3 keer raden bij welke bedrijf je dat krijgtquote:Op zondag 29 maart 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
We moeten oma vermoorden en permanente longschade krijgen want we willen een lease audi blijven rijden
Ik niet hoor Tinder meisjes staan nu in de rijquote:Op zondag 29 maart 2020 22:46 schreef KingRoland het volgende:
als dit 10 jaar duurt dan overwegen Mortaxx en ik het touw
hoeveel aziatenquote:Op zondag 29 maart 2020 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik niet hoor Tinder meisjes staan nu in de rij
Ik denk dat er straks laserstralen uit haar ogen schieten.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:47 schreef Caland het volgende:
Die viroloog kan elke moment over de tafel springen
Ab krijgt een drankprobleem door coronaquote:Op zondag 29 maart 2020 22:48 schreef tompsv18 het volgende:
Ab is toch een stuk relaxter met z’n wijntje
Hij kijkt even naar het grote plaatje en de lange termijn ipv alleen het hier en nu.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dit voor een kerel, die weet het beter dan de mensen uit een ziekenhuis zelf?
Hij krijgt e-mailtjesquote:Op zondag 29 maart 2020 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dit voor een kerel, die weet het beter dan de mensen uit een ziekenhuis zelf?
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kijkt even naar het grote plaatje en de lange termijn ipv alleen het hier en nu.
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kijkt even naar het grote plaatje en de lange termijn ipv alleen het hier en nu.
Op zich is het geen hogere wiskunde dat dit indirect levens kost door economische factoren, maar hij gaat wel kort door de bochtquote:Op zondag 29 maart 2020 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn ze na dit seizoen ook wel aan toequote:Op zondag 29 maart 2020 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
Als PSV Philips nog had konden ze wat goedkoper aan de beademing wellicht
Beetje nuchterheid kan geen kwaad!quote:
heeft hij wel maar hij brengt het niet handigquote:Op zondag 29 maart 2020 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
Die man heeft best een punt maar niemand wil dit nu horen
960 euro boodschappen in 1 weekend erdoor, gekke taferelenquote:Op zondag 29 maart 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel een aardig gek weekend ja
Nu al zin in
Nou het eerste weekend dat de horeca opengaat beleven de sosdealers gouden tijden in ieder gevalquote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
960 euro boodschappen in 1 weekend erdoor, gekke taferelen
Dat denk ik ook.... mensen zijn vol - ik ook eigenlijk - in de waan van we moeten alles doen.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
griepprik helpt niet tegen alle soorten griep hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Voor de griep is een vaccin. Waarom zou je daar dood aan gaan.
Er is geen garantie op dat vaccin.... jaarlijks gaan er nog steeds 9000+ mensen dood via/griep.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Zijn punt is net zoveel dat in de bijstand zitten een X-aantal levensjaren kost.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef Vallon het volgende:
Ik val FF binnen...
Tja die hoogleraar heeft een punt... alle ballen zijn nu op Corona en wanneer kunnen we weer naar de tandarts ? Of weer aan het werk ? Of wanneer kan mijn tante (80+) haar - vanwege Corona overload - uitgestelde ooginjectie halen ? of Wanneer mijn neefje ś laten kijken naar zijn kniebanden ?
Moeilijke discussie en ik snap ook dat Anne Wensing hier niets van wil horen en vol overtuigd is dat alle gewone zorg in haar beleving gewoon doorgaat . Wat dus in de praktijk totaal niet meer het geval is.
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Misschien duizend? Ik voorspel 50k doden als dit klaar is in Nederland.
Hij had wat met feiten onderbouwde argumenten moeten voorbereiden.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:52 schreef Ole het volgende:
[..]
heeft hij wel maar hij brengt het niet handig
Enkele duizenden gok ikquote:Op zondag 29 maart 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
Misschien duizend? Ik voorspel 50k doden als dit klaar is in Nederland.
quote:
Ondanks de vaccins sterven duizenden zwakken die al (bijna) op het randje zaten.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op zondag 29 maart 2020 22:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Enkele duizenden gok ikLaten we het op 3K houden.
Dit.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik niet.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Ik verwacht ook dat er soepelere beleid komt na 6 april!
van de coronagriep ook nietquote:Op zondag 29 maart 2020 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Van de griep liggen je IC's niet vol met 40/50 jarigen he
Dat ligt het nu ook nietquote:Op zondag 29 maart 2020 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Van de griep liggen je IC's niet vol met 40/50 jarigen he
Maar ook dat andere zorg wordt uitgesteld, wat ook overlevingskansen kost.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn punt is net zoveel dat in de bijstand zitten een X-aantal levensjaren kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |