Volgensquote:
Ja mooie kleurquote:Op maandag 30 maart 2020 11:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Komend weekend de Jordan 1 - Court Purple.
[ afbeelding ]
Deze wil ik graag voor mijn J1 verzameling
Zekerquote:
Schoenen verzamelen, dan spoor je ook niet helemaalquote:Op maandag 30 maart 2020 11:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Komend weekend de Jordan 1 - Court Purple.
[ afbeelding ]
Deze wil ik graag voor mijn J1 verzameling
Love you toooquote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Schoenen verzamelen, dan spoor je ook niet helemaal
Dan heb jij het een stuk beter voor elkaar idd...quote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mooie verzameling heb je daar kerel.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:41 schreef shiz het volgende:
[..]
Dan heb jij het een stuk beter voor elkaar idd...
[ afbeelding ]
Verzamelen :’) Gamen :’) Sport :’) Concerten bezoeken :’) hobby’s :’)quote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar je mag best trots zijn op die collectie.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:53 schreef shiz het volgende:
Je moeder stuurde die foto van je door. Troll die je bent! Joh, wees blij met je hobby ofzo, je hoeft niet in denial te gaan. [ afbeelding ]Wel een goeie datum vandaag.
quote:Om je te helpen actief te blijven, geven we je 30% extra korting op reeds afgeprijsde artikelen. Gebruik de code APRIL30 bij het afrekenen.
Überhauptquote:Op woensdag 15 april 2020 00:26 schreef shiz het volgende:
-- Morgen een nieuwe Yeezy drop btw: https://www.adidas.nl/yeezy
Deze fokker is VIESMAD omdat hij zelf geen hippe sneaker kan betalen.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |