Kingler, die is geen match voor m'n Venusaur... Het probleem zit 'm in Persian, want die kost me m'n Rhyperion en een stukje van m'n Swampert, die ik eigenlijk nodig heb voor Entei... En dat lukt dan nét niet... Hmpf...quote:
Waarom geen fighting op Persian loslaten dan?quote:Op zondag 5 april 2020 17:41 schreef Guppy het volgende:
[..]
Kingler, die is geen match voor m'n Venusaur... Het probleem zit 'm in Persian, want die kost me m'n Rhyperion en een stukje van m'n Swampert, die ik eigenlijk nodig heb voor Entei... En dat lukt dan nét niet... Hmpf...
M'n Machamp krijgt het niet eens voor elkaar op 2 schilden van Persian weg te werken... Er gaat ergens toch iets misquote:Op zondag 5 april 2020 17:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom geen fighting op Persian loslaten dan?
De afgelopen twee dagen zijn mijn laatste nominaties, van eind januari, afgerond (een goedgekeurd, een afgekeurd).quote:Op maandag 30 maart 2020 15:10 schreef rubbereend het volgende:
hoelang duurt het bij jullie gemiddeld voor dat een stop wordt goedgekeurd?
Dat is wel heel snel. Bij mij staat alles nog open, vanaf begin november. Op een afkeuring na dan.quote:Op maandag 6 april 2020 07:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
De afgelopen twee dagen zijn mijn laatste nominaties, van eind januari, afgerond (een goedgekeurd, een afgekeurd).
Ik kreeg gisteren een bericht dat mijn nominatie van 22 december was afgekeurd, helaas.quote:Op maandag 6 april 2020 10:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is wel heel snel. Bij mij staat alles nog open, vanaf begin november. Op een afkeuring na dan.
Je hebt redelijk snelle fighting chargemoves. Power-up punch van Lucario bijv die kan echt gigantisch snel geladen worden. Weet zo snel alleen niet of Machamp die ook kan leren..quote:Op zondag 5 april 2020 17:47 schreef Guppy het volgende:
[..]
M'n Machamp krijgt het niet eens voor elkaar op 2 schilden van Persian weg te werken... Er gaat ergens toch iets misEn nu heb ik geen revives meer, dus zal ik toch echt opnieuw op zoek moeten
Ze hebben het aantal ballen verhoogt, waardoor je minder potions krijgt.quote:Op maandag 6 april 2020 11:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe moet je potions krijgen tegenwoordig?
Krijg ze bijna nooit meer
Het is idd weer een lamme verdeling momenteel van items. I.p.v. het extra toevoegen van rode ballen aan gifts, is het in plaats van al het andere. En als je nu nog steeds geen gym aankunt vanuit huis, kun je daarmee ook niet lekker sparen.quote:Op maandag 6 april 2020 12:08 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ze hebben het aantal ballen verhoogt, waardoor je minder potions krijgt.
Ik open nu meer kadootjes omdat ze daar ook in zitten. Maar je krijgt er te weinig om flink gyms neer te halen.
Waarom hebben ze dat gedaan ik ben nu maar aan het sparen voor 200 coins voor max potions maar schiet ook niet op.quote:Op maandag 6 april 2020 12:08 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ze hebben het aantal ballen verhoogt, waardoor je minder potions krijgt.
Ik open nu meer kadootjes omdat ze daar ook in zitten. Maar je krijgt er te weinig om flink gyms neer te halen.
Omdat niemand ballen heeft misschien?quote:Op maandag 6 april 2020 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dat gedaan ik ben nu maar aan het sparen voor 200 coins voor max potions maar schiet ook niet op.
Maar nu he met gyms en team rocket gevechten heb ik bijna mijn halve leger lam liggen terwijl ik een pokestop voor mijn huis heb staan.quote:Op maandag 6 april 2020 14:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Omdat niemand ballen heeft misschien?
Je kon 30 incense kopen voor 1 coin + die dingen duren nu een uur + er spawnt een Pokie per minuut. Maar niemand kan aan ballen komen want quarantaine. Dus kun je nu 30 gifts openen per dag en zitten er vooral ballen in.
Joh. Wat fijn voor je!quote:Op maandag 6 april 2020 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar nu he met gyms en team rocket gevechten heb ik bijna mijn halve leger lam liggen terwijl ik een pokestop voor mijn huis heb staan.
Heb ik niet veel aan zonder potions laat ze dan minder berries doen.quote:
Ja, en zo heeft iedereen wel wensen hequote:Op maandag 6 april 2020 15:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb ik niet veel aan zonder potions laat ze dan minder berries doen.
Ik vind het anders wel handig hoor, die gym voor de deur waar ik door de verdubbeling van het bereik nu thuis bij kan. Vanaf de bank overnemen en raids doenquote:Op maandag 6 april 2020 15:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, en zo heeft iedereen wel wensen he. Ze hebben voor nu gekozen voor deze oplossing, ideaal is anders maar je zou toch weinig moeten gymmen enzo, aangezien dat buiten is en je zoveel mogelijk thuis hoort te zijn
.
Ja tuurlijk, als je ineens een gym binnen bereik hebt is dat ideaalquote:Op maandag 6 april 2020 16:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel handig hoor, die gym voor de deur waar ik door de verdubbeling van het bereik nu thuis bij kan. Vanaf de bank overnemen en raids doen.
Overigens geeft die gym nog regelmatig potions en revives.
Ik moet echt op mijn handen zitten en voorkomen dat ik vraag of je niet heel gelukkig wordt van mijn ballen...quote:Op maandag 6 april 2020 16:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, als je ineens een gym binnen bereik hebt is dat ideaal. Het lastige nu is dat het voor sommige mensen veel beter speelbaar is geworden dan voor anderen. Ik kan net niet bij de gym namelijk, best jammer.
Hahahaha, gelukkig zijn het rode en geen blauwe!quote:Op maandag 6 april 2020 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet echt op mijn handen zitten en voorkomen dat ik vraag of je niet heel gelukkig wordt van mijn ballen...
Checkquote:Op maandag 6 april 2020 16:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahahaha, gelukkig zijn het rode en geen blauwe!
Ik ken de frustratie van er net niet bij kunnen ook goed hoor... en ik vind dat ze die verdubbeling van de bereikbaarheid ook voor stops zouden moeten invoeren. Genoeg mensen die daardoor dan ook vanuit huis hun voorraad ballen, potions of berries op peil kunnen houden.quote:Op maandag 6 april 2020 16:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, als je ineens een gym binnen bereik hebt is dat ideaal. Het lastige nu is dat het voor sommige mensen veel beter speelbaar is geworden dan voor anderen. Ik kan net niet bij de gym namelijk, best jammer.
Code voor 4 golden razz, 8 pokeballen en 4 silver pinaps. Op Android te claimen via de shop en anders online: https://rewards.nianticlabs.com/pokemongo/redeemtwitter:NianticLabs twitterde op maandag 06-04-2020 om 22:05:20For those unable to add us as a friend you can redeem this code in the in-game store (limited to one per Trainer). Stay tuned as we continue to work on features to help you help you play in and around your homes.
EMRK2EZWLVSSZDC5 reageer retweet
Hoe voer je die makkelijk in?quote:Op maandag 6 april 2020 23:09 schreef DaMart het volgende:
Code voor 4 golden razz, 8 pokeballen en 4 silver pinaps. Op Android te claimen via de shop en anders online: https://rewards.nianticlabs.com/pokemongo/redeemtwitter:NianticLabs twitterde op maandag 06-04-2020 om 22:05:20For those unable to add us as a friend you can redeem this code in the in-game store (limited to one per Trainer). Stay tuned as we continue to work on features to help you help you play in and around your homes.
EMRK2EZWLVSSZDC5 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |