sar de aansprakelijkheid van Ajax toegaf, deed pijn bij de familie
Tering![]()
Je brein is als een Ferrari maar het gaat erom wat je ermee doet.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van der Sar![]()
![]()
![]()
Collegereeks Excellent Leiderschap
Leer vanuit diverse invalshoeken naar jouw leiderschap te kijken. In deze inspirerende collegereeks geven experts en topsprekers uit de wetenschap en het bedrijfsleven hun visie op leiderschap en leer je hoe je dit toepast in de praktijk.
Van wie krijg je college?
Tijdens de collegereeks Excellent Leiderschap brengen de meest inspirerende sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk.
De hoogleraren en experts
Edwin van der Sar - algemeen directeur (statutair) AFC Ajax.
https://www.nyenrode.nl/o(...)leiderschap#sprekers
Tering daar moet je dan naar gaan luisteren en 2200 euro betalen voor die kneus![]()
![]()
![]()
De familie wil gewoon tientallen miljoenen cashen.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
Tering![]()
Nee, gewoon feiten en een kneusquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Jij hebt een persoonlijke vete met vd Sar?
Ach een andere teamarts liet Blind ook gewoon doorvoetballenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Don de Winter![]()
![]()
![]()
De verantwoordelijke teamarts zou dat wel moeten, de paardenlul
Kappen met deze shit/voicecrack.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nee, gewoon feiten en een kneus
quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je brein is als een Ferrari maar het gaat erom wat je ermee doet.
Lekker in de eerste de beste ronde eruit tegen clubs met een tiende van hun begrotingquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:55 schreef Marcoss het volgende:
Utrecht speelt als nummer 5 toch gewoon EL? Playoffs zijn er toch niet en de bekerwinnaar boeit dan niet..
En daar is nu een schade staat procedure voorquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
De familie wil gewoon tientallen miljoenen cashen.
Voetbalde op zijn twintigste nog steeds op de toekomstquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En daar is nu een schade staat procedure voor![]()
Hoeveel had Abeldhak kunnen verdienen in zijn carrière![]()
Precies tientallen miljoenen
Dan gaat ie maar lekker terug naar Polenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
Bram van Polen was VIESMAD op Valentijn.
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
Bram van Polen was VIESMAD op Valentijn.
En 15 jaar voetballen bij Heracles wat schuift datquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetbalde op zijn twintigste nog steeds op de toekomst
Die had nu bij Heracles Herácles gezeten ofzo
Dat kun je nooit zeggen. Voor hetzelfde geld was hij geflopt (zoals Assaidi, Aissati en Bakkali)quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En daar is nu een schade staat procedure voor![]()
Hoeveel had Abeldhak kunnen verdienen in zijn carrière![]()
Precies tientallen miljoenen
Klopt en daar maak je dus een gewogen gemiddelde van en dan kom je op een bedragquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat kun je nooit zeggen. Voor hetzelfde geld was hij geflopt (zoals Assaidi, Aissati en Bakkali)
Kloptquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:01 schreef Bluedisplay het volgende:
70 euro per uur is toch een heel bescheiden uurtatief?
Gemiddeld 4 ton x 12. 4.8mio.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En 15 jaar voetballen bij Heracles wat schuift dat
Smerige paardebek... Een maatschappelijke carrière...als deurwaarde jaquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Jan Smit heeft overal geld voor, behalve de tandarts.
quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Vandaar dat Brabanders over het algemeen veel achter de rug om pratenquote:Op vrijdag 3 april 2020 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Brabant was vroeger ook NSB bolwerk
Leuk feitje
Hopelijk heeft Wim Hordijk nog tijd.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:03 schreef De_Kraam het volgende:
Dat is dus de ondergrens, bovengrens is vele malen meer dus miljoenen claim van Nouri is volkomen terechtquote:
Gewoon een Achahbar 1.3quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat is dus de ondergrens, bovengrens is vele malen meer dus miljoenen claim van Nouri is volkomen terecht
quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:08 schreef De_Kraam het volgende:
Ellie moet echt eens door een dikke neger genomen worden.
Tering die heb ik zelfs in mijn afspeellijst.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
meisjes van de nacht heeft ie gecoverd
wel vrij bekend nummer
Van Praag onder een cirkelzaag is nog steeds 1 van mijn favoriete nummers voor op de tribunequote:
Wat kut dit.quote:
Robert Jensen = Pedofielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |