De komende dagen gaan we langzaam naar de 150-200 doden per dag kruipen inderdaadquote:
Dit inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2020 14:02 schreef kilon het volgende:
Door alle verschillende cijfers, modellen en meningen ben ik de draad een beetje kwijt. Maar minder dan honderd doden klinkt 'positief' ?
Lockdown is voorbij!!! Covid19 is opgelost!twitter:hemantmehta twitterde op zondag 29-03-2020 om 21:22:11Here is scamvangelist Kenneth Copeland DESTROYING the virus through what I can only describe as a Christian magic spell.
"In the name of Jesus... I execute judgment on you, COVID-19!... It! Is! Finished! It! Is! Over!" https://t.co/EyRosWxcHp reageer retweet
Eigenlijk best wel erg dat we nu bij 93 overleden mensen het hebben over een meevaller.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Meevaller op maandag, tijd om dit topic even aan de kant te leggen.
Overledenen thuiszorg/tehuizen etc worden pas later gemeld. Die worden niet in het weekend meegenomen.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:01 schreef Minimunt het volgende:
Ik geloof helemaal niks meer van die gemelde doden en cases van het RIVM. 93 is echt ongeloofwaardig als je andere dagen vergelijkt.
Omdat enkel Brabant regels kreeg en de rest later, ook Limburg.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:01 schreef Zeroku het volgende:
Bijzonder dat Brabant wel afvlakt, maar Limburg kennelijk nog niet.
Zonder corona hadden we dan weer meer verkeersdoden gehadquote:Op maandag 30 maart 2020 14:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel erg dat we nu bij 93 overleden mensen het hebben over een meevaller.
Dat vind ik serieus best wel erg.
Ok er gaan elke dag 300-400 mensen dood in Nederland, maar zonder COVID-19 hadden deze 93 wellicht allemaal nog geleefd en dit zijn toch weer 93 families die ineens een uitvaart hebben.
Zonder getest te worden, dus die worden niet meegenomen in de cijfers..quote:Op maandag 30 maart 2020 14:04 schreef Confetti het volgende:
507 opgenomen vind ik helemaal niet meevallen. Zeker nu er steeds kritischer wordt gekeken naar opnames en veel zieken thuis sterven.
Dat beschouw ik nog steeds als Oostblok en niet als Westerse wereld, sorry dat ik wat achterloop excuses.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Tsjechie en Slowakije is een masker buiten je huis al verplicht voor elke burger hoor.
Omdat het de zoveelste post is die riekt naar JaapGOD, RIVMGODEN en andere ongein omdat de cijfers 1x aan de lagere kant zijn. De dagen daarop is het weer 5x erger en hoor je er niets meer over.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet paniekzaaien
Wat is dit voor een rare post zeg
Mja, ik bedoelde eigenlijk meer op alle "OH HET IS LAGER DUS VALT HET MEE LOCKDOWN OPHEFFEN JAAAAA" posts dan dat ik het een meevaller vind.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel erg dat we nu bij 93 overleden mensen het hebben over een meevaller.
Ok er gaan elke dag 300-400 mensen dood in Nederland, maar zonder COVID-19 hadden deze 93 wellicht allemaal nog geleefd en dit zijn toch weer 93 families die ineens een uitvaart hebben.
Mee eensquote:Op maandag 30 maart 2020 14:04 schreef Confetti het volgende:
507 opgenomen vind ik helemaal niet meevallen. Zeker nu er steeds kritischer wordt gekeken naar opnames en veel zieken thuis sterven.
Toch mooi dat mensen hier naar kijken.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:03 schreef RipCity het volgende:
Lockdown is voorbij!!! Covid19 is opgelost!twitter:hemantmehta twitterde op zondag 29-03-2020 om 21:22:11Here is scamvangelist Kenneth Copeland DESTROYING the virus through what I can only describe as a Christian magic spell.
"In the name of Jesus... I execute judgment on you, COVID-19!... It! Is! Finished! It! Is! Over!" https://t.co/EyRosWxcHp reageer retweet
Jaap en RIVM vertrouw ik nog steeds 100% itt de experts hierquote:Op maandag 30 maart 2020 14:05 schreef influcted het volgende:
[..]
Omdat het de zoveelste post is die riekt naar JaapGOD, RIVMGODEN en andere ongein omdat de cijfers 1x aan de lagere kant zijn. De dagen daarop is het weer 5x erger en hoor je er niets meer over.
Ik ook niet, meeste worden niet getest of ze bewaren de nummers. Het doet mij aan de vietnam oorlog denken en dat alleen de bodycount belangrijk was.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:01 schreef Minimunt het volgende:
Ik geloof helemaal niks meer van die gemelde doden en cases van het RIVM. 93 is echt ongeloofwaardig als je andere dagen vergelijkt.
Ook dat inderdaad, maar het verbloemt ook de opnamecijfers en IC-opnames. En desondanks staan we op plek 3(paar dagen terug iig)van relatief aantal doden. Wereldwijd.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zonder getest te worden, dus die worden niet meegenomen in de cijfers..
Nou he, en hoeveel onnodig? Al is ‘t er 1. Gvd.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Bruno Bruins ook en heeft daarom pas 2 weken geleden beademingsapparatuur besteld.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jaap en RIVM vertrouw ik nog steeds 100% itt de experts hier
Zelfs nadat het RIVM flater op flater slaat? Ik noem een 10 daagse IC verblijf wat ineens is bijgesteld naar 3 weken terwijl dit al bekend was.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jaap en RIVM vertrouw ik nog steeds 100% itt de experts hier
Ja, bij Philips. Er was al besteld bij andere bedrijven toch?quote:Op maandag 30 maart 2020 14:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bruno Bruins ook en heeft daarom pas 2 weken geleden beademingsapparatuur besteld. ;')
?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |