Wat een gehannes, ook een keer een verhaal gehoord dat een patient die per ambulance vervoert werd 2 keer achter elkaar bij een botsing betrokken raakte.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:55 schreef maan_man het volgende:
[..]
Klopt, bus met patiënten schijnt naar Nijmegen te worden gesleept. Daar worden de patiënten gecontroleerd en dan met ambulances door naar Groningen.
Jep, Dat klopt.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zeker een optie, maar als dat echt veel wordt gedaan zou je sterftecijfer ook omhoog moeten schieten.
dan moet je alleen nu nog uitzoeken of het een rinovirus of een coronavirus was. De eerste komt vaker voor in NL gemiddeld over het jaar.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:49 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Het was ook geen griep, ik had geen koorts maar wel heel benauwd en hoesten.
quote:Op maandag 30 maart 2020 19:53 schreef Kyran het volgende:
Nieuw tabelletje
Aantal overleden / herstelde patiënten die op NICE staan ook toegevoegd.HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die Nice site zie ik een lager aantal bewezen patiënten op de ic, dan in jouw grafiek. Is het aantal gedaald?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ja.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Op die Nice site zie ik een lager aantal bewezen patiënten op de ic, dan in jouw grafiek. Is het aantal gedaald?
[ afbeelding ]
Het is continue in beweging, en idd momentaal wat gedaald.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
[ afbeelding ]
https://www.businessinsid(...)oronavirus-uitbraak/quote:De regering van Boris Johnson is naar verluidt woedend over hoe China omgaat met de uitbraak van het coronavirus. Volgens de Mail on Sunday dreigen Britse ambtenaren met een “afrekening” zodra de coronacrisis achter de rug is.
Regeringsmedewerkers vermoeden dat China misinformatie verspreidt over de ernst van de corona-uitbraak in het land. Wetenschappers zouden premier Johnson hebben gewaarschuwd dat het aantal bevestigde besmettingen 15 tot 40 keer hoger kan liggen dan China beweert. Op dit moment zijn er volgens de Chinese autoriteiten ruim 81.000 gevallen bekend.
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:02 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Het is continue in beweging, en idd momentaal wat gedaald.
Het geeft wel een erg vertekend beeld natuurlijk op dit moment. Nog maar 23 hersteld tegenover 145 overleden, maar wij weten ook dat heel groot deel pas na drie weken herstelt.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:59 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Jep, Dat klopt.
Vooralsnog lijken je kansen niet best zodra je op de IC terecht komt
Die 1048 veranderd constant ja.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
[ afbeelding ]
Wat een heldquote:Op maandag 30 maart 2020 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik de 1000 niet mis. Dan heb ik 1, 100, 500 en 1000 op mijn cv.
Als je dik genoeg bent heb je je eigen natuurlijke social distancing.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Gewoon maximaal aan social distancing doen.
NOS Livequote:'Kliklijn' Purmerend en Beemster populair
Purmerenders en inwoners van de gemeente Beemster in Noord-Holland maken goed gebruik van een corona-klachtenpunt, dat te vinden is op de websites van de gemeenten. Bezorgde bewoners kunnen er sinds een paar dagen melding van maken als ze bijvoorbeeld mensen op straat zien die volgens de nieuwe regels te dicht bij elkaar in de buurt staan.
Inmiddels is er 131 keer geklaagd in beide gemeenten, zegt een woordvoerder tegen NH Nieuws. Handhavers hebben tot nu toe alleen waarschuwingen gegeven aan overtreders. Vanaf nu worden er boetes gegeven aan mensen die zich niet aan de regels houden.
Kan. Maar gebeurt weinig en vaak een stuk korter.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:12 schreef VersKers het volgende:
Kan je met griep (influenza) ook op het intesive care terecht komen?
Je kan zelfs zonder griep op de IC terechtkomen.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:12 schreef VersKers het volgende:
Kan je met griep (influenza) ook op het intesive care terecht komen?
ja.. waarmee dan?quote:Op maandag 30 maart 2020 20:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je kan zelfs zonder griep op de IC terechtkomen.
en wat @:Pumpalov zegt
Zei ik het niet 200 topics geleden? Zet een kliklijn op en die staat binnen de kortste keren roodgloeiend.quote:
Vanmiddag ook twee vechtpartijen hier in Purmerend in een supermarkt. (zelfde supermarkt, 1 minuut na elkaar)quote:
Bijvoorbeeld een auto-ongelukquote:
Gelukt. Filmpje helemaal uitkijken.twitter:VrouwvdVrijheid twitterde op maandag 30-03-2020 om 13:36:09Ondertussen in de supermarkt in #Purmerend.
Flinke knokpartij aan de gang. Heftige beelden van een stuk tuig die een vrouw aardig toetakelt.
#coronavirus #Coronavirusnl https://t.co/Q2vKUteM55 reageer retweet
Ben benieuwd hoeveel valse meldingen er zijn. Als ik zo links en rechts een beetje op social media kijk zijn er legio figuren die er heilig van overtuigd zijn dat kinderen onder de 12 jaar alleen maar onder toezicht naar buiten mogen...quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:16 schreef _I het volgende:
Gelukt. Filmpje helemaal uitkijken.twitter:VrouwvdVrijheid twitterde op maandag 30-03-2020 om 13:36:09Ondertussen in de supermarkt in #Purmerend.
Flinke knokpartij aan de gang. Heftige beelden van een stuk tuig die een vrouw aardig toetakelt.
#coronavirus #Coronavirusnl https://t.co/Q2vKUteM55 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |