Tenzij er nu een lachwekkend simpele vraag komt.quote:
Die krijgt hij maar hij is traagquote:Op maandag 25 mei 2020 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij er nu een lachwekkend simpele vraag komt.
Nou, U vraagt, wij draaien.quote:Op maandag 25 mei 2020 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij er nu een lachwekkend simpele vraag komt.
Cliff Burtongodquote:Op maandag 25 mei 2020 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ride the Lightning is natuurlijk de beste van Metallica.
Ja, dat hij dat niet weet is vreemd. Zo heette dat in Nederland vroeger ook gewoon.quote:
Hij dacht totaal niet na. Volstrekt kansloos zijn voor een vierde ronde en dan de laatste vraag maar 1 joker inzetten terwijl je tijd hebt voor 2..quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:17 schreef Szura het volgende:
Daar kwam ie goed weg, met z’n schepen en de kalief
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaanquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij dacht totaal niet na. Volstrekt kansloos zijn voor een vierde ronde en dan de laatste vraag maar 1 joker inzetten terwijl je tijd hebt voor 2..
Zeker, maargoed, dan moet je wel in de rondes daarvoor ook regelmatig ze alle 9 goed hebben. Hij had zelden alles goed en overleefde regelmatig echt met de hakken over de sloot. Dijkstra was ook verbaasd dat hij die 4e ronde overwoogquote:Op woensdag 27 mei 2020 08:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens bij stilgestaanIk verbaasde me vooral dat ie serieus ging nadenken over een 4e ronde. Maar hij kwam voor het spel, niet voor de knikkers, dat is dan wel weer tof. Ik zou willen dat meer deelnemers een 4e ronde zouden durven te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |