Neemt het niet alle warmte op?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja heb een gezien van 1000x3000 dus dat is perfect. En lekker dikkig ook.
Nicequote:Op donderdag 2 april 2020 15:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja heb een gezien van 1000x3000 dus dat is perfect. En lekker dikkig ook.
Ah dat is wel zuur. Had in Utrecht ook helemaal niets om buiten te kunnen, was een zolderstudio. Wat een horror in de zomer.quote:
Ik heb gelukkig wel een appartement, we hebben hier wel een grote binnenplaats en een dakterras waar je kan zitten. Of ik kan uit het raam hangen...quote:Op donderdag 2 april 2020 18:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ah dat is wel zuur. Had in Utrecht ook helemaal niets om buiten te kunnen, was een zolderstudio. Wat een horror in de zomer.![]()
Lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 2 april 2020 18:08 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb een terrasje op het westen, heerlijk in de namiddag
Zeker niet midden in een stad dan?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:08 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb een terrasje op het westen, heerlijk in de namiddag
Nee dat niet, maar wel uitzicht op een drukke weg en spoorlijn.quote:
Mooi kutquote:Op donderdag 2 april 2020 18:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel uitzicht op een drukke weg en spoorlijn.
Heb wel voldoende beschutting door de bomen die er voor staan.
Oh dat is wel weer chill.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:07 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig wel een appartement, we hebben hier wel een grote binnenplaats en een dakterras waar je kan zitten. Of ik kan uit het raam hangen...
Het valt best mee, verder is het vrij uitzicht.quote:
Hmmm ik ben zelf afgehaakt. Wel leuk maar minder dan verwacht.quote:Op donderdag 2 april 2020 18:45 schreef TTSS het volgende:
Is la casa de papel het waard om te kijken?
Netflix?quote:Op donderdag 2 april 2020 18:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hmmm ik ben zelf afgehaakt. Wel leuk maar minder dan verwacht.
Vis a Vis is wel leip.Je moet even door blijven kijken maar dan krijg je ook wat. Als je van gestoord houdt dan.
Lijkt me niks tbhquote:Op donderdag 2 april 2020 19:14 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Yes. Wel vrouwengevangenis maar daar moet je ff doorheen.
Niet gekeken, maar deze chick gaat van braafje naar complete leip en Zulema is zwaar gestoord vind het echt heerlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:18 schreef TTSS het volgende:
Ik vond Orange is the new Black ook echt ruk.
Ah zo. Naja daar kom ik dan wel achter. Heb wel de hele middag zon erop.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
kweenie of je je poten wil verbranden
Woow netjes.quote:Op vrijdag 3 april 2020 05:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou nee, gewoon naar kantoor maestro
Fijn om te zien dat er enige ritme ontstaat, vergeet de kleine ook niet he.quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op en af he. Paar dagen thuis anderen op kantoor en vice versa.
Nee hoor nee.quote:Op vrijdag 3 april 2020 06:07 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat er enige ritme ontstaat, vergeet de kleine ook niet he.
Komt omdat mensen zien dat haags als laatst heeft gepostquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:04 schreef TTSS het volgende:
Zelfs als iedereen binnen zit is de SC dood
Dit is volgens mij echt zo. Als ik zie dat de laatste post van Haags of Rozevla is, post ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 april 2020 16:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Komt omdat mensen zien dat haags al laatst heeft gepost
JA WAT DOE JE NET DANquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit is volgens mij echt zo. Als ik zie dat de laatste post van Haags of Rozevla is, post ik ook niet.
Samequote:Op zaterdag 4 april 2020 16:09 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dit is volgens mij echt zo. Als ik zie dat de laatste post van Haags of Rozevla is, post ik ook niet.
Even een probleem aankaarten. Puur altruisme.quote:
Akkoordquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:11 schreef TTSS het volgende:
[..]
Even een probleem aankaarten. Puur altruisme.
Die lijkt me ook wel dik jaquote:
Gamergirlsquote:
als mods het zeggen moet het wel goed zijnquote:
Doe eens niet zo achterlijkquote:Op zaterdag 4 april 2020 16:24 schreef gers het volgende:
[..]
als mods het zeggen moet het wel goed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |