Viesdik. Al die producten daarvoor zijn toch met extra vet zodat het alsnog 'lekker' wordt?quote:Op maandag 30 maart 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat morgen mijn airfryer wordt bezorgd?
https://www.frituurgezond.nl/recepten/airfryer-recepten-kip/quote:Op maandag 30 maart 2020 16:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Viesdik. Al die producten daarvoor zijn toch met extra vet zodat het alsnog 'lekker' wordt?
Jammer.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik loop weer hopeloos achter merk ik. Was van plan een Nintendo Switch te kopen voor de kinderen, is dat ding uitverkocht.
Jammer.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik loop weer hopeloos achter merk ik. Was van plan een Nintendo Switch te kopen voor de kinderen, is dat ding uitverkocht.
niet mijn probleemquote:Op maandag 30 maart 2020 16:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend blij dat ik nu weet hoe je nieuwe wasmachine er uitziet.
Geen oranje scherm, @Doublepain is nu erg teleurgesteld.quote:
Dingen zoals friet/patat die worden aangeprezen als 'voor de airfryer' hebben vaak extra vet.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.frituurgezond.nl/recepten/airfryer-recepten-kip/
Hoe kun je extra vet toevoegen aan kip?
Dat bepaal jij nietquote:Op maandag 30 maart 2020 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dingen zoals friet/patat die worden aangeprezen als 'voor de airfryer' hebben vaak extra vet.
Erg verwarrend inderdaad.quote:
Ik zie dat jet het al afzwakt. "al die producten" wordt "hebben vaak". Ik weet het ook niet 3rr0r.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dingen zoals friet/patat die worden aangeprezen als 'voor de airfryer' hebben vaak extra vet.
Ga het toch vooral als oven en voor (normaal) vlees gebruiken.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oei, dat restvochtpercentage ziet er niet goed uit.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede vraag. Dit zijn de specs volgens de site.
[ afbeelding ]
IK PLUIS DIT MORGEN TOT OP DE BODEM UIT
Ja, dat geintje flikt je moeder me niet nog een keer.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat @:onlogisch zich weer heeft laten oplichten.
Viandellengod. Laatste keer was middelbare school denk ik.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat jet het al afzwakt. "al die producten" wordt "hebben vaak". Ik weet het ook niet 3rr0r.
Wat ik wel weet is dat die kuthamsteraars er voor hebben gezorgd dat er vrijdag geen viandellen meer waren. Airfryer viandellen zijn godlike.
Ik kan airfryer viandellen van harte aanbevelen.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga het toch vooral als oven en voor (normaal) vlees gebruiken.
1600 is ook al veel hoorquote:Op maandag 30 maart 2020 16:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goede vraag. Dit zijn de specs volgens de site.
[ afbeelding ]
IK PLUIS DIT MORGEN TOT OP DE BODEM UIT
Onlangs herontdekt.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Viandellengod. Laatste keer was middelbare school denk ik.
Krijgen die wel een lekker krokant randje dan?quote:Op maandag 30 maart 2020 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan airfryer viandellen van harte aanbevelen.
hangt er vanaf bij wiequote:Op maandag 30 maart 2020 16:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oei, dat restvochtpercentage ziet er niet goed uit.
Topuser ben je toch ook hè. Meteen de onzekerheid van @onlogisch over een mogelijk tekort aan toeren wegnemen.quote:
Niemand lachtquote:Op maandag 30 maart 2020 16:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat geintje flikt je moeder me niet nog een keer.
Jawel. Maar je moet ze er wel alleen in doen. Dus geen kroketten en viandellen samen. Alles apart.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijgen die wel een lekker krokant randje dan?
Da's goffetomme ook vroeg.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb geen zin meer en moet om 5 uur nog iemand bellen.
Puur wanbeleid.
@niemandquote:
Ik moet nog erwtensoep maken, eerst nog rondje wandelen. (zonder vrienden)quote:Op maandag 30 maart 2020 16:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb geen zin meer en moet om 5 uur nog iemand bellen.
Puur wanbeleid.
En kaassouflé?quote:Op maandag 30 maart 2020 16:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Maar je moet ze er wel alleen in doen. Dus geen kroketten en viandellen samen. Alles apart.
Krokant lukt wel in dat ding.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Krijgen die wel een lekker krokant randje dan?
Ik merk dat ik geen empathie meer over heb en ik had al bijzonder weinig van nature.quote:
Misschien straks even iemand in zijn/haar gezicht kuchen. Even lekker de spanning eraf.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik merk dat ik geen empathie meer over heb en ik had al bijzonder weinig van nature.
Mwah, ik spuit vanavond wel even je moeder in haar bekkie. Dat heeft meestal hetzelfde effect.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien straks even iemand in zijn/haar gezicht kuchen. Even lekker de spanning eraf.
Tokkiequote:Op maandag 30 maart 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat morgen mijn airfryer wordt bezorgd?
Stik voorzichtig.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hier eten we al warm, nu.
A, kaasschnitzel, g, @:Drizzt_DoUrden
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik spuit vanavond wel even je moeder in haar bekkie. Dat heeft meestal hetzelfde effect.
Ja, en @onlogisch bestelt twee kapsalon voor de sla. Zelfde verhaal dit hoor.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga het toch vooral als oven en voor (normaal) vlees gebruiken.
Niet mijn probleem.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ik spuit vanavond wel even je moeder in haar bekkie. Dat heeft meestal hetzelfde effect.
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en @:onlogisch bestelt twee kapsalon voor de sla. Zelfde verhaal dit hoor.
Dat vind ik niet lekker. Dus nooit geprobeerd.quote:
Ik hoorde laatst iemand 2 grote friet speciaal, 3 frikandellen, en nog een bende andere snacks bestellen. Voor 1 persoon. En dan wilde hij ook nog een mexicano en een bamihap 'voor tijdens het wachten'...quote:Op maandag 30 maart 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook wel een beetje een wijvensnack natuurlijk. Daarom verbaast het mij niks dat @kapiteintje er zo dol op is.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat vind ik niet lekker. Dus nooit geprobeerd.
Ook eens meegemaakt na een avondje in de kroeg. Kwam er zo'n veel te dikke jonge gozer om half 2 's nachts een hele zak vol friet en snacks halen. Hij vertelde er wel 28 keer bij dat het voor zijn vrienden thuis was.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iemand 2 grote friet speciaal, 3 frikandellen, en nog een bende andere snacks bestellen. Voor 1 persoon. En dan wilde hij ook nog een mexicano en een bamihap 'voor tijdens het wachten'...
Mesquote:Op maandag 30 maart 2020 16:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vertel dat maar in Den Haag.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kaassouflé is de hipster onder de snacks.
Culinair wel. Vlaams, Mexicaans en Indonesisch.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst iemand 2 grote friet speciaal, 3 frikandellen, en nog een bende andere snacks bestellen. Voor 1 persoon. En dan wilde hij ook nog een mexicano en een bamihap 'voor tijdens het wachten'...
@RensAjacied beukt je de moederquote:Op maandag 30 maart 2020 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel een beetje een wijvensnack natuurlijk. Daarom verbaast het mij niks dat @:kapiteintje er zo dol op is.
Fusion cuisinequote:Op maandag 30 maart 2020 16:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Culinair wel. Vlaams, Mexicaans en Indonesisch.
Ja, maar dan ben je een gewone vreetzak. Deze gast kon zelfs 5 minuten niet wachten zonder te vreten. Dan ben je toch wel buitencategorie.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook eens meegemaakt na een avondje in de kroeg. Kwam er zo'n veel te dikke jonge gozer om half 2 's nachts een hele zak vol friet en snacks halen. Hij vertelde er wel 28 keer bij dat het voor zijn vrienden thuis was.
...dan ben je niet goed.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En als je tijdens het wachten bij de Chinees een biertje naar binnen hakt, tot welke categorie behoor je dan?quote:Op maandag 30 maart 2020 16:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je een gewone vreetzak. Deze gast kon zelfs 5 minuten niet wachten zonder te vreten. Dan ben je toch wel buitencategorie.
Ik begrijp ook niet hoe je een bestelling kunt doen en dan een aparte bestelling voor bij het wachten. Is er dan een snelfrituur voor de snacks tijdens het wachten ofzo?quote:
Wie kopt hem in?quote:Op maandag 30 maart 2020 16:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En als je tijdens het wachten bij de Chinees een biertje naar binnen hakt, tot welke categorie behoor je dan?
En hoe lang wacht je gemiddeld op je eten? 5 minuten?quote:Op maandag 30 maart 2020 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet hoe je een bestelling kunt doen en dan een aparte bestelling voor bij het wachten. Is er dan een snelfrituur voor de snacks tijdens het wachten ofzo?
Dat is toch normaal?quote:Op maandag 30 maart 2020 16:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En als je tijdens het wachten bij de Chinees een biertje naar binnen hakt, tot welke categorie behoor je dan?
Ik heb geen idee, maar hij kreeg zijn wachtvoer inderdaad eerder.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet hoe je een bestelling kunt doen en dan een aparte bestelling voor bij het wachten. Is er dan een snelfrituur voor de snacks tijdens het wachten ofzo?
In Nederland had het nog gekund, maar aangezien ze in België gruwelen van snacks uit de muur vroeg ik het me toch af.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar hij kreeg zijn wachtvoer inderdaad eerder.
quote:In overvolle vluchtelingenkampen kan het coronavirus zich snel verspreiden, en daarom begint Stichting Vluchteling een inzameling. Mensen kunnen geld doneren op Giro 999, dat wordt opengesteld. Bekende Nederlanders als Art Rooijakkers en Waldemar Torenstra roepen het publiek op om geld te geven.
Mensen die dit niet doen zouden ze eigenlijk preventief moeten ruimen.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het was ook in Nederland, het was in Goirle.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In Nederland had het nog gekund, maar aangezien ze in België gruwelen van snacks uit de muur vroeg ik het me toch af.
Dat klinkt niet heel Nederlands.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was ook in Nederland, het was in Goirle.
Maar dan moet je het eerst niet doen, dus dat maakt preventief ruimen erg lastig.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die dit niet doen zouden ze eigenlijk preventief moeten ruimen.
quote:
Oei.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen die dit niet doen zouden ze eigenlijk preventief moeten ruimen.
Rare plek om naar de frituur te gaan?quote:Op maandag 30 maart 2020 17:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was ook in Nederland, het was in Goirle.
Ik ben in Eindhoven ooit bij de gierigste Chinees ooit geweest. Er zat een oudere heer te wachten op zijn bestelling en die moest een tabletje innemen. Hij vroeg om een glaasje water en dat kreeg hij ook netjes. Alleen rekende ze er later wel 1,50 voor aan. Voor kraanwater.quote:
Ze kunnen toch overal gewoon een pan met vet aanzettenquote:Op maandag 30 maart 2020 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rare plek om naar de frituur te gaan?
Niet echt, is mijn barrio he..quote:Op maandag 30 maart 2020 17:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rare plek om naar de frituur te gaan?
Ik begrijp niet hoe Don bij een frituur in Goirle terechtkomt, bedoel ik.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kunnen toch overal gewoon een pan met vet aanzetten
(behalve Chinezen, die kunnen geen friet bakken)
Is zijn barrio.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik begrijp niet hoe Don bij een frituur in Goirle terechtkomt, bedoel ik.
Eens, die verneuken alles. Met hun coronafriet.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze kunnen toch overal gewoon een pan met vet aanzetten
(behalve Chinezen, die kunnen geen friet bakken)
Dat is niet gierigheid, dat is oplichting.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben in Eindhoven ooit bij de gierigste Chinees ooit geweest. Er zat een oudere heer te wachten op zijn bestelling en die moest een tabletje innemen. Hij vroeg om een glaasje water en dat kreeg hij ook netjes. Alleen rekende ze er later wel 1,50 voor aan. Voor kraanwater.
Daar kom ik vandaan. En als ik in Tilburg ben en een keer iets vet wil eten, ga ik altijd naar dezelfde cafetaria in Gôôl.quote:
Terwijl bij je broer in de straat het beste frietje stoof ooit zit.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar kom ik vandaan. En als ik in Tilburg ben en een keer iets vet wil eten, ga ik altijd naar dezelfde cafetaria in Gôôl.
Echt? De volgende keer dat je er bent, zal ik je meenemen naar mijn stamfrituur.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl bij je broer in de straat het beste frietje stoof ooit zit.
Ja echt zo'n ontzettende paupertent van de buitenkant met wat viezige Nederlanders. Je broer kende ze in ieder geval. Ze hadden er uitstekend zelfgemaakt stoofvlees en flesjes hertog jan.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Echt? De volgende keer dat je er bent, zal ik je meenemen naar mijn stamfrituur.
quote:Op maandag 30 maart 2020 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben in Eindhoven ooit bij de gierigste Chinees ooit geweest. Er zat een oudere heer te wachten op zijn bestelling en die moest een tabletje innemen. Hij vroeg om een glaasje water en dat kreeg hij ook netjes. Alleen rekende ze er later wel 1,50 voor aan. Voor kraanwater.
Tbh in die straat ziet bijna alles er pauper uit.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja echt zo'n ontzettende paupertent van de buitenkant met wat viezige Nederlanders. Je broer kende ze in ieder geval. Ze hadden er uitstekend zelfgemaakt stoofvlees en flesjes hertog jan.
Laatst nog opgezocht. Eetsalon Van Iersel.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tbh in die straat ziet bijna alles er pauper uit.
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik merk dat ik geen empathie meer over heb en ik had al bijzonder weinig van nature.
quote:Op maandag 30 maart 2020 17:12 schreef Caland het volgende:
Klant neemt niet op.
Nou, dan krijgt 'ie de vinkentering maar.
Ja, ik was in de war. Ik ben wel bij je ouders geweest, maar dat was gewoon in Tilburg geloof ik dus ik ging er van uit dat de hele origine ook echt in Tilburg lag.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daar kom ik vandaan. En als ik in Tilburg ben en een keer iets vet wil eten, ga ik altijd naar dezelfde cafetaria in Gôôl.
Korvelgodquote:Op maandag 30 maart 2020 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tbh in die straat ziet bijna alles er pauper uit.
Ah ja, dat is echt 4 deuren verder ofzo bij mijn broer.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst nog opgezocht. Eetsalon Van Iersel.
quote:Op maandag 30 maart 2020 17:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Laatst nog opgezocht. Eetsalon Van Iersel.
quote:Mandy van Seeters
2 reviews
2 maanden geleden
10 euro zowat voor 2 snacks en 'verse' friet die slap is en de snacks die niet goed gebakken zijn. "VoLgenS GoOgLe 4,3 " ik zie het -_-'. Diep triest.
quote:Lazlo Herwich
5 reviews · 1 foto
2 maanden geleden
Gadverdamme wat een slechte friet en dan nog durven te zeggen dat de friet vers is het lag de hele dag al boven in werd gewoon eruit geschept en serveert en de berkenklauwen waren ook niet gaar. Ongelofelijk dat je zulke hoge prijzen durft te vragen voor zulk laag voedsel.
Stukje Iersel.quote:Randy Samallo
9 reviews · 1 foto
6 maanden geleden
Friet was bij vorige eigenaar veel lekkerder
Eigenaresse reageerde alleen op positieve berichten dat typeert haar , lijkt voortaan meer op een café met die zatlappen elke avond
Mijn broertje heeft daar ook mee te maken gehad. Eigenaar van een restaurant 5 minuten verderop liet zijn hele familie negatieve recensies schrijven. Waren echt hilarisch soms.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De concurrent om de hoek heeft eventjes wat mensen ingeschakeld
En toen met 20 Suriboys erheen en even de broek laten zakken?quote:Op maandag 30 maart 2020 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft daar ook mee te maken gehad. Eigenaar van een restaurant 5 minuten verderop liet zijn hele familie negatieve recensies schrijven. Waren echt hilarisch soms.
Toch wel lullig, al weet ik niet of er veel mensen zijn die daar echt naar kijken als ze ergens gaan eten.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft daar ook mee te maken gehad. Eigenaar van een restaurant 5 minuten verderop liet zijn hele familie negatieve recensies schrijven. Waren echt hilarisch soms.
Nee, waren laatste stuiptrekkingen. Inmiddels is die zaak gesloten.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En toen met 20 Suriboys erheen en even de broek laten zakken?
Doe dat bij thuisbezorgd vaak wel als ik iets nieuws ziequote:Op maandag 30 maart 2020 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel lullig, al weet ik niet of er veel mensen zijn die daar echt naar kijken als ze ergens gaan eten.
Niet zo zeer voor afhaal eten denk ik, wel als het om een 'normaal' restaurant gaat.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel lullig, al weet ik niet of er veel mensen zijn die daar echt naar kijken als ze ergens gaan eten.
ik filter toch wel een beetje op 4+ sterren eigenlijkquote:Op maandag 30 maart 2020 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij gaat nog een stap verder zelfs...quote:Op maandag 30 maart 2020 18:09 schreef fetX het volgende:
Gelachen in het Feyenoordtopic.
(dat kon wel vaker, maar sinds het parodietopic een stuk minder)
quote:Op maandag 30 maart 2020 18:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij gaat nog een stap verder zelfs...
quote:Op maandag 30 maart 2020 18:21 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Dit kan echt niet. Ik raad iedereen aan om even een kijkje te nemen
nee hou opquote:
die zijn helemaal kapot gemaakt door de meest invloedrijkste persoon van Nederlandquote:Op maandag 30 maart 2020 18:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Benieuwd wat jij als marketingstudent van het stukje over RUMAG. vindt.
Het feyenoordtopic is altijd leuk wat een hoop stelletje debielen daar zeg genot. de meeste zijn niet eens Rotterdammersquote:Op maandag 30 maart 2020 18:09 schreef fetX het volgende:
Gelachen in het Feyenoordtopic.
(dat kon wel vaker, maar sinds het parodietopic een stuk minder)
meest invloedrijkstequote:Op maandag 30 maart 2020 18:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee hou op
[..]
die zijn helemaal kapot gemaakt door de meest invloedrijkste persoon van Nederland
dit gaan ze niet overleven en Rumag heeft een GROOT PROBLEEM @:lenny_leonard @:zipportal @:coco. @:wereldgozer @:afcniels
niet gezien, misschien laterquote:Op maandag 30 maart 2020 18:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben op mobiel
wat vond jij van lubach
Hehe, bevalt nog wel dus?quote:Op maandag 30 maart 2020 18:51 schreef Doublepain het volgende:
@:scrummie2.1
Ik heb een tof riddertjesspel gekocht voor op Shadow
Shadowgod
hadden ze maar een ander vak moeten kiezenquote:Op maandag 30 maart 2020 18:46 schreef kapiteintje het volgende:
Op een schaal van 1 t/m 10, hoeveel medelijden hebben jullie met vrouwelijke weeskinderverzorgers die in de grootste uithoeken van de wereld vastzitten?
@GGMMquote:Op maandag 30 maart 2020 19:00 schreef Tjacka het volgende:
heb kip en piepers en courgette en uien en tomaat en paprika in de airfyer gegooid
nu kan ik lekker eten
denk niet dat hij piepers wilquote:Op maandag 30 maart 2020 19:00 schreef Tjacka het volgende:
heb kip en piepers en courgette en uien en tomaat en paprika in de airfyer gegooid
nu kan ik lekker eten
wie is deze zwarte pietquote:Op maandag 30 maart 2020 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
denk niet dat hij piepers wil
[ afbeelding ]
weet je niet wat piepers zijn debielquote:Op maandag 30 maart 2020 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
denk niet dat hij piepers wil
[ afbeelding ]
Ik bijna hetzelfde. Na al die airfryergesprekken hier dacht ik, kom laat ik hem weer eens gebruiken.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:00 schreef Tjacka het volgende:
nu kan ik lekker eten
nouquote:Op maandag 30 maart 2020 19:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
jerry airfryer of afriye
anti-zwarte piet meneer inderdaad
wat heb jij andersquote:Op maandag 30 maart 2020 19:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik bijna hetzelfde. Na al die airfryergesprekken hier dacht ik, kom laat ik hem weer eens gebruiken.
Geen courgette, wel champignons.quote:
moet jij wetenquote:Op maandag 30 maart 2020 19:07 schreef Caland het volgende:
Ik ga weer even wat rondjes doen in de goffert
@:atypisch @:kapiteintje
Joe
Goed bezig, de hele dag binnen zitten is ook nogal ongezond.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:07 schreef Caland het volgende:
Joe
quote:
quote:Op maandag 30 maart 2020 19:07 schreef Caland het volgende:
Joe
Moest lachen na de uitleg, prima grap.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
jerry airfryer of afriye
anti-zwarte piet meneer inderdaad
Geniet ervan. En let op jezelf he!quote:Op maandag 30 maart 2020 19:07 schreef Caland het volgende:
Joe
Niks mis meequote:Op maandag 30 maart 2020 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond weer VI'tje
@:JanCees
@:RensAjacied
Corona inside.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond weer VI'tje
wie te gast maatjequote:Op maandag 30 maart 2020 19:13 schreef kapiteintje het volgende:
Vanavond weer VI'tje
ik drink bijna nooit eigenlijk doordeweeksquote:Op maandag 30 maart 2020 19:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis mee. Trek je er nog eentje bij open of ga je au naturel?
Verstandig.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik drink bijna nooit eigenlijk doordeweeks
Rumagaidsquote:Op maandag 30 maart 2020 18:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee hou op
[..]
die zijn helemaal kapot gemaakt door de meest invloedrijkste persoon van Nederland
dit gaan ze niet overleven en Rumag heeft een GROOT PROBLEEM @:lenny_leonard @:zipportal @:coco. @:wereldgozer @:afcniels
nooit meer jannesquote:
Hoezo dan nooit meer? Ben je terminaal?quote:Op maandag 30 maart 2020 19:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee we zitten in een lockdown
dus je kan niet naar dit soort feestjes
corona blijft voor altijdquote:Op maandag 30 maart 2020 19:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo dan nooit meer? Ben je terminaal?
Amazon gecheckt?quote:Op maandag 30 maart 2020 19:37 schreef DonRaja het volgende:
Ok, die kinderen van mij gaan lekker wachten op hun Switch. Dat ding is zelfs tweedehands uitverkocht.
We krijgen toch een vaccin, ouwe gek.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
corona blijft voor altijd
de wereld zou niet meer zo zijn als vroeger
ja en dan komt er weer een nieuw virusquote:Op maandag 30 maart 2020 19:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We krijgen toch een vaccin, ouwe gek.
Huh, waar zit je dan. Ik bedoel natuurlijk Amazon .nl .de .fr etcquote:Op maandag 30 maart 2020 19:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, maar is er geen verschil tussen de Europese en de US versie?
Ik zit nu op .nl te kijken, daar istie leverbaar vanaf 8 april. Ik zal zo ff .de checken, .fr vertrouw ik niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Huh, waar zit je dan. Ik bedoel natuurlijk Amazon .nl .de .fr etc
Knights and Merchants heb ik laatst weer even 250 uur ingestopt. Bazenspel.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:17 schreef fetX het volgende:
Age of Empires 2 geinstalleerd.![]()
Nu kom ik de tijd wel even door. Misschien nog Starcraft 2 en Stronghold Crusader 2. Als ik echt nostalgisch wordt, komt Knights and Merchants daar ook nog bij.
Moeten echt een gifje van dat stukje hebbenquote:Op maandag 30 maart 2020 19:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
dang dang dang dang dang dang dang dang dang dang dang
Ik heb bij allemaal wel eens besteld, het verschil zit hem in verzendkosten, .nl vanaf 20 euro gratis, .de vanaf 29 en .fr betaal je altijd verzendkosten meen ikquote:Op maandag 30 maart 2020 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit nu op .nl te kijken, daar istie leverbaar vanaf 8 april. Ik zal zo ff .de checken, .fr vertrouw ik niet.
quote:Nintendo Switch Konsole - Grau (2019 Edition)
USK-Einstufung: USK ab 0 freigegeben | von Nintendo
4,7 von 5 Sternen 3.780
Nintendo Switch
Andere Angebote
874,99 ¤ (1 neuer Artikel)
Je moet Amazon als leverancier kiezen, niet een 3rd party verkoperquote:Op maandag 30 maart 2020 19:47 schreef DonRaja het volgende:
Ok, die moffen kunnen ook de tyfus krijgen...
[..]
van welke videoquote:Op maandag 30 maart 2020 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moeten echt een gifje van dat stukje hebben
Bedankt voor de tip, .fr heeft er nog genoeg.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moet Amazon als leverancier kiezen, niet een 3rd party verkoper
zingt ie in elke video ongeveerquote:Op maandag 30 maart 2020 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon dat stukje dat hij dang dang dang zingt. Alleen z'n onderkaak beweegt. Genot.
Ik vind het echt jammer dat daar nog geen vervolg op is gemaakt. Dat spel was zo goed. Gewoon met iets betere graphics kan het echt een topspel worden.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Knights and Merchants heb ik laatst weer even 250 uur ingestopt. Bazenspel.
The Peasants Rebellion was natuurlijk het vervolg, maar er had nog wel wat meer gemaakt mogen worden ja. Die graphics vind ik ook wel de charme, heerlijk rustgevend om lekker een economie op te bouwen. De gameplay/aanvallen etc mocht wel wat uitdagender, hoewel ik er als klein jongetje genoeg moeite mee had.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het echt jammer dat daar nog geen vervolg op is gemaakt. Dat spel was zo goed. Gewoon met iets betere graphics kan het echt een topspel worden.
Allemaal even likentwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 30-03-2020 om 20:24:57@AFCAjax Ik vind dit zo'n leuke rubriek.... https://t.co/m1rPy7hxj7 reageer retweet
Mensen die om likes vragen worden overgeslagenquote:Op maandag 30 maart 2020 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal even likentwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 30-03-2020 om 20:24:57@:AFCAjax Ik vind dit zo'n leuke rubriek.... https://t.co/m1rPy7hxj7 reageer retweet
Hopelijk voelt @:el-stinho zich niet te groot om dit van een hartje te voorzien.
Like gegeven.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal even likentwitter:Voetbalisgeloo1 twitterde op maandag 30-03-2020 om 20:24:57@:AFCAjax Ik vind dit zo'n leuke rubriek.... https://t.co/m1rPy7hxj7 reageer retweet
Hopelijk voelt @:el-stinho zich niet te groot om dit van een hartje te voorzien.
Doen we toch wel vaker maatje. Bedankt voor je like dusquote:Op maandag 30 maart 2020 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die om likes vragen worden overgeslagen
en retweetquote:Op maandag 30 maart 2020 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Doen we toch wel vaker maatje. Bedankt voor je like dus
quote:Op maandag 30 maart 2020 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
Gedaan, derhalve TR geplaatstquote:Op maandag 30 maart 2020 20:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:onlogisch kijk ook even in de url van dit plaatje.
Volledig terecht. Erg goede spelers.quote:
Gereageerdquote:Op maandag 30 maart 2020 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een ex-corona patient
Blijkbaar ga je van Corona ook behoorlijk beroerd spellen. Helpde
Ja klopt, die heb ik ook nog gespeeld. Maar bedoel meer een mooie upgrade met nieuwe levels en de mogelijkheid skirmish te doen bijvoorbeeld. Je hebt wel een KaM Remake waar je online tegen elkaar kan.quote:Op maandag 30 maart 2020 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
The Peasants Rebellion was natuurlijk het vervolg, maar er had nog wel wat meer gemaakt mogen worden ja. Die graphics vind ik ook wel de charme, heerlijk rustgevend om lekker een economie op te bouwen. De gameplay/aanvallen etc mocht wel wat uitdagender, hoewel ik er als klein jongetje genoeg moeite mee had.
Die moet zich wel heel erg vervelen.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
https://twitter.com/Wesleybekker/status/1244547439090110464
(lol)
20 bij de eerste KAM en 14 bij het vervolg. Ik zit wel op 1000+ uren denk ik, dit was echt mijn lievelingsspel.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja klopt, die heb ik ook nog gespeeld. Maar bedoel meer een mooie upgrade met nieuwe levels en de mogelijkheid skirmish te doen bijvoorbeeld. Je hebt wel een KaM Remake waar je online tegen elkaar kan.
Ik vond het vroeger echt gigantisch moeilijk. Een van de spellen waar ik de meeste uren in heb zitten geloof ik, terwijl er maar 20 (?) levels waren.
Had dat in VI ook al gepost.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:17 schreef fetX het volgende:
De dagboeken van Anne Frank kun je binnenkort in vlogs gaan bekijken.
https://nos.nl/artikel/23(...)e-youtube-serie.html
@:Caland
@:Zipportal
Ik ga hier binnenkort op klikkenquote:
Ik ga hier ook zeker op klikken morgenochtendquote:Op maandag 30 maart 2020 22:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Dit is ook wel aardig, @:JanCees
Ik zit nu op een laptop te werken uit 2011*2012*2013.
Toen kwam die headfuck techno nog veel voor in m'n playlist merk ik nu.
Switch is besteld via .frquote:Op maandag 30 maart 2020 19:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moet Amazon als leverancier kiezen, niet een 3rd party verkoper
Nice! Voor de kinders of voor jezelf?quote:Op maandag 30 maart 2020 23:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Switch is besteld via .fr
Ik heb zelfs nog de speciale Diablo III editie gevonden.
Mooiquote:Op maandag 30 maart 2020 23:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Switch is besteld via .fr
Ik heb zelfs nog de speciale Diablo III editie gevonden.
Er zijn nummers die je niet moet coveren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:10 schreef KingRoland het volgende:
@:jancees
@:doublepain
@:tjacka
@:mortaxx
@:rensajacied
luister nu naar dit
Voor de kinderen.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nice! Voor de kinders of voor jezelf?
@Calandquote:Ajax zegt contracten van Abdelhak Nouri en drie andere spelers op
Ajax heeft het contract van Abdelhak Nouri vandaag formeel opgezegd, zo bevestigt Ajax aan De Telegraaf. Het contract van de 22-jarige jeugdexponent, die op 8 juli 2017 tijdens een oefenwedstrijd tegen Werder Bremen ernstig en blijvend hersenletsel opliep ten gevolge van een hartstilstand, liep op 1 juli af in Amsterdam, waardoor Ajax de familie van Nouri deze week een opzeggingsbrief heeft toegezonden. Diezelfde brief hebben naar verluidt ook Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, Bruno Varela en een aantal jeugdspelers ontvangen.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=370017
gelijk geselecteerd voor de Paralympics zag ikquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:caland
Transfervrij deze zomer
Prestatiecontract aanbiedenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 00:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:caland
Transfervrij deze zomer
Het ging gister over @Kyran zijn nieuwe keuken, maar toen ik vroeg of SC nu wel mocht zei ie niksquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:38 schreef Caland het volgende:
Ik heb een note gekregen omdat ik het kut vond dat koningsdag en nacht niet door ging in het CORtopic.
(lol)
Is ook een lulhannes, die @Kyranquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het ging gister over @:kyran zijn nieuwe keuken, maar toen ik vroeg of SC nu wel mocht zei ie niks
Hypocriete bende ook, ondertussen wel 50 notes geven
https://nos.nl/artikel/23(...)e-youtube-serie.htmlquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:14 schreef Caland het volgende:
Heb mijn traderapp gisteren maar weer eens afgestoft.
Crisisgod.
Je bent al de 12e die mij quote met berichtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)e-youtube-serie.html
Ik mag dat, ik heb je godenUI gemaaktquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent al de 12e die mij quote met bericht
why always me
Truequote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik mag dat, ik heb je godenUI gemaakt
@Zipportaltwitter:Jinek_RTL twitterde op maandag 30-03-2020 om 23:19:13"Dat negatieve, op voorhand al, dat is iets wat niet bij mij past", aldus Ellie Lust over het veelbesproken #coronalied. "Ik hoop dat iedereen die negatief was, dat beeld gaat bijstellen. Als dat niet zo is, denk ik: neem nog een augurk", aldus de oud-politieagente bij #Jinek. https://t.co/x18jItl3qp reageer retweet
Mijn wasmachine is zojuist gebracht. Onzeker als ik ben, refererend aan het feit dat jij mij voor 10 euro een krent noemde, heb ik de jongens 15 euro gegeven voor het sjouwen van die wasmachinesquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:18 schreef Caland het volgende:
Tevens komt mijn airfryer tussen 11:00 en 15:00
IK HOU JULLIE OP DE HOOGTE
Netjes maat, waren ze er blij mee en hadden ze een PSG trainingspak aan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn wasmachine is zojuist gebracht. Onzeker als ik ben, refererend aan het feit dat jij mij voor 10 euro een krent noemde, heb ik de jongens 15 euro gegeven voor het sjouwen van die wasmachines
en dat voor het overtreden van de regels, je had er foto's van moeten maken en dan op feesboek plaatsen, uiteraard na leveringquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn wasmachine is zojuist gebracht. Onzeker als ik ben, refererend aan het feit dat jij mij voor 10 euro een krent noemde, heb ik de jongens 15 euro gegeven voor het sjouwen van die wasmachines
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat voor het overtreden van de regels, je had er foto's van moeten maken en dan op feesboek plaatsen, uiteraard na levering
Wat een lul ben je, hoe gaan ze die 5 euro nou delen? Maken ze straks daar ruzie omquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
15/2=7,50, @Doublepainquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een lul ben je, hoe gaan ze die 5 euro nou delen? Maken ze straks daar ruzie om
Smerige sadist
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Briefje van 5 doormidden scheuren??
Mijn terechte vraag is weggehaald.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:43 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch interessant om iets te lezen van iemand die corona heeft gehad.
GC / [Vraag wat je wil] aan een ex-corona patient
Je hebt 666 notesquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn terechte vraag is weggehaald.
Wat is dit voor forum aan het worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |