Goed hersteld. Numan was toen geeneens internationalquote:
En Muller-Wohlfahrtquote:Op woensdag 27 mei 2020 20:06 schreef Remco het volgende:
Ik mis Cees-Rein van den Hoogenband in dit rijtje
Je kunt alleen al aan de namen en de landen van herkomst er iets van 7 raden.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:07 schreef Szura het volgende:
Geen idee waarom hij nou zo panikeert met z’n twee jokers
Wanneer doe je mee? Ik voorspel 144/144quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:10 schreef wimderon het volgende:
Matige kandidaat, vragen zijn weer erg simpel.
Ik heb sterk de indruk dat de redactie niet veel met sport heeft ofzo. Ze zien toch ook wel dat de meeste sportkandidaten bij zo'n simpele vragen, waar dan ook nog foto's bij komen, zo alles invullen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 20:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wanneer doe je mee? Ik voorspel 144/144
Gratis geld wim!quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb sterk de indruk dat de redactie niet veel met sport heeft ofzo. Ze zien toch ook wel dat de meeste sportkandidaten bij zo'n simpele vragen, waar dan ook nog foto's bij komen, zo alles invullen.
Mja, dat heb ik meestal met tegenwoordige tijd ook wel, bij wetenschap zolang het geen plantjes of beestjes raden betreft en heel soms bij geschiedenis. Ook een beetje een kwestie van interesses.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb sterk de indruk dat de redactie niet veel met sport heeft ofzo. Ze zien toch ook wel dat de meeste sportkandidaten bij zo'n simpele vragen, waar dan ook nog foto's bij komen, zo alles invullen.
behalve als je heel toevallig tegen een bizarre vraag aan loopt is het simpelquote:Op woensdag 27 mei 2020 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
De laatste tijd wemelt het ook van de vragen over schaatsen en damesvoetbal. Bij beiden heb ik twijfels of het wel voor sport mag doorgaan.quote:Op woensdag 27 mei 2020 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:04 schreef Szura het volgende:
Wenen en Praag draait ie om
Ik kan het weten, want ik kwam er na 4 dagen in Praag pas achter dat het niet de Donau maar de Moldau was
Tja, een omschrijving van beelden heb je ook niet veel aan.quote:
Met alleen de plaatsen noemen is het toch een prima vraag? Zoals deze vraag over broers best aardig is zonder foto’s.quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, een omschrijving van beelden heb je ook niet veel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |