Volgensquote:
Ja mooie kleurquote:Op maandag 30 maart 2020 11:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Komend weekend de Jordan 1 - Court Purple.
[ afbeelding ]
Deze wil ik graag voor mijn J1 verzameling
Zekerquote:
Schoenen verzamelen, dan spoor je ook niet helemaalquote:Op maandag 30 maart 2020 11:34 schreef BasNijmegen het volgende:
Komend weekend de Jordan 1 - Court Purple.
[ afbeelding ]
Deze wil ik graag voor mijn J1 verzameling
Love you toooquote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Schoenen verzamelen, dan spoor je ook niet helemaal
Dan heb jij het een stuk beter voor elkaar idd...quote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mooie verzameling heb je daar kerel.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:41 schreef shiz het volgende:
[..]
Dan heb jij het een stuk beter voor elkaar idd...
[ afbeelding ]
Verzamelen :’) Gamen :’) Sport :’) Concerten bezoeken :’) hobby’s :’)quote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar je mag best trots zijn op die collectie.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:53 schreef shiz het volgende:
Je moeder stuurde die foto van je door. Troll die je bent! Joh, wees blij met je hobby ofzo, je hoeft niet in denial te gaan. [ afbeelding ]Wel een goeie datum vandaag.
quote:Om je te helpen actief te blijven, geven we je 30% extra korting op reeds afgeprijsde artikelen. Gebruik de code APRIL30 bij het afrekenen.
Überhauptquote:Op woensdag 15 april 2020 00:26 schreef shiz het volgende:
-- Morgen een nieuwe Yeezy drop btw: https://www.adidas.nl/yeezy
Deze fokker is VIESMAD omdat hij zelf geen hippe sneaker kan betalen.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
https://sneakernews.com/2(...)ina-blue-air-max-bw/quote:Op donderdag 16 april 2020 15:07 schreef Nober het volgende:
Ik zie wel allemaal oude schoenen van Nike maar gaan deze ooit nog terug komen?
[ afbeelding ]
Artikel van 2016quote:Op donderdag 16 april 2020 17:08 schreef Modus het volgende:
[..]
https://sneakernews.com/2(...)ina-blue-air-max-bw/
Dat weet ik maar ik kan uit zijn post niet opmaken of hij die uberhaupt kent, of dat hij wil weten of ze nu nóg eens uit gaan komen na 2016.quote:
Nee wist ik niet maar ik ga het over 21 jaar eens goed in de gaten houden voor het 50 jarige bestaan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat weet ik maar ik kan uit zijn post niet opmaken of hij die uberhaupt kent, of dat hij wil weten of ze nu nóg eens uit gaan komen na 2016.
Kanye West moet ook eten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 12:42 schreef mrPanerai het volgende:
Wat maakt zo'n Yeezy nou 219 euros waard?
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 13:52 schreef Atta-boy het volgende:
Schoenen met ultraboost zool zijn volgens mij sowieso meestal wat duurder dan andere zolen.
Verder vooral het feit dat Kanye ze gemaakt heeft en alle hypebeasts ze willen hebben
ik bedoelde voor jou als consumentquote:Op vrijdag 17 april 2020 13:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee wist ik niet maar ik ga het over 21 jaar eens goed in de gaten houden voor het 50 jarige bestaan.
[..]
Kanye West moet ook eten.
Tof. Thanks voor de tipquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:25 schreef mrPanerai het volgende:
ik kijk wel eens naar Rose Anvill op youtube,die gast sneed net nog jordans in 2. daar is eigenlijk amper mooi leer in verwerkt.
Hoogste bod op MP is nu 130 euroquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:59 schreef BasNijmegen het volgende:
Oeg die Red Lobster!
Heel tof om te zien dat je de schoenen ook goed gedragen hebt.
Wat vraag je voor die Lobsters?
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:20 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Hoogste bod op MP is nu 130 euro
Via berichten nu 140. Blijkbaar is dat gebruikelijk op MP? Wel irritant, want ik moet iedereen steeds sturen wat het hoogste bod is...quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Modus het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lr
"Geen biedingen geplaatst".
130e?
Yep! Nike is vaak bedroevend. Je betaalt voor hype.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:08 schreef Xurk het volgende:
Van Jordans is het algemeen bekend dat (in elk geval de GRs) kwalitatief vrij bedroevend zijn voor de prijs die je ervoor betaalt. Dan heb je een Saucony (collab) met alleen maar luxe butter materialen erin verwerkt voor 50 euro minder dan zo'n GR Jordan.
Uiteindelijk wel. Ik wacht zelf op de Air Trainer. Deze maar dan zonder raampjes en Low.quote:Op donderdag 16 april 2020 15:07 schreef Nober het volgende:
Ik zie wel allemaal oude schoenen van Nike maar gaan deze ooit nog terug komen?
[ afbeelding ]
Écht kwaliteit? Niet. Haalt het bij lange na niet bij NB, laat staan mijn ‘Made in Italy’ Diadora paartjes.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:31 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Noemen juie eens een Nike schoen dat kwalitatief best wel goed is?
[..]
Uiteindelijk wel. Ik wacht zelf op de Air Trainer. Deze maar dan zonder raampjes en Low. [ afbeelding ]
De Air max 90 zijn gevoerd en vrij robuust. Die vind ik wel ok. Ook mijn Oceania black leather lijken onverslijtbaar.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:38 schreef Kreator het volgende:
Al mijn Nike Air Max 1 zijn goede kwaliteit en de air vortex (ook 5 paar van) nog nooit iets stuk gehad.
Eigenlijk nog nooit slechte kwaliteit Nikes gehad.
Ik koop ze niet, fuck Kanye en Adidasquote:Op vrijdag 17 april 2020 14:25 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik bedoelde voor jou als consument
Ik koop ook wel eens een mooi handgemaakt paar schoenen van paar honderd euro waarvan je dan denkt dat ze in een of ander artisanaal atelier gemaakt zijn, maar van zo'n yeezy weet je gewoon dat ze met honderduizenden van de band rollen.
ik kijk wel eens naar Rose Anvill op youtube,die gast sneed net nog jordans in 2. daar is eigenlijk amper mooi leer in verwerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |