abonnement Unibet Coolblue
pi_192352583


Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
pi_192353241
  maandag 30 maart 2020 @ 13:55:15 #3
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192353757
https://meervoudvan.nl/vent/

Venten klopt gewoon
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192353941
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 12:37 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik zie anders geen enkele vrouw zeggen dat ze hem als relatiemateriaal zien. ;) Hij is gewoon erg knap met een goede kaaklijn en maakt een sympathieke indruk. Je maakt het groter dan het is.
Dat is mijn punt ook niet, mijn punt is dat vrouwen altijd zeggen dat ze op de gevoelige lieve jongen vallen, om vervolgens vrijwel altijd op de ongeïnteresseerde klootzak te vallen. Even heel stevig uitgedrukt allemaal.
pi_192353995
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 11:56 schreef Harlekien het volgende: [..] Mijn punt is dat vrouwen altijd zeggen een Steven te willen om uiteindelijk te vallen op een Bastiaan ;)
Nu doe je net alsof een Bastiaan iemand is waar de meeste vrouwen op kunnen vallen. Nou, nee :P.
pi_192354012
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:08 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Nu doe je net alsof een Bastiaan iemand is waar de meeste vrouwen op kunnen vallen. Nou, nee :P.
Oké misschien wat verkeerde voorbeelden. Maar denk dat je wel snapt wat ik bedoel. De zachtaardige jongens zijn gewoon niet zo gewild.
  maandag 30 maart 2020 @ 14:31:12 #7
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_192354389
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:09 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Oké misschien wat verkeerde voorbeelden. Maar denk dat je wel snapt wat ik bedoel. De zachtaardige jongens zijn gewoon niet zo gewild.
Ja :')

* xzaz huilt in eenzaamheid
pi_192354412
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:05 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Dat is mijn punt ook niet, mijn punt is dat vrouwen altijd zeggen dat ze op de gevoelige lieve jongen vallen, om vervolgens vrijwel altijd op de ongeïnteresseerde klootzak te vallen. Even heel stevig uitgedrukt allemaal.
De meeste vrouwen zeggen gewoon een echte man te willen. Die ook nog lief is.
Een gevoelige jongen, daar vraagt toch niemand om :D

Steven is een lieve jongen, met een grote gunfactor. Dat wel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 30 maart 2020 @ 14:48:07 #9
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_192354646
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Een gevoelige jongen, daar vraagt toch niemand om :D

Nee, een man moet vooral stoïcijns zijn. Zeer schadelijke instelling en erg gedateerd anno 2020.
Ik neem aan dat je zelf gewoon de hele dag achter het aanrecht staat en je harde man op zijn wenken bedient als hij thuiskomt?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_192354739
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:48 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Nee, een man moet vooral stoïcijns zijn. Zeer schadelijke instelling en erg gedateerd anno 2020.
Ik neem aan dat je zelf gewoon de hele dag achter het aanrecht staat en je harde man op zijn wenken bedient als hij thuiskomt?
Echt he.. :') die Steven had gewoon meer tijd nodig om uit z'n schulp te komen. Zeer introverte vent en dat zal door zijn ziekte ook nog wel eens een extra knauw hebben gekregen! Verwacht overigens dat de meest vlotte van de drie (Jelte) ook snel z'n conclusies zal trekken. Hij wordt compleet genegeerd zo lijkt het.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192355806
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:54 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Echt he.. :') die Steven had gewoon meer tijd nodig om uit z'n schulp te komen. Zeer introverte vent en dat zal door zijn ziekte ook nog wel eens een extra knauw hebben gekregen! Verwacht overigens dat de meest vlotte van de drie (Jelte) ook snel z'n conclusies zal trekken. Hij wordt compleet genegeerd zo lijkt het.
Ja, die had ook wel anders verwacht dan om 's avonds naar een smartphone te kijken met een paard in dressuur.
pi_192355834
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 16:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, die had ook wel anders verwacht dan om 's avonds naar een smartphone te kijken met een paard in dressuur.
Inderdaad, toen die kerel 'effe naar de barrage kijken' zei kon ik me niet inhouden om even hardop HOMOOOOOO te roepen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 30 maart 2020 @ 16:16:36 #13
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_192356037
Erik is gewoon horse buddies met Annemiek. Meer zit daar echt niet in. Jelte weet het allang. Ergo: Annemiek eindigt alleen. Cirkeltje weer rond.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_192356145
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:48 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Nee, een man moet vooral stoïcijns zijn. Zeer schadelijke instelling en erg gedateerd anno 2020.
Ik neem aan dat je zelf gewoon de hele dag achter het aanrecht staat en je harde man op zijn wenken bedient als hij thuiskomt?
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

De meeste vrouwen zeggen gewoon een echte man te willen. Die ook nog lief is.

Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 30 maart 2020 @ 16:30:20 #15
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_192356202
Steven na logeerweek bij BZV-Annemiek: ‘Trekken aan dood paard, zonde van mijn energie’

quote:
Hij zag zichzelf al helemaal in het plaatje dat Annemiek schetste. ,,Ze gaf aan iemand te zoeken die totaal iets anders doet dan zij, met wie ze serieuze gesprekken kon voeren, iemand met diepgang, die haar horizon kon verbreden. Daar zag ik mezelf wel in terug. En omdat ik dat zelf wel belangrijk vind, dacht ik: dat is interessant!’’

Hij stelt wel te hebben geprobeerd die diepgang te creëren door een een-op-eengesprek met haar aan te gaan. ,,Maar zo'n gesprek moet wel van twee kanten komen en als je niet echt iets terugkrijgt, of je merkt dat een ander niet echt de behoefte heeft om serieus op iets in te gaan, dan is het een beetje trekken aan een dood paard. Dat vind ik een beetje zonde van mijn energie.’’
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_192356462
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:48 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Nee, een man moet vooral stoïcijns zijn. Zeer schadelijke instelling en erg gedateerd anno 2020.
Ik neem aan dat je zelf gewoon de hele dag achter het aanrecht staat en je harde man op zijn wenken bedient als hij thuiskomt?
Hou toch op man. Vrouwen willen geen gevoelige man. Dat is gewoon een feit. Vrouwen zullen het alleen niet snel toegeven. En het is sociaal niet aanvaardbaar om uit te spreken. Natuurlijk mag een man wel op momenten gevoelig zijn, maar dat zachte moet niet de boventoon voeren. Daarom zeg ik dat vrouwen nooit op Steven zullen vallen, tenminste veel vrouwen niet. Niet op dit moment in ieder geval.
pi_192356644
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 14:05 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Dat is mijn punt ook niet, mijn punt is dat vrouwen altijd zeggen dat ze op de gevoelige lieve jongen vallen, om vervolgens vrijwel altijd op de ongeïnteresseerde klootzak te vallen. Even heel stevig uitgedrukt allemaal.
Lijkt mij offtopic, want volgens mij is op FOK! niet over Steven gezegd dat iemand wel op hem zou kunnen vallen.
pi_192356652
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:05 schreef Chia het volgende:

[..]

Lijkt mij offtopic, want volgens mij is op FOK! niet over Steven gezegd dat iemand wel op hem zou kunnen vallen.
Toch kaartte aan dat vrouwen uit zouden spreken dat ze op Steven vallen, maar in het echt zouden ze het nooit doen. Daar ontstond deze discussie door :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2020 17:05:59 ]
pi_192356669
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 16:02 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, die had ook wel anders verwacht dan om 's avonds naar een smartphone te kijken met een paard in dressuur.
Ik heb nog nooit een barrage meegemaakt in de de dressuur.
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:05 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Toch kaartte aan dat vrouwen uit zouden spreken dat ze op Steven vallen, maar in het echt zouden ze het nooit doen. Daar ontstond deze discussie door :P
Dat erop vallen is volgens mij wat jij ervan gemaakt hebt. :P Iemand sympathiek en knap vinden is iets anders dan erop vallen. ;)
pi_192356730
quote:
10s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:06 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een barrage meegemaakt in de de dressuur.
[..]

Dat erop vallen is volgens mij wat jij ervan gemaakt hebt. :P Iemand sympathiek en knap vinden is iets anders dan erop vallen. ;)
Nou, lees maar even op twitter. Veel reacties met vrouwen die hem 'willen daten' oid. Hij is sympathiek, klopt. Maar de meeste vrouwen zouden niet op hem vallen. Dat is dus precies mijn punt.
pi_192356733
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:05 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Toch kaartte aan dat vrouwen uit zouden spreken dat ze op Steven vallen, maar in het echt zouden ze het nooit doen. Daar ontstond deze discussie door :P
Wat een onzin, er zullen echt wel vrouwen op Steven vallen. Het is een kerel waar wat meer inzit dan Annemiek, en hij ziet er ook nog eens goed uit.

Okay, hij is wat introvert, en dat maakt het moeilijk, maar het is niet onoverkoombaar.
pi_192356758
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat een onzin, er zullen echt wel vrouwen op Steven vallen. Het is een kerel waar wat meer inzit dan Annemiek, en hij ziet er ook nog eens goed uit.

Okay, hij is wat introvert, en dat maakt het moeilijk, maar het is niet onoverkoombaar.
Ze zullen er wel zijn, uitzonderingen zijn er altijd. Maar ik durf te wedden dat 9/10 vrouwen niet op hem zouden vallen omdat hij gewoon te soft is. Ook al zeggen vrouwen iets anders.
pi_192356790
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 16:53 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Hou toch op man. Vrouwen willen geen gevoelige man. Dat is gewoon een feit. Vrouwen zullen het alleen niet snel toegeven. En het is sociaal niet aanvaardbaar om uit te spreken. Natuurlijk mag een man wel op momenten gevoelig zijn, maar dat zachte moet niet de boventoon voeren. Daarom zeg ik dat vrouwen nooit op Steven zullen vallen, tenminste veel vrouwen niet. Niet op dit moment in ieder geval.
Huh?
En waar geven vrouwen dat niet toe dan?
Pak een datingprogramma. Daar zoeken zowel mannen als vrouwen vaak wel iemand met inhoud en pit en een zachte kant.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_192356798
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:11 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Nou, lees maar even op twitter. Veel reacties met vrouwen die hem 'willen daten' oid. Hij is sympathiek, klopt. Maar de meeste vrouwen zouden niet op hem vallen. Dat is dus precies mijn punt.
Jij denkt teveel in hokjes. Vrouwen kunnen echt vreemde voorkeuren hebben. Dat Steven kanker heeft gehad kan voor vrouwen juist interessant zijn, dan komt dat zorgzame ook boven.

Steven lijkt me geen Don Juan, maar er komt echt wel een (voor hem leuke) vrouw op af.

In mijn omgeving zie ik ook wel echte sukkels (wat ik Steven niet vind) met een knappe vriendin.
pi_192356820
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Huh?
En waar geven vrouwen dat niet toe dan?
Pak een datingprogramma. Daar zoeken zowel mannen als vrouwen vaak wel iemand met inhoud en pit en een zachte kant.
Ze spreken het nooit uit maar willen een echte man. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. Ik spreek nu even over het gros gedeelte uiteraard.
pi_192356830
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:15 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Jij denkt teveel in hokjes. Vrouwen kunnen echt vreemde voorkeuren hebben. Dat Steven kanker heeft gehad kan voor vrouwen juist interessant zijn, dan komt dat zorgzame ook boven.

Steven lijkt me geen Don Juan, maar er komt echt wel een (voor hem leuke) vrouw op af.

In mijn omgeving zie ik ook wel echte sukkels met een knappe vriendin.
Natuurlijk zijn er leuke vrouwen voor Steven. Vrouwen die misschien ook zo rustig en zacht zijn.

Daarbij zijn er soms ook hele dominante vrouwen die graag een onderdanig mak lammetje willen. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_192356832
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:15 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Jij denkt teveel in hokjes. Vrouwen kunnen echt vreemde voorkeuren hebben. Dat Steven kanker heeft gehad kan voor vrouwen juist interessant zijn, dan komt dat zorgzame ook boven.

Steven lijkt me geen Don Juan, maar er komt echt wel een (voor hem leuke) vrouw op af.

In mijn omgeving zie ik ook wel echte sukkels (wat ik Steven niet vind) met een knappe vriendin.
Dat ben ik met je eens, maar mijn ervaring leert dat weinig vrouwen een gevoelige man willen.
pi_192356840
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er leuke vrouwen voor Steven. Vrouwen die misschien ook zo rustig en zacht zijn.

Daarbij zijn er soms ook hele dominante vrouwen die graag een onderdanig mak lammetje willen. :+

Tot ze die al heel gauw weer zat zijn.
pi_192356860
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:16 schreef Harlekien het volgende:

[..]

Ze spreken het nooit uit maar willen een echte man. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. Ik spreek nu even over het gros gedeelte uiteraard.
Ik heb nog nooit op kantoor of in het uitgaansleven of in familie iets anders gehoord dan een single vrouw die wel een echte man zoekt.

Misschien spreken ze het bij jou niet uit :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_192356898
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 17:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit op kantoor of in het uitgaansleven of in familie iets anders gehoord dan een single vrouw die wel een echte man zoekt.

Misschien spreken ze het bij jou niet uit :+
Of durven vrouwen het niet uit te spreken? Zoals ik dus al aangaf?
  Vis een optie? maandag 30 maart 2020 @ 17:22:31 #31
70532 loveli
N
pi_192356918
Zullen we weer teruggaan naar de boeren en bijbehorende vrouwen?
crap in = crap out
  maandag 30 maart 2020 @ 18:45:19 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192358147
Ik vind dat gepush van Harlekien vrij vervelend, ja.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192358423
Ik vond het een geniepig streekje van Erik om meteen na het vertrek van Steven dat paardengedoe aan te zetten. Daarmee zette hij Jelte heel sneaky buiten spel. Annemiek trapte er vol in, domme paardentroela. Run Jelte run... laat Annemiek maar achter blijven met Erik Engerd.
  maandag 30 maart 2020 @ 19:14:47 #34
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_192358683
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 19:02 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ik vond het een geniepig streekje van Erik om meteen na het vertrek van Steven dat paardengedoe aan te zetten. Daarmee zette hij Jelte heel sneaky buiten spel. Annemiek trapte er vol in, domme paardentroela. Run Jelte run... laat Annemiek maar achter blijven met Erik Engerd.
Dit inderdaad. Wat ongelooflijk aso om een filmpje te kijken terwijl Steven op het punt stond om te vertrekken. Laat haar maar met Erik gaan inderdaad. Twee kwallen bijelkaar :r
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_192358931
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 19:14 schreef Revanches het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Wat ongelooflijk aso om een filmpje te kijken terwijl Steven op het punt stond om te vertrekken. Laat haar maar met Erik gaan inderdaad. Twee kwallen bijelkaar :r
Maar weet niet of die twee het echt deden uit gemeenheid. Volgens mij meer uit ongemak.
  maandag 30 maart 2020 @ 20:10:33 #36
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_192359737


:')
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_192362394
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 19:14 schreef Revanches het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Wat ongelooflijk aso om een filmpje te kijken terwijl Steven op het punt stond om te vertrekken. Laat haar maar met Erik gaan inderdaad. Twee kwallen bijelkaar :r
Sowieso lijkt die dat paarden elk moment op haar te pushen, dat hebben ze tenminste nog gemeen en kunnen ze over praten. Kan me voorstellen dat die andere twee daar al snel genoeg van hadden.
pi_192362465
Arme Jelte inderdaad. Iedereen ziet ook al van mijlenver aankomen dat hij het in ieder geval niet gaat worden. Of Erik een blijvertje is, dat hangt mede af van Annemieks bereidheid om zich open te stellen en hem een kans te geven.
Somebody that I used to know
pi_192363545
Op 't eind. Dan wordt jij onze werkster. Oke
pi_192364081
quote:
7s.gif Op maandag 30 maart 2020 16:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Erik is gewoon horse buddies met Annemiek. Meer zit daar echt niet in. Jelte weet het allang. Ergo: Annemiek eindigt alleen. Cirkeltje weer rond.
Dit. Maar voor de vorm kiest Annemiek wel voor Erik. Zoals Riks ook voor een vrouw uiteindelijk loos om vervolgens met een Canadese te eindigen :P
mag het weten
pi_192366360
quote:
Annemiek voelde echt amper aan hoe beladen dat moment voor Steven was om te vertellen over zijn ziekte.. die 'Ach.' zei mij voldoende. Annemiek heeft denk ik ook een vorm van ASS - dat kun je aflezen uit haar gedragingen en moeite te communiceren met mensen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 31 maart 2020 @ 09:44:26 #42
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_192367382
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 19:28 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Maar weet niet of die twee het echt deden uit gemeenheid. Volgens mij meer uit ongemak.
Ook al voel je je ongemakkelijk, dan kan je nog het fatsoen hebben om even te wachten met een filmpje kijken tot Steven is vertrokken.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 10:56:01 #43
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_192368408
Arme Jelte, hij zat er zo verloren bij.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_192369046
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:28 schreef Vatta het volgende:
Op 't eind. Dan wordt jij onze werkster. Oke
Ja dat was wel een enorme kut opmerking.
Ik was gelijk de deur uitgelopen
  dinsdag 31 maart 2020 @ 12:45:47 #45
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_192370171
quote:
2s.gif Op maandag 30 maart 2020 22:42 schreef Postbus100 het volgende:
Arme Jelte inderdaad. Iedereen ziet ook al van mijlenver aankomen dat hij het in ieder geval niet gaat worden.
Zuslief (Nynke de Jong) kan daar nog een hele reeks columns aan wijden in de krant, als ze dat zou willen en mogen. >:)

Ze krijgt natuurlijk al die verhalen van achter de schermen door.
pi_192370190
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:28 schreef Vatta het volgende:
Op 't eind. Dan wordt jij onze werkster. Oke
Zal ook wel weer helemaal uit zijn context zijn getrokken. Leuk zo'n cliffhanger waar iedereen intrapt.
  Tettenkoning dinsdag 31 maart 2020 @ 12:47:15 #47
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192370201
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 19:28 schreef Mar_an het volgende:
Maar weet niet of die twee het echt deden uit gemeenheid. Volgens mij meer uit ongemak.
Het zijn gewoon een stel socially awkward figuren.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Tettenkoning dinsdag 31 maart 2020 @ 12:49:23 #48
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192370239
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 12:45 schreef Eightyone het volgende:
Zuslief (Nynke de Jong) kan daar nog een hele reeks columns aan wijden in de krant, als ze dat zou willen en mogen. >:)

Ze krijgt natuurlijk al die verhalen van achter de schermen door.
Is dat echt jouw zus? Waarom schrijft ze geen BzV columns meer?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  dinsdag 31 maart 2020 @ 12:49:53 #49
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_192370251
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 12:49 schreef Nine. het volgende:

[..]

Is dat echt jouw zus? Waarom schrijft ze geen BzV columns meer?
Nee, dat is de zus van Jelte.
  Tettenkoning dinsdag 31 maart 2020 @ 12:50:39 #50
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192370269
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 12:49 schreef Eightyone het volgende:
Nee, dat is de zus van Jelte.
Ah, oké.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')