Malou is van Henk die 30 30 40 ging noemen. En die 40 was voor de dame die vrijwillig was vertrokken voor het keuzemoment.quote:
Ze is een beetje wanhopig heb ik het idee.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Milou is craycray genoeg voor hem
Meen je?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb iemand als Milou nodig. Gewoon iemand die mij volgt overal en mijn collega's vraagt of ik wel echt aan het werk ben. Iemand die mijn telefoon controleert.
Ik wil Milou.
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Hij heeft wel goede neusgaten om snuiven. Wat een tunnels.
Superspreader.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Maar die wel in Duitsland blijft wonen?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb iemand als Milou nodig. Gewoon iemand die mij volgt overal en mijn collega's vraagt of ik wel echt aan het werk ben. Iemand die mijn telefoon controleert.
Ik wil Milou.
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Neee tenminste iemand met natuurlijke wenkbrauwen ipv die lelijke getekende dikke zwarte wenkbrauwenquote:
Qua uiterlijk echt mijn type maar ik zie nu wel steeds meer hoe ze is. Misschien zijn het de camera's maar ze is wel erg typisch.quote:
quote:
En hoeveel drugs zit er in de schedels verstopt?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Holy shit hoeveel skeletten zitten er nog in die kast??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |