Wat had hij eigenlijk gedaan?quote:
GEBEKEERD!!!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever @:aTypisch dan volwassen users wiens hoofdbijdrage het is om typefouten van een ander uit te vergroten. Vroeger kon je hier nog wel eens vermakelijke gesprekken hebben.
Wees blij dat hij geen vleermuizen naar binnen propt, zoals zijn grote idolen wel doen.quote:
Wat is je probleem? Doe eens niet zo ziedend.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:50 schreef aTypisch het volgende:
Succes mannen. Vergeet niet als eerste het wcpapier weer aan te vullen
Dat krijg je na de keiharde diss van @El-Stinhoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Doe eens niet zo ziedend.
heb ik jou al BEKEERD?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat krijg je na de keiharde diss van @:el-stinho
Niet gelezenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ga je voor 40-45 posts in dit topic? Of waar ben je mee bezig?
Dat lijkt op het moment op de biblebelt ook niet zo'n groot succes te zijn.quote:
Ja denk het wel, ga dan bidden tot God dat iemand hier corona krijgtquote:
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja denk het wel, ga dan bidden tot God dat iemand hier corona krijgt
als marketing student is dat de beste strategie
Genoeg als ik wil.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maat
Hoeveel dagen voorraad heb je nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |