SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos. Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je me een PM stuurt met de juiste OP, dan plak ik die in.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:51 schreef MadMaster het volgende:
Damn, te laat om e.e.a. te kunnen herstellen...
Prima zo, ik heb 'm niet kant en klaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als je me een PM stuurt met de juiste OP, dan plak ik die in.
Ik heb nu even een tijdelijke OP gemaakt zonder plaatjes.
Ik kan nog ettelijke uurtjes de OP bewerken, dus ik hoor het welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima zo, ik heb 'm niet kant en klaar.
Moet dat even on the fly doen hier...
quote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ Symphonic
21:00 - 23:00 uur (?) DJ Melting - Golden Oldies
Aansluitend: Gesnater met De Nater
Eventueel kan je @naatje_1 een DM sturen als OP aangepast moet worden, want modrechtenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:51 schreef MadMaster het volgende:
Damn, te laat om e.e.a. te kunnen herstellen...
Niet nodig, voorlopig staat het m.i. prima zo...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:58 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Eventueel kan je @:naatje_1 een DM sturen als OP aangepast moet worden, want modrechten
Dat is ook een optie. Maar vaak vinden forum-mods het niet zo leuk als gastmods in 'hun' forum dingen gaan aanpassen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:58 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Eventueel kan je @:naatje_1 een DM sturen als OP aangepast moet worden, want modrechten
ik vraag uiteraard achter om toestemming indien nodigquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is ook een optie. Maar vaak vinden forum-mods het niet zo leuk als gastmods in 'hun' forum dingen gaan aanpassen.
Dat is waar. Maarre...quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Zaterdag 19:00-21:00 DJ Symph - En dan word ik wakker met een wijsje....
Nee joh dat is tegenwoordig ¤ 5,00quote:
quote:
degene die dood isquote:
Zegt me niets.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit zijn Bob en Marcia en Bob doet het niet meer
en dat is waarquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Echt waar, hij heet Keith Anderson
Komt Symph aan met Bob. Zo wordt het wel verwarrend.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Echt waar, hij heet Keith Anderson
Daag ‘m niet uit, voor je het weet draait hij The Mexican Whistlerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Als ik dit morgenochtend in m'n hoofd heb als ik wakker word, dien ik een schadeclaim in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |