Natuurlijk zijn er leuke vrouwen voor Steven. Vrouwen die misschien ook zo rustig en zacht zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij denkt teveel in hokjes. Vrouwen kunnen echt vreemde voorkeuren hebben. Dat Steven kanker heeft gehad kan voor vrouwen juist interessant zijn, dan komt dat zorgzame ook boven.
Steven lijkt me geen Don Juan, maar er komt echt wel een (voor hem leuke) vrouw op af.
In mijn omgeving zie ik ook wel echte sukkels met een knappe vriendin.
Dat ben ik met je eens, maar mijn ervaring leert dat weinig vrouwen een gevoelige man willen.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij denkt teveel in hokjes. Vrouwen kunnen echt vreemde voorkeuren hebben. Dat Steven kanker heeft gehad kan voor vrouwen juist interessant zijn, dan komt dat zorgzame ook boven.
Steven lijkt me geen Don Juan, maar er komt echt wel een (voor hem leuke) vrouw op af.
In mijn omgeving zie ik ook wel echte sukkels (wat ik Steven niet vind) met een knappe vriendin.
Tot ze die al heel gauw weer zat zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er leuke vrouwen voor Steven. Vrouwen die misschien ook zo rustig en zacht zijn.
Daarbij zijn er soms ook hele dominante vrouwen die graag een onderdanig mak lammetje willen.
Ik heb nog nooit op kantoor of in het uitgaansleven of in familie iets anders gehoord dan een single vrouw die wel een echte man zoekt.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:16 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ze spreken het nooit uit maar willen een echte man. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. Ik spreek nu even over het gros gedeelte uiteraard.
Of durven vrouwen het niet uit te spreken? Zoals ik dus al aangaf?quote:Op maandag 30 maart 2020 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op kantoor of in het uitgaansleven of in familie iets anders gehoord dan een single vrouw die wel een echte man zoekt.
Misschien spreken ze het bij jou niet uit
Dit inderdaad. Wat ongelooflijk aso om een filmpje te kijken terwijl Steven op het punt stond om te vertrekken. Laat haar maar met Erik gaan inderdaad. Twee kwallen bijelkaarquote:Op maandag 30 maart 2020 19:02 schreef Snoopyfrl het volgende:
Ik vond het een geniepig streekje van Erik om meteen na het vertrek van Steven dat paardengedoe aan te zetten. Daarmee zette hij Jelte heel sneaky buiten spel. Annemiek trapte er vol in, domme paardentroela. Run Jelte run... laat Annemiek maar achter blijven met Erik Engerd.
Maar weet niet of die twee het echt deden uit gemeenheid. Volgens mij meer uit ongemak.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:14 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat ongelooflijk aso om een filmpje te kijken terwijl Steven op het punt stond om te vertrekken. Laat haar maar met Erik gaan inderdaad. Twee kwallen bijelkaar
Sowieso lijkt die dat paarden elk moment op haar te pushen, dat hebben ze tenminste nog gemeen en kunnen ze over praten. Kan me voorstellen dat die andere twee daar al snel genoeg van hadden.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:14 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Wat ongelooflijk aso om een filmpje te kijken terwijl Steven op het punt stond om te vertrekken. Laat haar maar met Erik gaan inderdaad. Twee kwallen bijelkaar
Dit. Maar voor de vorm kiest Annemiek wel voor Erik. Zoals Riks ook voor een vrouw uiteindelijk loos om vervolgens met een Canadese te eindigenquote:Op maandag 30 maart 2020 16:16 schreef SonicVolcano het volgende:
Erik is gewoon horse buddies met Annemiek. Meer zit daar echt niet in. Jelte weet het allang. Ergo: Annemiek eindigt alleen. Cirkeltje weer rond.
Annemiek voelde echt amper aan hoe beladen dat moment voor Steven was om te vertellen over zijn ziekte.. die 'Ach.' zei mij voldoende. Annemiek heeft denk ik ook een vorm van ASS - dat kun je aflezen uit haar gedragingen en moeite te communiceren met mensen.quote:
Ook al voel je je ongemakkelijk, dan kan je nog het fatsoen hebben om even te wachten met een filmpje kijken tot Steven is vertrokken.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:28 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Maar weet niet of die twee het echt deden uit gemeenheid. Volgens mij meer uit ongemak.
Ja dat was wel een enorme kut opmerking.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:28 schreef Vatta het volgende:
Op 't eind. Dan wordt jij onze werkster. Oke
Zuslief (Nynke de Jong) kan daar nog een hele reeks columns aan wijden in de krant, als ze dat zou willen en mogen.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:42 schreef Postbus100 het volgende:
Arme Jelte inderdaad. Iedereen ziet ook al van mijlenver aankomen dat hij het in ieder geval niet gaat worden.
Zal ook wel weer helemaal uit zijn context zijn getrokken. Leuk zo'n cliffhanger waar iedereen intrapt.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:28 schreef Vatta het volgende:
Op 't eind. Dan wordt jij onze werkster. Oke
Het zijn gewoon een stel socially awkward figuren.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:28 schreef Mar_an het volgende:
Maar weet niet of die twee het echt deden uit gemeenheid. Volgens mij meer uit ongemak.
Is dat echt jouw zus? Waarom schrijft ze geen BzV columns meer?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:45 schreef Eightyone het volgende:
Zuslief (Nynke de Jong) kan daar nog een hele reeks columns aan wijden in de krant, als ze dat zou willen en mogen.![]()
Ze krijgt natuurlijk al die verhalen van achter de schermen door.
Nee, dat is de zus van Jelte.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Is dat echt jouw zus? Waarom schrijft ze geen BzV columns meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |