SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Ik had het idee dat ik enorm aan het uitslapen was maar mijn wekker was nog niet eens gegaan.
Wij gaan vandaag verder met compost en aarde in de moestuinbakken doen. Waarschijnlijk komt het af vandaag dus dat is fijn.
Verder slingeren we de barbecue weer eens aan. Gehaktballen van de Librije, gepofte knolselderij en gepofte aardappel.
Is er nog veel anders dan normaal op je werk voor jou?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben thuis en heb mijn kleren in de was gegooid. Uurtje wachten en dan naar bed.
Het is allemaal gekquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er nog veel anders dan normaal op je werk voor jou?
Ik zit nu in Spijk maar we gaan zo naar Delft om dat te doen iddquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:09 schreef Barreltje het volgende:
Oh hier gaan we denk ik het huishouden eens doen.. keuken schoonmaken, stofzuigen, badkamer schoonmakennog een wasje draaien, beddegoed verwisselen..
Is dit dan zo'n Coronafeestje, waar ik over las?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:36 schreef Lonaa het volgende:
Ah ,er wordt ook flink gehoest bij de buren. This must be a party
Deze is lekker: https://www.culy.nl/recep(...)nootpesto-en-hangop/quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:03 schreef Barreltje het volgende:
Hoe maak je een gepofte knolselderij en hoe eet je dat dan?wij hebben hier een knolselderij die ook maar eens op moet..
Ik weet het niet zo goed. Er zijn ook kinderen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dit dan zo'n Coronafeestje, waar ik over las?
Ik blijf dat een bijzonder fenomeen vinden, bloedneuzen. Ik heb dus nog nooit een bloedneus gehad. Zelfs niet toen Sally mijn neus brak.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:44 schreef Tele6 het volgende:
Mijn slijmvliezen zijn ook ongelukkig. Ik denk dat het hier vooral door de droge lucht komt. Ik heb weer de halve tijd bloedneuzen en het voelt ook niet goed.
(de halve tijd is overdreven, maar ik kan m'n neus niet meer snuiten of ophalen want dan bloedt het)
Eerste doos antihistamine is er hier al doorheen. Niet zo gek ook las je kijkt dat alles al in bloei staat.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben al soort van permanent verkouden dus dat ga ik niet merken.![]()
Overigens is het hooikoortsseizoen voor mij officieel begonnen. Droge ogen, loopneus, niezenEn ook de zon is sterk genoeg om mijn allergie te doen opspelen. Ligt al weer een mooi plakkaat rode narigheid over mijn handen
Wat ontzettend vreemdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik blijf dat een bijzonder fenomeen vinden, bloedneuzen. Ik heb dus nog nooit een bloedneus gehad. Zelfs niet toen Sally mijn neus brak.
Ston, denk ikquote:
De aderen in mijn neus zitten heel dicht aan de oppervlakte. Dus als iets daar irriteert, gaan ze al gauw bloeden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik blijf dat een bijzonder fenomeen vinden, bloedneuzen. Ik heb dus nog nooit een bloedneus gehad. Zelfs niet toen Sally mijn neus brak.
Hier met mijn J ook continu op en neer hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga zo op weg naar A en B. Dat zal vast niet Grapperhaus' advies zijn, maar het is wel goed voor mijn geestelijke gezondheid.
Waarschijnlijk gaan we meer koekjes bakken.
En ergens wandelen. Desnoods door de wijk als het daar rustiger is.
Mja ook DAAR doe ik vrolijk mee met Tele.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Jullie mogen niet met z'n drieėn wandelenGij crimineel in spe!
Ik ben thuis en heb mijn kleren in de was gegooid. Uurtje wachten en dan naar bed.
Als je tot hetzelfde huishouden behoort welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja ook DAAR doe ik vrolijk mee met Tele.
Met lief en kind over straat kan tenslotte ook officieel niet.
Hij is al ff weg dus hopelijk nog vroeg genoeg haha ook voor hem, hij houdt niet zo van winkelsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge Memohopelijk gaat het snel voor hem en zijn er niet te veel wachtenden voor hem
Hoe laat is de afspraak bij de dierenarts? Hoe kom je daar eigenlijk? Meestal krijg je een lift toch? Hoe is het met Elin vandaag?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge Memohopelijk gaat het snel voor hem en zijn er niet te veel wachtenden voor hem
Iemand uit de flat brengt me. Hij blijft in de auto als ik naar binnen ga.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe laat is de afspraak bij de dierenarts? Hoe kom je daar eigenlijk? Meestal krijg je een lift toch? Hoe is het met Elin vandaag?
A en B behoren tot hetzelfde huishoudenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je tot hetzelfde huishouden behoort welEn twee volwassenen niet tot hetzelfde huishouden ook en toen werd het weer onduidelijk + 1 kind
quote:In all the years of studying infectious disease and planning for this day, I never dreamed that when it came I'd be opposed by my own federal government, a non-trivial fraction of my fellow citizens, and as yet undetermined fraction of hostile foreign actors.
Nee, officieel niet dus heel officieel zou tele 1.5m van A en B afstand moeten houden. Maar ook in de handhaving zal het echt niet zo zwart wit zijn denk ik als je gewoon op straat loopt, zolang je niet ergens blijft hangen oid. Bij, 4/5 volwassenen zal het al denk ik weer heel anders zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Snap t ook niet helemaal. Gezin mag en op matrixbord staat max 3. Houdt dat dan in 3 niet van 1 gezin ook goed?
Mja maar dan alleen met 1,5m afstand.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je tot hetzelfde huishouden behoort welEn twee volwassenen niet tot hetzelfde huishouden ook en toen werd het weer onduidelijk + 1 kind
Kinderen tm 12 zijn ook uitgezonderd van de regel dus twee volwassen en een of meerdere kinderen is geen probleemquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja maar dan alleen met 1,5m afstand.
Zo groot zijn mijn bank en bed helemaal niet.
Voordeel is dat man+vrouw+kind dan wel weer een stereotype combinatie is voor gezinnen dus waarschijnlijk heeft niemand het door.
(Vandeweek werd hij zelfs aangesproken als “papa van..” )
Wat dan weer als gevolg had.. las dus op Twitter van iemand die aangesproken werd toen hij met zn vriend over straat liep... “Wel 1,5m heren”.
Vakkundig gecounterd met “we slapen ook in 1 bed” gelukkig... maar toch minder leuk lijkt me.
Ah dan zitten we tot september goed.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kinderen tm 12 zijn ook uitgezonderd van de regel dus twee volwassen en een of meerdere kinderen is geen probleem
Ja, dat is ook zo. Meh.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar de intratuin is open dus het is niet verboden om erheen te gaan oid. Gewoon aan de regels houden en mocht het echt te druk zijn, rechtsomkeert makenred 'n paar planten en bloemen
Oh man, ik wil zo graag op het terras zitten met een glas witte wijn en een sigaret.quote:
Ik doe dit momenteel thuis.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh man, ik wil zo graag op het terras zitten met een glas witte wijn en een sigaret.
Ik heb 't zelf ook hoor en kom ook alleen in de supermarkt eigenlijk maar rationeel zolang je je aan de maatregelen houdt, mag je best naar een intratuin of bouwmarkt om thuis weer verder te kunnen. De mensen die dat vorige week deden en lekker hutje mutje gingen staan hebben dat beeld nu verpest maar nu wordt daar door de ketens zelf op gehandhaafd.quote:
Er is markt?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:42 schreef Kreator het volgende:
Ik was de enige klant van de hele binnenstad. Tien marktkramen open.
Niemand in de speelgoedwinkel. Puzzel gekocht. Lang staan twijfelen bij de Lego. Niet gekocht.
Appie was druk, mensen zijn stom. Links iemand , rechts iemand, kun je er niet meer langs.
Wel goddelijk weer buiten.
Ja, markt is deel van voedselvoorziening dus toegestaan althans die kramen, verder 1.5m afstand anders kan de burgemeester het verbieden.quote:
Gek. Want de markt is verboden geloof ik. Naja. Oke. Ik dub nog even verder over de intratuin want het zal er wel facking druk zijn en dus niet ontspannen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yup. Grote tussenafstand, tien kramen, linten, paniek bij de viskraam wegens druk.
Dat hebben ze dan veranderd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, markt is deel van voedselvoorziening dus toegestaan althans die kramen, verder 1.5m afstand anders kan de burgemeester het verbieden.
Kan zomaar heel rustig zijn. Maar wellicht handiger om vlak na openingstijd te gaan. Het wordt nu drukker.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gek. Want de markt is verboden geloof ik. Naja. Oke. Ik dub nog even verder over de intratuin want het zal er wel facking druk zijn en dus niet ontspannen.
Ja, ik had vanochtend vroeg moeten gaan. Maar toen was ik met Hond in het Volkspark om drukte te vermijdenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan zomaar heel rustig zijn. Maar wellicht handiger om vlak na openingstijd te gaan. Het wordt nu drukker.
Gaan wij straks op het balkon doen. Weliswaar zonder sigaretquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh man, ik wil zo graag op het terras zitten met een glas witte wijn en een sigaret.
Vroeger, toen ik klein was, in het dorp waar ik weg kom, kwamen alle moeders met kleine kinderen langs als er ergens een kind met mazelen of bof was. Want dat kan je maar beter gehad hebben, liefst klein.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dit dan zo'n Coronafeestje, waar ik over las?
Waarom las ik urinemedewerkersquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:00 schreef Candaasje het volgende:
Vandaag eens huishouddagje. Is wel weer nodig(of beter: nog steeds).
Net nog even wat geregeld voor het aardigheidje voor de unimedewerkers. Met hulp van een huisgenoot en mijn favoriete onderneemster in Wilrijk, zou het moeten kunnen lukken. Hopelijk werkt de post ook mee, dan kan er nog een mooie kaart bij gestoken worden die ik nog even moet schrijven zo.
Gisteren nog enkele uren ge'zoomd' met vriendinnen; was erg gezellig.![]()
Grappig dat ik nu sommige mensen meer spreek dan in de normale situatie.
Mijn zusje en vriend zijn aan het "Barricade' en Mikado-en geslagen. Mijn ouders deden aan Mastermind en Mens-erger-je-niet.
Leukquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:10 schreef Uhmmpie het volgende:
Wij speelden case 1 van dit spel: https://www.spellenvariant.nl/detective-a-modern-crime-game
Wel zin in case 2... maar ik denk dat het iets met balkon word
bordspellen lukken ook niet op 1,5 meter afstand.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:10 schreef Uhmmpie het volgende:
Wij speelden case 1 van dit spel: https://www.spellenvariant.nl/detective-a-modern-crime-game
Wel zin in case 2... maar ik denk dat het iets met balkon word
Ben jij weer helemaal opgeknapt draakje?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:16 schreef drakin het volgende:
[..]
bordspellen lukken ook niet op 1,5 meter afstand.
Nog niet, duurt me te lang dit keerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Ben jij weer helemaal opgeknapt draakje?
Fijne opmerking.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:08 schreef Blues het volgende:
Pas op voor de covid-stasi in de trein!
Gister hoorde ik van een coll dat aan haar gevraagd werd door een conducteur of ze naar haar werk ging.
Gelukkig dat er deze oplossing was en dat het dus goed behandelbaar is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer thuis. Had om 11 uur afspraak, wel assistente geen dierenarts, die bleek ziek te zijn maar dacht geen patiėnten te hebben dus dacht ook dat hij dat niet hoefde te melden. Gelukkig hebben we sinds begin dit jaar een dierenziekenhuis om de hoek en daar konden we heen.
Blijkt dat ze toch niesziekte heeft ondanks inentingen (had een vorige kat ook). Dus injectie met ook pijnstilling en oogzalf. Zalf meegekregen en ook pijnstilling en over een dag of 3 zou t beter moeten gaan. Ze zit zich nu enorm te wassen
Echt?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, groeten
Zoveel ellende voor Lonaa enzo, dat ik niet zo goed weet waar ik op moet reageren![]()
Gaat wel beter nu, merk dat het echt de goede kant opgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ja, kortademig was pijnlijk, maar die hoofdpijn wanhopig. Heb echt regelmatig gedacht dat ik het niet erg zou vinden om dood te gaan .quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Echt?![]()
![]()
Niet meer kortademig? En hoofdpijn ook al minder?
Ik ben zo blijquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, kortademig was pijnlijk, maar die hoofdpijn wanhopig. Heb echt regelmatig gedacht dat ik het niet erg zou vinden om dood te gaan .
Maar ik begin nou weer hoop te krijgen
Zullen ze niet op zitten te wachten met afstand moeten houdenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga je in kruitvat dansen en tvkijken?
Ik voel me goed. Slaap niet veel maar zolang het voor mijn normen normaal is voel ik me goedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe is het met jou FFT, slaap je weer wat beter/langer?
quote:
Als je gaat vragen waar mensen heen gaan... impliceert dat wel een soort van onderliggende check waar ze vast niet om gevraagd worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Fijne opmerking.
Iemand probeert zijn werk correct en naar eer en geweten uit te voeren. En krijgt waarschijnlijk wat dienstopdrachten mee waar hij/zij ook niet op zit te wachten. Plus dat hij/zij moet werken in een omgeving met een verhoogd besmettingsgevaar.
Mja bordspel kan altijd nog als de zon weggaat.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukwij moeten nog even nadenken welk bordspel het wordt.
Maar eerst met een biertje in de tuin lezen.
Wat leuk!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook grappig. Achternichtje uit Australie zette vandaag een foto van haarzelf met haar 1 jarige dochter op FB. Ik denk “die kleine komt me bekend voor”. Net zet ik een foto op FB van mezelf als 1 jarige met moeder, oma en opoe. Reactie van mijn achternichtje ‘wat lijkt mijn dochter op jou” en verhip dat is zo
Santorini staat nog steeds erg hoog op ons wensenlijstje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja bordspel kan altijd nog als de zon weggaat.
Straks bij lief in huis keuze uit dat linkje... of santorini.
De NS moet verdorie gewoon doen wat ze horen te doen. Mensen vervoeren. Het is niet aan hen om te bepalen wie er wel of geen geldige reden heeft om in de trein te zittenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:08 schreef Blues het volgende:
Pas op voor de covid-stasi in de trein!
Gister hoorde ik van een coll dat aan haar gevraagd werd door een conducteur of ze naar haar werk ging.
Had je nou corona, of wat anders? Fijn dat je weer hoop krijgt!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, kortademig was pijnlijk, maar die hoofdpijn wanhopig. Heb echt regelmatig gedacht dat ik het niet erg zou vinden om dood te gaan .
Maar ik begin nou weer hoop te krijgen
Collega nam hem mee naar werk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Santorini staat nog steeds erg hoog op ons wensenlijstje.
Het is warm in de tuin, maar even zonnebrandcreme gaan zoeken.
Man is de heg aan het doen, nogal enthousiastmaar goed growit vanzelf wel weer.
Weet jij het? Ik denk het niet maar kan ... geen idee, ben op zich gezond maar ziek dan gaan ze niet testen. Zelf denk ik van nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Had je nou corona, of wat anders? Fijn dat je weer hoop krijgt!
Wij hebben vanmorgen schoonmaak gedaan, nu zitten de drie mannen achter de computer een spelletje samen te spelen, en gaan we zo toch maar eens het zonnetje in.
Ik word langzaam een hypochonder, bij elk pijntje dat ik heb denk ik 'het zal toch niet...'
Je mist de knipoog. Was een grapje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Fijne opmerking.
Iemand probeert zijn werk correct en naar eer en geweten uit te voeren. En krijgt waarschijnlijk wat dienstopdrachten mee waar hij/zij ook niet op zit te wachten. Plus dat hij/zij moet werken in een omgeving met een verhoogd besmettingsgevaar.
Je weet natuurlijk niet of Kaatje soms bij volle maan transformeert he?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:09 schreef Blues het volgende:
Niesziekte ondanks inentingen en binnenkat.
Hoe kan dat dan?
Beterschap voor poes.
En Uniekie je gaat de goede kant op
Vaccinatie voor niesziekte geeft nooit 100% garantie voor geen niesziekte meer. Maar de klachten zijn vaak wel minder erg.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:09 schreef Blues het volgende:
Niesziekte ondanks inentingen en binnenkat.
Hoe kan dat dan?
Beterschap voor poes.
En Uniekie je gaat de goede kant op
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet of Kaatje soms bij volle maan transformeert he?
Sfeervol!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
🤣quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klopt, zei de da ook. Ze krijgt ieder jaar braaf de vaccinaties. Vroeger ook een kat gehad die er een paar keer per jaar last van had, dat zag ik al vaak aankomen voordat het echt erg was. Dit begon woensdagavond en Elin die niet om 6.15 loopt zeiken om eten is helemaal een teken aan de wand. Het is een voormalige fokkat waar de fokker niet blij mee was, geen mooie vacht, vaak diaree en te klein voor een Noor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:23 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vaccinatie voor niesziekte geeft nooit 100% garantie voor geen niesziekte meer. Maar de klachten zijn vaak wel minder erg.
Binnenkatten zijn vaak de grootste groep geļnfecteerde katten. Omdat veel niet of te weinig gevaccineerd worden. (Nu niet het geval bij Elin) Terwijl hun verzorgers allerlei ziektekiemen mee kunnen nemen naar binnen.
Frustrerend; je kapot schrobben op de tegels/ voegen van de badkamer, maar het resultaat blijft tegengevallen. (Al is het maar omdat ik ooit de voegen wit heb gemaakt, en bij het wegpoetsen van het kalk/ schimmel de oorspronkelijke grijze kleur weer tevoorschijn komt. Dus dan ziet het er nog steeds ranzig uitIk neig steeds harder de hele boel met tegelverf eens goed over te schilderen. Zwart ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Wel tuincentrum?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:44 schreef Kreator het volgende:
Alles gedaan zonder in de weg te lopen. Tuincentrum (buitenaf, er waren drie auto's), lekker gewandeld in rustige natuur en rondgereden.
Kwam er net wel achter dat mijn dashboard scheef is ingebouwd.
[ afbeelding ]
Ah, ja. Ik weet welke je bedoeld. Nog nooit geweest, wilde er nog wel een keer heen. Was t wat?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, als je van zuid richting Haaksbergen rijdt zit er 1 buitenaf op de boer.
Nee. Ze hebben wel wat, maar niets bijzonders.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ah, ja. Ik weet welke je bedoeld. Nog nooit geweest, wilde er nog wel een keer heen. Was t wat?
Seks....quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:49 schreef minilot het volgende:
Planning vandaag is:
- Was draaien en ophangen vandaag x 2 (al gedaan)
- Kind en echtgenoot per fiets uitlaten in de zon (al gedaan)
- Boodschappen voor eten tot en met dinsdag (al gedaan)
- Kruidenrek in de keuken (>100 kruiden en specerijen) uitmesten en schoonmaken (al gedaan)
- Berg restafval naar de straatcontainer gebracht (al gedaan)
- Rodebonenpasta maken voor het verplichte CUL-brood van morgen
- Risotto maken
- Seks
- Beginnen aan Altered Carbon op Netflix
- Stiekem de verjaardagskadootjes voor J. Ik zien te pakken
Wąt?! Verklaar je nader!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Seks....
Heel veel speeltjes gaan via een app? Haha what the hell!!
Nou, speeltjes gaan ineens heel vaak via een appquote:
Inruilen, dat wrak!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:44 schreef Kreator het volgende:
Kwam er net wel achter dat mijn dashboard scheef is ingebouwd.
[ afbeelding ]
Mijn ouders hebben dus net een huis gekocht. En hun huis verkocht. Hun gekochte huis heeft ook best nog wel wat werk nodig.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:00 schreef fietsie het volgende:
Hier net 5 ritjes verhuisspullen van schoonouders gedaan, alles 2 trappen af en weer 2 trappen op.
Helaas paar afzeggingen van leveranciers; wordt een uitdaging om een bewoonbaar huis te realiseren voor 1 mei.
Dat zijn nu flinke uitdagingen, en een volledige lockdown kan dat nog wel eens stevig verzieken..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dus net een huis gekocht. En hun huis verkocht. Hun gekochte huis heeft ook best nog wel wat werk nodig.
Turkse pizza.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:05 schreef fietsie het volgende:
Iemand een leuke suggestie wat ik zou kunnen maken met lamsgehakt?
YW. Ik maakte hem van de week ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:10 schreef fietsie het volgende:
Oeh die laatste; dank! Daar kan ik zo op los.
Ja het was ooit dankzij jou dat hij op de lijst staatquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Collega nam hem mee naar werk.
En kennelijk was ik zo enthousiast dat mijn lief hem meteen besteld heeft.
Erg leuk. Regels zijn simpel.
Winnen... een stuk minder simpel.
Helemaal goed dus.
En het duurt geen 2 uur... ook weleens fijn als je gewoon “een spelletje” wil ipv een spelletjesmiddag.
Ja, we zaten hier al eens te kijken of dat zou werkenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, speeltjes gaan ineens heel vaak via een app
Eens wel, helaas. Veel drama in vergelijking met seizoen 1. (Seizoen 1 vond ik wel heel sterk)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:02 schreef Kreator het volgende:
@:minilot ik vond seizoen twee van Altered Carbon echt zeer matig.
Nou, die van mij niet! Ben blij als we aan een wekelijks schoonmaakrondje komen, en de was staat al een week onopgevouwen in de gang...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:57 schreef Blues het volgende:
De huizen in de wereld zijn nog nooit zo schoon geweest
https://www.brendakookt.n(...)-aardappel-en-bonen/quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, we zaten hier al eens te kijken of dat zou werken
[..]
Wij eten vandaag Quesadillas met zoete aardappelAlthans, als we zo goede avocado's kunnen vinden.
Hm, nee deze dacht ik (lang geleden dat we het gemaakt hebben):quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
https://www.brendakookt.n(...)-aardappel-en-bonen/
Deze toevallig?
Kan mijn spelminnende collega wel vragen maandag.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja het was ooit dankzij jou dat hij op de lijst staat
Ik ben aan het afvragen of ik aan Pandemic durf te beginnen nu
Dat issue herken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:49 schreef Clubsoda het volgende:
Wij eten pizza![]()
Het is wel fascinerend wat voor klusjes je kunt bedenken tijdens quarantaine. Zo heb ik al alle kussenhoesjes gewassen, de eetkamerstoelen gepoetst (uuugh), de zoom van verschillende gordijnen hersteld en de luxaflex schoongemaakt. Ik ga nu maar eens beginnen aan het uitzoeken en wassen van de manden met handschoenen/sjaals/mutsen
We hebben het al gekochtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kan mijn spelminnende collega wel vragen maandag.
Volgens mij was het laatst overal uitverkocht.
Geen idee waarom
Ja, ik ook hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat issue herken ik dan weer niet.
Maar goed.. werk ook gewoon natuurlijk.
En de helft van vorige week bij mijn lief thuis geweest dus dan komt het er ook niet van.
Wel vanochtend redelijk gemotiveerd de keuken gedaan en de was.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zijn gaaaaaaaar. 7 van de 18 bakken zijn gevuld met tuinaarde, karton, bladcompost, compost en potgrond.
Toen ik kreunend en steunend onder de douche vandaan kwam, stond er ineens iemand met bloemen voor de deur voor JFlip en mij
Wat zijn tostirondjes?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:41 schreef Barreltje het volgende:
Hier staat er gepofte knolselderij met zelfgemaakte appelmoes , geitenchipolata worstjes en (niet zelfgemaakte ) tosti rondjes op het menu.
Zo'n beetje alles van Gergory Porter.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:43 schreef Candaasje het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die muzieknrs. die je 337x achter elkaar blijft luisteren? Terwijl je ze eerst matig vond.....maar nu niet meer loslaten?
Ja ik heb het nu met Agnes Obel. Beetje bijzondere muziek om in te komen, maar nu loop ik op de maat van de muziek/melodie door de kamer als ik wat moet pakkenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zo'n beetje alles van Gergory Porter.
1e keer.. Ohw ja aardig.
en dan nog 300 keer opzetten want eigenlijk gewoon lekker.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:49 schreef AnneX het volgende:
Morgen weer een batch pastasaus http://koken.met.aschwin.(...)%20verse%20pasta.htm
Mn.X heeft 2 kilo tomaten gehaald, volgens het boodschappenbriefje.![]()
Werkt Barrel het fokadresboekje door👌
Mja snap ik.. iets te dichtbij nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hebben het al gekochtPandemic Legacy seizoen 1 hebben we al eerder gespeeld, dit is seizoen 2.
Maar voelt niet helemaal goed om aan te beginnen nu
Mja ik was er deel van de week niet. Deel dat ik er wel was inderdaad nuttige dingen gedaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoorMaar zonder reistijd, afspraken en uitjes blijft er veel tijd over en aangezien ik toch de hele dag tegen het interieur aan zit te staren, is het ook wel prettig als dat er een beetje netjes uitziet.
Ik heb 2 mooie bossen staanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]Ze doet in elk geval een heel dappere poging!
Barrel, stuur je jezelf ook een bosje?
Je bent wel een schat wat dat betreftquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb 2 mooie bossen staan![]()
En adressen mogen natuurlijk altijd doorgestuurd worden..
Jazeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
En dicht op elkaar staan zeker om een zo mooi mogelijke foto te makenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Er is hier een gigabrand. Net ook een NL alert dat we binnen moeten blijven () en ramen en deuren moeten sluiten. Maar wat doen Nederlanders die massaal niets te doen hebben op hun vrije zaterdag? Er heen gaan en kijken
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je bent wel een schat wat dat betreft
(Salman) Rustie inderdaadquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat zijn tostirondjes?![]()
(of bedoel je rosti?)
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:33 schreef Isabeau het volgende:
Er is hier een gigabrand. Net ook een NL alert dat we binnen moeten blijven () en ramen en deuren moeten sluiten. Maar wat doen Nederlanders die massaal niets te doen hebben op hun vrije zaterdag? Er heen gaan en kijken
Omdat het G-DNA isquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:39 schreef Blues het volgende:
Oh javoor het niet roken van AX en Lonaa!
Goed bezig P en G. Ik heb gemist waarom je bonuskind nu g-dna genoemd wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Balkon in daglicht en in de avond met verlichtingWat gezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik had vier kleden laten komen om ze dan op maat te knippen en aan elkaar te plakken. 1 viel na klein stukje knippen uit elkaarquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:20 schreef sigme het volgende:
Tsjonge @:Kaatje1 wat sjiekdefriemel! Mooi hoorHeb je nu nieuwe andere kleden gevonden?
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Balkon in daglicht en in de avond met verlichtingEcht heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beetje jaloers
Dat is heel lief van je.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb 2 mooie bossen staan![]()
En adressen mogen natuurlijk altijd doorgestuurd worden..
Jij hebt toch een tuin? Of hou jij, net als ik, niet van tuinieren?quote:
Datquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch een tuin? Of hou jij, net als ik, niet van tuinieren?
'navond.quote:
Oh ja, we worden weer bestolen vannacht. Ik ben wel voorstander van zomer- en wintertijd maar dit weekend voelt toch altijd een beetje als diefstal.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
'navond.
Ben je naar je nieuwe werk geweest?
Blij dat ik morgen vrij hebquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, we worden weer bestolen vannacht. Ik ben wel voorstander van zomer- en wintertijd maar dit weekend voelt toch altijd een beetje als diefstal.
Viel me vandaag echt mee. Veel van patiėnten zijn best gezond en kunnen veel zelf (vooral snel moe, extra zuurstof nodig). En weinig echt ernstig zieken. Behalve de jongeman die halverwege de dag uit voorzorg toch maar naar de IC werd gebracht dan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:05 schreef Kaatje1 het volgende:
En hoe voelde het om daar nu te werken? Zowel lichamelijk, want toch ander werk als geestelijk. Of heb jij gewoon “aanspreekbare” patiėnten.
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:25 schreef PdeHoog het volgende:
Hier vier vuilniszakken weggewerkt, huisgehouden, naar de molen gewandeld voor bloem, terug met de tram (en wat een aso’s zijn nederlanders tochDoe je alle mogelijke moeite afstand te houden, gaan mensen doodleuk door de hele tram wandelen omdat ze dan aan de achterkant eruit kunnen :’) ) en daarna pannekoeken gebakken voor G-DNA en echt superlekker Indiaas besteld voor G en en mijzelf
Tikka Massala en een lamscurry
@:Uhmmmpie: Sweet Chili in het Tanthof
Hoe werkt dat met de speciale kleding in zo'n kamer? Is dat one size fits all en draagt iedereen elkaars kleding ofzo? Of heb je voor elke kamer een set kleding tijdens je dienst? Ik zie de infrastructuur hiervan niet helemaal voor me.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Viel me vandaag echt mee. Veel van patiėnten zijn best gezond en kunnen veel zelf (vooral snel moe, extra zuurstof nodig). En weinig echt ernstig zieken. Behalve de jongeman die halverwege de dag uit voorzorg toch maar naar de IC werd gebracht dan.
Dus fysiek zeker minder zwaar dan mijn thuiszorgwerk. Mentaal wel vermoeiend, allemaal nieuwe dingen, veel controles bij patiėnten en de ontwikkelingen qua gezondheid gaan natuurlijk veel sneller.
Maar hey, ik kan nu met weer drie nieuwe types automatische bloeddruk- en saturatiemeters werken
Ik werk op de COVID verdachte afdeling. Dus de één blijkt het wel te hebben, de ander niet (vandaag van 3 testen twee negatief, eentje positief). En dus kun je niet overal met dezelfde (potentieel besmette) kleding naartoe gaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe werkt dat met de speciale kleding in zo'n kamer? Is dat one size fits all en draagt iedereen elkaars kleding ofzo? Of heb je voor elke kamer een set kleding tijdens je dienst? Ik zie de infrastructuur hiervan niet helemaal voor me.
Je dag klinkt hectisch maar niet al te stressvol. Fijn
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goed verhaal. Bedankt voor de uitleg. Het is helemaal duidelijk nu.
Arts bij ons vertelde dat je goed moet nadenken als je op de covid afd werkt wat je bij een besmette patient allemaal wil/moet doen. Omdat je als je weggelopen bent, je in de sluis je pak uittrekt.quote:
Lekker raar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij kijken toch een maffe serie. In the Flesh. Over nį een zombie apocalypse in Engeland. Sommige mensen zijn genezen zombies. Ze worden niet door iedereen vertrouwd. En moeten integreren in de gezinnen waar ze oorspronkelijk uit kwamen.
En er zitten zo'n 1000 spinnenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanochtend trouwens muis 6 gevangen.
Bij Lucky? Doe er daar maar drie nullen bij.quote:
In jouw nieuwe huis? Nee toch?quote:
Sssst!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij Lucky? Doe er daar maar drie nullen bij.
x3 nullenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij Lucky? Doe er daar maar drie nullen bij.
Volgens mij heeft Stephen King een boek over spinnen en mistquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier wonen geen enorme zwarte spinnen hoor. Heus niet. Genoeg normale spinnen en zij zijn best welkom, mist in proportionele aantallen.
Zei zij hoopvolquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier wonen geen enorme zwarte spinnen hoor. Heus niet. Genoeg normale spinnen en zij zijn best welkom, mits in proportionele aantallen.
Stephen King schrijft toch sowieso het hele scenario van 2020?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Stephen King een boek over spinnen en mist
Hij moppert wel eens wat op Trump geloof ik..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Stephen King schrijft toch sowieso het hele scenario van 2020?
Ik vind dat wel meer van die schrijfsels een unheimisch gevoel teweeg brengen...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij moppert wel eens wat op Trump geloof ik..
Maar ik hoop toch niet op the mist, want dat vond ik eng
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 23:06 schreef kree het volgende:
Zelfs zo via fok kunnen dingen? Ok geloof nieuwe dar er onderhand nier een eerste fok baby is eb laat staan dat er nog relatie uit is geworden.
Haha kan er nl wel een een paar opnoemen uit mijn hoofd alleen al. Dus wss meer
Verdwaald uit ONZ of KLBquote:
Ik vond het einde van die film echt één van de afschuwelijkste eindes van een film ooitquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:40 schreef sigme het volgende:
Hij moppert wel eens wat op Trump geloof ik..
Maar ik hoop toch niet op the mist, want dat vond ik eng
Ik mag een uur korter werkenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, we worden weer bestolen vannacht. Ik ben wel voorstander van zomer- en wintertijd maar dit weekend voelt toch altijd een beetje als diefstal.
Lekkerquote:Op zondag 29 maart 2020 07:27 schreef Isabeau het volgende:
Nou, wat heb ik veel aan een uur korter werken zeg. Not. Trein ging wel volgens ns app en ns reisplanner, maar niet op het station. En nu luister ik naar een omroeper die me aanraadt de site van de vervoerder te checken om te kijken of mijn trein rijdt!!
Ik ben echt pissig. Het is hier ook echt koud en ik zat liever nog met een kop warme thee in het ziekenhuis.quote:
Nouja.. behalve hele goede acties met kerstpakketten en bloemen...quote:
Even hoesten.quote:Op zondag 29 maart 2020 07:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh en ik ben niet de enige, nog 4 mensen wachten hier. Een doet alsof ik melaats ben. Zij zit helemaal rechts op zo'n 4 meter lange bank en ik ga helemaal links zitten. Kijkt ze me boos aan en schuift helemaal op het randje. Collectief gek geworden.
Héél naar ja! Brrrr.quote:Op zondag 29 maart 2020 00:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond het einde van die film echt één van de afschuwelijkste eindes van een film ooit
[..]
Ik weet niet of 3 kwartier wachten in de kou en nu thuis zijn 'goed komen' is. De trein die ik wilde hebben en die volgens de door de omroeper aangeraden reisplanner gewoon reed kwam niet meer goed.quote:Op zondag 29 maart 2020 08:15 schreef minilot het volgende:
Héél naar ja! Brrrr.
Kwam het goed met de trein?
Goede tip. Had ik vast de hele bank voor mezelf gehad.quote:
Wat een gedoe en reteinteressant om te horen hoe het gaat, dank voor het vertellen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik werk op de COVID verdachte afdeling. Dus de één blijkt het wel te hebben, de ander niet (vandaag van 3 testen twee negatief, eentje positief). En dus kun je niet overal met dezelfde (potentieel besmette) kleding naartoe gaan.
Iedere kamer heeft een voorportaal (sluis) waar we ons omkleden.
Beschermende kleding bestaat uit spatbril, mondkapje, handschoenen (keuze uit drie maten), en overschort (one size fits all, lange mouwen en sluit met een koord)
Spatbril en overschort horen bij de kamer, waarbij iedereen na gebruik de spatbril met alcohol schoonmaakt.
Schort hangt aan een hanger, meestal twee schorten per kamer omdat je soms ook met meer mensen binnen moet zijn.
Handschoenen elke keer schoon aan en die worden na gebruik weggegooid.
En mondkapje maak je per kamer van jezelf door er je naam op te zetten. Zou ook niet fris en gezond zijn, in de adem en speeksel van een ander zitten met je neus en mond, Na de dienst wordt het professioneel schoongemaakt voor hergebruik.
Dus als je op de kamer moet zijn is het je eigen mondkapje zoeken, bril opzetten, schort aandoen, handschoenen aan en dan kun je naar binnen. En hopen dat je niks vergeten bent (of dat een ‘schone’ collega in de buurt is) want als je wat op de gang moet pakken moet alles in omgekeerde volgorde uit, handschoen weggooien en tussendoor uiteraard je handen desinfecteren. En daarna weer aan.
Eigenlijk is het makkelijker om op de COVID afdeling te werken. Want daar is iedereen bewezen besmet en houd je de hele dienst (buiten pauzes dan) je eigen setje beschermende kleding aan en kun je dus snel een kamer in en uit.
Maar het is wel onhandig en warm dus ik ben blij dat ik op de gang nog gewoon ‘vrij’ kon rondlopen.
Was trouwens wel mooi. Met mijn badge kan ik het belsysteem niet uitzetten (bug, wordt geregeld), maar ik kon wel, zowat als enige, op de nieuwe afdeling de medicijnkamer en opiatenkast in
Yay voor deze reminder!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 21:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij kijken toch een maffe serie. In the Flesh. Over nį een zombie apocalypse in Engeland. Sommige mensen zijn genezen zombies. Ze worden niet door iedereen vertrouwd. En moeten integreren in de gezinnen waar ze oorspronkelijk uit kwamen.
quote:Op zondag 29 maart 2020 07:39 schreef Isabeau het volgende:
Oh en ik ben niet de enige, nog 4 mensen wachten hier. Een doet alsof ik melaats ben. Zij zit helemaal rechts op zo'n 4 meter lange bank en ik ga helemaal links zitten. Kijkt ze me boos aan en schuift helemaal op het randje. Collectief gek geworden.
En in het ziekenhuis staat een beveiliger steeds een zijdeur open te doen voor de mensen die het pand willen verlaten. Geen mondkapje, geen handschoenen. Hoeveel afstand kan je nemen als je de moeizaam open gaande deur voor iemand open houdt die er vervolgens door loopt?quote:
Herkenbaar. Wij suuuuperbeschermd de patientenkamers in, maar met overlegmomenten wel met zijn zessen in een redelijk klein hok. Of over de schouder van een collega meekijken in de computer of zo. Die anderhalve meter heb ik gisteren een aantal keren echt niet gehaald.quote:Op zondag 29 maart 2020 08:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En in het ziekenhuis staat een beveiliger steeds een zijdeur open te doen voor de mensen die het pand willen verlaten. Geen mondkapje, geen handschoenen. Hoeveel afstand kan je nemen als je de moeizaam open gaande deur voor iemand open houdt die er vervolgens door loopt?
Volgens mij maakt het virus geen onderscheid en hoe minder zorgpersoneel er (tegelijk) geveld raakt hoe beter hčquote:Op zondag 29 maart 2020 08:59 schreef Barreltje het volgende:
Is die 1.5 meter dan ook echt verplicht voor zorgpersoneel onderling ja?
Tevens keken wij gister 2 films: "Underwater" , maar die zijn we gestopt omdat ik hem te claustrofobisch vond en "Vivarium" dat was ook wel een weirde film.. had zo in black mirror gekund
En zo maar eens kijken of het minilot-broodjes-deeg gerezen is... spannend!
Dat. Alleen is het praktisch niet haalbaar in ons werk om er altijd anderhalve meter tussen te hebben. We proberen erop te letten (ook afstand in lift etc), maar soms lukt het gewoon niet.quote:Op zondag 29 maart 2020 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het virus geen onderscheid en hoe minder zorgpersoneel er (tegelijk) geveld raakt hoe beter hč![]()
Beide films ken ik niet. En succes met de broodjes
quote:Op zondag 29 maart 2020 09:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat. Alleen is het praktisch niet haalbaar in ons werk om er altijd anderhalve meter tussen te hebben. We proberen erop te letten (ook afstand in lift etc), maar soms lukt het gewoon niet.
En ik merk dat je tijdens zo’n werkdag er ook wat losser in wordt![]()
Mja, maar aan de andere kant mogen wij dan weer niet werken met ook maar IETS van symptomen en zorgpersoneel moet dat wel.. er zijn dus sowieso dubbele matenquote:Op zondag 29 maart 2020 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het virus geen onderscheid en hoe minder zorgpersoneel er (tegelijk) geveld raakt hoe beter hč![]()
Gaaf he, die bus!quote:Op zondag 29 maart 2020 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]klopt, even meekijken op de computer, koffie halen etc.
Wij doen ook aan helicopters tegenwoordig. En er is een ambulancebus met 6 bedden. Ik leer elke dag wat bij.
De bus: https://www.dvhn.nl/groni(...)voeren-25490773.html
Ja, door schaarste. Ik heb er soms ook mijn vraagtekens bij.quote:Op zondag 29 maart 2020 09:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja, maar aan de andere kant mogen wij dan weer niet werken met ook maar IETS van symptomen en zorgpersoneel moet dat wel.. er zijn dus sowieso dubbele maten
Personeel is in de UK sowieso al een dingetje. Dat wordt nu niet plots opgelost. Al las ik wel iets over geneeskundestudenten die alvast als semi-arts aan de slag mochten in NYquote:Op zondag 29 maart 2020 09:21 schreef Kaatje1 het volgende:
I zit naar bbc news te kijken, daar stampen ze een paar flinke ziekenhuizen uit de grond. Ruimte is er maar personeel is nog een dingetje
Heel veel oud verpleegkundigen werken nu, en bhv’s worden extra opgeleid om iets te kunnen doenquote:Op zondag 29 maart 2020 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Personeel is in de UK sowieso al een dingetje. Dat wordt nu niet plots opgelost. Al las ik wel iets over geneeskundestudenten die alvast als semi-arts aan de slag mochten in NY
3 uur voor het framequote:Op zondag 29 maart 2020 09:28 schreef Kreator het volgende:
1000 is toch zo af. We nemen die van 2000.
...drie uur verder.
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zondag 29 maart 2020 09:28 schreef Kreator het volgende:
...drie uur verder.
[ afbeelding ]
Ja ik ook. Er is alleen geen ruimte om alle stukjes uit te leggen.quote:Op zondag 29 maart 2020 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
3 uur voor het frameWel mooi groot
Ik hou van groot.
Goed bezig!quote:Op zondag 29 maart 2020 09:28 schreef Kreator het volgende:
...drie uur verder.
[ afbeelding ]
Totdat ie af is.quote:Op zondag 29 maart 2020 09:35 schreef Barreltje het volgende:
Hoe lang was je van plan om er over te doen eigenlijk? Succes!
Bij ons wordt onmisbaar zorgpersoneel getest bij symptomen en tot die tijd mag niet gewerkt worden. Inmiddels is įl het zorgpersoneel in huis onmisbaar...quote:Op zondag 29 maart 2020 09:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja, maar aan de andere kant mogen wij dan weer niet werken met ook maar IETS van symptomen en zorgpersoneel moet dat wel.. er zijn dus sowieso dubbele maten
Volgens mij is het wel een aanrader na ep 1.quote:Op zondag 29 maart 2020 08:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Yay voor deze reminder!![]()
Toen deze serie een paar jaar geleden uitkwam wilde ik 'm graag kijken, maar helemaal vergeten!
De sluisdeuren en de looppad daarop vond ik het lastigste van de hele puzzel.quote:Op zondag 29 maart 2020 09:28 schreef Kreator het volgende:
...drie uur verder.
[ afbeelding ]
Die ga ik ook nodig hebben. Viel net een stukje in een holle plank...die het nooit meer uit krijgt.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:16 schreef broccolitaart het volgende:
[..]
De sluisdeuren en de looppad daarop vond ik het lastigste van de hele puzzel.
Ik was trouwens hiervan een stukje kwijt, toen heb ik een website gevonden waar je tegen postzegelkosten het missende stukje kon krijgen. (Mits zij dat hadden). Het bleek van een dagbestedingcentrum te zijn voor mensen met verstandelijke beperking.
Nou zo'n dagbesteding wil ik ook wel
Ik heb er het geduld niet meer voor. Het leuke van SimCity was dat het overzichtelijk was. Dit is zooooooo groot meteen.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
G moet werken vandaag dus G-DNA en ik gaan gamenHij gaat vier uur lang Farming Simulator doen en ik ga eens spelen met Cities Skylines. Vroeger was SimCity geweldig en dit zou de nieuwe SimCity moeten zijn
quote:Op zondag 29 maart 2020 10:52 schreef z80 het volgende:
Hier zijn de vogels druk bezig nesten te maken. Komt er een merel langs gefladderd met een tak die twee keer zijn lengte heeft. Die gaat nooit passen op de plek waar het nest komt.
Hij heeft een goede aan jequote:Op zondag 29 maart 2020 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
G moet werken vandaag dus G-DNA en ik gaan gamenHij gaat vier uur lang Farming Simulator doen en ik ga eens spelen met Cities Skylines. Vroeger was SimCity geweldig en dit zou de nieuwe SimCity moeten zijn
Het is vrij groot iddquote:Op zondag 29 maart 2020 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb er het geduld niet meer voor. Het leuke van SimCity was dat het overzichtelijk was. Dit is zooooooo groot meteen.
Nou, hij mag doordeweeks niet gamen en moeders is nu weg dus we vermken ons wel samenquote:Op zondag 29 maart 2020 10:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hij heeft een goede aan jeMijn DNA en mijn wederhelft zijn al een poos samen Zelda aan het spelen. Ideaal lockdown-vermaak
Lijkt me heel fijn voor hem dat hij iemand heeft om een beetje burgerlijk ongehoorzaam mee te zijnquote:Op zondag 29 maart 2020 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, hij mag doordeweeks niet gamen en moeders is nu weg dus we vermken ons wel samen
Alles in overleg met moeders hequote:Op zondag 29 maart 2020 11:00 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Lijkt me heel fijn voor hem dat hij iemand heeft om een beetje burgerlijk ongehoorzaam mee te zijn
Dat geen zin meer hebben vanaf het moment dat je (realiseert dat je) een stukje kwijt bent, is zo herkenbaar.quote:Op zondag 29 maart 2020 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ga ik ook nodig hebben. Viel net een stukje in een holle plank...die het nooit meer uit krijgt..
Gelijk geen zin meer.
Samen gamen is zo leuk!quote:Op zondag 29 maart 2020 11:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Alles in overleg met moeders heMaar liever een beetje gecontroleerd en met mate dan 7 dagen per week de hele dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Pantykousje over mondstuk van de stofzuiger en eruit zuigen?quote:Op zondag 29 maart 2020 10:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ga ik ook nodig hebben. Viel net een stukje in een holle plank...die het nooit meer uit krijgt..
Gelijk geen zin meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |