SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Ik had het idee dat ik enorm aan het uitslapen was maar mijn wekker was nog niet eens gegaan.
Wij gaan vandaag verder met compost en aarde in de moestuinbakken doen. Waarschijnlijk komt het af vandaag dus dat is fijn.
Verder slingeren we de barbecue weer eens aan. Gehaktballen van de Librije, gepofte knolselderij en gepofte aardappel.
Is er nog veel anders dan normaal op je werk voor jou?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben thuis en heb mijn kleren in de was gegooid. Uurtje wachten en dan naar bed.
Het is allemaal gekquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er nog veel anders dan normaal op je werk voor jou?
Ik zit nu in Spijk maar we gaan zo naar Delft om dat te doen iddquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:09 schreef Barreltje het volgende:
Oh hier gaan we denk ik het huishouden eens doen.. keuken schoonmaken, stofzuigen, badkamer schoonmakennog een wasje draaien, beddegoed verwisselen..
Is dit dan zo'n Coronafeestje, waar ik over las?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:36 schreef Lonaa het volgende:
Ah ,er wordt ook flink gehoest bij de buren. This must be a party
Deze is lekker: https://www.culy.nl/recep(...)nootpesto-en-hangop/quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:03 schreef Barreltje het volgende:
Hoe maak je een gepofte knolselderij en hoe eet je dat dan?wij hebben hier een knolselderij die ook maar eens op moet..
Ik weet het niet zo goed. Er zijn ook kinderen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dit dan zo'n Coronafeestje, waar ik over las?
Ik blijf dat een bijzonder fenomeen vinden, bloedneuzen. Ik heb dus nog nooit een bloedneus gehad. Zelfs niet toen Sally mijn neus brak.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:44 schreef Tele6 het volgende:
Mijn slijmvliezen zijn ook ongelukkig. Ik denk dat het hier vooral door de droge lucht komt. Ik heb weer de halve tijd bloedneuzen en het voelt ook niet goed.
(de halve tijd is overdreven, maar ik kan m'n neus niet meer snuiten of ophalen want dan bloedt het)
Eerste doos antihistamine is er hier al doorheen. Niet zo gek ook las je kijkt dat alles al in bloei staat.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben al soort van permanent verkouden dus dat ga ik niet merken.![]()
Overigens is het hooikoortsseizoen voor mij officieel begonnen. Droge ogen, loopneus, niezenEn ook de zon is sterk genoeg om mijn allergie te doen opspelen. Ligt al weer een mooi plakkaat rode narigheid over mijn handen
Wat ontzettend vreemdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik blijf dat een bijzonder fenomeen vinden, bloedneuzen. Ik heb dus nog nooit een bloedneus gehad. Zelfs niet toen Sally mijn neus brak.
Ston, denk ikquote:
De aderen in mijn neus zitten heel dicht aan de oppervlakte. Dus als iets daar irriteert, gaan ze al gauw bloeden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik blijf dat een bijzonder fenomeen vinden, bloedneuzen. Ik heb dus nog nooit een bloedneus gehad. Zelfs niet toen Sally mijn neus brak.
Hier met mijn J ook continu op en neer hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga zo op weg naar A en B. Dat zal vast niet Grapperhaus' advies zijn, maar het is wel goed voor mijn geestelijke gezondheid.
Waarschijnlijk gaan we meer koekjes bakken.
En ergens wandelen. Desnoods door de wijk als het daar rustiger is.
Mja ook DAAR doe ik vrolijk mee met Tele.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Jullie mogen niet met z'n drieën wandelenGij crimineel in spe!
Ik ben thuis en heb mijn kleren in de was gegooid. Uurtje wachten en dan naar bed.
Als je tot hetzelfde huishouden behoort welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja ook DAAR doe ik vrolijk mee met Tele.
Met lief en kind over straat kan tenslotte ook officieel niet.
Hij is al ff weg dus hopelijk nog vroeg genoeg haha ook voor hem, hij houdt niet zo van winkelsquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge Memohopelijk gaat het snel voor hem en zijn er niet te veel wachtenden voor hem
Hoe laat is de afspraak bij de dierenarts? Hoe kom je daar eigenlijk? Meestal krijg je een lift toch? Hoe is het met Elin vandaag?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge Memohopelijk gaat het snel voor hem en zijn er niet te veel wachtenden voor hem
Iemand uit de flat brengt me. Hij blijft in de auto als ik naar binnen ga.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe laat is de afspraak bij de dierenarts? Hoe kom je daar eigenlijk? Meestal krijg je een lift toch? Hoe is het met Elin vandaag?
A en B behoren tot hetzelfde huishoudenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je tot hetzelfde huishouden behoort welEn twee volwassenen niet tot hetzelfde huishouden ook en toen werd het weer onduidelijk + 1 kind
quote:In all the years of studying infectious disease and planning for this day, I never dreamed that when it came I'd be opposed by my own federal government, a non-trivial fraction of my fellow citizens, and as yet undetermined fraction of hostile foreign actors.
Nee, officieel niet dus heel officieel zou tele 1.5m van A en B afstand moeten houden. Maar ook in de handhaving zal het echt niet zo zwart wit zijn denk ik als je gewoon op straat loopt, zolang je niet ergens blijft hangen oid. Bij, 4/5 volwassenen zal het al denk ik weer heel anders zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Snap t ook niet helemaal. Gezin mag en op matrixbord staat max 3. Houdt dat dan in 3 niet van 1 gezin ook goed?
Mja maar dan alleen met 1,5m afstand.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je tot hetzelfde huishouden behoort welEn twee volwassenen niet tot hetzelfde huishouden ook en toen werd het weer onduidelijk + 1 kind
Kinderen tm 12 zijn ook uitgezonderd van de regel dus twee volwassen en een of meerdere kinderen is geen probleemquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja maar dan alleen met 1,5m afstand.
Zo groot zijn mijn bank en bed helemaal niet.
Voordeel is dat man+vrouw+kind dan wel weer een stereotype combinatie is voor gezinnen dus waarschijnlijk heeft niemand het door.
(Vandeweek werd hij zelfs aangesproken als “papa van..” )
Wat dan weer als gevolg had.. las dus op Twitter van iemand die aangesproken werd toen hij met zn vriend over straat liep... “Wel 1,5m heren”.
Vakkundig gecounterd met “we slapen ook in 1 bed” gelukkig... maar toch minder leuk lijkt me.
Ah dan zitten we tot september goed.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Kinderen tm 12 zijn ook uitgezonderd van de regel dus twee volwassen en een of meerdere kinderen is geen probleem
Ja, dat is ook zo. Meh.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar de intratuin is open dus het is niet verboden om erheen te gaan oid. Gewoon aan de regels houden en mocht het echt te druk zijn, rechtsomkeert makenred 'n paar planten en bloemen
Oh man, ik wil zo graag op het terras zitten met een glas witte wijn en een sigaret.quote:
Ik doe dit momenteel thuis.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh man, ik wil zo graag op het terras zitten met een glas witte wijn en een sigaret.
Ik heb 't zelf ook hoor en kom ook alleen in de supermarkt eigenlijk maar rationeel zolang je je aan de maatregelen houdt, mag je best naar een intratuin of bouwmarkt om thuis weer verder te kunnen. De mensen die dat vorige week deden en lekker hutje mutje gingen staan hebben dat beeld nu verpest maar nu wordt daar door de ketens zelf op gehandhaafd.quote:
Er is markt?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:42 schreef Kreator het volgende:
Ik was de enige klant van de hele binnenstad. Tien marktkramen open.
Niemand in de speelgoedwinkel. Puzzel gekocht. Lang staan twijfelen bij de Lego. Niet gekocht.
Appie was druk, mensen zijn stom. Links iemand , rechts iemand, kun je er niet meer langs.
Wel goddelijk weer buiten.
Ja, markt is deel van voedselvoorziening dus toegestaan althans die kramen, verder 1.5m afstand anders kan de burgemeester het verbieden.quote:
Gek. Want de markt is verboden geloof ik. Naja. Oke. Ik dub nog even verder over de intratuin want het zal er wel facking druk zijn en dus niet ontspannen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Yup. Grote tussenafstand, tien kramen, linten, paniek bij de viskraam wegens druk.
Dat hebben ze dan veranderd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, markt is deel van voedselvoorziening dus toegestaan althans die kramen, verder 1.5m afstand anders kan de burgemeester het verbieden.
Kan zomaar heel rustig zijn. Maar wellicht handiger om vlak na openingstijd te gaan. Het wordt nu drukker.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gek. Want de markt is verboden geloof ik. Naja. Oke. Ik dub nog even verder over de intratuin want het zal er wel facking druk zijn en dus niet ontspannen.
Ja, ik had vanochtend vroeg moeten gaan. Maar toen was ik met Hond in het Volkspark om drukte te vermijdenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kan zomaar heel rustig zijn. Maar wellicht handiger om vlak na openingstijd te gaan. Het wordt nu drukker.
Gaan wij straks op het balkon doen. Weliswaar zonder sigaretquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh man, ik wil zo graag op het terras zitten met een glas witte wijn en een sigaret.
Vroeger, toen ik klein was, in het dorp waar ik weg kom, kwamen alle moeders met kleine kinderen langs als er ergens een kind met mazelen of bof was. Want dat kan je maar beter gehad hebben, liefst klein.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dit dan zo'n Coronafeestje, waar ik over las?
Waarom las ik urinemedewerkersquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:00 schreef Candaasje het volgende:
Vandaag eens huishouddagje. Is wel weer nodig(of beter: nog steeds).
Net nog even wat geregeld voor het aardigheidje voor de unimedewerkers. Met hulp van een huisgenoot en mijn favoriete onderneemster in Wilrijk, zou het moeten kunnen lukken. Hopelijk werkt de post ook mee, dan kan er nog een mooie kaart bij gestoken worden die ik nog even moet schrijven zo.
Gisteren nog enkele uren ge'zoomd' met vriendinnen; was erg gezellig.![]()
Grappig dat ik nu sommige mensen meer spreek dan in de normale situatie.
Mijn zusje en vriend zijn aan het "Barricade' en Mikado-en geslagen. Mijn ouders deden aan Mastermind en Mens-erger-je-niet.
Leukquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:10 schreef Uhmmpie het volgende:
Wij speelden case 1 van dit spel: https://www.spellenvariant.nl/detective-a-modern-crime-game
Wel zin in case 2... maar ik denk dat het iets met balkon word
bordspellen lukken ook niet op 1,5 meter afstand.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:10 schreef Uhmmpie het volgende:
Wij speelden case 1 van dit spel: https://www.spellenvariant.nl/detective-a-modern-crime-game
Wel zin in case 2... maar ik denk dat het iets met balkon word
Ben jij weer helemaal opgeknapt draakje?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:16 schreef drakin het volgende:
[..]
bordspellen lukken ook niet op 1,5 meter afstand.
Nog niet, duurt me te lang dit keerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:17 schreef Blues het volgende:
[..]
Ben jij weer helemaal opgeknapt draakje?
Fijne opmerking.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:08 schreef Blues het volgende:
Pas op voor de covid-stasi in de trein!
Gister hoorde ik van een coll dat aan haar gevraagd werd door een conducteur of ze naar haar werk ging.
Gelukkig dat er deze oplossing was en dat het dus goed behandelbaar is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Weer thuis. Had om 11 uur afspraak, wel assistente geen dierenarts, die bleek ziek te zijn maar dacht geen patiënten te hebben dus dacht ook dat hij dat niet hoefde te melden. Gelukkig hebben we sinds begin dit jaar een dierenziekenhuis om de hoek en daar konden we heen.
Blijkt dat ze toch niesziekte heeft ondanks inentingen (had een vorige kat ook). Dus injectie met ook pijnstilling en oogzalf. Zalf meegekregen en ook pijnstilling en over een dag of 3 zou t beter moeten gaan. Ze zit zich nu enorm te wassen
Echt?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, groeten
Zoveel ellende voor Lonaa enzo, dat ik niet zo goed weet waar ik op moet reageren![]()
Gaat wel beter nu, merk dat het echt de goede kant opgaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Ja, kortademig was pijnlijk, maar die hoofdpijn wanhopig. Heb echt regelmatig gedacht dat ik het niet erg zou vinden om dood te gaan .quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Echt?![]()
![]()
Niet meer kortademig? En hoofdpijn ook al minder?
Ik ben zo blijquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, kortademig was pijnlijk, maar die hoofdpijn wanhopig. Heb echt regelmatig gedacht dat ik het niet erg zou vinden om dood te gaan .
Maar ik begin nou weer hoop te krijgen
Zullen ze niet op zitten te wachten met afstand moeten houdenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ga je in kruitvat dansen en tvkijken?
Ik voel me goed. Slaap niet veel maar zolang het voor mijn normen normaal is voel ik me goedquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe is het met jou FFT, slaap je weer wat beter/langer?
quote:
Als je gaat vragen waar mensen heen gaan... impliceert dat wel een soort van onderliggende check waar ze vast niet om gevraagd worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Fijne opmerking.
Iemand probeert zijn werk correct en naar eer en geweten uit te voeren. En krijgt waarschijnlijk wat dienstopdrachten mee waar hij/zij ook niet op zit te wachten. Plus dat hij/zij moet werken in een omgeving met een verhoogd besmettingsgevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |