Het gaat al mis met dat het knipperlicht was, je niet heel lang geleden nog single was en nu ineens verloofd en zwanger terwijl heel die vent niet eens hier woont.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:22 schreef SimonedeBeauvoir het volgende: [..] Jij weet precies niets van mijn relatie 😂
Nee srry heb vergaderingquote:
Haal die beesten gewoon uit elkaarquote:
Haha wow zo triggert. Jij krijgt ook nog weleens een ring meid. Helaas is kleine J dan al van het padje door op te groeien in een gebroken gezin met een cokesnuivende dropout moederquote:Op zondag 29 maart 2020 18:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het gaat al mis met dat het knipperlicht was, je niet heel lang geleden nog single was en nu ineens verloofd en zwanger terwijl heel die vent niet eens hier woont.
Je hebt dit expres gedaan hè eerlijk. Koekoek.
Wat voor patta's rock jij mortquote:
Welkom in de klbsc!quote:Op zondag 29 maart 2020 18:32 schreef Fok-it het volgende:
Lol wat is dit voor facebook pauper fittie dan
Wat voor schoenen draag jijquote:
Wie moet ik supporten?quote:
Haha ja succes met je postnatale depressie en skype gesprekken met je baby daddy.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Haha wow zo triggert. Jij krijgt ook nog weleens een ring meid. Helaas is kleine J dan al van het padje door op te groeien in een gebroken gezin met een cokesnuivende dropout moeder
The good ol' daysquote:
Spaghetti en kipfiletquote:
Ik eet altijd vroeg.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Da’s niet veel.
[..]
En hoe staat het met de saus?
Geen idee, mn vriendin maakt het klaar.quote:
Van wie is zij de moeder?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:44 schreef 00wildchild het volgende:
Gisteren heb ik toevallig ook spaghetti op komt wel dichtbij nu jongens.
Schoonmoeders is Indische rijsttafel aan het kokkerellen dus hoef zelf niet te koken.
Oh dear no.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Van wie is zij de moeder?
Van je nieuwe vlam?
This is getting serious
Welkequote:
Hebben jullie nog wel sex?quote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Welkewe wonen nog samen dus ja leven kwakkelt allemaal voort en nieuwe ga ik pas serieus overwegen als ik een eigen woning heb.
Gewoon zwarte schoenen wat maken jullie dit ingewikkeldquote:Op zondag 29 maart 2020 18:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh god je draagt toch niet van die krokodillenlederenrelief kantoorschoenen hè.
Ja wat voor model dan jeetje.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon zwarte schoenen wat maken jullie dit ingewikkeld
Ingewikkeldquote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Welkewe wonen nog samen dus ja leven kwakkelt allemaal voort en nieuwe ga ik pas serieus overwegen als ik een eigen woning heb.
Machtig mooi man.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh god je draagt toch niet van die krokodillenlederenrelief kantoorschoenen hè.
Iddquote:Op zondag 29 maart 2020 18:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haal die beesten gewoon uit elkaar
Kijk op het papiertjequote:Op zondag 29 maart 2020 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon zwarte nette schoenen hoe de fuck moet ik weten hoe het model heet
Dacht dat we meer voor je betekenden.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga nu echt m'n schoenen niet pakken om dit voor jullie te checken
Ok kattenvrouwtjequote:Op zondag 29 maart 2020 19:05 schreef 00wildchild het volgende:
Nohhhhh. Poes lag vet lief te slapen. Op m’n bed. Morgen ga ik verschonen dus dat laatste dagje mag dan. En ik zo naar d’r kijken, deed ze dr ogen open stond op en kwam naar me toe lopen om zich tegen m’n benen aan als een balletje weer op te rollen
Raap me op
Paxconquote:Op zondag 29 maart 2020 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dacht dat we meer voor je betekenden.
Snap wel waarom paxje weg is
Krijg ook overal de schuld vanquote:Op zondag 29 maart 2020 19:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dacht dat we meer voor je betekenden.
Snap wel waarom paxje weg is
Doe nouquote:Op zondag 29 maart 2020 19:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ga nu echt m'n schoenen niet pakken om dit voor jullie te checken
En zijn antwoord was zeker nee.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vroeg gister of hij hier wilde posten
Je hebt sneakers en je hebt sneakers he. Met je memphisto'squote:
Zal die niet verhuisd zijn door Etsuquote:Op zondag 29 maart 2020 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kom we gaan hem slaan, ik weet waar die woont.
Lekker, vriendquote:
Toch wel jouw soulmatequote:Op zondag 29 maart 2020 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha. Ga er geen woorden meer vuil aan maken maar ets.
Haha mooi was dat he.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik welk opzicht deed hij jou verwonderen?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Veel. Komt die nog wel eens terug?quote:Op zondag 29 maart 2020 19:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik welk opzicht deed hij jou verwonderen?
Amsterdamquote:Op zondag 29 maart 2020 19:29 schreef Fok-it het volgende:
Etsu2 ton betalen voor een Harry Potterkamer in Amsterdam
Nu waarschijnlijk dubbele waard jokes on you matequote:Op zondag 29 maart 2020 19:29 schreef Fok-it het volgende:
Etsu2 ton betalen voor een Harry Potterkamer in Amsterdam
Nee val alleen op lieve meisjes waar je goed mee kunt pillowtalkenquote:Op zondag 29 maart 2020 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben jij ook al van de topbottomdingen
Tijd niet gezien.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Veel. Komt die nog wel eens terug?
Gelukkig maar. Zolang die eenmaal om je gaf liet die niet meer los!quote:Op zondag 29 maart 2020 19:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tijd niet gezien.
Vond hem eerst een eikel, later werd hij liever.
Maar ik ken hem verder niet.
Het is een schatje hoorquote:Op zondag 29 maart 2020 19:32 schreef Fok-it het volgende:
Vond Paxcon eigenlijk een beetje een kleurloze user, maar misschien was hij het in het echt heel aardig, dat weet ik niet
Oh dat geloof ik wel, had alleen niet zoveel met hemquote:
Dat kanquote:Op zondag 29 maart 2020 19:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel, had alleen niet zoveel met hem
Jij bent er het allerlangst aanwezig op fok denk ik soquote:Op zondag 29 maart 2020 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben we nog meer oude users om over te roddelen
Stuartquote:Op zondag 29 maart 2020 19:36 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben we nog meer oude users om over te roddelen
M'n geheugen is niet meer zo goed. Vroeger onthield ik alles van usersquote:Op zondag 29 maart 2020 19:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent er het allerlangst aanwezig op fok denk ik so
Weet niet of jij toen al op FOK! was eigenlijk.quote:
quote:
Denk het niet, wel eens van gehoord volgens mijquote:Op zondag 29 maart 2020 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet of jij toen al op FOK! was eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |