Het gaat al mis met dat het knipperlicht was, je niet heel lang geleden nog single was en nu ineens verloofd en zwanger terwijl heel die vent niet eens hier woont.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende: [..] Jij weet precies niets van mijn relatie 😂
Nee srry heb vergaderingquote:
Haal die beesten gewoon uit elkaarquote:
Haha wow zo triggert. Jij krijgt ook nog weleens een ring meid. Helaas is kleine J dan al van het padje door op te groeien in een gebroken gezin met een cokesnuivende dropout moederquote:Op zondag 29 maart 2020 18:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het gaat al mis met dat het knipperlicht was, je niet heel lang geleden nog single was en nu ineens verloofd en zwanger terwijl heel die vent niet eens hier woont.
Je hebt dit expres gedaan hè eerlijk. Koekoek.
Wat voor patta's rock jij mortquote:
Welkom in de klbsc!quote:Op zondag 29 maart 2020 18:32 schreef Fok-it het volgende:
Lol wat is dit voor facebook pauper fittie dan
Wat voor schoenen draag jijquote:
Wie moet ik supporten?quote:
Haha ja succes met je postnatale depressie en skype gesprekken met je baby daddy.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha wow zo triggert. Jij krijgt ook nog weleens een ring meid. Helaas is kleine J dan al van het padje door op te groeien in een gebroken gezin met een cokesnuivende dropout moeder
The good ol' daysquote:
Spaghetti en kipfiletquote:
Ik eet altijd vroeg.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Da’s niet veel.
[..]
En hoe staat het met de saus?
Geen idee, mn vriendin maakt het klaar.quote:
Van wie is zij de moeder?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:44 schreef 00wildchild het volgende:
Gisteren heb ik toevallig ook spaghetti op komt wel dichtbij nu jongens.
Schoonmoeders is Indische rijsttafel aan het kokkerellen dus hoef zelf niet te koken.
Oh dear no.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Van wie is zij de moeder?
Van je nieuwe vlam?
This is getting serious
Welkequote:
Hebben jullie nog wel sex?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Welkewe wonen nog samen dus ja leven kwakkelt allemaal voort en nieuwe ga ik pas serieus overwegen als ik een eigen woning heb.
Gewoon zwarte schoenen wat maken jullie dit ingewikkeldquote:Op zondag 29 maart 2020 18:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh god je draagt toch niet van die krokodillenlederenrelief kantoorschoenen hè.
Ja wat voor model dan jeetje.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon zwarte schoenen wat maken jullie dit ingewikkeld
Ingewikkeldquote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Welkewe wonen nog samen dus ja leven kwakkelt allemaal voort en nieuwe ga ik pas serieus overwegen als ik een eigen woning heb.
Machtig mooi man.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh god je draagt toch niet van die krokodillenlederenrelief kantoorschoenen hè.
Iddquote:Op zondag 29 maart 2020 18:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haal die beesten gewoon uit elkaar
Kijk op het papiertjequote:Op zondag 29 maart 2020 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon zwarte nette schoenen hoe de fuck moet ik weten hoe het model heet
Dacht dat we meer voor je betekenden.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga nu echt m'n schoenen niet pakken om dit voor jullie te checken
Ok kattenvrouwtjequote:Op zondag 29 maart 2020 19:05 schreef 00wildchild het volgende:
Nohhhhh. Poes lag vet lief te slapen. Op m’n bed. Morgen ga ik verschonen dus dat laatste dagje mag dan. En ik zo naar d’r kijken, deed ze dr ogen open stond op en kwam naar me toe lopen om zich tegen m’n benen aan als een balletje weer op te rollen
Raap me op
Paxconquote:Op zondag 29 maart 2020 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dacht dat we meer voor je betekenden.
Snap wel waarom paxje weg is
Krijg ook overal de schuld vanquote:Op zondag 29 maart 2020 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dacht dat we meer voor je betekenden.
Snap wel waarom paxje weg is
Doe nouquote:Op zondag 29 maart 2020 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga nu echt m'n schoenen niet pakken om dit voor jullie te checken
En zijn antwoord was zeker nee.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vroeg gister of hij hier wilde posten
Je hebt sneakers en je hebt sneakers he. Met je memphisto'squote:
Zal die niet verhuisd zijn door Etsuquote:Op zondag 29 maart 2020 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom we gaan hem slaan, ik weet waar die woont.
Lekker, vriendquote:
Toch wel jouw soulmatequote:Op zondag 29 maart 2020 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha. Ga er geen woorden meer vuil aan maken maar ets.
Haha mooi was dat he.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik welk opzicht deed hij jou verwonderen?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Veel. Komt die nog wel eens terug?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik welk opzicht deed hij jou verwonderen?
Amsterdamquote:Op zondag 29 maart 2020 19:29 schreef Fok-it het volgende:
Etsu2 ton betalen voor een Harry Potterkamer in Amsterdam
Nu waarschijnlijk dubbele waard jokes on you matequote:Op zondag 29 maart 2020 19:29 schreef Fok-it het volgende:
Etsu2 ton betalen voor een Harry Potterkamer in Amsterdam
Nee val alleen op lieve meisjes waar je goed mee kunt pillowtalkenquote:Op zondag 29 maart 2020 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij ook al van de topbottomdingen
Tijd niet gezien.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Veel. Komt die nog wel eens terug?
Gelukkig maar. Zolang die eenmaal om je gaf liet die niet meer los!quote:Op zondag 29 maart 2020 19:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tijd niet gezien.
Vond hem eerst een eikel, later werd hij liever.
Maar ik ken hem verder niet.
Het is een schatje hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 19:32 schreef Fok-it het volgende:
Vond Paxcon eigenlijk een beetje een kleurloze user, maar misschien was hij het in het echt heel aardig, dat weet ik niet
Oh dat geloof ik wel, had alleen niet zoveel met hemquote:
Dat kanquote:Op zondag 29 maart 2020 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel, had alleen niet zoveel met hem
Jij bent er het allerlangst aanwezig op fok denk ik soquote:Op zondag 29 maart 2020 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben we nog meer oude users om over te roddelen
Stuartquote:Op zondag 29 maart 2020 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben we nog meer oude users om over te roddelen
M'n geheugen is niet meer zo goed. Vroeger onthield ik alles van usersquote:Op zondag 29 maart 2020 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent er het allerlangst aanwezig op fok denk ik so
Weet niet of jij toen al op FOK! was eigenlijk.quote:
quote:
Denk het niet, wel eens van gehoord volgens mijquote:Op zondag 29 maart 2020 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet of jij toen al op FOK! was eigenlijk.
korsakov?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
M'n geheugen is niet meer zo goed. Vroeger onthield ik alles van users
Wie is Hans?quote:
Godverdommequote:Op zondag 29 maart 2020 19:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die is vast omringt door goede zorg in een of andere inrichting.
Ben te weinig bekend met al die KLB-ersquote:
Mis je niets aanquote:Op zondag 29 maart 2020 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben te weinig bekend met al die KLB-ers
Oh wacht die ken ik wel volgens mij, heeft hier ook tijdje nog gepost toch?quote:
Jaquote:Op zondag 29 maart 2020 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wacht die ken ik wel volgens mij, heeft hier ook tijdje nog gepost toch?
Volgens mij is Niels wel weer terugquote:
Hoezo?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:45 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Volgens mij is Niels wel weer terug
Zag laatst iemand in zijn stijl posten.quote:
Mijn hart is er goed voor, en mijn penis ook.quote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn hart is er goed voor, en mijn penis ook.
Dat laatste hoeft ook nietquote:Op zondag 29 maart 2020 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hart is er goed voor, en mijn penis ook.
Maar dan zou Loka erg verdrietig zijn. En ik heb zo'n vermoeden dat de vrouw in kwestie hier niet om stond te springen.
Terechtquote:Op zondag 29 maart 2020 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit weer echt in een spiraal van zelfhaat
Niet doenquote:Op zondag 29 maart 2020 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
Hoe komt datquote:Op zondag 29 maart 2020 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ondanks mijn opmerkingen hier af en toe, vind ik het mannelijke lichaam niet bepaald aantrekkelijk.quote:
Omdat ik een aantal taken die ik echt wel moet doen totaal niet heb gedaanquote:
Dat ben ik wel met je eensquote:Op zondag 29 maart 2020 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ondanks mijn opmerkingen hier af en toe, vind ik het mannelijke lichaam niet bepaald aantrekkelijk.
Doe het dan luie flikker andere eindig je als handhaver of tramconducteurquote:Op zondag 29 maart 2020 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ik een aantal taken die ik echt wel moet doen totaal niet heb gedaanen onbereikbare liefde gebeuren. Redelijk standaardriedeltje.
Jij hebt toch therapie gehad voor je autisme? Hebben ze je daar niet wat plannings- skills laten opdoen?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat ik een aantal taken die ik echt wel moet doen totaal niet heb gedaanen onbereikbare liefde gebeuren. Redelijk standaardriedeltje.
Liefde ga je vinden, ga het niet lopen zoeken.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wacht al m'n hele levenquote:Op zondag 29 maart 2020 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Liefde ga je vinden, ga het niet lopen zoeken.
quote:
Dat was oppervlakkige seksquote:Op zondag 29 maart 2020 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je hebt gewoon liefde gehad man, alleen nu even niet
Je hebt weleens serieuze relatie gehad toch?quote:
Nou, niet echt therapie, heb wel studiebegeleiding en daarmee maak ik eens per week planning enzo, maar juist die planning is nu hetgeen wat ik nu niet naleef. De wereld staat niet in brand (nouja...), maar juist die planning is niet nageleefd.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt toch therapie gehad voor je autisme? Hebben ze je daar niet wat plannings- skills laten opdoen?
Hoeveel clichés heb jij gesnoven?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Liefde ga je vinden, ga het niet lopen zoeken.
Is er geen buddy voor jou die wel normaal kan doen.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, niet echt therapie, heb wel studiebegeleiding en daarmee maak ik eens per week planning enzo, maar juist die planning is nu hetgeen wat ik nu niet naleef. De wereld staat niet in brand (nouja...), maar juist die planning is niet nageleefd.
Overigens sta ik op een wachtlijst voor autismehulp en die zouden ergens in april plek hebben, dat wordt nu waarschijnlijk later
koekoekquote:Op zondag 29 maart 2020 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
Uiteindelijk ben je wel klaar met types opso en myrr en ben je toe aan iemand om van te houden
https://www.reddit.com/r/getdisciplined/top/?t=allquote:Op zondag 29 maart 2020 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, niet echt therapie, heb wel studiebegeleiding en daarmee maak ik eens per week planning enzo, maar juist die planning is nu hetgeen wat ik nu niet naleef. De wereld staat niet in brand (nouja...), maar juist die planning is niet nageleefd.
Overigens sta ik op een wachtlijst voor autismehulp en die zouden ergens in april plek hebben, dat wordt nu waarschijnlijk later
Ja dat wel. Dat zit er nu ook niet meer in. Kan toch geen meisjes van 18 meer fixenquote:Op zondag 29 maart 2020 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar wel chicks met goede lichamen.
hoe oud ben je?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat wel. Dat zit er nu ook niet meer in. Kan toch geen meisjes van 18 meer fixen
Als je er zelf goed uit ziet wel natuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2020 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat wel. Dat zit er nu ook niet meer in. Kan toch geen meisjes van 18 meer fixen
Motiverende eerste titel al: "how I went from rock bottom to disciplined in 6 months"quote:Op zondag 29 maart 2020 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/getdisciplined/top/?t=all
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kan nog makkelijk, maat van me is 30 en heeft ook een 18-jarige gestrikt.
Baas.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, dat is teveel willen in te korte tijdquote:Op zondag 29 maart 2020 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Motiverende eerste titel al: "how I went from rock bottom to disciplined in 6 months"
6 maanden... IK WIL DIT BINNEN EEN WEEK
Wanneer gaan ze trouwen?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nicequote:Op zondag 29 maart 2020 20:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat als ik rock bottom zit ik dat ook wel goed kan aangrijpen om goed mijn leven op orde te krijgen. Het is juist de kunst om niet rock bottom te geraken maar alsnog meer orde in het leven te krijgen.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is teveel willen in te korte tijd
Overigens, zonder de post gelezen te hebben, vermoed ik dat diegene echt rock bottom zat en jij bent dat verre van
Hij heeft z'n BA nog niet, dus jaquote:Op zondag 29 maart 2020 20:07 schreef Fok-it het volgende:
Houdt je wel goed jong denk ik, niks mis mee
Veel mensen in die sub las ik al plannen hun hele dag gewoon van ochtend tot avond, denk dat dat wel echt goed helpt. Kan je als speling natuurlijk altijd paar uur overhouden om zelf in te plannen naar waar je zin in hebt die dag zelf.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk dat als ik rock bottom zit ik dat ook wel goed kan aangrijpen om goed mijn leven op orde te krijgen. Het is juist de kunst om niet rock bottom te geraken maar alsnog meer orde in het leven te krijgen.
Linkse hobby'squote:Op zondag 29 maart 2020 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En daar betalen fokkie en ik belastinggeld voor en is op de IC bezuinigd
Ja, precies ja, die link is exact daar.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En daar betalen fokkie en ik belastinggeld voor en is op de IC bezuinigd
Heb je daar misschien nog foto's van?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik begon deze week dan ook echt goed met de algemene dagplanning die ik voor mezelf had opgeschreven, het probleem is dus dat je die planning ook moet naleven.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel mensen in die sub las ik al plannen hun hele dag gewoon van ochtend tot avond, denk dat dat wel echt goed helpt. Kan je als speling natuurlijk altijd paar uur overhouden om zelf in te plannen naar waar je zin in hebt die dag zelf.
Hoe plan jij dat dan? Misschien kan je ipv opschrijven er een app voor gebruiken die je notificaties stuurt?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik begon deze week dan ook echt goed met de algemene dagplanning die ik voor mezelf had opgeschreven, het probleem is dus dat je die planning ook moet naleven.
Zie DMquote:Op zondag 29 maart 2020 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je daar misschien nog foto's van?
Ik vraag dit voor een vriend.
Nouja, ik heb hier gewoon op de krijtmuur tijden opgeschreven waarop ik ga opstaan, ga fietsen en ga lunchen enzo en aangezien ik dat gewoon zie als ik wakker word werkt dat op zich prima, maar in de avond bleef ik afgelopen week steeds net iets te lang wakker en dat breekt dan op als je wekker gewoon vroeg staat, dus dan laat je de wekker gaan maar negeer je die waardoor je de planning uiteindelijk niet navolgt en bij mij is er dan een soort automatische 'alles is nu toch al mislukt' reflex waardoor er niets meer van de dag terecht komt.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe plan jij dat dan? Misschien kan je ipv opschrijven er een app voor gebruiken die je notificaties stuurt?
Hm ja klinkt logisch. Je kan hem ook omdraaien toch? Ipv dat je voor bepaalde taken tijden opplakt dat je gewoon zegt, ik wil vandaag zoveel tijd besteden aan dit, zoveel tijd aan dat, maakt het niet uit wanneer dat gebeurt, als het maar gebeurtquote:Op zondag 29 maart 2020 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hier gewoon op de krijtmuur tijden opgeschreven waarop ik ga opstaan, ga fietsen en ga lunchen enzo en aangezien ik dat gewoon zie als ik wakker word werkt dat op zich prima, maar in de avond bleef ik afgelopen week steeds net iets te lang wakker en dat breekt dan op als je wekker gewoon vroeg staat, dus dan laat je de wekker gaan maar negeer je die waardoor je de planning uiteindelijk niet navolgt en bij mij is er dan een soort automatische 'alles is nu toch al mislukt' reflex waardoor er niets meer van de dag terecht komt.
quote:Op zondag 29 maart 2020 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zijn ook altijd van die mensen met een rolex
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je een surinamer wasquote:Op zondag 29 maart 2020 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, ik heb hier gewoon op de krijtmuur tijden opgeschreven waarop ik ga opstaan, ga fietsen en ga lunchen enzo en aangezien ik dat gewoon zie als ik wakker word werkt dat op zich prima, maar in de avond bleef ik afgelopen week steeds net iets te lang wakker en dat breekt dan op als je wekker gewoon vroeg staat, dus dan laat je de wekker gaan maar negeer je die waardoor je de planning uiteindelijk niet navolgt en bij mij is er dan een soort automatische 'alles is nu toch al mislukt' reflex waardoor er niets meer van de dag terecht komt.
Hey jij hierquote:Op zondag 29 maart 2020 20:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je een surinamer was
Ja zelfde als gisteren haha.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
noest gearbeid... maar wel leuke arbeid. En aldaar?
Ja weet niet... vind sportieve vrouwen aantrekkelijker dan jurkjes en hakjes enzo.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij wel enige klasse had
Jurkjesquote:Op zondag 29 maart 2020 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja weet niet... vind sportieve vrouwen aantrekkelijker dan jurkjes en hakjes enzo.
Hmm, ergens een optie, ergens ook weer niet, heb iig gemerkt dat het schema op zich werkt, maar ik laat me nog te veel afleiden. We zullen zien, vanaf morgen begint nieuwe periode op de uni (maar dan thuis), heel benieuwd hoe ik dat ga ervaren.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja klinkt logisch. Je kan hem ook omdraaien toch? Ipv dat je voor bepaalde taken tijden opplakt dat je gewoon zegt, ik wil vandaag zoveel tijd besteden aan dit, zoveel tijd aan dat, maakt het niet uit wanneer dat gebeurt, als het maar gebeurt
Hé Viroquote:Op zondag 29 maart 2020 20:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je een surinamer was
Wat raarquote:Op zondag 29 maart 2020 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja weet niet... vind sportieve vrouwen aantrekkelijker dan jurkjes en hakjes enzo.
Waarom niet? Elke dag heeft 24 uur, dus als jij een dag hebt waar je wat langer in je bed ligt kan je dat toch later op de dag compenseren met de dingen die je normaal gedaan zou hebben?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, ergens een optie, ergens ook weer niet
Vandaag maar 23 uurquote:Op zondag 29 maart 2020 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Elke dag heeft 24 uur, dus als jij een dag hebt waar je wat langer in je bed ligt kan je dat toch later op de dag compenseren met de dingen die je normaal gedaan zou hebben?
Ja leukquote:
Nouja, dit zou mooi werken als rond 17.00 mensen niet alsnog in een sociale activiteitmodus springenquote:Op zondag 29 maart 2020 20:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Elke dag heeft 24 uur, dus als jij een dag hebt waar je wat langer in je bed ligt kan je dat toch later op de dag compenseren met de dingen die je normaal gedaan zou hebben?
Maar wat is daar Surinaams aanquote:Op zondag 29 maart 2020 20:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Vanwege het 'alles is nu toch mislukt' reflex
Ja hoor, druk aan het editten en gamen. Mag verder niet klagen.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Leuk![]()
![]()
Ja gaat prima eigenlijk, daar ook?
What the fuckquote:Op zondag 29 maart 2020 20:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja hoor, druk aan het editten en gamen. Mag verder niet klagen.
Wat is er productief aan houseparty dat je daar aanwezig moet zijn dan om 5 uur stipt?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, dit zou mooi werken als rond 17.00 mensen niet alsnog in een sociale activiteitmodus springen
https://speld.nl/2020/03/(...)ontdekt-helaas-zoom/
Ik heb letterlijk dit maar dan met houseparty
Wist niet dat ik Suri was.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Het zoeken naar een excuus om dingen uit te stellen
Dat is niet iets Surinaams though. Surinamers zoeken niet naar een excuus om iets uit te stellen, die stellen gewoon uitquote:Op zondag 29 maart 2020 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Het zoeken naar een excuus om dingen uit te stellen
Niets productiefs juist, maar ik heb wel fomo als ik ineens zien dat er mensen in een kamer zitten, dan wil ik daarbij zijn als het even kan en ga ik niet productief zijn dusquote:Op zondag 29 maart 2020 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is er productief aan houseparty dat je daar aanwezig moet zijn dan om 5 uur stipt?
Relativeer op dat soort momenten dan gewoon wat het is. Gewoon een online omgeving met mensen die ook liever wat anders doen dan dat. En bedenk je dan of je dat werkelijk wilt ipv iets andersquote:Op zondag 29 maart 2020 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niets productiefs juist, maar ik heb wel fomo als ik ineens zien dat er mensen in een kamer zitten, dan wil ik daarbij zijn als het even kan en ga ik niet productief zijn dus
Zou ik jou moeten herinneren?quote:Op zondag 29 maart 2020 20:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet verwacht jou ooit weer te zien op fok
Welk corona-gedeelte wordt er dit keer besproken?quote:
Geen idee maar pauwquote:Op zondag 29 maart 2020 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welk corona-gedeelte wordt er dit keer besproken?
Staan ze nog ergens op nummer 1quote:Op zondag 29 maart 2020 23:05 schreef Amarantha het volgende:
Amerika gaat wel hard qua besmettingen.
Vandaag geen besmettingen in Drenthe, het einde is in zichtquote:
Emmen zijn er nu 13 dacht ik.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vandaag geen besmettingen in Drenthe, het einde is in zicht
Kan die cijfers niet vertrouwen eigenlijkquote:
Nee ik ook niet hoor.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan die cijfers niet vertrouwen eigenlijk
Mijn buurvrouw werkt in Beilen in een zorgcentrum, nu ziek en getest.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:18 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja collega van mij had het waarschijnlijk ook zei de dokter en die is vast niet meegeteld in dat rijtje.
Eensquote:Op zondag 29 maart 2020 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik ook niet hoor.Vertrouw sowieso niemand meer lol/
Ik en @KingRoland bidden daarvoorquote:Op zondag 29 maart 2020 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hopen dat het leven allemaal snel weer normaal is.
struggles dokter snuggles ahahahaquote:Op zondag 29 maart 2020 23:27 schreef Amarantha het volgende:
Pff drinken op.. moet plassen.. stoel zit lekker.
plsstopquote:
spreek voor jezelf en ga lekker naar Wuhan aub doe jezelf een plezierquote:
Wel leuke meisjes in wuhanquote:Op maandag 30 maart 2020 00:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
spreek voor jezelf en ga lekker naar Wuhan aub doe jezelf een plezier
Die kan ik me ook nog wel herinneren ja. Zat volgens mij originele plottwist in he?quote:
De eindtwist zag ik wel een flinke periode in die film aankomenquote:Op maandag 30 maart 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kan ik me ook nog wel herinneren ja. Zat volgens mij originele plottwist in he?
Duolingo?quote:Op maandag 30 maart 2020 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
En verder was ik vooral bezig of ik het Spaans kon verstaan (lol)
Ja.quote:
Ik wil ook weer Duolingo gaan gebruiken,quote:Op maandag 30 maart 2020 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja.
Toch leuk als ik af en toe een woordje eruit pik, maar voor de rest is het tot nu toe nog veelal razendsnel getetter.
Ik vind Spaans wel een toffe taal hoor.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil ook weer Duolingo gaan gebruiken,
En ja Spaans is zulk geralelVind Italiaans mooiere taal
LEBENSRAUMquote:Op maandag 30 maart 2020 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wilde het op de middelbare school al hebben maar daar boden ze het niet eens aan.
Alleen maar AUFMACHEN en tuttifruttigekutti
Ja ik kijk hoelang ik Duolingo ga volhouden.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Duits is ook wel iets wat ik wel weer op een aardig niveau moet kunnen krijgen. Toch wel leuk om meerdere talen te kunnen spreken
Of Japansquote:Op maandag 30 maart 2020 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kijk hoelang ik Duolingo ga volhouden.
Italiaans, Portugees en de Scandinavische talen ga ik ook wel proberen. Nuanceverschillen in talen ontdekken is ook altijd leuk.
Dat is niet te doen nee, maar qua spraak zou het nog wel kunnen opzich. Zijn bijvoorbeeld ook heel veel moslims die wel Arabisch kunnen spreken maar het schrift niet kennen.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moet je al die karakters uitvogelen, niet te doen.
Ja maar Japans staat niet per se hoog op het lijstje ofzo, ben ook niet per se zo'n Japan-fanboy.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet te doen nee, maar qua spraak zou het nog wel kunnen opzich. Zijn bijvoorbeeld ook heel veel moslims die wel Arabisch kunnen spreken maar het schrift niet kennen.
Oh lijkt me echt awesome landquote:Op maandag 30 maart 2020 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Japans staat niet per se hoog op het lijstje ofzo, ben ook niet per se zo'n Japan-fanboy.
Ja ach, dat waren de Italiaantjes ook.quote:
Italië is overrated ja.quote:Op maandag 30 maart 2020 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach, dat waren de Italiaantjes ook.
Oh wacht, dat vind jij ook kut
quote:Op maandag 30 maart 2020 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Door al dat dagjesvolk die een stijfje krijgen van tomatensaus met basilicum.
Het is wat.
Rip prachtige steden en mooie meertjesquote:Op maandag 30 maart 2020 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voor de rest is dat land een nog grotere puinhoop dan België.
Dan kan je beter stoppen.
Ja maar niet om helemaal hoteldebotel te doen over naar Italië gaan want ze hebben daar zulk lekker eten!quote:Op maandag 30 maart 2020 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Is ook zeker niet de beste cuisine ter wereld, maar wel lekker
Ik heb ooit mijn voet opengesneden aan een bierflesje in het Gardameer.quote:Op maandag 30 maart 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rip prachtige steden en mooie meertjes
Toetjesquote:Op maandag 30 maart 2020 01:14 schreef Fok-it het volgende:
Vind vooral de toetjes in Italie niet echt lekker, panna cotta, tiramisu, cannoli
Gelato wel natuurlijk
Jouw probleemquote:Op maandag 30 maart 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn voet opengesneden aan een bierflesje in het Gardameer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |