SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
SlistiaanThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bastiaan heeft ook aids aan zijn stembanden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tractor rijden
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ik wil de volgende biecht van JanOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Heeft als kind te veel Skittles gehad.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Bastiaan heeft ook aids aan zijn stembanden.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ga maar poetsen
Hij laat ze gewoon opruimen
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vrouwen op je erf en dat laat je ze iets opruimen dat je zelf al jaren niet opgeruimd hebt
The secret of getting ahead is getting started![]()
Baasquote:Op zondag 29 maart 2020 20:40 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vrouwen op je erf en dat laat je ze iets opruimen dat je zelf al jaren niet opgeruimd hebt![]()
Morgen loopt er iemand te vloeken dat ie zijn gereedschap kwijt is
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Elise is wel te leuk voor hemOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Ze kijkt een beetje als die overly attached girlfriend.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:41 schreef Zipportal het volgende:
Voelen jullie ook goed bij Elise?
~monkyyy![]()
Milou kom op zegOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heeft als kind te veel Skittles gehad.
Madeleen is nog meer te leuk voor hem.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
(lol)quote:Op zondag 29 maart 2020 20:42 schreef Paul het volgende:
Malou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Milou is heel geslepenAnd I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Milou is craycray genoeg voor hemquote:Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Dit sowiesoquote:Op zondag 29 maart 2020 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Madeleen is nog meer te leuk voor hem.And I am a weapon of massive consumption
Milou faalhaasquote:Op zondag 29 maart 2020 20:42 schreef Paul het volgende:
Malou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Malou
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Milou exit?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Milou rijdt die 2 andere meiden onderstebovenOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Malou is van Henk die 30 30 40 ging noemen. En die 40 was voor de dame die vrijwillig was vertrokken voor het keuzemoment.quote:![]()
![]()
Ze is een beetje wanhopig heb ik het idee.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Milou is craycray genoeg voor hem![]()
Ik heb iemand als Milou nodig. Gewoon iemand die mij volgt overal en mijn collega's vraagt of ik wel echt aan het werk ben. Iemand die mijn telefoon controleert.
Ik wil Milou.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Iemand nog een snuiffie?And I am a weapon of massive consumption
Meen je?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb iemand als Milou nodig. Gewoon iemand die mij volgt overal en mijn collega's vraagt of ik wel echt aan het werk ben. Iemand die mijn telefoon controleert.
Ik wil Milou.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hij heeft wel goede neusgaten om snuiven. Wat een tunnels.
And I am a weapon of massive consumption
Superspreader.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hij heeft wel goede neusgaten om snuiven. Wat een tunnels.![]()
Jan gaat eerst nog even een snuifie nemen voordat ie kiest, dan kiest ie de geilste waarschijnlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar die wel in Duitsland blijft wonen?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik wil Milou.You can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hij heeft wel goede neusgaten om snuiven. Wat een tunnels.
Neee tenminste iemand met natuurlijke wenkbrauwen ipv die lelijke getekende dikke zwarte wenkbrauwenquote:The secret of getting ahead is getting started![]()
gesteriliseerd![]()
![]()
![]()
![]()
Qua uiterlijk echt mijn type maar ik zie nu wel steeds meer hoe ze is. Misschien zijn het de camera's maar ze is wel erg typisch.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wtf!
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Geen kleine Jannetjes meer.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die Madeleen en Elise zijn nog wel oké samen, geen jaloezie. Maar die Milou...
Somebody that I used to know![]()
quote:
Holy shit hoeveel skelletten zitten er nog in die kast??Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gezellig, instappen in een gezin met 4 kinderen. Moet er niet aan denken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En hoeveel drugs zit er in de schedels verstopt?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Holy shit hoeveel skeletten zitten er nog in die kast??![]()
Volgende aflevering blijkt hij hiv te hebbenOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Godverquote:Op zondag 29 maart 2020 20:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Volgende aflevering blijkt hij hiv te hebben
Your beauty never ever scared me.![]()
Lekker laten weten dat meer kinderen nog een optie zijn terwijl ze de bekabeling al doorgeknipt hebben, wat een lul ben je dan zeg.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Volgende aflevering blijkt hij hiv te hebben![]()
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Holy shit hoeveel skelletten zitten er nog in die kast??![]()
En die ene wilde toch graag kinderenEn toch gekozen
![]()
![]()
Ah, nou, kunnen de camera’s wel zijn. Je ziet ook maar een paar momenten.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Qua uiterlijk echt mijn type maar ik zie nu wel steeds meer hoe ze is. Misschien zijn het de camera's maar ze is wel erg typisch.![]()
Volgende aflevering blijkt hij hiv te hebben
Dus tóch!quote:Op zondag 29 maart 2020 20:48 schreef OProg het volgende:
Lekker laten weten dat meer kinderen nog een optie zijn terwijl ze de bekabeling al doorgeknipt hebben, wat een lul ben je dan zeg.![]()
![]()
Ik kan alleen maar naar die vrouwen van deze man kijken en denken: wie is de oplichtster.
Your beauty never ever scared me.![]()
Heeft ie weleens wat anders aan dan ? Zal me niets verbazen als er ook nog gele en bruin vlekken in zitten.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja echt hequote:Op zondag 29 maart 2020 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan alleen maar naar die vrouwen van deze man kijken en denken: wie is de oplichtster.![]()
Volgende aflevering blijkt hij hiv te hebben![]()
![]()
Sloepje
Ik vind het steeds zo'n koehandel met die gesprekken. Bij Bastiaan, bij Jan.
- vind jij het oké met kinderen?
- hoe vind jij die afstand?Somebody that I used to know![]()
Wendy van Dijk komt straks uit Jan. Dat is zijn volgende verrassing.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit ja.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan alleen maar naar die vrouwen van deze man kijken en denken: wie is de oplichtster.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:49 schreef Amarantha het volgende:
![]()
Ze schijnt hem voor een paar duizend euro getild te hebben.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:51 schreef Pap89 het volgende:
Maar in welke zin is zij een oplichter dan? Wat heeft ze gestolen/afgetroggeld of wat dan ook?![]()
Lekker in joggingsbroekquote:Op zondag 29 maart 2020 20:50 schreef Zipportal het volgende:
Veters ook niet gestrikt met zijn worstenpoten.
Gewoon direct ter zake komenquote:Op zondag 29 maart 2020 20:50 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind het steeds zo'n koehandel met die gesprekken. Bij Bastiaan, bij Jan.
- vind jij het oké met kinderen?
- hoe vind jij die afstand?
Je zou denken dat die met haar boot dat niet nodig heeftquote:Op zondag 29 maart 2020 20:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze schijnt hem voor een paar duizend euro getild te hebben.![]()
Is niet alsof.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:52 schreef kibo het volgende:
GJ loopt alsof ie z’n jogginbroek volgescheten heeftReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ditquote:Op zondag 29 maart 2020 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan alleen maar naar die vrouwen van deze man kijken en denken: wie is de oplichtster.
mag het weten![]()
Gvd respect, 180 kilo optillen doe je niet zomaar.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze schijnt hem voor een paar duizend euro getild te hebben.Haters everywhere but I don't really care.![]()
uutgoanAnd I am a weapon of massive consumption
Dat had ik begrepen, maar de hoe of wat is nog niet bekend zijn zeker?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:51 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze schijnt hem voor een paar duizend euro getild te hebben.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gvd respect, 180 kilo optillen die je niet zomaar.![]()
![]()
Looks can be deceiving.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:52 schreef Bluedisplay het volgende:
Je zou denken dat die met haar boot dat niet nodig heeft![]()
Überhaupt rokenquote:Op zondag 29 maart 2020 20:52 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Roken in tijden van corona![]()
![]()
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Gvd respect, 180 kilo optillen doe je niet zomaar.
Meer weet ik er ook niet van helaas.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:53 schreef Pap89 het volgende:
Dat had ik begrepen, maar de hoe of wat is nog niet bekend zijn zeker?![]()
Aangeschoten projectiel
Lekker rustig zonder VeraYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Ja heb ik ook. Ik denk die met dat korte haarquote:Op zondag 29 maart 2020 20:49 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan alleen maar naar die vrouwen van deze man kijken en denken: wie is de oplichtster.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Hij krijgt een stijve lul van Vera, maar na een maand rijdt hij haar plat met de trekker.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gewoon je best doen. Kom uit het noorden en versta het gewoon.quote:Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ze is toch camper?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja heb ik ook. Ik denk die met dat korte haar![]()
Nu komt het."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ik denk de dikste van de 2.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja heb ik ook. Ik denk die met dat korte haarYour beauty never ever scared me.![]()
Jan heeft even een snuifie nodig om zich op zijn gedachten te concentreren
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2020 20:55:09 ]![]()
Wat maakt die Jan het zichzelf ook moeilijk moet die 3x dit gesprek voeren. Had die dit niet bij zijn introfilmpje kunnen vertellen?![]()
nu komt hetAnd I am a weapon of massive consumption
Hoe oud zijn die kinderen van hemYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Die boot is gejat.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:52 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Je zou denken dat die met haar boot dat niet nodig heeft![]()
Gewoon de knoop er weer uit laten halen en fokken maar !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wegrennen meid."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Hartstikke mooi gewoon nog 2 poppers erbij. 6 is een mooi getal
The secret of getting ahead is getting started![]()
Geen idee maar ze kijkt een beetje crazy uit haar ogenquote:Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Dat was handiger geweest jaquote:Op zondag 29 maart 2020 20:55 schreef Remco het volgende:
Wat maakt die Jan het zichzelf ook moeilijk moet die 3x dit gesprek voeren. Had die dit niet bij zijn introfilmpje kunnen vertellen?The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Lang leve de lol nu.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:57 schreef Mar_an het volgende:
Hij komt een beetje labiel over eigenlijk..![]()
Ik dacht poppers snuivenquote:Op zondag 29 maart 2020 20:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hartstikke mooi gewoon nog 2 poppers erbij. 6 is een mooi getal
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Het is gewoon doodzonde dat die echt ongemakkelijke boeren niet in de uitzending komen (zoals willem etc)quote:Op zondag 29 maart 2020 20:56 schreef xzaz het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat dit stadsmensen zijn die op een random boerderij zijn gezet![]()
Ik zou echt doodgaan met zo een stille Steven.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
2 aan het twijfelen gebracht door drugsgebruik en de ander door gesteriliseerd te zijn. Lekker bezig, Jan!![]()
Een dikke klodder mayonaisequote:Op zondag 29 maart 2020 20:57 schreef matthijst het volgende:
Die dikke frietboer wil wel een kwakkie doneren.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Afleveringen duren 2x zo lang met die sloomprater Steven.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Die steven is echt een wandelende memeOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Low Energy StevenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Annemiek heeft geen huisdier maar een kruisdier. Zo lang is het al geleden.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Met die moeder?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:57 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Het is gewoon doodzonde dat die echt ongemakkelijke boeren niet in de uitzending komen (zoals willem etc)![]()
Ja na tien berichten over snuiven trek je die lijn zo doorquote:
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
En toch vind ik Steven nog de minst vervelende van die 3.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je aan Coronaslachtoffer denkt zie je hemquote:Op zondag 29 maart 2020 20:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Die steven is echt een wandelende meme![]()
En toch zou ik wel kunnen wennen aan Steven zijn slome gepraat, chill man als iemand niet loopt te schreeuwen uit zichzelf.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:58 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"Ik ben Jan en ik snuif en mijn yoghurt zal je niet dik maken. KOM BIJ ME SLAPEN DAMES"![]()
![]()
quote:Hahaha
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:57 schreef matthijst het volgende:
Die dikke frietboer wil wel een kwakkie doneren.![]()
![]()
Ik vind t een beetje dom om zo te reageren als je weet waar dot vandaan komt.quote:
Wil je de rollen eens omdraaien?The secret of getting ahead is getting started![]()
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:58 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"Ik ben Jan en ik snuif en mijn yoghurt zal je niet dik maken. KOM BIJ ME SLAPEN DAMES"![]()
![]()
![]()
![]()
Maar zo langzaam praten link ik wel aan een apathische doodstille slome jongen.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:59 schreef Amarantha het volgende:
En toch zou ik wel kunnen wennen aan Steven zijn slome gepraat, chill man als iemand niet loopt te schreeuwen uit zichzelf.
Brrrr.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
En toch vind ik Steven nog de minst vervelende van die 3.![]()
Das idd zo
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hoe heet die 2de jongen? Als Annemiek iemand kiest uiteindelijk is hij het.Your beauty never ever scared me.![]()
Venten..."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Goed verhaalLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Wat een zwakbegaafde is het ookquote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Bij de speeddates keek ze al ongelukkig toen ze ze zag aankomen.
Joh, die klik komt niet meer.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Pff wat een moeilijk mens is Annemieke.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Annemiek doe eens autistisch.
Ja ho maar!The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ff stoer praatjeOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Er springt ook weinig echt uit.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:01 schreef Amarantha het volgende:
Ben dit jaar niet zo goed in namen onthouden.![]()
![]()
Bijnaquote:Op zondag 29 maart 2020 21:01 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Huh, ze lijkt haast een beetje enthousiast.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
'Meeste mensen ben ik zat na 24 uur' wat een gezellig meisje is het toch ook.Your beauty never ever scared me.![]()
Erik?quote:Op zondag 29 maart 2020 21:01 schreef Amarantha het volgende:
Ben dit jaar niet zo goed in namen onthouden.![]()
Heb dit jaar zelfs moeite om de namen van de boeren te onthoudenBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Apart ja, toen was er al niks, terwijl ze er toch voor koos uit een paar 100 briefjesquote:Op zondag 29 maart 2020 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Bij de speeddates keek ze al ongelukkig toen ze ze zag aankomen.
Joh, die klik komt niet meer.![]()
Steven exitAnd I am a weapon of massive consumption
Alle drie ff op de bek pakken en kijken of je kriebels krijgt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ze zet zichzelf in de markt voor de rest van het land. Achteraf een slecht idee.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Was niet makkelijk. Lol.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
#VentBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Steven, wees maar blij jongen.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ze passen alle drie ook totaal niet bij dit dooie mens.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Had hij maar geen boek moeten meenemen.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Nice guys never win.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:03 schreef matthijst het volgende:
Nee, lul, je bent gewoon een fuckin slome aap.![]()
Goed communiceert?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
Forum Opties Forumhop: Hop naar: