Goed boren en vullen? Als deze beste man met andere zaken bezig is tijdens het boren en vullen dan vraag ik mij af of dat wel zo professioneel ging. Wat een malloot om je toekomst zo om zeep te helpenquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:44 schreef slashdotter3 het volgende:
DAMME - Een 35-jarige Vlaamse tandarts is gearresteerd omdat hij patiëntes in zijn behandelstoel misbruikte.
Tien vrouwen dienden al een klacht in tegen W.D. die een goedlopende praktijk heeft in Damme, vlakbij Brugge.
Zo goed als hij boort en vult, zo slecht is hij in het leggen van sociale contacten met vrouwen, zo schrijft Het Nieuwsblad.
[ afbeelding ]
Een 35-jarige tandarts is gearresteerd nadat patiëntes klaagden dat hij hen had betast tijdens de behandeling.
„Hij wreef over mijn borsten en mijn vagina terwijl ik in zijn stoel lag”, aldus een slachtoffer in de krant. Andere vrouwen spreken over ’vreemde aanrakingen’ terwijl hij in hun mond aan het kijken was.
De jonge tandarts werd vrijdag opgepakt en verhoord. W.D. zou de beschuldigingen al gedeeltelijk hebben toegegeven en zit in de cel.
De politie onderzoekt of hij meer slachtoffers heeft gemaakt.
Het Verbond der Vlaamse Tandartsen is niet op de hoogte van de arrestatie. Voor zover zij weten is nog nooit een tandarts voor seksueel misbruik in de stoel veroordeeld.
Ik aan Wim Hordijk.quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik moest gelijk hieraan denken
The Dentist (1996) - IMDb
Een tandarts die zijn praktijk in Poortugaal heeft. Daar wil je ook liever niet bij op de stoel zitten. In het kader van een rechtszaak kan ik hier verder geen mededelingen over doen.quote:
Had. Is toch overgenomen?quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een tandarts die zijn praktijk in Poortugaal heeft. Daar wil je ook liever niet bij op de stoel zitten. In het kader van een rechtszaak kan ik hier verder geen mededelingen over doen.
Het probleem was juist dat hij alleen dacht aan boren en vullenquote:Op dinsdag 11 december 2018 10:46 schreef matspontius het volgende:
[..]
Goed boren en vullen? Als deze beste man met andere zaken bezig is tijdens het boren en vullen dan vraag ik mij af of dat wel zo professioneel ging. Wat een malloot om je toekomst zo om zeep te helpen
Ik snap dat ook niet. Ik was meteen opgestaan en had hem in zijn kruis geslagen. En daarna aangifte doen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:30 schreef karr-1 het volgende:
Als een tandarts aan andere lichaamsdelen dan je mond zit, sla je toch meteen alarm. Of laten die vrouwen het gewoon rustig gebeuren als een tandarts ineens aan je borsten gaat zitten?
Nee precies dat bedoel ik. Dat laat je toch niet zomaar gebeuren mag ik hopenquote:Op dinsdag 11 december 2018 18:50 schreef June. het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Ik was meteen opgestaan en had hem in zijn kruis geslagen. En daarna aangifte doen.
Het is nu ook niet zo dat hij eruit ziet als een Arnold Schwarzenegger![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2018 19:30 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Hoorde dat niet bij een standaard onderzoekje? Mijn dokter heeft mn ballen ook wel eens in zn mond genomen, maar dat was puur om het zoutgehalte te peilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |