SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos. Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je me een PM stuurt met de juiste OP, dan plak ik die in.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:51 schreef MadMaster het volgende:
Damn, te laat om e.e.a. te kunnen herstellen...
Prima zo, ik heb 'm niet kant en klaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je me een PM stuurt met de juiste OP, dan plak ik die in.
Ik heb nu even een tijdelijke OP gemaakt zonder plaatjes.
Ik kan nog ettelijke uurtjes de OP bewerken, dus ik hoor het welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima zo, ik heb 'm niet kant en klaar.
Moet dat even on the fly doen hier...
quote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ Symphonic
21:00 - 23:00 uur (?) DJ Melting - Golden Oldies
Aansluitend: Gesnater met De Nater
Eventueel kan je @naatje_1 een DM sturen als OP aangepast moet worden, want modrechtenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:51 schreef MadMaster het volgende:
Damn, te laat om e.e.a. te kunnen herstellen...
Niet nodig, voorlopig staat het m.i. prima zo...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:58 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Eventueel kan je @:naatje_1 een DM sturen als OP aangepast moet worden, want modrechten
Dat is ook een optie. Maar vaak vinden forum-mods het niet zo leuk als gastmods in 'hun' forum dingen gaan aanpassen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:58 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Eventueel kan je @:naatje_1 een DM sturen als OP aangepast moet worden, want modrechten
ik vraag uiteraard achter om toestemming indien nodigquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Maar vaak vinden forum-mods het niet zo leuk als gastmods in 'hun' forum dingen gaan aanpassen.
Dat is waar. Maarre...quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Zaterdag 19:00-21:00 DJ Symph - En dan word ik wakker met een wijsje....
Nee joh dat is tegenwoordig ¤ 5,00quote:
quote:
degene die dood isquote:
Zegt me niets.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit zijn Bob en Marcia en Bob doet het niet meer
en dat is waarquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Echt waar, hij heet Keith Anderson
Komt Symph aan met Bob. Zo wordt het wel verwarrend.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Echt waar, hij heet Keith Anderson
Daag ‘m niet uit, voor je het weet draait hij The Mexican Whistlerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Als ik dit morgenochtend in m'n hoofd heb als ik wakker word, dien ik een schadeclaim in.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Als ik dit morgenochtend in m'n hoofd heb als ik wakker word, dien ik een schadeclaim in.
Van de liften?quote:
Ik heb niksquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, ik heb geen dromen. Ik heb koffie.
Ik zou niet durvenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daag ‘m niet uit, voor je het weet draait hij The Mexican Whistler
Jij hebt een liefhebbende man en 2 schatjes van kinderen!quote:
Die kan ik niet eten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij hebt een liefhebbende man en 2 schatjes van kinderen!
quote:
In geval van noodquote:
Eten moet nog komen. We hebben besteldquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Slecht gezorgd dan.
Winkel is nog open tot 20.00.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
In mijn familie-app heeft men spontaan besloten er een zelfgemaakte pizza-avond van te maken, i.v.m. met de verjaardag van mijn nicht die in Italië woont. Dus van Italië tot Noord Brabant, Zuid Holland, Noord Holland en Drenthe is er pizza gegeten.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
In mijn familie-app heeft men spontaan besloten er een zelfgemaakte pizza-avond van te maken, i.v.m. met de verjaardag van mijn nicht die in Italië woont. Dus van Italië tot Noord Brabant, Zuid Holland, Noord Holland en Drenthe is er pizza gegeten.
Ja, hij was zijn tijd vér vooruit, zo te horen.quote:
Pachabel - Canon in D-mineur.quote:
Leukquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zou smokkelen en een diepvriespizza doenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Dan wordt mijn nicht woest.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou smokkelen en een diepvriespizza doen
Dan ken ik deze uitvoering nog niet.quote:
Vind ik ook goedquote:
en wat hebben jullie besteld vanavond ?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Getsie nee. Half zelfgemaakt met deeg en saus van Tante Fanny, de rustieke variant. Beetje groente enzo erop, restjes kaas eroverheen raspen en hup de oven in.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat eigenlijk best wel. Ik heb een cd van George Winston die het fantastisch vertolkt. Maar ja, nog niet gegeten he.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee joh, dit is het beroemde Canon in D van Pachebel. Menig popsong is hier ook op gebaseerd.
Ik niets eigenlijk. Had geen zin. Mijn man en zoon hamburgers, geloof ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:18 schreef just me het volgende:
[..]
en wat hebben jullie besteld vanavond ?
Wel goed eten hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik niets eigenlijk. Had geen zin. Mijn man en zoon hamburgers, geloof ik.
quote:
Was dat maar zoquote:
Hoi!quote:
Het ging over Canon in D van Pachebel. Daar zit deze cover qua akkoorden dichterbij dan het origineel van The Village People.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
En dan niet die van The Village People draaien...
Net als Melting: altijd weer die coversquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:22 schreef MadMaster het volgende:
En dan niet die van The Village People draaien...
Oh, wat is die ene hit dan?quote:
Animals - Store of the rising sun?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Via mijn paranormale sensor krijg ik een dierenwinkel door
Nou nee, dit is de single- en tevens albumversie uit 1993quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:24 schreef Rafeiro het volgende:
1992 12"mix 2001 remaster, maar van wie....
Maakt niet uit, het is allebei zo ruig als een kokosmat...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Overigens is het geen 100 procent cover. Die bridge van net zit niet in het originele nummer.
Die ken ik ook niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
En dan draai je niet eens de cover van de Minions
Cultuurbarbaarquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:27 schreef livelink het volgende:
En dan draai je niet eens de cover van de Minions
Gewoon de a capella zangversie draaien.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon de a capella zangversie draaien.
Hij mompelt zo nog wel iets...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Guy was een man van weinig woorden
Word je getikt?quote:
quote:Life
Isn't everything
Isn't everything
Isn't everything…
En het begon al vrij doods hier.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Om de gezelligheid er in te houden hier de songtekst:
[..]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Veel plezier met de show van Symphonic en de shows die hierna nog volgen maar ik ben er vandoor
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Veel plezier met de show van Symphonic en de shows die hierna nog volgen maar ik ben er vandoor
Fijne avondquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avondquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Je moet binnen blijven!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Thuisblijven doet rare dingen met je.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Twee dagen bezig met zoeken....
Ach, het houdt je van de straat
fijne avond nogquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:38 schreef anotherRandomdude het volgende:
Wat de terroristen niet gelukt is, heeft een stom virus wel voor elkaar gekregen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Paris slaapt nu wel wat meer uit, denk ik.
Ik heb me gisterenavond een ongeluk gezocht naar 2 songs tijdens mijn draaibeurt.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:38 schreef DJ11 het volgende:
Twee dagen bezig met zoeken....
Ach, het houdt je van de straat
Ik zag het..... maar ze bleven het maar zingen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het Museumplein, zie 2 posts hierboven...
Die horen we binnenkort dan wel een keer voorbijkomen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb me gisterenavond een ongeluk gezocht naar 2 songs tijdens mijn draaibeurt.
Kwam niet op de titel, tot vannacht tijdens het slapen...
Perpetual Motion - Keep On Dancin'
System F - Out Of The Blue
Ik schrijf het op, zodat ik het niet weer vergeet...
Wellicht, als het past/uitkomt...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die horen we binnenkort dan wel een keer voorbijkomen?
Ome Joop...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:44 schreef Symphonic het volgende:
Hier is ook nog een Nederlandse versie van
Weet je waarom hij als Duitser het liedje op het Museumplein opgenomen heeft?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op het Museumplein, zie 2 posts hierboven...
quote:
Dat hoor ik. Maar dit nummer ken ik niet.quote:
Ook hier is een clip vanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hoor ik. Maar dit nummer ken ik niet.
Meer dan 3 akkoorden heb je toch niet nodig om 30 jaar lang te touren?quote:
Kijk maar naar de Beatlesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meer dan 3 akkoorden heb je toch niet nodig om 30 jaar lang te touren?
En als het succes tanende is dan schakel je de broertjes Bolland in en begint het circus opnieuwquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meer dan 3 akkoorden heb je toch niet nodig om 30 jaar lang te touren?
Tegeltjeswijsheid #42 (en het rijmt ook nog):quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm mijn geluid doet niks meer. Even kijken of een reboot helpt.
En nog steeds wiegen ze allemaal op de maat heen en weer.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er leeft er nog 1, de rest schuift tussen 6 plankjes...
ze zijn alleen kleiner gaan wonenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En nog steeds wiegen ze allemaal op de maat heen en weer.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
En zo kunnen we het cirkeltje weer rond maken.
Village People - In the navy.
En dat dan in de versie van Alestorm?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:56 schreef spijkerbroek het volgende:
En zo kunnen we het cirkeltje weer rond maken.
Village People - In the navy.
Nee, van Ome Henk. Om het maar even finaal af te rondenquote:
Dit origineel stond ooit zelfs in de Top2000quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit klinkt mij in de oren als de demo die Bolland & Bolland hebben gemaakt voor Status Quo.
je wilde een hotel ipv een campingquote:
"Wie is er nou de DJ... gij of ik?!"quote:
DDM heeft de afstandsbediening...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Wie is er nou de DJ... gij of ik?!"
Zoiets?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
DDM heeft de afstandsbediening...
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit geweten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit origineel stond ooit zelfs in de Top2000
Ddm bemoeit zich nooit meer met de showsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen maar met de conference calls van Symph met z'n collega'squote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ddm bemoeit zich nooit meer met de shows
Nee, dat laat ik over aan de huisdieren en kinderen van zijn collega’squote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen maar met de conference calls van Symph met z'n collega's
vouwcaravanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Met z'n twaalven in de caravan? Dat moet een grote caravan zijn met 1,5 meter afstand.
Ja, want wij gaan nergens naar toequote:
quote:
Je hebt even niks te willen...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik wil deze zomer toch wel een paar daagjes er tussen uit.![]()
Niet achter elkaar, maar toch....
dat zal dan toch vast wel kunnen, alsjeblieftquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wandelen in een verlaten bosquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
dat zal dan toch vast wel kunnen, alsjeblieft
Jij gelooft het?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:05 schreef just me het volgende:
[..]
dat zal dan toch vast wel kunnen, alsjeblieft
Balconia en Achtertuinesië schijnen erg leuk te zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
ik denk dat jij gelijk hebt maar ik probeer postief te zijn anders vind ik het helemaal niet leuk meerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij gelooft het?
Ik niet, dat gaat nog maanden duren voordat je weer vrij mag reizen...
Sorry, ik heb niks gezegd...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat jij gelijk hebt maar ik probeer postief te zijn anders vind ik het helemaal niet leuk meer
let op het articulerenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
Dit lied straalt de saaiheid van het thuisblijven wel heel goed uit.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
Dit lied straalt de saaiheid van het thuisblijven wel heel goed uit.
Ik geloof just me.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij gelooft het?
Ik niet, dat gaat nog maanden duren voordat je weer vrij mag reizen...
je hebt nu Symph de hele dag om je heenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn leven is echt nauwelijks anders dan anders
Dan kan je morgen ook al op pad...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geloof just me.
En vrij reizen hoeft niet naar het buitenland te zijn hè?
Even Baarle Hertog binnen sneaken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik geloof just me.
En vrij reizen hoeft niet naar het buitenland te zijn hè?
dat is gebarricadeerdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Even Baarle Hertog binnen sneaken.
moet je wel op het juiste pad blijvenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die zit braaf boven te werken en we zetten om en om thee, verder merk ik er niet veel van, zeker nu iedereen via Teams belt en de telefoon niet steeds gaatquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt nu Symph de hele dag om je heen
Serieus? Je kan ook niet meer een achterdeur binnengaan in Nederland en dan via het raam België in klimmen?quote:
Ze hebben sommige winkels letterlijk gehalveerdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Serieus? Je kan ook niet meer een achterdeur binnengaan in Nederland en dan via het raam België in klimmen?
Had je meegekregen hoe bizar het in die enclaves met de winkels is?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is zelfs een deel van de Zeeman afgezet, omdat dat op Belgisch grondgebied staat.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Serieus? Je kan ook niet meer een achterdeur binnengaan in Nederland en dan via het raam België in klimmen?
Je hebt daar dus een winkel die half in Nederland en half in België staat. Het Belgische deel is afgesloten voor publiek. Dus midden in de winkel vind je een afzetlint...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik vreemd, want volgens mij gaat het daar om waar de voordeur van de winkel/het huis zit. Als de voordeur in Nederland is, geldt de Nederlandse wet voor het hele pand, ongeacht of de helft in België ligt. En omgekeerd.. Dacht ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze hebben sommige winkels letterlijk gehalveerd
ik zou wel even gezellig lunchen samenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die zit braaf boven te werken en we zetten om en om thee, verder merk ik er niet veel van, zeker nu iedereen via Teams belt en de telefoon niet steeds gaat
Je moet de normale dagelijkse ritmes aanhouden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou wel even gezellig lunchen samen
Lunchen doen we wel samen, maar dan is hij druk met spelletjes op z’n tabletquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou wel even gezellig lunchen samen
Ken het niet...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand ervaring met https://www.megekko.nl/pr(...)s.net&utm_medium=cpc ?
Wel goede reviews op tweakers en heb nu ook een logitech 2.1 setje, waar ik dus tevreden mee was.
Maar die lijkt nu dood te gaan en moet wel geluid hebben.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lunchen doen we wel samen, maar dan is hij druk met spelletjes op z’n tablet
dan wel netjes etenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet de normale dagelijkse ritmes aanhouden.
Normaal lunch ik ook niet met mw. MM, dus nu ook niet.
Ik eet een broodje tijdens het Skypen...
Ik ken het bedrijf niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand ervaring met https://www.megekko.nl/pr(...)s.net&utm_medium=cpc ?
Wel goede reviews op tweakers en heb nu ook een logitech 2.1 setje, waar ik dus tevreden mee was.
Maar die lijkt nu dood te gaan en moet wel geluid hebben.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Dit is toch van de Dire Straits, oorspronkelijk?
Dit is toch gewoon het origineel van de Dire Straits?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon het origineel van de Dire Straits?
It isquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het nu ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is balenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Verdorie, mijn gerestaureerde achterste kies mist een stukje
zolang je er geen last van hebt...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Verdorie, mijn gerestaureerde achterste kies mist een stukje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |