kwaliteitsthemaquote:
Vies wijf, zou nog eerder die jongen doen.quote:
Nothing on the hand but we are keeping you in the holes.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:24 schreef Superdonald het volgende:
Ik denk dat ik zo weer kan zwaaien met mijn handje naar mijn account. Of niet @:solotovski
Terecht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:46 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nothing on the hand but we are keeping you in the holes.
Dank je makkerquote:
Echt om weg te dromen over mooie vrouwen aan onze zijde tijdens een tropische nacht op het terras.quote:
Precies, helaas zuip ik mijn wijntje in mijn eentje dankzij deze debiele corona quarantine.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Echt om weg te dromen over mooie vrouwen aan onze zijde tijdens een tropische nacht op het terras.
Ja daarvoor waren we erg succesvol.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Precies, helaas zuip ik mijn wijntje in mijn eentje dankzij deze debiele corona quarantine.
Het voelt meteen alsof ik op vakantie benquote:
Nog steeds hoor maar helaas, quarantinequote:Op zondag 29 maart 2020 19:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja daarvoor waren we erg succesvol.
Waar zijn je Tinder chicksquote:Op zondag 29 maart 2020 19:32 schreef TTSS het volgende:
[..]
Precies, helaas zuip ik mijn wijntje in mijn eentje dankzij deze debiele corona quarantine.
Er komt deze week een Aziatische als het goed is... primeur...quote:
Pak wat je pakken kan, maar hou wel 1,5 meter afstandquote:Op zondag 29 maart 2020 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Er komt deze week een Aziatische als het goed is... primeur...
Lekker hoor. Ik heb Chinees en Filippijns gedaanquote:Op zondag 29 maart 2020 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Er komt deze week een Aziatische als het goed is... primeur...
Peru was geen succes?quote:Op zondag 29 maart 2020 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik heb Chinees en Filippijns gedaan
Deze is Japansquote:Op zondag 29 maart 2020 22:29 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik heb Chinees en Filippijns gedaan
Hij is nog steeds vrijgezel dus waarschijnlijk niet succesvol genoeg.quote:
Genau wie immerquote:
Netflixquote:Op zondag 29 maart 2020 23:36 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Ja ja, het is wat he.
Wat doen jullie eigenlijk in de dagelijks leef.
Heb je npo plus? Louis Theroux heeft nieuwe afleveringenquote:Op maandag 30 maart 2020 10:13 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nog aanraders? Wilde Messiah nog kijken, maar die is dus na 1 seizoen al gestopt...
Oh dat is altijd wel nice ja. Maar geen NPO plus. Vast wel ergens te downloaden?quote:Op maandag 30 maart 2020 10:27 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je npo plus? Louis Theroux heeft nieuwe afleveringen
Morgen Fem !quote:
Hoiii, ja goed, die hobbelen vrolijk verder. en met jouw veestapel dan?quote:Op maandag 30 maart 2020 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen Fem !
Hoe is het met je veestapel?
Goed om te horen, hoeveel heb je er nu nog ?quote:Op maandag 30 maart 2020 11:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoiii, ja goed, die hobbelen vrolijk verder. en met jouw veestapel dan?
Ik heb er nu nog 34, er zitten een paar bij die lopen op hun laatste loodjes door ouderdom, ze keuvelen nog wat maar slapen ook veel.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed om te horen, hoeveel heb je er nu nog ?
Heb er nu nog maar 4, heb er van eentje afscheid moeten nemen, na een jaar lang ADD.
Dus dat was best wel naar.
Oh ja, jij bent in de eindfase terechtgekomen. Zal wel raar zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 12:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik heb er nu nog 34, er zitten een paar bij die lopen op hun laatste loodjes door ouderdom, ze keuvelen nog wat maar slapen ook veel.
Ja vind het net zo gezellig dat gepiep. Maar omdat ik niet dierloos wil blijven hebben we contact gehad met een fokker en heb ik mij ingeschreven voor een pup volgend jaar. We gaan voor een Schotse Terrier, die hoeven niet elke dag kilometers te lopen. Die kan ook overal mee naar toe omdat ze niet zo groot zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent in de eindfase terechtgekomen. Zal wel raar zijn.
Hahaha nee, als je daar mee lang wandelt dan slijten die pootjes helemaalquote:Op maandag 30 maart 2020 13:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja vind het net zo gezellig dat gepiep. Maar omdat ik niet dierloos wil blijven hebben we contact gehad met een fokker en heb ik mij ingeschreven voor een pup volgend jaar. We gaan voor een Schotse Terrier, die hoeven niet elke dag kilometers te lopen. Die kan ook overal mee naar toe omdat ze niet zo groot zijn.
quote:Op maandag 30 maart 2020 14:08 schreef 00wildchild het volgende:
Oh god vanavond lekker wijnen met de meiden.
Hopelijk niksquote:Op maandag 30 maart 2020 14:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Via Skype.![]()
Even vragen wat ze aan gaan trekken.
Ja ze zijn erg leuk. Heb de tuin al aangepast had nog een modderstrook en ik weet dat ze dol zijn op graven. en moet even kijken hoe ik dat doe met de plantenbakken want dat zijn uiteraard de mooiste zandbakken voor die beesten. Kan gelukkig het ras zelf trimmen, heb er ooit al eens een gehad, en voor de rest zijn ze zo grappig. Heb gelukkig alle spullen al in huis, van riem tot bench en van voerbak tot gps tracker voor aan de halsband.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hahaha nee, als je daar mee lang wandelt dan slijten die pootjes helemaal
Grappig beestje, wel.
Wie wat bewaart die heeft wat.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja ze zijn erg leuk. Heb de tuin al aangepast had nog een modderstrook en ik weet dat ze dol zijn op graven. en moet even kijken hoe ik dat doe met de plantenbakken want dat zijn uiteraard de mooiste zandbakken voor die beesten. Kan gelukkig het ras zelf trimmen, heb er ooit al eens een gehad, en voor de rest zijn ze zo grappig. Heb gelukkig alle spullen al in huis, van riem tot bench en van voerbak tot gps tracker voor aan de halsband.
Ja daarom, we hebben ook al een naam uitgezocht, ze gaat Sjors heten. Vind dat wel leuke naam, vooral als je mijn dochters naam verkeerd uitspreekt zeg je Sjimmiequote:Op maandag 30 maart 2020 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wie wat bewaart die heeft wat.
Kan ik inkomenquote:Op maandag 30 maart 2020 14:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja daarom, we hebben ook al een naam uitgezocht, ze gaat Sjors heten. Vind dat wel leuke naam, vooral als je mijn dochters naam verkeerd uitspreekt zeg je Sjimmiedan heb ik een Sjors en Sjimmie. Zij vond het niet grappig toen ik het zo vertelde
Doe even linkje richting mij mocht dat het geval zijn.quote:
Dan kom je vaker hierquote:Op maandag 30 maart 2020 16:59 schreef gers het volgende:
Kan dat corona niet voorbij zijn![]()
Alle oude meuk staat op marktplaats, het huis is van kant en thuiswerken begint te vervelen
Ze had vroeger een klein schattig kitten kopje erop laten tatoeëren.quote:
Niet zo goed voor de vloer hè.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe denk jij over skeeleren in je woonkamer?
Wel als je woonkamer vol mijnen ligtquote:Op maandag 30 maart 2020 19:43 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Seks in de woonkamer kan geen kwaad.
Ik ken bijna niemand meerquote:
Je kent mijquote:
da's waar maar ik voel me zo oud tussen de newbsquote:Op maandag 30 maart 2020 22:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je kent mij
Maar ik had hetzelfde toen ik gratie kreeg na bijna 4 jaar. Alleen maar newbs in de sc, ik voelde me een vreemdeling in mn homegrown sc
Geregistreerd opzaterdag 9 maart 2019 @ 19:26quote:Op maandag 30 maart 2020 22:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je kent mij
Maar ik had hetzelfde toen ik gratie kreeg na bijna 4 jaar. Alleen maar newbs in de sc, ik voelde me een vreemdeling in mn homegrown sc
Hihahoquote:Op maandag 30 maart 2020 22:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geregistreerd opzaterdag 9 maart 2019 @ 19:26
![]()
Oke broekie
De beste tijden zijn geweestquote:Op maandag 30 maart 2020 22:21 schreef gers het volgende:
[..]
da's waar maar ik voel me zo oud tussen de newbs
Geregistreerd opmaandag 8 mei 2006 @ 13:20quote:Op maandag 30 maart 2020 22:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geregistreerd opzaterdag 9 maart 2019 @ 19:26
![]()
Oke broekie
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:30 schreef gers het volgende:
[..]
Geregistreerd opmaandag 8 mei 2006 @ 13:20
Heb ik wel credits
Je hoerenmoederquote:Op maandag 30 maart 2020 22:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Alleen die blauwe zeehond die denkt dat ie hier al heel lang is niet.
Als je zo blijft doen ga ik jou dus niet pijpen op de volgende klb meeting.quote:
stoerquote:Op maandag 30 maart 2020 22:31 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja tuurlijk.
Alleen die blauwe zeehond die denkt dat ie hier al heel lang is niet.
Ahah grapje vriend was maar een grapje meende ik nietquote:Op maandag 30 maart 2020 22:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je zo blijft doen ga ik jou dus niet pijpen op de volgende klb meeting.
Tegen die tijd zitten we weer in een lockdown vanwege SARS3quote:Op maandag 30 maart 2020 22:37 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je zo blijft doen ga ik jou dus niet pijpen op de volgende klb meeting.
Lol heb je permaban gehad.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je kent mij
Je wil wel graag bepepen worden hè?quote:Op maandag 30 maart 2020 22:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ahah grapje vriend was maar een grapje meende ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |