Die man lijkt op een typetje van Koefnoen of Draadstaal.quote:
Maja er staat nu niet herhaling rechtsboven in beeld, en geen idee of ik dit al heb gezienquote:Op donderdag 2 april 2020 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ken deze nog niet volgens mij
Niet spoilen aub
Haar gezicht komt wel bekend voorquote:Op donderdag 2 april 2020 20:04 schreef jevl het volgende:
[..]
Maja er staat nu niet herhaling rechtsboven in beeld, en geen idee of ik dit al heb gezien
Hij doet me heel erg denken aan de vader van een vriend van me van vroeger. Dat was ook al zo'n onsympathieke lul met vingers.quote:
...en de redactie kan op afstand jurerenquote:Op maandag 11 mei 2020 19:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben een grotere tafel en Sonja Barend microfoons.
En ondertussen stiekem Twee voor Twaalf kijken zo te zienquote:
Nee, da's Premiere Pro, niet VLC of zoquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
En ondertussen stiekem Twee voor Twaalf kijken zo te zien
Werk jij bij de redactie van per seconde wijzer?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:50 schreef V. het volgende:
[..]
...en de redactie kan op afstand jureren
[ afbeelding ]
Zolang t maar geen autopsie wordt ouwe reusquote:
quote:
Daar ben ik dan toch niet meer bij, dus van mij mogen zequote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang t maar geen autopsie wordt ouwe reus
Het titelnummer maakte dat wel goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brothers in Arms was zo'n ontzettend saaie LP.
Ja die is wel fijn ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het titelnummer maakte dat wel goed natuurlijk.
Ik zou niet durvenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 18:32 schreef Remco het volgende:
[..]
Werk jij bij de redactie van per seconde wijzer?
Ik kende alleen Homelandquote:Op donderdag 14 mei 2020 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
David Coulthard kreeg wel echt drie makkelijke vragen bij tegenwoordige tijd, maar van driekwart van die series had ik nog nooit gehoord.
Ik ben best wel een seriekijker (zeker in deze coronatijd), maar detectives boeien me doorgaans totaal niet dus hier wist ik ook weinig van.quote:Op donderdag 14 mei 2020 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
David Coulthard kreeg wel echt drie makkelijke vragen bij tegenwoordige tijd, maar van driekwart van die series had ik nog nooit gehoord.
Ik zat niet zo goed op te letten, volgens mij heeft ie 1 joker nodig?quote:
Ik ook niet, dacht hakken over de sloot.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat niet zo goed op te letten, volgens mij heeft ie 1 joker nodig?
Ik was hier niet ver gekomen moet ik bekennen.quote:Op maandag 18 mei 2020 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor een Fries mag dit geen probleem zijn.
Klasse opmerking van Diekstra. Ajax? Maar u komt toch uit Friesland?quote:Op maandag 18 mei 2020 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor een Fries mag dit geen probleem zijn.
Dat niet, maar ze is wel lief. Sowieso, Berlijn, rondleidingen geven..quote:Op maandag 18 mei 2020 20:51 schreef thabit het volgende:
Wie durft het aan om zich door deze dame te laten pijpen?
Moet ook wel als je een vierde ronde wilt spelen.quote:
Yep, je moet het tempo er dan inhouden.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 19:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet ook wel als je een vierde ronde wilt spelen.
Ze lijkt elke keer tijdens de vraag te twijfelen, maar dan blijkt dat achteraf toch niet het geval.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze is een beetje hyper. Zij weet het wel 9/9
Ze weet idd veel; vrees wel dat 310 seconde te weinig is. Dan kun je in totaal maximaal 10 jokers ofzo inzetten.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:15 schreef Faraday01 het volgende:
Ze is erg goed maar misschien net te traag
Zolang ze maar niet gelijk een vraag krijgt waarbij ze een joker of vier moet gaan inzetten valt het wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:15 schreef Faraday01 het volgende:
Ze is erg goed maar misschien net te traag
die had ze vandaag niet nodig gehadquote:Op dinsdag 19 mei 2020 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze weet idd veel; vrees wel dat 310 seconde te weinig is. Dan kun je in totaal maximaal 10 jokers ofzo inzetten.
Hij ging al de fout in met Brazilië - Duitsland GENOTquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Met die laatste verbetering gaat hij de mist in.
Een vierde ronde is inhoudelijk toch ook niet per se moeilijker?quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:16 schreef Szura het volgende:
Met foto’s wel behoorlijk makkelijk voor een vierde ronde
Erik gaf laatst aan van wel.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een vierde ronde is inhoudelijk toch ook niet per se moeilijker?
Dan zijn we weer openquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Juno ken ik alleen van Ferdinand Grapperhaus
Ze zou alles mogen passen en 9 jokers kunnen inzettenquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:22 schreef wimderon het volgende:
Laatste vraag zal wel met muziekfragmenten zijn.
Mja, het hangt toch voor 90% af van het type vraag en of die de kandidaat ligt.quote:Op woensdag 20 mei 2020 20:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Erik gaf laatst aan van wel.
Al was deze tweede vraag ook niet erg lastig.
Dat was de enige film uit die lijst die ik gezien hebquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Juno ken ik alleen van Ferdinand Grapperhaus
Hij zei niet echt wat hij ingevuld wilde hebben. Hij zei iets van "en binnenlandse strijdkrachten, stop".quote:Op maandag 25 mei 2020 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die ene hadden ze wel moeten tellen toch?
Nja kan me voorstellen dat als je geen sport kijkt, je helene niet kent.quote:
Rob Hadders mag je als journalist toch ook echt wel weten.quote:
Tenzij er nu een lachwekkend simpele vraag komt.quote:
Die krijgt hij maar hij is traagquote:Op maandag 25 mei 2020 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij er nu een lachwekkend simpele vraag komt.
Nou, U vraagt, wij draaien.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij er nu een lachwekkend simpele vraag komt.
Cliff Burtongodquote:Op maandag 25 mei 2020 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ride the Lightning is natuurlijk de beste van Metallica.
Ja, dat hij dat niet weet is vreemd. Zo heette dat in Nederland vroeger ook gewoon.quote:
Hij dacht totaal niet na. Volstrekt kansloos zijn voor een vierde ronde en dan de laatste vraag maar 1 joker inzetten terwijl je tijd hebt voor 2..quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:17 schreef Szura het volgende:
Daar kwam ie goed weg, met z’n schepen en de kalief
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij dacht totaal niet na. Volstrekt kansloos zijn voor een vierde ronde en dan de laatste vraag maar 1 joker inzetten terwijl je tijd hebt voor 2..
Zeker, maargoed, dan moet je wel in de rondes daarvoor ook regelmatig ze alle 9 goed hebben. Hij had zelden alles goed en overleefde regelmatig echt met de hakken over de sloot. Dijkstra was ook verbaasd dat hij die 4e ronde overwoogquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaanIk verbaasde me vooral dat ie serieus ging nadenken over een 4e ronde. Maar hij kwam voor het spel, niet voor de knikkers, dat is dan wel weer tof. Ik zou willen dat meer deelnemers een 4e ronde zouden durven te spelen.
Goed hersteld. Numan was toen geeneens internationalquote:
En Muller-Wohlfahrtquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:06 schreef Remco het volgende:
Ik mis Cees-Rein van den Hoogenband in dit rijtje
Je kunt alleen al aan de namen en de landen van herkomst er iets van 7 raden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:07 schreef Szura het volgende:
Geen idee waarom hij nou zo panikeert met z’n twee jokers
Wanneer doe je mee? Ik voorspel 144/144quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:10 schreef wimderon het volgende:
Matige kandidaat, vragen zijn weer erg simpel.
Ik heb sterk de indruk dat de redactie niet veel met sport heeft ofzo. Ze zien toch ook wel dat de meeste sportkandidaten bij zo'n simpele vragen, waar dan ook nog foto's bij komen, zo alles invullen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wanneer doe je mee? Ik voorspel 144/144
Gratis geld wim!quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb sterk de indruk dat de redactie niet veel met sport heeft ofzo. Ze zien toch ook wel dat de meeste sportkandidaten bij zo'n simpele vragen, waar dan ook nog foto's bij komen, zo alles invullen.
Mja, dat heb ik meestal met tegenwoordige tijd ook wel, bij wetenschap zolang het geen plantjes of beestjes raden betreft en heel soms bij geschiedenis. Ook een beetje een kwestie van interesses.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb sterk de indruk dat de redactie niet veel met sport heeft ofzo. Ze zien toch ook wel dat de meeste sportkandidaten bij zo'n simpele vragen, waar dan ook nog foto's bij komen, zo alles invullen.
behalve als je heel toevallig tegen een bizarre vraag aan loopt is het simpelquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
De laatste tijd wemelt het ook van de vragen over schaatsen en damesvoetbal. Bij beiden heb ik twijfels of het wel voor sport mag doorgaan.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:04 schreef Szura het volgende:
Wenen en Praag draait ie om
Ik kan het weten, want ik kwam er na 4 dagen in Praag pas achter dat het niet de Donau maar de Moldau was
Tja, een omschrijving van beelden heb je ook niet veel aan.quote:
Met alleen de plaatsen noemen is het toch een prima vraag? Zoals deze vraag over broers best aardig is zonder foto’s.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, een omschrijving van beelden heb je ook niet veel aan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |