Volgensquote:
Ja mooie kleurquote:Op maandag 30 maart 2020 11:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Komend weekend de Jordan 1 - Court Purple.
[ afbeelding ]
Deze wil ik graag voor mijn J1 verzameling
Zekerquote:
Schoenen verzamelen, dan spoor je ook niet helemaalquote:Op maandag 30 maart 2020 11:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Komend weekend de Jordan 1 - Court Purple.
[ afbeelding ]
Deze wil ik graag voor mijn J1 verzameling
Love you toooquote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Schoenen verzamelen, dan spoor je ook niet helemaal
Dan heb jij het een stuk beter voor elkaar idd...quote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mooie verzameling heb je daar kerel.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:41 schreef shiz het volgende:
[..]
Dan heb jij het een stuk beter voor elkaar idd...
[ afbeelding ]
Verzamelen :’) Gamen :’) Sport :’) Concerten bezoeken :’) hobby’s :’)quote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar je mag best trots zijn op die collectie.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:53 schreef shiz het volgende:
Je moeder stuurde die foto van je door. Troll die je bent! Joh, wees blij met je hobby ofzo, je hoeft niet in denial te gaan. [ afbeelding ]Wel een goeie datum vandaag.
quote:Om je te helpen actief te blijven, geven we je 30% extra korting op reeds afgeprijsde artikelen. Gebruik de code APRIL30 bij het afrekenen.
Überhauptquote:Op woensdag 15 april 2020 00:26 schreef shiz het volgende:
-- Morgen een nieuwe Yeezy drop btw: https://www.adidas.nl/yeezy
Deze fokker is VIESMAD omdat hij zelf geen hippe sneaker kan betalen.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
https://sneakernews.com/2(...)ina-blue-air-max-bw/quote:Op donderdag 16 april 2020 15:07 schreef Nober het volgende:
Ik zie wel allemaal oude schoenen van Nike maar gaan deze ooit nog terug komen?
[ afbeelding ]
Artikel van 2016quote:Op donderdag 16 april 2020 17:08 schreef Modus het volgende:
[..]
https://sneakernews.com/2(...)ina-blue-air-max-bw/
Dat weet ik maar ik kan uit zijn post niet opmaken of hij die uberhaupt kent, of dat hij wil weten of ze nu nóg eens uit gaan komen na 2016.quote:
Nee wist ik niet maar ik ga het over 21 jaar eens goed in de gaten houden voor het 50 jarige bestaan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik kan uit zijn post niet opmaken of hij die uberhaupt kent, of dat hij wil weten of ze nu nóg eens uit gaan komen na 2016.
Kanye West moet ook eten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:42 schreef mrPanerai het volgende:
Wat maakt zo'n Yeezy nou 219 euros waard?
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:52 schreef Atta-boy het volgende:
Schoenen met ultraboost zool zijn volgens mij sowieso meestal wat duurder dan andere zolen.
Verder vooral het feit dat Kanye ze gemaakt heeft en alle hypebeasts ze willen hebben
ik bedoelde voor jou als consumentquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee wist ik niet maar ik ga het over 21 jaar eens goed in de gaten houden voor het 50 jarige bestaan.
[..]
Kanye West moet ook eten.
Tof. Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:25 schreef mrPanerai het volgende:
ik kijk wel eens naar Rose Anvill op youtube,die gast sneed net nog jordans in 2. daar is eigenlijk amper mooi leer in verwerkt.
Hoogste bod op MP is nu 130 euroquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:59 schreef BasNijmegen het volgende:
Oeg die Red Lobster!
Heel tof om te zien dat je de schoenen ook goed gedragen hebt.
Wat vraag je voor die Lobsters?
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:20 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Hoogste bod op MP is nu 130 euro
Via berichten nu 140. Blijkbaar is dat gebruikelijk op MP? Wel irritant, want ik moet iedereen steeds sturen wat het hoogste bod is...quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Modus het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
"Geen biedingen geplaatst".
130e?
Yep! Nike is vaak bedroevend. Je betaalt voor hype.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:08 schreef Xurk het volgende:
Van Jordans is het algemeen bekend dat (in elk geval de GRs) kwalitatief vrij bedroevend zijn voor de prijs die je ervoor betaalt. Dan heb je een Saucony (collab) met alleen maar luxe butter materialen erin verwerkt voor 50 euro minder dan zo'n GR Jordan.
Uiteindelijk wel. Ik wacht zelf op de Air Trainer. Deze maar dan zonder raampjes en Low.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:07 schreef Nober het volgende:
Ik zie wel allemaal oude schoenen van Nike maar gaan deze ooit nog terug komen?
[ afbeelding ]
Écht kwaliteit? Niet. Haalt het bij lange na niet bij NB, laat staan mijn ‘Made in Italy’ Diadora paartjes.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:31 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Noemen juie eens een Nike schoen dat kwalitatief best wel goed is?
[..]
Uiteindelijk wel. Ik wacht zelf op de Air Trainer. Deze maar dan zonder raampjes en Low. [ afbeelding ]
De Air max 90 zijn gevoerd en vrij robuust. Die vind ik wel ok. Ook mijn Oceania black leather lijken onverslijtbaar.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:38 schreef Kreator het volgende:
Al mijn Nike Air Max 1 zijn goede kwaliteit en de air vortex (ook 5 paar van) nog nooit iets stuk gehad.
Eigenlijk nog nooit slechte kwaliteit Nikes gehad.
Ik koop ze niet, fuck Kanye en Adidasquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:25 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik bedoelde voor jou als consument
Ik koop ook wel eens een mooi handgemaakt paar schoenen van paar honderd euro waarvan je dan denkt dat ze in een of ander artisanaal atelier gemaakt zijn, maar van zo'n yeezy weet je gewoon dat ze met honderduizenden van de band rollen.
ik kijk wel eens naar Rose Anvill op youtube,die gast sneed net nog jordans in 2. daar is eigenlijk amper mooi leer in verwerkt.
Dan heb ik het over een santoni ofzo, geen handmade sneakers want daar ken ik niks van.quote:Op zondag 19 april 2020 07:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik koop ze niet, fuck Kanye en Adidas
Wat voor handgemaakte schoenen koop je zoal?
@:bitchimakeyoufamous genoeg schoenen wel. Gr's een heel stuk minder dan special releases.
Volgens mij is nike ook nog leidend in de performance schoenen dus ze zullen vast iets goed doen.
Als je handgemaakte schoenen wil moet je ook geen schoenen nemen die je weg kan gooien als de zool op isquote:Op zondag 19 april 2020 17:56 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dan heb ik het over een santoni ofzo, geen handmade sneakers want daar ken ik niks van.
Zelf nooit besteld, maar de reacties zijn wisselend. Sommige zweren erbij en andere ervaren problemen. Vanwege Corona is de levertijd best lang op dit moment. Je bent namelijk afhankelijk van de levertijd van de schoen naar Stockx en vervolgens de levertijd van Stockx naar jou.quote:Op maandag 20 april 2020 15:18 schreef Kreator het volgende:
Heeft iemand hier wel eens via StockX schoenen gekocht? Ik zag er wat leuke modellen tussenstaan die verder nergens te vinden zijn, maar het is best prijzig. Dus ik was wel benieuwd naar ervaringen.
Recent daar de Nike Air Max 1 Amsterdam gekocht. Was vlak na de release dus op zich nog voor een schappelijke prijs weten te kopen. Werkt verder prima en binnen een week had ik de schoenen binnen.quote:Op maandag 20 april 2020 15:18 schreef Kreator het volgende:
Heeft iemand hier wel eens via StockX schoenen gekocht? Ik zag er wat leuke modellen tussenstaan die verder nergens te vinden zijn, maar het is best prijzig. Dus ik was wel benieuwd naar ervaringen.
Je moet maar afgaan op de legit checks van de clowns die daar werken want er worden ook fakes verkocht en die slippen er doorheen. Of schoenen die overduidelijk 2 dagen gedragen zijn voor nieuw verkopen.quote:Op maandag 20 april 2020 15:18 schreef Kreator het volgende:
Ik zoek al een tijdje naar leuke air max 1 (Bv london).quote:Op maandag 20 april 2020 17:30 schreef Modus het volgende:
Kweet niet welke je zoekt? Misschien zijn er nog andere kanalen.
Niet echt mooi. Smaak/voorkeur is een moeilijk iets.quote:Op maandag 20 april 2020 20:34 schreef Modus het volgende:
En de Pegasus 92? Daar zijn recent nog wat varianten van uitgebracht.
De jaren hiervoor veel releases. Nu zie je dan weer veel 90's. Je moet niet vergeten dan we vooral in Nederland vooral AM1's dragen. Daarbuiten is dat minder (evengoed populair genoeg). Hoop dat ze volgend jaar weer wat meer AM1's gaan releasen.quote:Op maandag 20 april 2020 22:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet echt mooi. Smaak/voorkeur is een moeilijk iets.
Waarom komen er eigenlijk zo weinig am1 uit? Weet jij dat? Ik zie de winkels wel vol liggen met de Tokkie variant, de 90.
Zoals waar dan? 43einhalb, aphaltgold, hhv en de nederlandse sites die ik ken verkopen ze niet, of ze zijn onvindbaar. Als je via Google zoekt, vind je continu mooie modellen....uit 201x. Die nergens meer te vinden zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2020 13:13 schreef Xurk het volgende:
Daarnaast zijn de twee jaar ontzettend veel 1's uitgekomen waarbij er een shitload aan toffe GRs en Pinnacles tussen zit. Allemaal met een enigszins OG shape. Die zou je echt nog wel moeten kunnen vinden![]()
SVD, Footdistrict, SNS zijn nog wel aardige opties.quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals waar dan? 43einhalb, aphaltgold, hhv en de nederlandse sites die ik ken verkopen ze niet, of ze zijn onvindbaar. Als je via Google zoekt, vind je continu mooie modellen....uit 201x. Die nergens meer te vinden zijn.
Als ik op marktplaats of ebay zoek, ben ik 100 uur aan het zoeken en vind ik uiteindelijk nergens mijn maat.
Serieuze vraag hoor. Ik kan ze gewoon echt niet vinden. Misschien mis ik een paar leuke sites.
Gewoon de sneaker zoekmachines gebruiken:quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals waar dan? 43einhalb, aphaltgold, hhv en de nederlandse sites die ik ken verkopen ze niet, of ze zijn onvindbaar. Als je via Google zoekt, vind je continu mooie modellen....uit 201x. Die nergens meer te vinden zijn.
Als ik op marktplaats of ebay zoek, ben ik 100 uur aan het zoeken en vind ik uiteindelijk nergens mijn maat.
Serieuze vraag hoor. Ik kan ze gewoon echt niet vinden. Misschien mis ik een paar leuke sites.
Allemaal uitverkocht. Alles. (alleen het allerlaatste model met dat lelijke paars is nog te vinden)quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:09 schreef D_A het volgende:
[..]
SVD, Footdistrict, SNS zijn nog wel aardige opties.
Ehhhh ja. Net gekeken en die hebben alle 3 op dit moment maar 1 AM1 op voorraad, de wit/paarse DNAs. Dus is daar Krea niet echt mee geholpenquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:09 schreef D_A het volgende:
[..]
SVD, Footdistrict, SNS zijn nog wel aardige opties.
Ik heb op zowel eBay als Marktplaats gewoon een search alert ingesteld voor bepaalde sneakers, dus ik krijg eens in de paar dagen daar direct bericht over zodra die online worden gezetquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:22 schreef Modus het volgende:
Je kan nog het beste om de zoveel dagen even een search op Ebay doen op je maat, en dan hopen dat er af en toe nog wat leuks tussen zit.
Geen probleem! Oh ja, Facebook groepen zijn ook handig, komt regelmatig iets tofs voorbijquote:Op dinsdag 21 april 2020 14:24 schreef Kreator het volgende:
Ah... Die zoekmachine is wel awesome. Thx.
https://www.sneakerjagers(...)odels=nike-air-max-1quote:Op dinsdag 21 april 2020 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Allemaal uitverkocht. Alles. (alleen het allerlaatste model met dat lelijke paars is nog te vinden)
Ik wacht wel een tijdje en dan ben ik waarschijnlijk weer te laat als ze uitkomen.
Thx xurk. Straks eens kijken.
Lijkt op het eerste gezicht leuk maar ook die voorraden kloppen vaak niet. Net gedaan met mijn maat en dan staan er webshops tussen met nog wel een aantal maten maar die niet van mij. En 9 van de 10x dan alleen stockx erbij.quote:Op dinsdag 21 april 2020 16:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://www.sneakerjagers(...)odels=nike-air-max-1
Nog even je maat invullen en dan valt er nog wel wat te vinden toch?
Klopt, maar op mijn maat is nog redelijk wat te vinden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 17:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Lijkt op het eerste gezicht leuk maar ook die voorraden kloppen vaak niet. Net gedaan met mijn maat en dan staan er webshops tussen met nog wel een aantal maten maar die niet van mij. En 9 van de 10x dan alleen stockx erbij.
Ook sneakers123 is volgens mijn ervaring minder accuraat qua zichtbare voorraden, everysize werkt nog het beste maar die kijkt voornamelijk (maar niet alleen) naar Duitse webshops.
Hoe bepalen ze dat überhaupt? Wat mij betreft een prima nieuwe blijver.quote:Op woensdag 22 april 2020 20:33 schreef Modus het volgende:
Dat weet niemand behalve Nike zelf, maar ik denk het niet.
Damn, jammer dat het mijn maat niet isquote:Op woensdag 22 april 2020 17:43 schreef Sharklazers het volgende:
V&A / Nike Air Jordan 3 Fire Red 41 (ongedragen paar)
Tis mijn maatquote:Op donderdag 23 april 2020 17:54 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Damn, jammer dat het mijn maat niet is
En dan heb je het over?quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:28 schreef D. het volgende:
3e paar 'tokkievariant' van dit jaar al gekocht
Het lijkt uit de hand te lopen
quote:
quote:Op maandag 20 april 2020 22:15 schreef Kreator het volgende:
... Ik zie de winkels wel vol liggen met de Tokkie variant, de 90.
Jij had deze kunnen nemen. Is een koppeltje.quote:Op zondag 26 april 2020 12:25 schreef BasNijmegen het volgende:
Mijn vrouw heeft de Air Max 90 - LX gekocht.
[ afbeelding ]
Ik twijfel of ik deze schoen kan hebben qua heftigheid, maar ik vind hem wel vet!
Er zijn grenzenquote:Op zondag 26 april 2020 12:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij had deze kunnen nemen. Is een koppeltje.
[ afbeelding ]
Ik vind 'm te gek!quote:Op zondag 26 april 2020 12:25 schreef BasNijmegen het volgende:
Mijn vrouw heeft de Air Max 90 - LX gekocht.
[ afbeelding ]
Ik twijfel of ik deze schoen kan hebben qua heftigheid, maar ik vind hem wel vet!
Die zijn mij iets te futuristisch.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:57 schreef Nober het volgende:
Binnenkort....
https://www.nike.com/nl/t(...)en-B5dRP7/CW2646-001
[ afbeelding ]
Ook voor de Plus III aangekondigd.
Deze dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:04 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Die zijn mij iets te futuristisch.
https://www.footlocker.nl(...)79044?v=314207701104quote:Op donderdag 30 april 2020 09:41 schreef Nober het volgende:
Ik kan de nieuwe Plus 3 nog niet vinden bij nike.com wel bij footlocker... Is dat vaker of duurt het even?
Ik wil natuurlijk die 25% kortingscode gebruiken.
Zilveren: https://www.vestiairecoll(...)s/#color=Silver%2315quote:Op donderdag 30 april 2020 01:45 schreef 1410 het volgende:
Oke, jullie hebben bij mij al eens eerder geholpen met de zoektocht naar de voor mij onvindbare schoen.
Al een hele tijd geleden bracht Acne de ‘Adriana Sneaker’ uit. De schoen met de smiley. Toen had ik er geen geld voor over, omdat ik student was. Inmiddels heb ik wat meer te besteden en zou ik ze nog steeds graag willen hebben.
Iemand enig idee hoe ik er nu aan kan komen? Ik heb wel wat onbetrouwbare sites gevonden, waar nog alle maten en kleuren verkrijgbaar zijn voor rond de $100,-, maar dat vertrouw ik dus niet.
Mijn voorkeur gaat uit naar wit, oud roze of de zilveren.
Voor de gene die ze kan vinden:
Maar nog altijd niet te koop via nike zelf.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:32 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
https://www.footlocker.nl(...)79044?v=314207701104
Kennelijk niet nee.... Zie wel de 'Parachute' versie op Nike USA.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:10 schreef Modus het volgende:
Wie zegt dat ze daar wel terecht komen dan? Niet alle modellen/kleuren komen op de Nike site terecht.
Sorry man, had je bericht verkeerd gelezen.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar nog altijd niet te koop via nike zelf.
Is dit niet tweedehands? Gezien ze ook maar enkele maten hebben? Helaas zit mijn maat er niet tussen in mijn kleur. Bedankt voor het meedenken!quote:Op donderdag 30 april 2020 11:50 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Zilveren: https://www.vestiairecoll(...)s/#color=Silver%2315
Volledig: https://www.vestiairecoll(...)ainers/acne-studios/
De recensies rondom deze website zijn echter wisselend.
Jep. Maar soms wel in nieuwsstaat (deadstock conditie) te koop.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:27 schreef 1410 het volgende:
[..]
Is dit niet tweedehands? Gezien ze ook maar enkele maten hebben? Helaas zit mijn maat er niet tussen in mijn kleur. Bedankt voor het meedenken!
Nicequote:Op woensdag 6 mei 2020 12:21 schreef Kreator het volgende:
Zag deze op mp voor 190. Geprobeerd te kopen. Was al verkocht.
Drie dagen later stonden ze weer te koop. Persoon die ze had gekocht vond ze te groot.
Dus voor 125 opgepikt.
Volgens mij model uit 2012 en nog nieuw. Kan er niks geks aan ontdekken, heb ze net binnen.
[ afbeelding ]
Denk niet dat je die snel en voor veel gaat kwijtraken. Die zijn namelijk uit de AM1 dark ages, waarin de shape nooit slechter is geweest dan toen. Modellen uit die tijd zijn niet echt gewild meer nu.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:27 schreef Kreator het volgende:
Nu is de vraag. Zal ik ze verkopen voor veel meer of dragen.
Ik denk dat het feit dat de originele doos er niet meer bij zit wel jammer is voor de prijs.
Heb verder alles wel gecheckt, ze lijken wel echt.
Ja de vorm is niet top idd.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Denk niet dat je die snel en voor veel gaat kwijtraken. Die zijn namelijk uit de AM1 dark ages, waarin de shape nooit slechter is geweest dan toen. Modellen uit die tijd zijn niet echt gewild meer nu.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:42 schreef Kreator het volgende:
Waarom weet jij dit allemaal.
Ik draag al dertig jaar Max maar wist dit allemaal niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommigen sealen daarom de schoenen in.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:30 schreef D. het volgende:
Doen de verzamelaars iets aan uitdrogen?
Alle oude paren die ik heb liggen zijn uitgedroogd
Jij hebt ze geseald?quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:29 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Sommigen sealen daarom de schoenen in.
Je kunt ook een soleswab doen. Dus er een nieuwe zool onder laten zetten.
Uiteindelijk gaan ze allemaal een keer kapot. Maar regelmatig dragen schijnt toch het beste te zijn. Al is het maar 1x per maand ofzo.quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:30 schreef D. het volgende:
Doen de verzamelaars iets aan uitdrogen?
Alle oude paren die ik heb liggen zijn uitgedroogd
Ik zelf niet. Maar er zijn verzamelaars die hun schoenen in plastic wegzetten.quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt ze geseald?
Ik doelde op de gehele schoen, dus alleen andere zool is dan zinloos
ze liggen er idd al 20 jaar stof te verzamelenquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan ze allemaal een keer kapot. Maar regelmatig dragen schijnt toch het beste te zijn. Al is het maar 1x per maand ofzo.
20 jaarquote:Op woensdag 6 mei 2020 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
ze liggen er idd al 20 jaar stof te verzamelen
Zijn ook versleten, dus geen ramp verder
Mijn huidige dan maar allemaal dragen
Leuk!quote:Op woensdag 6 mei 2020 13:48 schreef D. het volgende:
[..]
2 of 3 paar, Air Max, geen idee welke type verder
Kan straks wel een fotootje maken
quote:Op woensdag 6 mei 2020 12:46 schreef Modus het volgende:
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zijn wel echt ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 mei 2020 14:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Die zijn wel echt ja.Omdat ze zo lelijk zijn of omdat ik door fokkers herkend word? Ik had ze net aan en ik vind ze toch een beetje lomp. Dus dat zal niet vaak gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stijlcode?quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:03 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb nog een zeer zeldzame set Nike sneakers staan die ik ook nog nooit heb gezien op straat. Beetje kameleon kleur oranje/roze/rood. Zal eens kijken of ik er wat info over kan vinden.
https://www.sneakerdistri(...)vas-action-red-whitequote:Op woensdag 6 mei 2020 15:07 schreef Nober het volgende:
Benieuwd naar deze oudjes.
[ afbeelding ]
[..]
Stijlcode?
Zeldzaam als in de zin dat ik er nog nooit iemand op heb zien lopen. Bedoelde niet zeldzaam als in waardequote:Op woensdag 6 mei 2020 16:14 schreef Modus het volgende:
Dat eh wordt nou niet bepaald als een zeer zeldzame set Nike sneakers beschouwd. Nofi verder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn eerste Nikes heb ik kennelijk niet meer.quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:11 schreef Modus het volgende:
^^BWs en 90s.
Zo heb ik ook heel wat paar liggen, met zo'n geel geworden air unit waar ook bijna geen lucht meer in lijkt te zitten en die ook langzaamaan steeds minder vast in de zool zitten.
Ohja die was ik even vergeten. Maar die ga ik skippen, niet mijn favo kleur.quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
https://www.sneakerfiles.(...)0-release-date-info/
Ik ben zijn naam vergeten (shame on me), maar blijft jammer dat mijn mede Saucony-head daardoor is gebandquote:Op woensdag 6 mei 2020 18:20 schreef Atta-boy het volgende:
Sneakertopic is weer levend
Mogen we alweer gifjes posten?
Wat is de naam van die schoen? Crystal blue of am90 Hot Coral Crystal of ....?quote:Op woensdag 6 mei 2020 18:22 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja die was ik even vergeten. Maar die ga ik skippen, niet mijn favo kleur.
Infrareds moet ik wel hebben, die zouden ook rond die tijd komen. En er komt nog een OG kleur uit die nog nooit eerder geretrood is:
[ afbeelding ]
Iedereen was gebannedquote:Op donderdag 7 mei 2020 09:48 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik ben zijn naam vergeten (shame on me), maar blijft jammer dat mijn mede Saucony-head daardoor is geband
Zijn de moeite waard las ik ergensquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:33 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
. Twijfel nog steeds een beetje om die te kopen.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:33 schreef Atta-boy het volgende:
.
In de laatste maanden waren voor mij eigenlijk alleen die Nike acg mocs de moeite waard om te kopen.
Yes!!quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:33 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Iedereen was gebanned
@:Bajskorv denk ik?
Hot Coral Crystal idd.quote:Op donderdag 7 mei 2020 10:28 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Wat is de naam van die schoen? Crystal blue of am90 Hot Coral Crystal of ....?
Weinig info over
Uitstekende hobby!quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:34 schreef Kreator het volgende:
Ik heb besloten dat AM1 kopen mijn nieuwe hobby gaat worden. Ik heb nu zes paar. 100 moet te doen zijn. Dan kun je ook nog eens een dag wat apartere aan.
#corona #verveling
Niks mis mee.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:34 schreef Kreator het volgende:
Ik heb besloten dat AM1 kopen mijn nieuwe hobby gaat worden. Ik heb nu zes paar. 100 moet te doen zijn. Dan kun je ook nog eens een dag wat apartere aan.
#corona #verveling
Succes met vinden. En ik hoop dat je een spaarpotje hebt.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:34 schreef Kreator het volgende:
#corona #verveling
Gefeliciteerd met je hobby.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:34 schreef Kreator het volgende:
#corona #verveling
Ben je zo'n 10-15jaar te laat mee. Tijden van patta releases, de goede atmos releases etc. Of je moet nu een loterij winnen en alsnog goede paartjes kunnen kopen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:34 schreef Kreator het volgende:
#corona #verveling
Checks over stripesquote:Op donderdag 7 mei 2020 18:06 schreef shiz het volgende:
Zijn allemaal Nike-heads hier, of niet?
TT more like 'Nike enzo #239' xD
Die zou ik misschien nog wel willen rocken.quote:Op maandag 20 april 2020 19:41 schreef Kreator het volgende:
Dit zijn wat voorbeelden van schoenen die ik allemaal wel wil.
[..]
Opbeurende verhalen, daar kun je wat mee.quote:
Hadden we het een paar dagen terug al over toch, dat ze wel zo'n beetje op aan het raken zijn, afgezien van de consignment shops. En zelfs daar.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Opbeurende verhalen, daar kun je wat mee.
Nicequote:Op woensdag 6 mei 2020 14:59 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb deze al een tijdje. Heb er nog nooit iemand op zien lopen. Limited Edition Chuck Taylor All Stars
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om te voorkomen dat je teveel met sportschoenen in je hoofd zit, bij deze twee merken kan je het beste (voor mij en de meeste 'sneaker enthusiasts') in deze richting denken:quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:57 schreef shiz het volgende:
Ah. 'Saucony' zegt me niks. Maar nu ik 't ging googlen, die leken op de schoenen die mijn broer laatst aan had tijdens het hardlopen en een pic postte op z'n gram en lui zeiden 'zulke fijne schoenen'.Logo doet me beetje aan Rucanor denken.
Diadora. Nostalgie. Uit de jeugd voetbaltijd... 25 jaar geleden ofzo.
De 451s inslaan en met winst doorverkopen zodat je je 1s collectie kan bekostigen?quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:34 schreef Kreator het volgende:
#corona #verveling
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:07 schreef Nober het volgende:
[..]
De 451s inslaan en met winst doorverkopen zodat je je 1s collectie kan bekostigen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Winst? Al kreeg ik er geld bij...quote:Op vrijdag 8 mei 2020 13:07 schreef Nober het volgende:
[..]
De 451s inslaan en met winst doorverkopen zodat je je 1s collectie kan bekostigen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat voor? Sommige ga je simpelweg niet kwijtraken.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:24 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Waar kun je sneakers het beste verkopen?
Air jordan 5 OG fire red 42.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat voor? Sommige ga je simpelweg niet kwijtraken.
Ik ook. Ik heb laatst nog een drumcomputer verkocht voor 1700 euro op ebay-klainanzeigen. En wat spullen op marktplaats verkocht. Maar dat verkopen op marktplaats duurt altijd heel lang vind ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:55 schreef shiz het volgende:
Heb dit jaar al aardig wat verkocht via MP. Vorige week nog (meestal electronica, geen schoenen of banken). Prima wel.
Ah kijk die heb ik nog niet geprobeerd. Wel al over gelezen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 15:33 schreef D_A het volgende:
Stockx of Klekt en anders gewoon Facebook groepen met sneaker liefhebbers?
Coppedquote:
Je kan 't van de week nog bij AFEW proberen, die hadden leveringsproblemen.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:05 schreef Kreator het volgende:
Niet gelukt. Binnen een seconde uitverkocht. Kon nog wel bestellen maar helaas.
Lessons learned.
Footlocker site laat iedereen nog steeds wachten.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 09:05 schreef Kreator het volgende:
Niet gelukt. Binnen een seconde uitverkocht. Kon nog wel bestellen maar helaas.
Lessons learned.
Dit was via die Nike snkrs app.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 12:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Footlocker site laat iedereen nog steeds wachten.
[ afbeelding ]/
Kan je bij nike niet preorderen dat scheelt teleurstellingen.
Ik gebruik tegenwoordig FB marketplace. Marktplaats doe ik niet meer aan.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:55 schreef shiz het volgende:
Heb dit jaar al aardig wat verkocht via MP. Vorige week nog (meestal electronica, geen schoenen of banken). Prima wel.
Staat op een bijzonder laag pitje.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:08 schreef linebear het volgende:
Worden er geen Air Max 1 meer uitgebracht?
Die heeft Nike, net als AM90, even 'on hold' gezet om zo nog meer andere modellen te verkopen, all about the money hè dus releasen ze wel exclusives als de Amsterdam & London maar die worden massaal opgekocht of 'gewonnen' door resellersquote:Op zaterdag 9 mei 2020 18:08 schreef linebear het volgende:
Worden er geen Air Max 1 meer uitgebracht?
Tja en de AM1 loopt niet op de Amerikaanse markt. Bijna alle AM1's verkopen niet uit en gaan daar in de sale.quote:Op zondag 10 mei 2020 01:43 schreef glasshole het volgende:
[..]
Die heeft Nike, net als AM90, even 'on hold' gezet om zo nog meer andere modellen te verkopen, all about the money hè dus releasen ze wel exclusives als de Amsterdam & London maar die worden massaal opgekocht of 'gewonnen' door resellersdie ze voor schandalige prijzen op marktplaats zetten.
Ook jammer dat AM1 & 90 niet meer overal verkocht mogen worden, moet je eerst een licentie kopen bij Nike (all about the money > $>Jordans<$)
Wat is de definitie van 'sneakers'? Dit is gewoon een sneaker binnen de high fashion.quote:
Zou er niet echt mee gaan sporten.quote:sneaker/trainer
a light shoe that has a top made of cloth and a bottom made of rubber, worn esp. for sports ~cambridge.
a sports shoe with a pliable rubber sole ~merriam-webster
Ik gok meer dan 600 euro. Ik vind ze ook lelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:25 schreef shiz het volgende:
Wat is de schadepost van zo'n paartje Converse Louboutins eigenlijk?
Zou je op jou duurste of zeldzaamste paar sneakers gaan sporten?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:20 schreef shiz het volgende:
[..]
Zou er niet echt mee gaan sporten.
Heeft wel de klassieke rubberen zool, waar ik veelal schoenen draag waar de zool voor het grootste deel uit foam bestaat.
Zie liever Louboutins aan een paar vrouwenvoeten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:08 schreef Welvaert het volgende:
Ik heb vandaan een paartje Christian Louboutin Louis Orlato suede hightops gescoord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vinden jullie ze nice?
Die heb ik hier ook liggen, echt een kut schoen haha. 0 draagcomfort of ietsquote:Op woensdag 13 mei 2020 18:39 schreef Modus het volgende:
Dit blijkt ook gewoon goedkope bagger te zijn.
Je telt ook centen neer voor een stukje exclusiviteit he.. Verder is de schoen gewoon echt mooi afgewerkt en de suede van topkwaliteit.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:45 schreef Atta-boy het volgende:
Is tenminste nog leer![]()
Ben het met die gast niet helemaal eens though. Mensen die cp kopen betalen voor design, ze weten ook wel dat doe schoen niet ¤400 aan materiaalkosten is.
Hij vergelijkt het met nicks en dat zijn schoenen die brandweermensen dragen.
Tuurlijk zijn die schoenen qua materiaal beter en gaan ze langer mee maar ik zie mezelf er niet mee door de stad lopen.
Die Louboutins is imo weer een ander verhaal. Bij CP is de prijs door materiaalkeuze ed nog enigszins goed te praten. Bij Louboutin betaal je gewoon om te laten zien dat je dure schoenen kan betalen.
Als je graag exclusieve schoenen wil kan je toch ook schoenen kopen die op minder grote schaal uitkomen?quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:48 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Je telt ook centen neer voor een stukje exclusiviteit he.. Verder is de schoen gewoon echt mooi afgewerkt en de suede van topkwaliteit.
Waarom zou ik m'n keuze in godsnaam moeten verantwoorden? Ik verzamel high fashion sneakers en een paartje navy louboutins stond al een tijd op m'n lijstje. Case closed.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:50 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Als je graag exclusieve schoenen wil kan je toch ook schoenen kopen die op minder grote schaal uitkomen?
Nu koop je één van de populairste dure merken om te laten zien dat je geld hebt imo.
Als je echt om exclusiviteit geeft kan je voor dat geld hardstikke mooie handgemaakte schoenen kopen. Heb je schoenen die niemand anders heeft en je hele leven mee gaan.
Ja maar met iemand die strooit met aannames zoals 'om te laten zien dat je geld hebt', valt niet fatsoenlijk mee te sparren. Over smaak valt gewoon niet te twisten. En elk merk brengt andere gevoelens bij iemand naar boven.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:54 schreef Atta-boy het volgende:
Je weet dat je dit post in een forum waar mensen discussiëren over items?
Men heeft gewoon door dat je een beetje een sneue trol bent met je topic. (855 euro)quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:57 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Ja maar met iemand die strooit met aannames zoals 'om te laten zien dat je geld hebt', valt niet fatsoenlijk mee te sparren. Over smaak valt gewoon niet te twisten. En elk merk brengt andere gevoelens bij iemand naar boven.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Men heeft gewoon door dat je een beetje een sneue trol bent met je topic. (855 euro)
Deze reactie was gratis.
Whatever vent, zoek het uitquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Men heeft gewoon door dat je een beetje een sneue trol bent met je topic. (855 euro)
Deze reactie was gratis.
Ik laat me graag overhalen. Maar zie er gewoon de logica niet van. Bij de louboutins die ik gezien heb is de prijs imo niet goed te praten met materiaalkosten en/of arbeidskosten.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:57 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Ja maar met iemand die strooit met aannames zoals 'om te laten zien dat je geld hebt', valt niet fatsoenlijk mee te sparren. Over smaak valt gewoon niet te twisten. En elk merk brengt andere gevoelens bij iemand naar boven.
Wat denk je wat de productiekosten van je iPhone zijn? Of de parfum die je opspuit? Feitelijk gezien is de kostprijs van een Picasso ook nihil, maar het draait om de ervaring en de feeling die om een merk/product hangt. Dat valt gewoon niet uit te drukken in een bepaald bedrag. Als je alles wetenschappelijk wil benaderen zit je op het verkeerde forum pikquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:04 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik laat me graag overhalen. Maar zie er gewoon de logica niet van. Bij de louboutins die ik gezien heb is de prijs imo niet goed te praten met materiaalkosten en/of arbeidskosten.
Dat betekent dus dat je puur voor het merk betaalde en het dus een status ding is.
Schoenen kopen puur voor status is toch eigenlijk gewoon pochen met dat je het kan betalen?
Converse en vans hebben een zelfde soort model kost ongeveer 60 euro en je loopt er niet als een halve tamme bij.quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:08 schreef Welvaert het volgende:
Ik heb vandaan een paartje Christian Louboutin Louis Orlato suede hightops gescoord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vinden jullie ze nice?
Noem je wel gelijk twee grote paupermerkenquote:Op woensdag 13 mei 2020 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Converse en vans hebben een zelfde soort model kost ongeveer 60 euro en je loopt er niet als een halve tamme bij.
Nee hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:08 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Noem je wel gelijk twee grote paupermerken
Ok pik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:07 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Wat denk je wat de productiekosten van je iPhone zijn? Of de parfum die je opspuit? Feitelijk gezien is de kostprijs van een Picasso ook nihil, maar het draait om de ervaring en de feeling die om een merk/product hangt. Dat valt gewoon niet uit te drukken in een bepaald bedrag. Als je alles wetenschappelijk wil benaderen zit je op het verkeerde forum pik
Kon je het maar zien!quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:45 schreef Atta-boy het volgende:
[..] Bij Louboutin betaal je gewoon om te laten zien dat je dure schoenen kan betalen.
Nou mijn sneakers zijn niet duurder dan 250 euro of bepaald zeldzaam, dus: sure.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:37 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zou je op jou duurste of zeldzaamste paar sneakers gaan sporten?
Volgens mij sport er hier zo goed als niemand op de sneakers die ze posten
Dit zijn gewoon sneakers. Veel te duur voor wat je er voor krijgt though.
Ze zijn wel beter afgewerkt en geproduceerd dan een hoop schoenen dus snap best dat ze wat duurder zijn. Maar 800+ is gewoon betalen omdat je dan dure schoenen hebt waar mensen naar op kunnen kijken of iets vind ik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:26 schreef shiz het volgende:
[..]
Kon je het maar zien!Volgens mij moet je het bij die schoenen ervan hebben dat je mensen erover vertelt 'hey, kijk eens naar mijn schoenen?' "uhhh, owkee?" 'Louboutins, woahwaha wat ben ik baas' "I say again: uhhh, owkee?".
Als je me verteld had dat ze 20,- euro waren bij de Scapino en er blij mee was, had ik het ook prima gevonden.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:09 schreef Kreator het volgende:
Ik heb net hier op geboden dus mijn smaak is ook niet best. Maar ze kosten dan ook geen 855.
[ afbeelding ]
Fantastisch filpmje . Onzin die prijzen.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:39 schreef Modus het volgende:
Dit blijkt ook gewoon goedkope bagger te zijn.
Waar heb je ze gekocht?quote:Op woensdag 13 mei 2020 20:26 schreef Kreator het volgende:
Kak. Ik bied teveel. Gekocht. 150. Stonden voor 199 te koop. Maar is wel een goeie prijs denk ik.
Stuur je ze terug toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:49 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Ik heb de Air Jordan 5 Fire Red gekocht en heb er spijt van. Ik haat dit. kut kut kut nike.
Ik bedoel ik kan niet zomaar even een andere maat kopen omdat het zo gelimiteerd was. Binnen een paar uur helemaal uitverkocht.
Ik was een uur te laat en mijn maat was overal in nederland uitverkocht. En alleen in Duitsland hadden ze mijn maat nog. Nu terugsturen naar Duitsland kost mij iets van 13 euro.quote:
Zie in de stad meer jochies op (fake) balenciaga's en off White collabs lopen dan met jordans of am1's. Is wat nu in is tochquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:16 schreef Welvaert het volgende:
Zijn hier mensen ook nog geinteresseerd in designer sneakers? (Balenciaga, Off White collabs etc). Zie alleen maar jochie-schoenen voorbij komen
Als je ze niet retour wil doen evt oproep doen om ze te ruilen. Of resellen en je eigen maat voor resell kopen. Meer zit er niet in denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:13 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[..]
Ik was een uur te laat en mijn maat was overal in nederland uitverkocht. En alleen in Duitsland hadden ze mijn maat nog. Nu terugsturen naar Duitsland kost mij iets van 13 euro.
Maar ik ben dus niet tevredrn met de maatvoering (ze vallen expres te groot) . En ze hebben een "wider cut" dan de 2013 versie. Waarom moeten ze altijd zo fucken met die reissues.
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:16 schreef Welvaert het volgende:
Zijn hier mensen ook nog geinteresseerd in designer sneakers? (Balenciaga, Off White collabs etc). Zie alleen maar jochie-schoenen voorbij komen
Balenciagaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:16 schreef Welvaert het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:16 schreef Welvaert het volgende:
Dit is het corona virus onder de schoenen, de tering.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:54 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het eerste wat ik denk wanneer ik ze zie is die hebben ze bij de Zeeman gekocht
Zo herkenbaar deze post. Een veel te dure bak huren en dan de hele dag hard optrekken om 10m later weer hard op de rem te moeten in een drukke straatquote:Op maandag 18 mei 2020 11:44 schreef shiz het volgende:
Dat zijn van die mensen die voor ¤99 een paar uur een Lambo huren, daarmee revven en flexen in de stad.
Ik was een tijdje er wel geïnteresseerd in maar op een gegeven moment besef je dat ze totaal niet comfortabel zijn en dat dat toch wel heel belangrijk is. Daarnaast worden die schoenen ook als 'jochie' schoenen gezien in een formele setting, want het blijven sneakers.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:16 schreef Welvaert het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2020 19:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Deze reactie was gratis.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 22:13 schreef shiz het volgende:
Daarin moet je ook geen bank overvallen.'Die met die felle Nikies, kan niet missen!'
Maar wel dope op zich.
quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik rock vandaag op m'n:
Nike Air Max 1 Ultra Flyknit "Bright Crimson"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 09:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog steeds een paartje Air Max 1 Ultra Flyknit Olive Flak. Ze zouden meer AM1 Flyknits moeten uitbrengen, wat zitten ze heerlijk.
Diadoraquote:Op donderdag 7 mei 2020 22:20 schreef Xurk het volgende:
Hier ook geen Nike-head hoor. Zoals anderen al hierboven aangegeven heb ik er zelf natuurlijk ook wel genoeg van in de kast staan, maar ik voel mezelf meer een Saucony-head en beginnend Diadora-headAls laatstgenoemde niet altijd zo duur waren had ik er een stuk meer van gehad al.
Tof schoentje! Iets the 'Bright' voor mij.quote:Op donderdag 21 mei 2020 19:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik rock vandaag op m'n:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:10 schreef Astro_boy het volgende:
Ik ga vandaag denk ik mijn Castellers rocken
Wat voor jeans is datquote:Op donderdag 21 mei 2020 19:09 schreef KapiteinIglo het volgende:
Ik rock vandaag op m'n:
[ afbeelding ]
Oquote:
In welke app wat proberen?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 15:20 schreef E-Dubble het volgende:
Ben & Jerry dunks die volgende week uitkomen gaan gewoon voor 1k+
Raad iedereen aan om het in de app te proberen, wie weet
En dan vanaf 9:00u zsm zien te reserveren, als bij concertkaartjes?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:06 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
snkrs app, dinsdag 09:00, kans is klein maar proberen waard
Ik heb regelmatig mijn schoenen via Snkrs app weten te bemachtigen. Bots blijf je houden, maar zo'n app is altijd nog beter dan release via websites.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 16:36 schreef Modus het volgende:
Zelf nooit gebruikt maar die SNKRS app schijnt volkomen kansloos te zijn als je de verhalen zo leest. Allang overgenomen door bots e.d.
Kan elke jeans met pinroll zijn zo ongeveerquote:
Geen idee, was een voorbeeld foto van Google.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |