kwaliteitsthemaquote:
Vies wijf, zou nog eerder die jongen doen.quote:
Nothing on the hand but we are keeping you in the holes.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:24 schreef Superdonald het volgende:
Ik denk dat ik zo weer kan zwaaien met mijn handje naar mijn account. Of niet @:solotovski
Terecht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nothing on the hand but we are keeping you in the holes.
Dank je makkerquote:
Echt om weg te dromen over mooie vrouwen aan onze zijde tijdens een tropische nacht op het terras.quote:
Precies, helaas zuip ik mijn wijntje in mijn eentje dankzij deze debiele corona quarantine.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Echt om weg te dromen over mooie vrouwen aan onze zijde tijdens een tropische nacht op het terras.
Ja daarvoor waren we erg succesvol.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Precies, helaas zuip ik mijn wijntje in mijn eentje dankzij deze debiele corona quarantine.
Het voelt meteen alsof ik op vakantie benquote:
Nog steeds hoor maar helaas, quarantinequote:Op zondag 29 maart 2020 19:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja daarvoor waren we erg succesvol.
Waar zijn je Tinder chicksquote:Op zondag 29 maart 2020 19:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Precies, helaas zuip ik mijn wijntje in mijn eentje dankzij deze debiele corona quarantine.
Er komt deze week een Aziatische als het goed is... primeur...quote:
Pak wat je pakken kan, maar hou wel 1,5 meter afstandquote:Op zondag 29 maart 2020 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Er komt deze week een Aziatische als het goed is... primeur...
Lekker hoor. Ik heb Chinees en Filippijns gedaanquote:Op zondag 29 maart 2020 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Er komt deze week een Aziatische als het goed is... primeur...
Peru was geen succes?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik heb Chinees en Filippijns gedaan
Deze is Japansquote:Op zondag 29 maart 2020 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik heb Chinees en Filippijns gedaan
Hij is nog steeds vrijgezel dus waarschijnlijk niet succesvol genoeg.quote:
Genau wie immerquote:
Netflixquote:Op zondag 29 maart 2020 23:36 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja ja, het is wat he.
Wat doen jullie eigenlijk in de dagelijks leef.
Heb je npo plus? Louis Theroux heeft nieuwe afleveringenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:13 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nog aanraders? Wilde Messiah nog kijken, maar die is dus na 1 seizoen al gestopt...
Oh dat is altijd wel nice ja. Maar geen NPO plus. Vast wel ergens te downloaden?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je npo plus? Louis Theroux heeft nieuwe afleveringen
Morgen Fem !quote:
Hoiii, ja goed, die hobbelen vrolijk verder. en met jouw veestapel dan?quote:Op maandag 30 maart 2020 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen Fem !
Hoe is het met je veestapel?
Goed om te horen, hoeveel heb je er nu nog ?quote:Op maandag 30 maart 2020 11:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoiii, ja goed, die hobbelen vrolijk verder. en met jouw veestapel dan?
Ik heb er nu nog 34, er zitten een paar bij die lopen op hun laatste loodjes door ouderdom, ze keuvelen nog wat maar slapen ook veel.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed om te horen, hoeveel heb je er nu nog ?
Heb er nu nog maar 4, heb er van eentje afscheid moeten nemen, na een jaar lang ADD.
Dus dat was best wel naar.
Oh ja, jij bent in de eindfase terechtgekomen. Zal wel raar zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik heb er nu nog 34, er zitten een paar bij die lopen op hun laatste loodjes door ouderdom, ze keuvelen nog wat maar slapen ook veel.
Ja vind het net zo gezellig dat gepiep. Maar omdat ik niet dierloos wil blijven hebben we contact gehad met een fokker en heb ik mij ingeschreven voor een pup volgend jaar. We gaan voor een Schotse Terrier, die hoeven niet elke dag kilometers te lopen. Die kan ook overal mee naar toe omdat ze niet zo groot zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent in de eindfase terechtgekomen. Zal wel raar zijn.
Hahaha nee, als je daar mee lang wandelt dan slijten die pootjes helemaalquote:Op maandag 30 maart 2020 13:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja vind het net zo gezellig dat gepiep. Maar omdat ik niet dierloos wil blijven hebben we contact gehad met een fokker en heb ik mij ingeschreven voor een pup volgend jaar. We gaan voor een Schotse Terrier, die hoeven niet elke dag kilometers te lopen. Die kan ook overal mee naar toe omdat ze niet zo groot zijn.
quote:Op maandag 30 maart 2020 14:08 schreef 00wildchild het volgende:
Oh god vanavond lekker wijnen met de meiden.
Hopelijk niksquote:Op maandag 30 maart 2020 14:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Via Skype.![]()
Even vragen wat ze aan gaan trekken.
Ja ze zijn erg leuk. Heb de tuin al aangepast had nog een modderstrook en ik weet dat ze dol zijn op graven. en moet even kijken hoe ik dat doe met de plantenbakken want dat zijn uiteraard de mooiste zandbakken voor die beesten. Kan gelukkig het ras zelf trimmen, heb er ooit al eens een gehad, en voor de rest zijn ze zo grappig. Heb gelukkig alle spullen al in huis, van riem tot bench en van voerbak tot gps tracker voor aan de halsband.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hahaha nee, als je daar mee lang wandelt dan slijten die pootjes helemaal
Grappig beestje, wel.
Wie wat bewaart die heeft wat.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ze zijn erg leuk. Heb de tuin al aangepast had nog een modderstrook en ik weet dat ze dol zijn op graven. en moet even kijken hoe ik dat doe met de plantenbakken want dat zijn uiteraard de mooiste zandbakken voor die beesten. Kan gelukkig het ras zelf trimmen, heb er ooit al eens een gehad, en voor de rest zijn ze zo grappig. Heb gelukkig alle spullen al in huis, van riem tot bench en van voerbak tot gps tracker voor aan de halsband.
Ja daarom, we hebben ook al een naam uitgezocht, ze gaat Sjors heten. Vind dat wel leuke naam, vooral als je mijn dochters naam verkeerd uitspreekt zeg je Sjimmiequote:Op maandag 30 maart 2020 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie wat bewaart die heeft wat.
Kan ik inkomenquote:Op maandag 30 maart 2020 14:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja daarom, we hebben ook al een naam uitgezocht, ze gaat Sjors heten. Vind dat wel leuke naam, vooral als je mijn dochters naam verkeerd uitspreekt zeg je Sjimmiedan heb ik een Sjors en Sjimmie. Zij vond het niet grappig toen ik het zo vertelde
Doe even linkje richting mij mocht dat het geval zijn.quote:
Dan kom je vaker hierquote:Op maandag 30 maart 2020 16:59 schreef gers het volgende:
Kan dat corona niet voorbij zijn![]()
Alle oude meuk staat op marktplaats, het huis is van kant en thuiswerken begint te vervelen
Ze had vroeger een klein schattig kitten kopje erop laten tatoeëren.quote:
Niet zo goed voor de vloer hè.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe denk jij over skeeleren in je woonkamer?
Wel als je woonkamer vol mijnen ligtquote:Op maandag 30 maart 2020 19:43 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Seks in de woonkamer kan geen kwaad.
Ik ken bijna niemand meerquote:
Je kent mijquote:
da's waar maar ik voel me zo oud tussen de newbsquote:Op maandag 30 maart 2020 22:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je kent mij
Maar ik had hetzelfde toen ik gratie kreeg na bijna 4 jaar. Alleen maar newbs in de sc, ik voelde me een vreemdeling in mn homegrown sc
Geregistreerd opzaterdag 9 maart 2019 @ 19:26quote:Op maandag 30 maart 2020 22:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je kent mij
Maar ik had hetzelfde toen ik gratie kreeg na bijna 4 jaar. Alleen maar newbs in de sc, ik voelde me een vreemdeling in mn homegrown sc
Hihahoquote:Op maandag 30 maart 2020 22:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geregistreerd opzaterdag 9 maart 2019 @ 19:26
![]()
Oke broekie
De beste tijden zijn geweestquote:Op maandag 30 maart 2020 22:21 schreef gers het volgende:
[..]
da's waar maar ik voel me zo oud tussen de newbs
Geregistreerd opmaandag 8 mei 2006 @ 13:20quote:Op maandag 30 maart 2020 22:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geregistreerd opzaterdag 9 maart 2019 @ 19:26
![]()
Oke broekie
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:30 schreef gers het volgende:
[..]
Geregistreerd opmaandag 8 mei 2006 @ 13:20
Heb ik wel credits
Je hoerenmoederquote:Op maandag 30 maart 2020 22:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Alleen die blauwe zeehond die denkt dat ie hier al heel lang is niet.
Als je zo blijft doen ga ik jou dus niet pijpen op de volgende klb meeting.quote:
stoerquote:Op maandag 30 maart 2020 22:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Alleen die blauwe zeehond die denkt dat ie hier al heel lang is niet.
Ahah grapje vriend was maar een grapje meende ik nietquote:Op maandag 30 maart 2020 22:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je zo blijft doen ga ik jou dus niet pijpen op de volgende klb meeting.
Tegen die tijd zitten we weer in een lockdown vanwege SARS3quote:Op maandag 30 maart 2020 22:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je zo blijft doen ga ik jou dus niet pijpen op de volgende klb meeting.
Lol heb je permaban gehad.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je kent mij
Je wil wel graag bepepen worden hè?quote:Op maandag 30 maart 2020 22:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ahah grapje vriend was maar een grapje meende ik niet
Het ging over Nijntje dus ik deed even een ludieke mentionquote:
Oh dat is wel gezelligquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het ging over Nijntje dus ik deed even een ludieke mention
Geen idee wie je bent, maar je nickname vind ik tof.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:47 schreef Tlaloc het volgende:
Komende weken ook geen sportschool dusHeb thuis wel wat materiaal, maar mijn gains gaan er zo wel echt aan hoor (of, nouja, komen er op een andere manier weer aan).
We hebben een kennerquote:Op woensdag 1 april 2020 00:46 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Geen idee wie je bent, maar je nickname vind ik tof.
De Azteekse regengod waar vele harten voor uitgesneden werden
Zo... leef jij ook nogquote:Op maandag 30 maart 2020 16:59 schreef gers het volgende:
Kan dat corona niet voorbij zijn![]()
Alle oude meuk staat op marktplaats, het huis is van kant en thuiswerken begint te vervelen
Je moet iets doen tijdens covid-19quote:
Fijn dat je nog leeftquote:
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op woensdag 1 april 2020 16:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hey, ik vergeet altijd te posten hier, maar zou m'n gezicht vaker laten zien. Heb ik beloofd aan @:solotovski
Zoooooooo spannendquote:Op woensdag 1 april 2020 17:07 schreef Solotovski het volgende:
Ff lastige wedstrijd tegen juve spelen hoor oei als dat maar goed gaat want m'n lieve griezmann is blessa
Wat een idioot is dat ookquote:Op woensdag 1 april 2020 16:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hey, ik vergeet altijd te posten hier, maar zou m'n gezicht vaker laten zien. Heb ik beloofd aan @:solotovski
Zonder publiek?quote:Op woensdag 1 april 2020 17:07 schreef Solotovski het volgende:
Ff lastige wedstrijd tegen juve spelen hoor oei als dat maar goed gaat want m'n lieve griezmann is blessa
Je hoerenmoeder is een idiootquote:
Hihaho. Heb echt ziek goed teamquote:
Dat zullen er wel meer gaan doen heb ik het ideequote:Op woensdag 1 april 2020 17:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]ga sws weer stemmen op jou voor beste mod 2020
Liever 100 Solotovski's dan 1 vanille_kleuter.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat zullen er wel meer gaan doen heb ik het idee
Volkomen terecht natuurlijk
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:19 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Liever 100 Solotovski's dan 1 vanille_kleuter.
100 solo's lijkt me gvd vermoeiendquote:Op woensdag 1 april 2020 17:19 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Liever 100 Solotovski's dan 1 vanille_kleuter.
Wat zou jij doen met 100 solo's om je heen?quote:Op woensdag 1 april 2020 17:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
100 solo's lijkt me gvd vermoeiend
Crackertrekken.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met 100 solo's om je heen?
Straatratten in mekaar knuppelen natuurlijkquote:Op woensdag 1 april 2020 17:35 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met 100 solo's om je heen?
quote:Op woensdag 1 april 2020 17:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Straatratten in mekaar knuppelen natuurlijk
Begin maar met een pakje boter.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Straatratten in mekaar knuppelen natuurlijk
Heb je wat tegen bruine ofzo?quote:
Die mooie rondingen vallen niet te negerenquote:Op woensdag 1 april 2020 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is een andere variant, iets minder smaakvol
Eens.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die mooie rondingen vallen niet te negeren
Komt eraan.quote:Op donderdag 2 april 2020 06:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En soms ook weer niet.
Tijd voor mooi weer.
Lekker fokken!@einz1quote:
Nee, op een bureaustoel.quote:Op donderdag 2 april 2020 10:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jij zit gewoon op kantoor neem ik aan
Lekker weer he?quote:
quote:
Zeker en op een kantoor zitten is hier een winderige kwestie.quote:
Zo hoog?quote:Op donderdag 2 april 2020 10:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker en op een kantoor zitten is hier een winderige kwestie.
8 verdiepingen, valt op zich mee, maar als je er vanaf valt dan overleef je dat niet.quote:
Hoe weet je dat nou?quote:Op donderdag 2 april 2020 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
8 verdiepingen, valt op zich mee, maar als je er vanaf valt dan overleef je dat niet.
Gokje ?quote:
Dank jequote:Op donderdag 2 april 2020 10:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oke.
Ik laat je maar even verder werken.
Kun je zeggen ja!quote:
Lekker bezigquote:Op donderdag 2 april 2020 10:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, beetje in en om het huis bezig. Heb net mijn dochter aan het werk gezet
Hahaha ja zij nu wel. Ben de laatste twee dagen al bezig geweest met van alles en zij maar de hele dag achter die laptop kwijlen, nu is ze vast wel genoeg uitgerust om even de cavia's schoon te maken.quote:
Nicequote:Op donderdag 2 april 2020 10:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hahaha ja zij nu wel. Ben de laatste twee dagen al bezig geweest met van alles en zij maar de hele dag achter die laptop kwijlen, nu is ze vast wel genoeg uitgerust om even de cavia's schoon te maken.
Ja da's gek, succes ook om die kiezels omhoog te tillenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:15 schreef 00wildchild het volgende:
Is t raar om kiezels op je balkon te leggen? Mooi vlondertje bij. Woon 1 hoog voor dus op zich geen risico op ongelukken.
Ik vind dat redelijk gek jaquote:Op donderdag 2 april 2020 11:15 schreef 00wildchild het volgende:
Is t raar om kiezels op je balkon te leggen? Mooi vlondertje bij. Woon 1 hoog voor dus op zich geen risico op ongelukken.
Gewoon in zakken. Godsamme paar zakken omhoog tillen erg zeg.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:17 schreef gers het volgende:
[..]
Ja da's gek, succes ook om die kiezels omhoog te tillen
Manwijfquote:Op donderdag 2 april 2020 11:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gewoon in zakken. Godsamme paar zakken omhoog tillen erg zeg.Ben je dik ofzo.
Heb je een VVE? Die kan nog weleens richtlijnen hebben wat dat betreft.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:15 schreef 00wildchild het volgende:
Als je 25 kilo niet een trap op kunt tillen ben je zwaar gehandicapt en onfit.quote:
Ja geloof het wel, en ook zo’n snitchbuurvrouw die overal op letquote:Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je een VVE? Die kan nog weleens richtlijnen hebben wat dat betreft.
Ben ik blij dat ik dat allemaal niet heb zeg.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, en ook zo’n snitchbuurvrouw die overal op letdus ga wel even navraag doen eerst.
Die zit nu zeker ook de hele dag met de corona klik lijn te bellenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, en ook zo’n snitchbuurvrouw die overal op letdus ga wel even navraag doen eerst.
Denk niet dat CK hiertoe in staat is.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je 25 kilo niet een trap op kunt tillen ben je zwaar gehandicapt en onfit.
Mooi. Maar gras op een balkon is te zwaar, dus maybe mooi kunstgras zoeken. Gaat mij er gewoon om dat ik lekker chill kan zitten en genieten van dat het mooi is ipv pauper.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:54 schreef TTSS het volgende:
Zou trouwens gras doen. Wtf heb je aan kiezels?
Dat vind ik echt weinig boeiendquote:Op donderdag 2 april 2020 14:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee ik neem het verzorgen van mijn woonomgeving erg serieus.
Ik bedoelde ook kunstgras, zo'n matquote:Op donderdag 2 april 2020 14:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mooi. Maar gras op een balkon is te zwaar, dus maybe mooi kunstgras zoeken. Gaat mij er gewoon om dat ik lekker chill kan zitten en genieten van dat het mooi is ipv pauper.
Wil in het midden of vlonder of gras dan en eromheen een rand met witte kiezels. Vlonder wordt alleen zo snel lelijk.
Neemt het niet alle warmte op?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja heb een gezien van 1000x3000 dus dat is perfect. En lekker dikkig ook.
Nicequote:Op donderdag 2 april 2020 15:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja heb een gezien van 1000x3000 dus dat is perfect. En lekker dikkig ook.
Ah dat is wel zuur. Had in Utrecht ook helemaal niets om buiten te kunnen, was een zolderstudio. Wat een horror in de zomer.quote:
Ik heb gelukkig wel een appartement, we hebben hier wel een grote binnenplaats en een dakterras waar je kan zitten. Of ik kan uit het raam hangen...quote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ah dat is wel zuur. Had in Utrecht ook helemaal niets om buiten te kunnen, was een zolderstudio. Wat een horror in de zomer.![]()
Lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 2 april 2020 18:08 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb een terrasje op het westen, heerlijk in de namiddag
Zeker niet midden in een stad dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:08 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb een terrasje op het westen, heerlijk in de namiddag
Nee dat niet, maar wel uitzicht op een drukke weg en spoorlijn.quote:
Mooi kutquote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel uitzicht op een drukke weg en spoorlijn.
Heb wel voldoende beschutting door de bomen die er voor staan.
Oh dat is wel weer chill.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig wel een appartement, we hebben hier wel een grote binnenplaats en een dakterras waar je kan zitten. Of ik kan uit het raam hangen...
Het valt best mee, verder is het vrij uitzicht.quote:
Hmmm ik ben zelf afgehaakt. Wel leuk maar minder dan verwacht.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:45 schreef TTSS het volgende:
Is la casa de papel het waard om te kijken?
Netflix?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hmmm ik ben zelf afgehaakt. Wel leuk maar minder dan verwacht.
Vis a Vis is wel leip.Je moet even door blijven kijken maar dan krijg je ook wat. Als je van gestoord houdt dan.
Lijkt me niks tbhquote:Op donderdag 2 april 2020 19:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Yes. Wel vrouwengevangenis maar daar moet je ff doorheen.
Niet gekeken, maar deze chick gaat van braafje naar complete leip en Zulema is zwaar gestoord vind het echt heerlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:18 schreef TTSS het volgende:
Ik vond Orange is the new Black ook echt ruk.
Ah zo. Naja daar kom ik dan wel achter. Heb wel de hele middag zon erop.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
kweenie of je je poten wil verbranden
Woow netjes.quote:Op vrijdag 3 april 2020 05:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou nee, gewoon naar kantoor maestro
Fijn om te zien dat er enige ritme ontstaat, vergeet de kleine ook niet he.quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op en af he. Paar dagen thuis anderen op kantoor en vice versa.
Nee hoor nee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat er enige ritme ontstaat, vergeet de kleine ook niet he.
Komt omdat mensen zien dat haags als laatst heeft gepostquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:04 schreef TTSS het volgende:
Zelfs als iedereen binnen zit is de SC dood
Dit is volgens mij echt zo. Als ik zie dat de laatste post van Haags of Rozevla is, post ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Komt omdat mensen zien dat haags al laatst heeft gepost
JA WAT DOE JE NET DANquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit is volgens mij echt zo. Als ik zie dat de laatste post van Haags of Rozevla is, post ik ook niet.
Samequote:Op zaterdag 4 april 2020 16:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit is volgens mij echt zo. Als ik zie dat de laatste post van Haags of Rozevla is, post ik ook niet.
Even een probleem aankaarten. Puur altruisme.quote:
Akkoordquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Even een probleem aankaarten. Puur altruisme.
Die lijkt me ook wel dik jaquote:
Gamergirlsquote:
als mods het zeggen moet het wel goed zijnquote:
Doe eens niet zo achterlijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:24 schreef gers het volgende:
[..]
als mods het zeggen moet het wel goed zijn
Vertel meer.quote:
In de basis zijn we ook een zooi bij elkaar geraapte lege mensen dus zou best kunnen.quote:Op maandag 6 april 2020 09:26 schreef Solotovski het volgende:
En nu blijft de sc de rest van de dag leeg
Je moeder zat vannacht nog helemaal vol.quote:Op maandag 6 april 2020 09:26 schreef Solotovski het volgende:
Okquote:Op maandag 6 april 2020 10:57 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je moeder zat vannacht nog helemaal vol.
Hahaaaatjes
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
quote:Op maandag 6 april 2020 23:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]Oh dit ziet er wel heel erg lekker uit zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze post wordt mede mogelijk gemaakt door het faillissement van Danny Roodbol.quote:Op maandag 6 april 2020 09:26 schreef Solotovski het volgende:
Ja snap ik black D en jij zijn als een strontvlieg op een Afrikaan.quote:Op dinsdag 7 april 2020 13:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh dit ziet er wel heel erg lekker uit zeg.
Lekker. Somaliërs. Maak me gek.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja snap ik black D en jij zijn als een strontvlieg op een Afrikaan.
Somaliërs zijn wel het laagste ras.quote:
Daar zit een grote diversiteit in.quote:Op dinsdag 7 april 2020 16:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Vind ze nog wel iets boven Send Bob Vagene staan denk ik.
Wel op het niveau van decimalen.
Jaquote:Op dinsdag 7 april 2020 16:13 schreef Tlaloc het volgende:
Stelling: sterke drank tijdens het thuiswerken is toegestaan, mits het de productiviteit alsmede de kwaliteit van de werkzaamheden niet negatief beïnvloedt.
Discussieer!
Nu ben ik bang om terug te bladeren in dit topic.quote:
Nee het is hierquote:Op woensdag 8 april 2020 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ben ik bang om terug te bladeren in dit topic.
Of is het elders?
quote:
Heyyyyyyyyyyyyyquote:
waar kan je in komen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hey mooiste mensen van FOK!HeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat je mijn tip hebt opgevolgd en voor kunstgras bent gegaan ipv kiezels. Slim.quote:Op donderdag 9 april 2020 15:04 schreef 00wildchild het volgende:
Pfoh. Pakket dat uiterlijk 14 april zou komen is vandaag al binnen.I like all dit.
Kiezels komen nogquote:Op donderdag 9 april 2020 15:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik zie dat je mijn tip hebt opgevolgd en voor kunstgras bent gegaan ipv kiezels. Slim.
quote:
Gelukkig was dat nergens op de wereld voor dat de blanken kwamen.quote:Op donderdag 9 april 2020 16:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja het heeft echt veel goeds gebracht.
Overal massaslachting en oorlog enzo.
quote:Op donderdag 9 april 2020 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hey mooiste mensen van FOK!LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Je bent een (st)engelquote:Op donderdag 9 april 2020 19:52 schreef 00wildchild het volgende:
Aah ben echt grote blij
Heb een ijsbon van m’n nieuwe buurmeisje gekregen omdat ik haar net te kleine Fila’s heb gegeven die ik niet meer kon terugsturen. Zie ben wel lief. En blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |