Lekker bezigquote:Op donderdag 2 april 2020 10:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, beetje in en om het huis bezig. Heb net mijn dochter aan het werk gezet
Hahaha ja zij nu wel. Ben de laatste twee dagen al bezig geweest met van alles en zij maar de hele dag achter die laptop kwijlen, nu is ze vast wel genoeg uitgerust om even de cavia's schoon te maken.quote:
Nicequote:Op donderdag 2 april 2020 10:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hahaha ja zij nu wel. Ben de laatste twee dagen al bezig geweest met van alles en zij maar de hele dag achter die laptop kwijlen, nu is ze vast wel genoeg uitgerust om even de cavia's schoon te maken.
Ja da's gek, succes ook om die kiezels omhoog te tillenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:15 schreef 00wildchild het volgende:
Is t raar om kiezels op je balkon te leggen? Mooi vlondertje bij. Woon 1 hoog voor dus op zich geen risico op ongelukken.
Ik vind dat redelijk gek jaquote:Op donderdag 2 april 2020 11:15 schreef 00wildchild het volgende:
Is t raar om kiezels op je balkon te leggen? Mooi vlondertje bij. Woon 1 hoog voor dus op zich geen risico op ongelukken.
Gewoon in zakken. Godsamme paar zakken omhoog tillen erg zeg.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:17 schreef gers het volgende:
[..]
Ja da's gek, succes ook om die kiezels omhoog te tillen
Manwijfquote:Op donderdag 2 april 2020 11:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Gewoon in zakken. Godsamme paar zakken omhoog tillen erg zeg.Ben je dik ofzo.
Heb je een VVE? Die kan nog weleens richtlijnen hebben wat dat betreft.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:15 schreef 00wildchild het volgende:
Als je 25 kilo niet een trap op kunt tillen ben je zwaar gehandicapt en onfit.quote:
Ja geloof het wel, en ook zo’n snitchbuurvrouw die overal op letquote:Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je een VVE? Die kan nog weleens richtlijnen hebben wat dat betreft.
Ben ik blij dat ik dat allemaal niet heb zeg.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, en ook zo’n snitchbuurvrouw die overal op letdus ga wel even navraag doen eerst.
Die zit nu zeker ook de hele dag met de corona klik lijn te bellenquote:Op donderdag 2 april 2020 11:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja geloof het wel, en ook zo’n snitchbuurvrouw die overal op letdus ga wel even navraag doen eerst.
Denk niet dat CK hiertoe in staat is.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:46 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als je 25 kilo niet een trap op kunt tillen ben je zwaar gehandicapt en onfit.
Mooi. Maar gras op een balkon is te zwaar, dus maybe mooi kunstgras zoeken. Gaat mij er gewoon om dat ik lekker chill kan zitten en genieten van dat het mooi is ipv pauper.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:54 schreef TTSS het volgende:
Zou trouwens gras doen. Wtf heb je aan kiezels?
Dat vind ik echt weinig boeiendquote:Op donderdag 2 april 2020 14:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee ik neem het verzorgen van mijn woonomgeving erg serieus.
Ik bedoelde ook kunstgras, zo'n matquote:Op donderdag 2 april 2020 14:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mooi. Maar gras op een balkon is te zwaar, dus maybe mooi kunstgras zoeken. Gaat mij er gewoon om dat ik lekker chill kan zitten en genieten van dat het mooi is ipv pauper.
Wil in het midden of vlonder of gras dan en eromheen een rand met witte kiezels. Vlonder wordt alleen zo snel lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |