de griep in 2018 was zo dodelijk dat ik zomaar denk dat covid-19 hier geen uitschieter gaat worde.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:52 schreef AchJa het volgende:
Nou maar eens kijken of eind dit jaar deze statistiek wezenlijk gaat verschillen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:53 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Wachten op @:showtimer hij is het snelst met de cijfers
We gaan het wel zien, maar dat is idd ook mijn scenario.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
de griep in 2018 was zo dodelijk dat ik zomaar denk dat covid-19 hier geen uitschieter gaat worde.
2018 griep was ook wel extreem. Ik kan mij die nog goed herinneren en ook de media aandacht daaraan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
We gaan het wel zien, maar dat is idd ook mijn scenario.
Wat is nou het aantal van vandaag?quote:
Dit soort filmpjes zagen we ook in China. Propaganda heette het toen.twitter:mhdksafa twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 17:50:53925 healed in Italy in the last 24 hours. I see no one sharing. If they were dead, everyone would share! Share positivity... https://t.co/0zqTvTNQ7H reageer retweet
Hmmm. Als dat hetzelfde was als corona misschien heeft gemiddeld 60% van de populatie in dat dorpje antistoffen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit schijnt te maken te hebben met een longvirus dat daar een hele poos geleden rondzwierf.
Of er is al groepsimmuniteit.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou heel bijzonder zijn, dan hebben ze dat allemaal gehad, en verder niemand?
Hard to believe.
In het begin gaat het langzaam. Kan zo maar zijn dat het wél corona was. In China duurde het ook echt pas lang voordat het opgemerkt werd en het uit de hand liep.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zou heel bijzonder zijn, dan hebben ze dat allemaal gehad, en verder niemand?
Hard to believe.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:52 schreef AchJa het volgende:
Nou maar eens kijken of eind dit jaar deze statistiek wezenlijk gaat verschillen.
[ afbeelding ]
twitter:RT_com twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 17:56:32URGENT:
#NewYork #COVID19 death toll JUMPS by 209 in one day as number of cases blasts past 50,000
MORE: https://t.co/ojFoiTP1KM https://t.co/dto4DRzf4k reageer retweet
of het is daar allemaal begonnen voor italie, wat betekent dat het een ander virus is dan in china. Dit vverklaard ook waarom italie zo zwaar getroffen is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:00 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
In het begin gaat het langzaam. Kan zo maar zijn dat het wél corona was. In China duurde het ook echt pas lang voordat het opgemerkt werd en het uit de hand liep.
Wow das alleen New York dus?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:01 schreef Zipportal het volgende:
twitter:RT_com twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 17:56:32URGENT:
#NewYork #COVID19 death toll JUMPS by 209 in one day as number of cases blasts past 50,000
MORE: https://t.co/ojFoiTP1KM https://t.co/dto4DRzf4k reageer retweet
25% oversterfte op dit moment. IC driemaal zo vol als bij de griepgolf van 2018 op z'n hoogtepunt. Waar de oversterfte in week 13 ook nog eens op z'n hoogst was. Bijna geheel Europa doet er alles aan om het binnen de perken te houden maar dat lukt maar mondjesmaat.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:52 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:56 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de griep in 2018 was zo dodelijk dat ik zomaar denk dat covid-19 hier geen uitschieter gaat worde.
Volgens mij is het wel duidelijk dat het in China begonnen is dacht ik, maar misschien is het onopgemerkt veel eerder in Italië terecht gekomen. Het eerste geval in Nederland bleek ook al niet meer de eerste te zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
of het is daar allemaal begonnen voor italie, wat betekent dat het een ander virus is dan in china. Dit vverklaard ook waarom italie zo zwaar getroffen is.
had je geen tv toen? het werd echt geregeld genoemd in de media dat de griep toen zwaarder was dan anders.quote:
zeeman, wibra?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:04 schreef Vault-Boy het volgende:
Weten jullie nog een site waar je goedkoop handschoentjes kan kopen?
Toch fijn voor je dat je dankzij vorige generaties je weerzinwekkende reactie niet in het Duits hoefde te typen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Heel dat coronagebeuren is natuurlijk hartstikke erg en alles, maar stiekem ben ik al jaren voorstander van werken tot 65 en verplicht euthanasie met 75.
Dan kan iedereen op tijd met pensioen en weet je van te voren waar je aan toe bent. Zou een stuk schelen in de kosten. Maargoed, ga zo een plan maar eens voorstellen in de kamer, ze schieten je compleet af denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |