Tuurlijk, ik snap de meeste mensen wel, opzich.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap je.
Vooralsnog word ik wel gallisch van al die goedbedoelde teksten. Iedereen ervaart dit gedoe anders en alle gevoelens mogen er imo zijn.
Goed. Ben vooral moe en conditie is dood, maar inmiddels al zeker een aantal dagen wel beter. Geen hoest meer. Morgen voor het eerst weer boodschapjes doenquote:
In Nederland hoeven hulpverleningsvoertuigen geen tol te betalen. In ieder geval Nederlandse hulpvoertuigen hoeven dat niet te doen bij de WST.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat hulpverlening moet betalen voor tolwegen. Echt bizar.
Dit soort plaatjes worden door een kennis die in de zorg zit gedeeld. Echt een hele prima meid, maar t wordt wel irritant nuquote:Op zondag 29 maart 2020 18:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap de meeste mensen wel, opzich.
Maar gelukkig heb ik al jaren mijn FB zo dichtgetimmerd dat ik vrijwel alleen normale mensen als fb vriend heb, en als ze toch irritant deden, maar niet per se nare mensen zijn zie ik hun updates gewoon niet.
Klopt. Maar in België moet dat blijkbaar wel. Ik zou me doodschamen als ik die tolbeambte was en de ambu meteen zonder gezeur doorlaten.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In Nederland hoeven hulpverleningsvoertuigen geen tol te betalen. In ieder geval Nederlandse hulpvoertuigen hoeven dat niet te doen bij de WST.
Oh fijn dat je opknaptquote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed. Ben vooral moe en conditie is dood, maar inmiddels al zeker een aantal dagen wel beter. Geen hoest meer. Morgen voor het eerst weer boodschapjes doen
Thx! Vind ik ook. Gister voor het eerst weer buiten geweestquote:
Wat fijnquote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed. Ben vooral moe en conditie is dood, maar inmiddels al zeker een aantal dagen wel beter. Geen hoest meer. Morgen voor het eerst weer boodschapjes doen
Komt goedquote:Op zondag 29 maart 2020 18:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat fijn
Langzaamaan dan wat dingetjes proberen. Niet te vlug.
Gisteren was het daar ook echt heel fijn weer voorquote:Op zondag 29 maart 2020 18:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Thx! Vind ik ook. Gister voor het eerst weer buiten geweestsupermarkt was niet nodig en vond ik iets te vroeg maar even rondje door park gemaakt. Lekker in zonnetje
Echt hequote:Op zondag 29 maart 2020 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren was het daar ook echt heel fijn weer voor.
Ja, dat zal best. Conditie moet weer terugkomen.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt heHelemaal kapot na 20 minuutjes
2 woorden voor jou:quote:Op zondag 29 maart 2020 18:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik heb genoeg ideeen om fit te worden en blijven de komende maandenquote:
Ben je nu immuun?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik heb genoeg ideeen om fit te worden en blijven de komende maanden
Als ik daadwerkelijk Corona heb gehad (waarschijnlijk wel) dan jaquote:
Meerdere gevallen bekend in je omgeving?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ik daadwerkelijk Corona heb gehad (waarschijnlijk wel) dan ja.
Ja hoor. Bovenburen oa.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Meerdere gevallen bekend in je omgeving?
Zal wel fijn zijn ja
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja hoor. Bovenburen oa.
Nooit officieel getest natuurlijk... maar goed
Als je een keer maar qeer aan het bewegen komt, dan komt die co ditie normaal wel snel weer terug. Iedere keer een wat langer rondje wandelen.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Beetje cross fitten op CE?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik heb genoeg ideeen om fit te worden en blijven de komende maanden
quote:
Werken met dat kadaver!quote:Op zondag 29 maart 2020 19:04 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was sowieso van plan het thuissporten weer op te pakken, komt goed uit.
Thuis sporten?quote:
Marathon masturberenquote:
Poolen is leukquote:
Kom je me halen?quote:
Ik vond het lijstje van TGND wel goed. Beetje yoga erbij. Even kijken wat mijn eigen sportschool doetquote:
Was best een lang lijstjequote:Op zondag 29 maart 2020 20:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vond het lijstje van TGND wel goed. Beetje yoga erbij. Even kijken wat mijn eigen sportschool doet. Zoiets?
Jij kan het wetenquote:
Vind ik ookquote:Op zondag 29 maart 2020 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in, daar moet een.piemel in!
Jij wil mij nietquote:
quote:
Trutquote:Op zondag 29 maart 2020 20:36 schreef Californium het volgende:
[..]![]()
Thx!
Maar ik wilde het simpele feit dat ik jou niet wil op een subtiele manier verbloemen
Jullie worden vast heel gelukkig samenquote:
Jij mag het bruidsmeisje zijnquote:Op zondag 29 maart 2020 20:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Jullie worden vast heel gelukkig samen
SC weddingcrashhhhquote:Op zondag 29 maart 2020 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nodig je mij uit of moeten we met de rest van de SC gaan wedding crashen?
OK!quote:
Hoe kom je aan dat filmpje van mijquote:
Nee, want anders duik je met het bruidmeisje in de bezemkastquote:Op zondag 29 maart 2020 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nodig je mij uit of moeten we met de rest van de SC gaan wedding crashen?
Vastwelquote:Op zondag 29 maart 2020 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, want anders duik je met het bruidmeisje in de bezemkast
Hopelijk met mij danquote:Op zondag 29 maart 2020 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, want anders duik je met het bruidmeisje in de bezemkast
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel bruidsmeisjes er zijn
Neequote:Op zondag 29 maart 2020 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Hometrainer kopen ja nee. Waar laat ik hem
In de winkel, want echt 95% van dat soort dingen staat na 2-3 weken stof te happen.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Met jou.quote:
Ga je m gebruiken?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:55 schreef CherryLips het volgende:
We hadden er vroeger een en die gebruikte ik een paar keer per week. Maar toen verhuisde ik en hebben m'n ouders hem verkochtquote:Op zondag 29 maart 2020 20:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de winkel, want echt 95% van dat soort dingen staat na 2-3 weken stof te happen.
Als je het kunt opbrengen om elke dag voor 3 weken 45 min kunt lopen in je buurt dan ja. Als je dat niet volhoudt, nee.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:55 schreef CherryLips het volgende:
O wow. Wat onverwachtsquote:
Het weer wordt alleen maar beter, ga gewoon buiten fietsen, stuk gezonder en niet zo saaiquote:Op zondag 29 maart 2020 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hadden er vroeger een en die gebruikte ik een paar keer per week. Maar toen verhuisde ik en hebben m'n ouders hem verkocht
Ik ben ook bejaard.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je het kunt opbrengen om elke dag voor 3 weken 45 min kunt lopen in je buurt dan ja. Als je dat niet volhoudt, nee.
Trouwens bij ja, koop een speedbike, hometrainer zijn voor bejaarden.
Lekker doorroken meisjequote:Op zondag 29 maart 2020 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kop is de afgelopen drie weken tien jaar ouder geworden
quote:Op zondag 29 maart 2020 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet nog wel andere dingen die we kunnen gaan doen
Kom op man, sper los dat gat, jij bent al immuun.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Wachten tot de quarantaine voorbij is
quote:Op zondag 29 maart 2020 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom op man, sper los dat gat, jij bent al immuun.
Roken, overgewicht... allemaal risicofactoren om op de ic te komen.quote:
Beter pak je nu op rustige momenten even een wandeling of fietsen buiten. Juiste die frisse lucht en afwisseling van omgeving zijn nu gezond voor ons.quote:
Ja dat is wel een probleem. Met mijn kook hobby.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Roken, overgewicht... allemaal risicofactoren om op de ic te komen.
Hier de lokale ondernemers ook weer ondersteund dit weekendquote:Op zondag 29 maart 2020 21:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is wel een probleem. Met mijn kook hobby.![]()
Gister puur thuis bezorgd
Vandaag lamsstoof![]()
Tussendoor nog een bokkepootjes taart gebakken deze week
Genoeg thuis sporten ter compensatiequote:Op zondag 29 maart 2020 21:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat is wel een probleem. Met mijn kook hobby.![]()
Gister puur thuis bezorgd
Vandaag lamsstoof![]()
Tussendoor nog een bokkepootjes taart gebakken deze week
Haiquote:
Echt wel next best thing als je niet uit eten kunt.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier de lokale ondernemers ook weer ondersteund dit weekend
Telt zeesterren?quote:Op zondag 29 maart 2020 21:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Genoeg thuis sporten ter compensatieklinkt wel als een goed lijstje
[..]
Hai
Lief van jequote:Op zondag 29 maart 2020 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier de lokale ondernemers ook weer ondersteund dit weekend
Mits orgasmequote:
Een keer lekker koken kan ook nog altijdquote:Op zondag 29 maart 2020 21:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt wel next best thing als je niet uit eten kunt.
Alleen de wijnkelder raakt zo leeg
Snap ik ja. Meer moeite doen dan zeesterren is ook niet aan mijn besteedquote:
Nederland en Duitslandquote:Op zondag 29 maart 2020 21:26 schreef Samzz het volgende:
De EU wil een noodpakket voor Italië, Spanje en Frankrijk. Raad eens wie de portemonnee mag trekken.
Oh?quote:
Mag ik mezelf uitnodigen? Ik wil niet meer kokenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een keer lekker koken kan ook nog altijd
Gewoon afhalen toch. En dan 'uit eten' thuisquote:Op zondag 29 maart 2020 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De EU is voorbij na deze crisisquote:
Dat mag.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Oh?
[..]
Mag ik mezelf uitnodigen? Ik wil niet meer koken
quote:
Zou t niet erg vinden. Je kunt t niet maken tijdens een crisis te verwachten dat onbeperkte steun gegeven wordt aan een ander land. We weten niet eens hoe we er zelf door komenquote:
De EU lult alleen maar terwijl Rusland en China spullen en mensen naar Italie sturen. Er zijn al tig filmpjes te vinden van Italianen die de EU vlag verbranden.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]!
[..]
Zou t niet erg vinden. Je kunt t niet maken tijdens een crisis te verwachten dat onbeperkte steun gegeven wordt aan een ander land. We weten niet eens hoe we er zelf door komen.
Wat een temperament.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De EU lult alleen maar terwijl Rusland en China spullen en mensen naar Italie sturen. Er zijn al tig filmpjes te vinden van Italianen die de EU vlag verbranden.
De EU want daar is een noodfonds voor.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:26 schreef Samzz het volgende:
De EU wil een noodpakket voor Italië, Spanje en Frankrijk. Raad eens wie de portemonnee mag trekken.
Heb jij een EU-vlag in huis om te kunnen verbranden?quote:Op zondag 29 maart 2020 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De EU lult alleen maar terwijl Rusland en China spullen en mensen naar Italie sturen. Er zijn al tig filmpjes te vinden van Italianen die de EU vlag verbranden.
Nee, ik print er wel een uit, zoals zij dedenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij een EU-vlag in huis om te kunnen verbranden?
En Cubaquote:Op zondag 29 maart 2020 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fuck ja, allemaal.massaal.vlaggen bestellen om te verbrandenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb jij een EU-vlag in huis om te kunnen verbranden?
Ja, en wie behoort tot de EU en stribbelt terecht een beetje boel tegen om geen onbeperkt pakket te voorzien?quote:
Of all places iddquote:
Tijdelijke boost van de economiequote:Op zondag 29 maart 2020 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fuck ja, allemaal.massaal.vlaggen bestellen om te verbranden
Dat is niet omdat Nederland of Duitsland dan moet betalen, maar omdat er gevonden wordt dat het nog te voorbarig is.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en wie behoort tot de EU en stribbelt terecht een beetje boel tegen om geen onbeperkt pakket te voorzien?
Ja dat staat komend weekend in principe op de planning. Hebben nog langoustines en hertquote:Op zondag 29 maart 2020 21:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben jullie een grote eetkamertafel? Dan kan ik vast 1,5m afstand houden tijdens het etenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat staat komend weekend in principe op de planning. Hebben nog langoustines en hert
Ja moet lukkenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben jullie een grote eetkamertafel? Dan kan ik vast 1,5m afstand houden tijdens het eten
Ja! Ik nodig mezelf ook uitquote:Op zondag 29 maart 2020 21:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat staat komend weekend in principe op de planning. Hebben nog langoustines en hert
Heb je wat spannends op de planning staan?quote:Op zondag 29 maart 2020 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Voor aankomend weekend moet ik nog iets bedenken![]()
Misschien dan ook maar eens extra mijn best doen.
Altijd! Heb een uitermate spannend leven.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je wat spannends op de planning staan?
Ook tijdens quarantaine?quote:Op zondag 29 maart 2020 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd! Heb een uitermate spannend leven.
Dan kom ik niet zoveel buiten helaasquote:Op zondag 29 maart 2020 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ook tijdens quarantaine?![]()
Ik weet niet of ik jaloers moet zijn
Komt het erg toch nog vanquote:
Is dit gekontdraai nou eens afgelopen, als buitenstaander is dit een behoorlijk traag proces.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom ik niet zoveel buiten helaas
Omdat social distancing oenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit gekontdraai nou eens afgelopen, als buitenstaander is dit een behoorlijk traag proces.
Waarom DM je haar niet: "ik kom aanstaande vrijdag avond bij je langs en ik neem mijn tandenborstel mee."
Dan word het of wel of niet wat maar zijn we weer wat verder.
quote:Op zondag 29 maart 2020 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit gekontdraai nou eens afgelopen, als buitenstaander is dit een behoorlijk traag proces.
Waarom DM je haar niet: "ik kom aanstaande vrijdag avond bij je langs en ik neem mijn tandenborstel mee."
Dan word het of wel of niet wat maar zijn we weer wat verder.
quote:
1,5 meterquote:Op zondag 29 maart 2020 22:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan Ik jullie mooi in de gaten houden.
AFSTAND!!!
Ga toch weg. Als je elkaar leuk vind dan ga je de 0,0001% kans op overlijden toch wel overschrijden?quote:
Ja want dat is waarom we binnen moeten blijven.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga toch weg. Als je elkaar leuk vind dan ga je de 0,0001% kans op overlijden toch wel overschrijden?
Manmanman wat zijn mensen bang tegenwoordig. De kans dat je condoom knapt en Ebola krijgt is groter.
En Rutte zei nog. We gaan het allemaal krijgen.![]()
Het gaat niet alleen om ons in dit leven héquote:Op zondag 29 maart 2020 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga toch weg. Als je elkaar leuk vind dan ga je de 0,0001% kans op overlijden toch wel overschrijden?
Manmanman wat zijn mensen bang tegenwoordig. De kans dat je condoom knapt en Ebola krijgt is groter.
En Rutte zei nog. We gaan het allemaal krijgen.![]()
Jullie zien verder geen mens.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om ons in dit leven hé
Collega’s? Vrienden? Ik heb geen idee hoor?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jullie zien verder geen mens.
Oh ja CE zijn broer en kids en misschien zijn ouders?
Je doet het met je hond?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mijd enkel contact met mensen momenteel.
Tja. De economie kan ook niet stilstaan hè en ik lever techniek voor de zorg en die willen ook wel hun cliënten in leven houden.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Collega’s? Vrienden? Ik heb geen idee hoor?
Wel slecht van je werk! Mijn werk draagt mij op om thuis te blijven tot nadere order ( niet 6 april, niet 1 juni, nadere order)
Maar ook daar hebben ze hopelijk wel richtlijnen enzo?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja. De economie kan ook niet stilstaan hè en ik lever techniek voor de zorg en die willen ook wel hun cliënten in leven houden.
Tuurlijk wel. Dat gelul van hem geloof je toch niet.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar ook daar hebben ze hopelijk wel richtlijnen enzo?
Goed puntquote:Op zondag 29 maart 2020 22:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Dat gelul van hem geloof je toch niet.
Ach laat maar.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Maar ook daar hebben ze hopelijk wel richtlijnen enzo?
De zuidelijke staten willen EU bonds. Dus ja, als dat zou gebeuren, dan moeten o.a. NL en DL de knip trekken, want wij gaan dan meer rente betalen en de zuidelijke staten minder. Dus wie kost t dan geld?quote:Op zondag 29 maart 2020 21:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is niet omdat Nederland of Duitsland dan moet betalen, maar omdat er gevonden wordt dat het nog te voorbarig is.
Ik ook. Gisteren nog een lieve labradormama geaaid. Die pupselsquote:Op zondag 29 maart 2020 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik mijd enkel contact met mensen momenteel.
..je hebt tegenlicht nodig om tot die ontdekking te komen? Gewoon daglicht was niet genoeg voor je?quote:Op maandag 30 maart 2020 00:44 schreef Ruse het volgende:
zo net afleveringetje tegenlicht gezien, we gaan een vrolijke tijd tegemoet. Amerika vooral
het inzicht van experts werkt voor mij altijd wel verhelderend ja, over het algemeen weten die iets meer over hun onderwerp dan ik, maar dat zal voor iedereen anders zijnquote:Op maandag 30 maart 2020 00:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
..je hebt tegenlicht nodig om tot die ontdekking te komen? Gewoon daglicht was niet genoeg voor je?
Ja, als ik mijn huis af zie branden zoek ik ook altijd de contactgegevens van een hoogleraar natuurkunde op om het verschijnsel eens even goed voor me te duiden.quote:Op maandag 30 maart 2020 01:01 schreef Ruse het volgende:
[..]
het inzicht van experts werkt voor mij altijd wel verhelderend ja, over het algemeen weten die iets meer over hun onderwerp dan ik, maar dat zal voor iedereen anders zijn
ja precies ja, treffende vergelijkingquote:Op maandag 30 maart 2020 01:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn huis af zie branden zoek ik ook altijd de contactgegevens van een hoogleraar natuurkunde op om het verschijnsel eens even goed voor me te duiden.
Als je een treffende vergelijking wil: carnaval was ons chinees nieuwjaar en ons antwoord op de resulterende epidemie was een reeks nationale buitenspeel/bouwmarkt&tuincentum dagen.quote:
oh maar ik had het niet zozeer over corona zelfquote:Op maandag 30 maart 2020 01:10 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als je een treffende vergelijking wil: carnaval was ons chinees nieuwjaar en ons antwoord op de resulterende epidemie was een reeks nationale buitenspeel/bouwmarkt&tuincentum dagen.(Waar men in Wuhan in de eigen woningen verzegeld werd en de publieke ruimten op bizarre wijze telkens weer ontsmet werden.
)
Fair point, voor het duiden van de onzin-economie heb je absoluut daarin geschoolden nodig.quote:Op maandag 30 maart 2020 01:13 schreef Ruse het volgende:
[..]
oh maar ik had het niet zozeer over corona zelf
ik ben het beginnen dan ook zo lang mogelijk aan het uitstellenquote:Op maandag 30 maart 2020 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat je begint maar gelijk al geen zin hebt
quote:Op maandag 30 maart 2020 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben het beginnen dan ook zo lang mogelijk aan het uitstellen
Dit. Ik wil weer terug naar bed.quote:Op maandag 30 maart 2020 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat je begint maar gelijk al geen zin hebt
Echt hequote:Op maandag 30 maart 2020 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit. Ik wil weer terug naar bed.![]()
quote:Op maandag 30 maart 2020 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh man, ik ga ook een beetje kapot van de buikkrampen
quote:Op maandag 30 maart 2020 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh man, ik ga ook een beetje kapot van de buikkrampen
Ik ben 3,5 uur van de 8 uur aan het bellen vandaag.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks nog een conference call met collega's.
Gelukkig is dat niet slopend ofzo.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben 3,5 uur van de 8 uur aan het bellen vandaag.
Halverwege de middag kan ik wel een dutje gebruiken. Meeste calls moet ik ook nog vrij actief in zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet slopend ofzo.Ik vandaag maar 1,5 uur gelukkig. Nu al geen zin in.
Wat voor eentje?quote:Op maandag 30 maart 2020 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nieuwe laptop besteld, nu voel ik me zo'n ongeduldig kind dat niet kan wachten op het uitpakken van dr nieuwe cadeautje
quote:Op maandag 30 maart 2020 09:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nieuwe laptop besteld, nu voel ik me zo'n ongeduldig kind dat niet kan wachten op het uitpakken van dr nieuwe cadeautje
Oeh, vandaag nog in huis.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)00000113921046/?s2a=
Dezent
Ja, die optie heb ik gekozen inderdaad. Nu dus geduld zien op te brengen tot minimaal 18:00quote:
Gewoon beetje werken dan tot die tijd.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, die optie heb ik gekozen inderdaad. Nu dus geduld zien op te brengen tot minimaal 18:00
Oja, werken. Dat waren we aan het doenquote:Op maandag 30 maart 2020 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon beetje werken dan tot die tijd.
quote:Op maandag 30 maart 2020 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, werken. Dat waren we aan het doen
Oh maar echt heel ergquote:
Doe je je andere shit.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh maar echt heel ergIk heb zo geen zin en zoveel andere shit aan mijn hoofd
Nice! Alhoewel het natuurlijk geen Macbook is.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)00000113921046/?s2a=
Dezent
Gelukkig is het geen macbook. Gamen op een macbook.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Nice! Alhoewel het natuurlijk geen Macbook is.
Applequote:Op maandag 30 maart 2020 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Nice! Alhoewel het natuurlijk geen Macbook is.
Mijn thee is altijd al ruim op voor het koud kan wordenquote:Op maandag 30 maart 2020 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer zal ik het leren om mijn thee op te drinken voordat het koud is.
Kon ik dat ook maar.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn thee is altijd al ruim op voor het koud kan worden
Ik heb ook geen idee wat voor een tip ik je kan geven ofzoquote:
gewoon thermos kop nemen jonge, van die dubbelwandige glazenquote:Op maandag 30 maart 2020 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer zal ik het leren om mijn thee op te drinken voordat het koud is.
Neem dan maar vast afscheid van je lippen, tong en gehemelte.quote:Op maandag 30 maart 2020 09:51 schreef Ruse het volgende:
[..]
gewoon thermos kop nemen jonge, van die dubbelwandige glazen
En dan je mond steeds branden omdat de beker koud lijktquote:Op maandag 30 maart 2020 09:51 schreef Ruse het volgende:
[..]
gewoon thermos kop nemen jonge, van die dubbelwandige glazen
Precies datquote:Op maandag 30 maart 2020 10:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En dan je mond steeds branden omdat de beker koud lijkt
Ja levensgevaarlijk die dingenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem dan maar vast afscheid van je lippen, tong en gehemelte.
Nee ik wil mijn thee wel uit een thee glas.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies datDaarom drink ik mijn thee altijd uit een mok. Thee uit een mok
Alleen thuis?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Drink volgens mij echt 2 liter thee per dag nu ik thuiswerk.
Ik heb dat wanneer ik series kijk. Alleen opstaan om dan te plassen of nieuwe thee te gaan zetten. Dat is alweer iets te lang geleden helaasquote:Op maandag 30 maart 2020 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Drink volgens mij echt 2 liter thee per dag nu ik thuiswerk.
Op mijn werk vergeet ik af en toe te drinken als het heel druk is.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen thuis?Ik dronk juist altijd veel meer op werk dan thuis
heb altijd een fles water op mn bureau staan, dus dat vergeet ik niet snel.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mijn werk vergeet ik af en toe te drinken als het heel druk is.
Ik heb altijd wel collega's die dan een rondje halenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op mijn werk vergeet ik af en toe te drinken als het heel druk is.
Bij mijn vorige opdracht ging dat ook zo, inderdaad. Met 5 man op één kamer, dan gaat er altijd wel iemand lopen. Zat vaak al ruim aan de 2 liter voor ik naar huis gingquote:Op maandag 30 maart 2020 10:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel collega's die dan een rondje halen
Zat op stage een keer bij een flexwerkblokje met mensen die voor mijn gevoel echt elk half uur voor elkaar haalden.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn kamergenoten lopen nauwelijks. Gruwelijk irritantquote:Op maandag 30 maart 2020 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mijn vorige opdracht ging dat ook zo, inderdaad. Met 5 man op één kamer, dan gaat er altijd wel iemand lopen. Zat vaak al ruim aan de 2 liter voor ik naar huis ging
Ik loop best veel rond dus dan is mijn thee/koffie koud voordat ik die op kan drinken. Sleep de laatste tijd wel een hipster fles water achter me aan.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh, dat is irritantquote:Op maandag 30 maart 2020 10:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn kamergenoten lopen nauwelijks. Gruwelijk irritant
en nu laat je mozy lopen?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Zat op stage een keer bij een flexwerkblokje met mensen die voor mijn gevoel echt elk half uur voor elkaar haalden.Kwam er gewoon bijna niet tussen.
Ik heb ooit een project gedaan bij de overheid; nog nooit zoveel koffie gedronken. Die mensen bleven lopenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Zat op stage een keer bij een flexwerkblokje met mensen die voor mijn gevoel echt elk half uur voor elkaar haalden.Kwam er gewoon bijna niet tussen.
de thermos koffiebeker voor in de auto is de beste uitvindingquote:Op maandag 30 maart 2020 10:53 schreef Ruse het volgende:
een thermos theekan vind ik wel een goede uitvinding, wil ook een thermos french press hebben, en dan gewoon uit een mok drinken
In een cafetière moet je de koffie niet te lang laten staan eigenlijk; die schenk ik dan meestal in mijn. thermosfles.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:53 schreef Ruse het volgende:
een thermos theekan vind ik wel een goede uitvinding, wil ook een thermos french press hebben, en dan gewoon uit een mok drinken
Op mijn vorige kamer zaten we met 6 man. Daar liep het aardig door, maar nu op een kamer met 3. Dat schiet niet op. Mijn koffietempo in de ochtend ligt aanzienlijk hoger dan dat van mijn kamergenoten iigquote:Op maandag 30 maart 2020 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is irritant![]()
Ik liep zelf wel altijd het meeste, omdat ik gewoon niet te lang kan zitten
Whehequote:Op maandag 30 maart 2020 10:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op mijn vorige kamer zaten we met 6 man. Daar liep het aardig door, maar nu op een kamer met 3. Dat schiet niet op. Mijn koffietempo in de ochtend ligt aanzienlijk hoger dan dat van mijn kamergenoten iig
ik had collega's die tussen de middag een dutje deden. Die moest je dan ook echt niet storenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar kwamen ook mensen een (half) uur eerder naar kantoor om even rustig de krant te lezen
Daar doen we gelukkig bij ons niet aanquote:Op maandag 30 maart 2020 10:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach als ik niet hoef te lopen vind ik het wel makkelijkquote:Op maandag 30 maart 2020 10:57 schreef STING het volgende:
[..]
Daar doen we gelukkig bij ons niet aan
Irritant? Vind dat juist fijn, kan ik lekker zelf halen en gewoon gedachteloos opstaan en weglopen als ik daar behoefte aan heb.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn kamergenoten lopen nauwelijks. Gruwelijk irritant
sterktequote:Op maandag 30 maart 2020 10:58 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen mensen!
Ik ga zo even naar de supermarkt![]()
Zin in![]()
Bevalt je nieuwe functie wel een beetje?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Op mijn vorige kamer zaten we met 6 man. Daar liep het aardig door, maar nu op een kamer met 3. Dat schiet niet op. Mijn koffietempo in de ochtend ligt aanzienlijk hoger dan dat van mijn kamergenoten iig
quote:Op maandag 30 maart 2020 10:58 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen mensen!
Zin in![]()
Ik ga altijd zelf, want dan kan ik meer lopen. Maar op stage wilde ik me gewoon schikken naar wat daar de gewoonte was.quote:
ik haal ook leiver mijn eigen koffie.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Irritant? Vind dat juist fijn, kan ik lekker zelf halen en gewoon gedachteloos opstaan en weglopen als ik daar behoefte aan heb.
Heb ik het nodig denk je?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ach als ik niet hoef te lopen vind ik het wel makkelijk
Thx I guessquote:
Iedere kamer had een dienblad bij mijn vorige werkquote:Op maandag 30 maart 2020 11:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik vind het ook helemaal niet handig om voor anderen te halen want ik kan maar drie bekers/kopjes meenemen. Dus dat is prima maar meer dan voelt het een beetje z'n doel voorbijschieten
Oh daar is wel heel erg goed over nagedachtquote:Op maandag 30 maart 2020 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iedere kamer had een dienblad bij mijn vorige werkOp dat dienblad stonden vaak ook de namen en wat degene doorgaans wil 'koffie melk ++ suiker -' bijvoorbeeld
's ochtends is wel goed te doen he, ik denk er steeds te laat aan elke dag, dan is het toch weer wat drukquote:Op maandag 30 maart 2020 10:58 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen mensen!
Zin in![]()
ik heb het idee dat het eind van de middag wel rustiger is nu.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:07 schreef Ruse het volgende:
[..]
's ochtends is wel goed te doen he, ik denk er steeds te laat aan elke dag, dan is het toch weer wat druk
Ja, vond ik ook wel slim. Zet je gelijk de gebruikte kopjes/mokken/glazen op de juiste naam, weet je ook zeker dat je niet het kopje van Jan van daarnet nu aan Piet geeftquote:Op maandag 30 maart 2020 11:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh daar is wel heel erg goed over nagedacht![]()
Zijn je nieuwe collega's wel een beetje oke of kan je online nog niet echt een goede indruk krijgen?
Hier gaat morgen een nieuwe collega beginnen; die heeft zich vanmorgen even voorgesteld. Eens benieuwd of die op afstand zichzelf in kan werken.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel slim. Zet je gelijk de gebruikte kopjes/mokken/glazen op de juiste naam, weet je ook zeker dat je niet het kopje van Jan van daarnet nu aan Piet geeft![]()
Ik heb nog geen van mijn collega's ontmoet/gesproken. Ik ben vorige week vanuit huis begonnen. De enige die ik heb gesproken is degene waarvoor ik de werkzaamheden uitvoer. Dat is een hele leuke dameVerder dus nog geen idee
Fijn dat je eerste aanspreekpunt dat iig een aardige vrouw is. Dat is toch al de helftquote:Op maandag 30 maart 2020 11:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel slim. Zet je gelijk de gebruikte kopjes/mokken/glazen op de juiste naam, weet je ook zeker dat je niet het kopje van Jan van daarnet nu aan Piet geeft![]()
Ik heb nog geen van mijn collega's ontmoet/gesproken. Ik ben vorige week vanuit huis begonnen. De enige die ik heb gesproken is degene waarvoor ik de werkzaamheden uitvoer. Dat is een hele leuke dameVerder dus nog geen idee
Dat is best lastig, vind ik. Ik kan ook nog niet in de systemen, thuiswerktoken wordt aangemaakt. Ik zit hier nu een beetje van 'en nu?'quote:Op maandag 30 maart 2020 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat morgen een nieuwe collega beginnen; die heeft zich vanmorgen even voorgesteld. Eens benieuwd of die op afstand zichzelf in kan werken.
Jaquote:Op maandag 30 maart 2020 11:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Fijn dat je eerste aanspreekpunt dat iig een aardige vrouw is. Dat is toch al de helft
Ik moet voor mijn externe opdrachtgever dingen nakijken van iemand die daar nog ingewerkt wordt.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gaat morgen een nieuwe collega beginnen; die heeft zich vanmorgen even voorgesteld. Eens benieuwd of die op afstand zichzelf in kan werken.
Lekker videobellen. Is hip!quote:Op maandag 30 maart 2020 11:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik moet voor mijn externe opdrachtgever dingen nakijken van iemand die daar nog ingewerkt wordt.En diegene schijnt veel ervaring te hebben, maar is of heel slordig of toch incompetent.
![]()
Moet nu nog even een manier zien te vinden om dat terug te koppelen aan diegene zelf, via de mail heb ik alleen de inhoudelijke dingen nogmaals benoemd. Normaal zou ik dit sowieso even persoonlijk 1 op 1 bespreken, maar nu gaat dat hooguit telefonisch.
Ik heb altijd nog minstens een half volle beker wanneer de volgende alweer gaat. Dus kieper ik dat naar binnen als ie bij me staat.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Momenteel even niet. Inwerken was niet goed georganiseerd. Collega en ik hadden weer gesprek met de teamleider aangevraagd om e.e.a. te bespreken en toen kwam de Corona er tussendoor. Ik zit dus al weken simpel geestdodend werk te doen waarvan ik weer hoe het systeemtechnisch moet. Andere wekzaamheden kan ik qua inhoudelijke kennis wel, alleen heb ik geen idee hoe het systeemtechnisch allemaal werkt en dat is ook niet iets om over de telefoon te leren. En het werk dat ik doeis nagenoeg op. Dus geen idee wat ik de komende weken moet gaan doen. Denk een hoop zelfstudie of de managers moeten met een nieuwe voorraad werk komen waar ik wel mee verder kan.quote:Op maandag 30 maart 2020 10:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bevalt je nieuwe functie wel een beetje?
Qua zelfstudie zijn de werkbeschrijvingen en handleidingen wel op orde of dat ook niet?quote:Op maandag 30 maart 2020 11:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Momenteel even niet. Inwerken was niet goed georganiseerd. Collega en ik hadden weer gesprek met de teamleider aangevraagd om e.e.a. te bespreken en toen kwam de Corona er tussendoor. Ik zit dus al weken simpel geestdodend werk te doen waarvan ik weer hoe het systeemtechnisch moet. Andere wekzaamheden kan ik qua inhoudelijke kennis wel, alleen heb ik geen idee hoe het systeemtechnisch allemaal werkt en dat is ook niet iets om over de telefoon te leren. En het werk dat ik doeis nagenoeg op. Dus geen idee wat ik de komende weken moet gaan doen. Denk een hoop zelfstudie of de managers moeten met een nieuwe voorraad werk komen waar ik wel mee verder kan.
Fijn dat het gelukt is en je je weer iets beter voelt.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:49 schreef Californium het volgende:
Zo! Komende paar dagen zit ik wel weer goed qua eten![]()
Rustig in de winkel
mooiquote:Op maandag 30 maart 2020 11:49 schreef Californium het volgende:
Zo! Komende paar dagen zit ik wel weer goed qua eten![]()
Rustig in de winkel
Werkbeschrijvingen zijn er hier nauwelijks; handleidingen wel als je weet waar je moet zoeken en je ze kunt begrijpen. Lijken me lastige eerste weken; maar hij kan aan iemand uit mijn team alle vragen stellen komende tijd. Als ze er samen niet uitkomen dan kunnen ze bij mij aankloppen.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Qua zelfstudie zijn de werkbeschrijvingen en handleidingen wel op orde of dat ook niet?
Wel balen qua timing dan maar wel fijn dat je nog iets kan doen ook al droogt dat straks een beetje op dan.
Ben benieuwd naar de persconferentie morgen. Of alles dan gewoon 1 juni wordt.
[..]
Fijn dat het gelukt is en je je weer iets beter voelt.
jullie werken bij hetzelfde bedrijf?quote:Op maandag 30 maart 2020 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkbeschrijvingen zijn er hier nauwelijks; handleidingen wel als je weet waar je moet zoeken en je ze kunt begrijpen. Lijken me lastige eerste weken; maar hij kan aan iemand uit mijn team alle vragen stellen komende tijd. Als ze er samen niet uitkomen dan kunnen ze bij mij aankloppen.
Thuiswerken is sowieso een goede graadmeter voor de zelfredzaamheid van sommige medewerkers.
Dat laatste is zeker waar, maar dat heeft dan vooral alleen nut al iemand al ervaring heeft in zo''n zelfde soort functie. Als iemand helemaal van scratch moet beginnen in nieuwe systemen lijkt me dat nauwelijks te doenquote:Op maandag 30 maart 2020 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkbeschrijvingen zijn er hier nauwelijks; handleidingen wel als je weet waar je moet zoeken en je ze kunt begrijpen. Lijken me lastige eerste weken; maar hij kan aan iemand uit mijn team alle vragen stellen komende tijd. Als ze er samen niet uitkomen dan kunnen ze bij mij aankloppen.
Thuiswerken is sowieso een goede graadmeter voor de zelfredzaamheid van sommige medewerkers.
Die nieuwe medewerker heeft een functie die redelijk afgebakend is; heeft al ervaring en durft vragen te stellen. Dat zijn goede voortekenen.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar, maar dat heeft dan vooral alleen nut al iemand al ervaring heeft in zo''n zelfde soort functie. Als iemand helemaal van scratch moet beginnen in nieuwe systemen lijkt me dat nauwelijks te doen
Dat is ook al fijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nieuwe medewerker heeft een functie die redelijk afgebakend is; heeft al ervaring en durft vragen te stellen. Dat zijn goede voortekenen.
Gaat dit over mij?quote:Op maandag 30 maart 2020 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nieuwe medewerker heeft een functie die redelijk afgebakend is; heeft al ervaring en durft vragen te stellen. Dat zijn goede voortekenen.
Binnen twee wekenquote:Op maandag 30 maart 2020 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een mail gehad met daarin het verzoek of ik alsnog op de korte termijn kan reageren op een eerder verstuurde mail. Wat vinden jullie "op de korte termijn"?
Vorige keer kwam je hier klagen dat iemand niet snel genoeg reageerde op je email en dan blijk je er zelf ook zo eentje te zijnquote:Op maandag 30 maart 2020 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb een mail gehad met daarin het verzoek of ik alsnog op de korte termijn kan reageren op een eerder verstuurde mail. Wat vinden jullie "op de korte termijn"?
Dat is wel erg kort. Ik geef dan toch de voorkeur aan de termijn die TGND geeft.quote:
Iets met prioriteiten. Ik vind de jaarrekening belangrijker dan een of andere reactie op een enquete.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
Vorige keer kwam je hier klagen dat iemand niet snel genoeg reageerde op je email en dan blijk je er zelf ook zo eentje te zijn
Ambtenaar he?quote:Op maandag 30 maart 2020 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort. Ik geef dan toch de voorkeur aan de termijn die TGND geeft.
Ja, dan moet men maar specfieker zijn hoor. Wil je voor vrijdag antwoord? Dan vraag je 'graag voor vrijdag antwoord'. 'Op korte termijn' is zo multi-interpretabelquote:
1 werkdag vind ik nog aan de ruime kant.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort. Ik geef dan toch de voorkeur aan de termijn die TGND geeft.
maar als iemand een mail stuurt om te vragen om op een vorige mail te reageren wil hij/zij eigenlijk zeggen: dat antwoord had ik al moeten hebbenquote:Op maandag 30 maart 2020 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dan moet men maar specfieker zijn hoor. Wil je voor vrijdag antwoord? Dan vraag je 'graag voor vrijdag antwoord'. 'Op korte termijn' is zo multi-interpretabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |