Ik ben benieuwdquote:
Ik heb teveelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je de energie vandaan haalt.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zou mij bevredigen als ik nog weleens naar mijn ID zou worden gevraagd, maar helaas zit dat er niet meer in
30quote:
Oke kloonquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ah zuur zeg. @:Kiid en ik ook bijna maar ons wordt het nog wel gevraagd.
Jammer ditquote:
Moet jij weten sukkelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja oké en nu?![]()
Ben alweer aan het nadenken over mijn volgende naam.
Laylow staylow
Nou R.I.P. aan je haren dan. Inhammen incoming.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Grapje maatje ik ook al halve Abraham dit jaar
Haarimplantaten tochquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou R.I.P. aan je haren dan. Inhammen incoming.
Nog vijf jaar dan ben je Jan Cargamel. En nog steeds maagd.
Nah, ik zou dat later wel echt doen denk ikquote:
Wtf is cargamelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou R.I.P. aan je haren dan. Inhammen incoming.
Nog vijf jaar dan ben je Jan Cargamel. En nog steeds maagd.
Nou en, dan ben ik ook.quote:
Hoe oud ben je?quote:
23quote:
Nja, valt wel mee dan opzichquote:
En wat nou als je niet bepaald jong ontmaagd ben maar alsnog je leven niet op orde hebtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Had liever ergens in de 20 nog maagd geweest maar wel mijn leven beter op orde gehad dan jong ontmaagd en het niet op orde hebben tbh
Wat had je allemaal in gedachten dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had de hoop dat deze hele quarantine ervoor zou zorgen dat ik allerlei online genot zou doen met m'n vrienden, maar het blijft ijzingwekkend stil op de digitale snelweg
Ja, dat is helemaal kutleef natuurlijk. Maar als je hierbij naar jezelf refereert zeg ik nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wat nou als je niet bepaald jong ontmaagd ben maar alsnog je leven niet op orde hebt
Had toch gehoopt dat er nog een aantal houseparty zouden doen vanavond, bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat had je allemaal in gedachten dan?
Houseparty?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had toch gehoopt dat er nog een aantal houseparty zouden doen vanavond, bijvoorbeeld
Precies vriendquote:
Hebben die twee dingen een relatie tot elkaar dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Had liever ergens in de 20 nog maagd geweest maar wel mijn leven beter op orde gehad dan jong ontmaagd en het niet op orde hebben tbh
Hoop mensen die ik ken hebben Houseparty geïnstalleerd waarbij je kan webcammen met mensen (max 8) terwijl je bijv ook spelletjes kan doen (raad de tekening, trivia, soort cards against humanity, dat soort dingen)quote:
Niet per se, maar ik zat even aan mezelf te denken en het feit dat veel mensen problemen hebben dat ze nog maagd zijn op latere leeftijd maar wel al andere dingen op orde hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies vriend
[..]
Hebben die twee dingen een relatie tot elkaar dan?
Oh lachen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoop mensen die ik ken hebben Houseparty geïnstalleerd waarbij je kan webcammen met mensen (max 8) terwijl je bijv ook spelletjes kan doen (raad de tekening, trivia, soort cards against humanity, dat soort dingen)
Ja, nou, hoop moet toch via webcam gebeuren in deze tijd. Gisteren eerste 2 zoom-afspraken gehad. Vanaf maandag online colleges e.d.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh lachen.
Ik ben niet zo van de webcam maar wel van de trivia
Ach ja “op orde hebben”. Het gebeurt vast wel een keer. In de nabije toekomst.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet per se, maar ik zat even aan mezelf te denken en het feit dat veel mensen problemen hebben dat ze nog maagd zijn op latere leeftijd maar wel al andere dingen op orde hebben
Ja. Dat is het probleem hequote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja “op orde hebben”. Het gebeurt vast wel een keer. In de nabije toekomst.
Denk ik al een paar jaar HAHAHAHAHA
Maakt ook niks uit he. Sociale dieren manifesteren zich ook online beter dan mensen die dat niet zijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:05 schreef naatje_1 het volgende:
Wat nog irritanter is, ik dacht: deze hele quarantaine leven daar heb ik heel mijn FOK!leven op voorbereid, blijkt dat de sociale types alsnog beter zijn op het internet in sociaal zijn dan iemand als ik
Ja, precies, het voordeel tot op heden was dat sociale dieren zich niet online hoefden te manifesteren, maar nu word je met de neus op de feiten gedruktquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt ook niks uit he. Sociale dieren manifesteren zich ook online beter dan mensen die dat niet zijn
Introverts en einzelgangers overleven dit wel beter. Mensen die een enorm rijk sociaal leven hebben zijn na zowat 2 weekenden distancing al depressiefquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, precies, het voordeel tot op heden was dat sociale dieren zich niet online hoefden te manifesteren, maar nu word je met de neus op de feiten gedrukt
Wat doe je boosquote:
als hij 13 is heeft dat er toch vrij weinig mee te maken?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hou je bek aub ben je 13 ofzo of gereformeerd
Dat is waar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als hij 13 is heeft dat er toch vrij weinig mee te maken?
ik ben echt te veel schijtert qua initiatiefquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:25 schreef Fok-it het volgende:
Maar Naat, als dat iets is wat je wilt waarom neem je daar zelf niet meer initiatief in dan?
Waarom vind je dit boos? Dit is sarcasme. Ik word niet zo snel boos en als ik wel boos word ga ik zitten of heen en weer lopen tot het over is.quote:
Nja bij een nachtje de stad in en op een chick afstappen a la, maar waarom zou je schijterig zijn tegenover vrienden?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben echt te veel schijtert qua initiatief
Waarom doe je sarcastisch? Je doet net alsof het een wereldonderneming is. Het kost flink wat centjes, dat wel, maar dat is het dan ookquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Waarom vind je dit boos? Dit is sarcasme. Ik word niet zo snel boos en als ik wel boos word ga ik zitten of heen en weer lopen tot het over is.
Nja, in appgroep gooien wat er te doen is en of er nog mensen wat te doen hebben is mijn niveau van initiatief welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja bij een nachtje de stad in en op een chick afstappen a la, maar waarom zou je schijterig zijn tegenover vrienden?
Maar dan stel je het op een vragende afwachtende manier. Je kan het ook keer brengen als in: Wie heeft er zin dit en dat te doen toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, in appgroep gooien wat er te doen is en of er nog mensen wat te doen hebben is mijn niveau van initiatief wel
ja, had ik recentelijk gedaan ook, misschien dat mensen er nog niet klaar voor waren. We zullen zien, ik heb voor morgenavond wel een hoop mensen gehyped voor radio-uitzending, dus hoop dat vanaf dat moment m'n online presence een beetje weer gevestigd is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan stel je het op een vragende afwachtende manier. Je kan het ook keer brengen als in: Wie heeft er zin dit en dat te doen toch?
Misschien kan je ons ONZ'ers er ook in betrekkenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, had ik recentelijk gedaan ook, misschien dat mensen er nog niet klaar voor waren. We zullen zien, ik heb voor morgenavond wel een hoop mensen gehyped voor radio-uitzending, dus hoop dat vanaf dat moment m'n online presence een beetje weer gevestigd is.
Ik doe het in principe ook via Radio 49, dus via FOK! is ook het planquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je ons ONZ'ers er ook in betrekkenJe online en je offline matties samenbrengen in 1 radioshow. Beter dan Braddie
Weten je offline vrienden wel van FOK! af uberhaupt?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is het hele masterplan van dit verjaardagsfeestje online: twitter.com, FOK! en offline vrienden allemaal hatseflats door elkaar bijeen laten komen
Niet allemaal, maar de meeste welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weten je offline vrienden wel van FOK! af uberhaupt?
MeesteN, meneer Naatzi.quote:
Ik mocht willen dat ik er zo goed uitzag.quote:
Ah, dat zijn de leukste.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt normaliter bij de buren waar je zo'n minachting voor koestert
DTSquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ah, dat zijn de leukste.
Welke buren? Ben onlangs verhuisd.
Ahaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Komt normaliter bij de buren waar je zo'n minachting voor koestert
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Ach, ik zal eens positief zijn
Ieder zijn ding![]()
![]()
Alles en iedereen over één kam scheren lijkt me niet zo verstandig. Ik 'minacht' ook behoorlijk wat.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Ach, ik zal eens positief zijn
Ieder zijn ding![]()
![]()
Tegen wie uit je minachting?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alles en iedereen over één kam scheren lijkt me niet zo verstandig. Ik 'minacht' ook behoorlijk wat.
Misschien zou je ook eens een filosofisch uurtje kunnen doen op FOK!-radio ipv alleen maar muziekquote:
Je bedoelt waar ik op neerkijk?quote:
Vast onderdeel van m'n show is vraag 't naatje/nater en daar kunnen ook filosofische vragen worden ingestuurdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien zou je ook eens een filosofisch uurtje kunnen doen op FOK!-radio ipv alleen maar muziek
Dat is de betekenis van minachting jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je bedoelt waar ik op neerkijk?
Interessant, interessantquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vast onderdeel van m'n show is vraag 't naatje/nater en daar kunnen ook filosofische vragen worden ingestuurd
Hoi schatje, ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Hier zie je, DTS-ers lief aanspreken gaat HELEMAAL niet goed
Maar vertel, op wie kijk je neer?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoi schatje, ik zie het probleem niet.
Op bijna iedereen.quote:
Nou oke, op wie kijk jij niet neer?quote:
Ik vind meneer Gommers wel heel interessant.quote:
Is dat hoofd van die IC-afdelingen in Nederlandquote:
Ah, coronaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat hoofd van die IC-afdelingen in Nederland
Corona-moe? Het is al een dingetje aan het worden las ikquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat hoofd van die IC-afdelingen in Nederland
Ja, beetje wel, zoveel nieuws is er nu niet om de hoekquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Corona-moe? Het is al een dingetje aan het worden las ik
Over filosofie gesproken, het is juist nu het moment om daar meer op in te springen nu ipv elke dag het aantal doden en ic-opnames te bespreken of een aantal bladmongolen die mensen in hun gezicht spugen. Wat doet dit met een maatschappij, met ons gedrag, wat kunnen we hier van meenemen in de toekomst, hoe kan je er zelf voor zorgen dat je mentaal op orde blijft enz enz enz. Hoor daar echt niks over in praatprogramma's en in de mediaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, beetje wel, zoveel nieuws is er nu niet om de hoek
Ja, het zijn filosofisch zeer interessante tijdenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over filosofie gesproken, het is juist nu het moment om daar meer op in te springen nu ipv elke dag het aantal doden en ic-opnames te bespreken of een aantal bladmongolen die mensen in hun gezicht spugen. Wat doet dit met een maatschappij, met ons gedrag, wat kunnen we hier van meenemen in de toekomst, hoe kan je er zelf voor zorgen dat je mentaal op orde blijft enz enz enz. Hoor daar echt niks over in praatprogramma's en in de media
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee man, om 14 uur de update met het aantal doden is het hoogtepunt van velen hun dag.
Hier word ik vanuit de universiteit dan wel weer elke dag mee doodgegooid via de mail. Gezond blijven eten, thuis sporten, online contact blijven zoeken met mensen/bellen etcquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over filosofie gesproken, het is juist nu het moment om daar meer op in te springen nu ipv elke dag het aantal doden en ic-opnames te bespreken of een aantal bladmongolen die mensen in hun gezicht spugen. Wat doet dit met een maatschappij, met ons gedrag, wat kunnen we hier van meenemen in de toekomst, hoe kan je er zelf voor zorgen dat je mentaal op orde blijft enz enz enz. Hoor daar echt niks over in praatprogramma's en in de media
Ja sorry. Ze buitelen over elkaar heen met voorspellingen en daarna om de eerste post erover te hebben.quote:
Mensen tellen daar echt naar af he :’)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:28 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee man, om 14 uur de update met het aantal doden is het hoogtepunt van velen hun dag.
F5-en als een malle.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Mensen tellen daar echt naar af he :’)
wat studeer je?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hier word ik vanuit de universiteit dan wel weer elke dag mee doodgegooid via de mail. Gezond blijven eten, thuis sporten, online contact blijven zoeken met mensen/bellen etc
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:29 schreef Kauai het volgende:
[..]
Hier word ik vanuit de universiteit dan wel weer elke dag mee doodgegooid via de mail. Gezond blijven eten, thuis sporten, online contact blijven zoeken met mensen/bellen etc
'Maar die mensen waren toch al zwak'quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nou ja wel prima toch? Want als de isolatie echt in een slecht geval nog maanden doorgaat ga je echt veel mensen krijgen die er compleet aan onderdoor gaan
Wat is je content dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, had ik recentelijk gedaan ook, misschien dat mensen er nog niet klaar voor waren. We zullen zien, ik heb voor morgenavond wel een hoop mensen gehyped voor radio-uitzending, dus hoop dat vanaf dat moment m'n online presence een beetje weer gevestigd is.
Zeker hoor, meer dat er in mijn beleving juist veel aandacht wordt besteed. Misschien minder op het nieuws ja. Zag wel een NOS artikel met tips van Andre Kuipersquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nou ja wel prima toch? Want als de isolatie echt in een slecht geval nog maanden doorgaat ga je echt veel mensen krijgen die er compleet aan onderdoor gaan
Geneeskunde, en jij?quote:
Sensatiezoekersquote:
Is zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Maar die mensen waren toch al zwak'
Filosofie van cultuur en bestuur aan de (jawel) VUquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:32 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zeker hoor, meer dat er in mijn beleving juist veel aandacht wordt besteed. Misschien minder op het nieuws ja. Zag wel een NOS artikel met tips van Andre Kuipers
[..]
Geneeskunde, en jij?
Jezus Christus. Hoeveel geld heb je over voor een beetje boeiende opmaak?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://sites.google.com/(...)n-vermaak?authuser=0
Dat is een master dan? Bijna klaar?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Filosofie van cultuur en bestuur aan de (jawel) VU
Ja die weet als geen ander hoe het is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:32 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zeker hoor, meer dat er in mijn beleving juist veel aandacht wordt besteed. Misschien minder op het nieuws ja. Zag wel een NOS artikel met tips van Andre Kuipers
[..]
Geneeskunde, en jij?
[..]
Sensatiezoekers
Geen. Dit is ook een site uit de oudheid en heb er weinig moeite in gestoken om het up to date te makenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jezus Christus. Hoeveel geld heb je over voor een beetje boeiende opmaak?
Ja dat is te zien. Ben ook precies nul wijzer over wat je content is en dus nul triggered om te luisteren.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen. Dit is ook een site uit de oudheid en heb er weinig moeite in gestoken om het up to date te maken
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jezus Christus. Hoeveel geld heb je over voor een beetje boeiende opmaak?
Als je volk wil hebben moet je jezelf branden. Naam, logo, huisstijl.
Daarnaast zegt deze tekst precies niets over wat je uitzendt.
wat bedoel je dan met content?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat is te zien. Ben ook precies nul wijzer over wat je content is.
ik las medicatiequote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben nu wel bezig om meditatie weer op te pakken, dat is ook wel echt een aanradertje moet ik zeggen
Wat zend je uit? Wie is je doelgroep? Hoe oud zijn ze, wat doen ze wat voor werkquote:
AANRADERTJE JONGENSquote:
Als ik mijn verjaardagsfeestje in een café vier dan doe ik inderdaad ook altijd marktonderzoek onder mijn vrienden jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:39 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat zend je uit? Wie is je doelgroep? Hoe oud zijn ze, wat doen ze wat voor werk
welke interesses, inkomen, waar wonen ze, leefstijl blablabla. Wat maakt het voor hen boeiend om naar jou te luisteren ditdat.
Je kunt niet zomaar shit beginnen zonder dit in kaart te brengen en dan denken dat er mensen opaf gaan komen als je het ze maar lief vraagt
Plan van aanpakquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik mijn verjaardagsfeestje in een café vier dan doe ik inderdaad ook altijd marktonderzoek onder mijn vrienden ja
Je hebt het toch over mensen die naar jou moeten luisteren of watquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik mijn verjaardagsfeestje in een café vier dan doe ik inderdaad ook altijd marktonderzoek onder mijn vrienden ja
Joh. Hij is niet van plan om zich in silicon valley te vestigen ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je hebt het toch over mensen die naar jou moeten luisteren of wat![]()
Met deze instelling wordt het echt niks nee.
Ja, mijn vrienden, die ik uitgenodigd had voor een feestje in een café, waarvan ik nu hoop/verwacht dat ze gaan luisteren.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:41 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je hebt het toch over mensen die naar jou moeten luisteren of wat![]()
Met deze instelling wordt het echt niks nee.
Oooh. Tijd om te leren wie vrienden zijn en wie opvulling is. Sterkte.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, mijn vrienden, die ik uitgenodigd had voor een feestje in een café, waarvan ik nu hoop/verwacht dat ze gaan luisteren.
Mja, zoiets, maar de meesten hebben eerdere uitzendingen van mij beluisterd en vonden dat hilarisch en legendarisch.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:48 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oooh. Tijd om te leren wie vrienden zijn en wie opvulling is. Sterkte.
Wanneer is het? DM me. Ben triggered op hilarisch en legendarisch.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, zoiets, maar de meesten hebben eerdere uitzendingen van mij beluisterd en vonden dat hilarisch en legendarisch.
Als het in mijn actieve topics voorbij komt miss. Zal wel even buurten dan ergens tussen 21-02.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Morgen, van 19-04. Als je online bent zul je het vast voorbij zien komen.
Oh dear godvertering man dit is echt aids om naar te kijken.quote:
Hahaha, medelijden met kids die jou hun zelfgemaakte tekeningen laten zienquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh dear godvertering man dit is echt aids om naar te kijken.
Nee hoor. M’n kind kan super goed tekenen. Die heeft de gulden snede al door sinds hij gezichten kan tekenen twee jaar geleden en dan overdrijf ik niet eens. Ben er een beetje jelly op dat het hem natuurlijk afgaat. Topper in verbanden leggen en creatief problemen oplossen ook.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hahaha, medelijden met kids die jou hun zelfgemaakte tekeningen laten zien
Ook digitaal?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 03:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee hoor. M’n kind kan super goed tekenen. Die heeft de gulden snede al door sinds hij gezichten kan tekenen en dan overdrijf ik niet eens. Ben er een beetje jelly op dat het hem natuurlijk afgaat. Topper in verbanden leggen en creatief problemen oplossen ook.
Dat ‘ie niet kan steppen of nog steeds niet doorheeft hoe een loopfiets werkt neem ik maar voor lief.
Hij is vier, maar ja zelfs op de tablet maakt hij mooiere dingen dan wat jij net postte.quote:
Nee. Hij is gewoon creatief en opmerkzaam.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 03:09 schreef Fok-it het volgende:
Hij is ook hoogbegaafd zeker en anders dan alle andere kinderen?
Tablet vind ik toch wat anders dan een muisquote:Op zaterdag 28 maart 2020 03:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hij is vier, maar ja zelfs op de tablet maakt hij mooiere dingen dan wat jij net postte.![]()
Ja sorry. Is gewoon echt zo.
Ja Naja je hebt vast andere talentenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tablet vind ik toch wat anders dan een muismaar ik geloof het direct.
Mijn talent ligt in woord, niet in beeldquote:Op zaterdag 28 maart 2020 03:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja Naja je hebt vast andere talenten
Sorry voel me beetje kutwijf nu![]()
Sorry![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 03:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee hoor. M’n kind kan super goed tekenen. Die heeft de gulden snede al door sinds hij gezichten kan tekenen twee jaar geleden en dan overdrijf ik niet eens. Ben er een beetje jelly op dat het hem natuurlijk afgaat. Topper in verbanden leggen en creatief problemen oplossen ook.
Dat ‘ie niet kan steppen of nog steeds niet doorheeft hoe een loopfiets werkt neem ik maar voor lief.
Waarschijnlijk is het een sterrenkind!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 03:09 schreef Fok-it het volgende:
Net als ik dusquote:Op zaterdag 28 maart 2020 03:09 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb net ibuprofen gekocht en heb het in de winkel laten liggen.. dom he.quote:
Ja dat is heel domquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb net ibuprofen gekocht en heb het in de winkel laten liggen.. dom he.
Hoofdpijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja dat is heel dom
Waarom heb jij ibuprofen nodig
Opruimen. Volgende week komt mn werk even wat spulletjes afleveren dus moet er beetje beter uitzien dan het nu isquote:
Hele ochtend buiten geweest nu ga ik op de bank zitten vretenquote:
Ga in huis op zoek naar cokequote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net als ik dus. Zou Myrr misschien mijn moeder zijn zonder dat ik het weet al die tijd
Net boodschappen gedaan en nu hele dag beetje Sims spelen en FOK!ken denk ik.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opruimen. Volgende week komt mn werk even wat spulletjes afleveren dus moet er beetje beter uitzien dan het nu is
Jij?
Straks een rondje fietsen door de polders, weinig verkeer en geen last van groepjes wielrennersquote:
in een fleurige blouse?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:31 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Straks een rondje fietsen door de polders, weinig verkeer en geen last van groepjes wielrenners
Uiteraardquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Net boodschappen gedaan en nu hele dag beetje Sims spelen en FOK!ken denk ik.
Ja iedereen zit in het tuincentrum en milieustraatquote:
Ik was net in centrum van Emmen maar het voelde echt als een maandagochtend ofzo daar.quote:
Ik moet maandagochtend altijd werken dus ik zou het niet kunnen weten, maar het is inderdaad rustig op straat. Gelukkig maar. Hoe minder mensen hoe meer vreugdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was net in centrum van Emmen maar het voelde echt als een maandagochtend ofzo daar.
Volgens mij vallen daar de besmettingen nog wel mee of nietquote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was net in centrum van Emmen maar het voelde echt als een maandagochtend ofzo daar.
13quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij vallen daar de besmettingen nog wel mee of niet
Er is een petitie ingeleverd afgelopen vrijdag om elke burger voor 1 maand basisinkomen te geven. Maar dat zal voor de lange termijn niet echt genoeg zijn neequote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben benieuwd hoe het dalijk zit met de werkloosheid. Je ziet overal al mensen hun baan kwijtraken of stukken minder klanten hebben.
Dat is fijn natuurlijk, kost alleen een enorme duit. En dat geld is er niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is een petitie ingeleverd afgelopen vrijdag om elke burger voor 1 maand basisinkomen te geven. Maar dat zal voor de lange termijn niet echt genoeg zijn nee
Maak er gelijk 24 maanden vanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is een petitie ingeleverd afgelopen vrijdag om elke burger voor 1 maand basisinkomen te geven. Maar dat zal voor de lange termijn niet echt genoeg zijn nee
Ben benieuwd hoe ze daar mee om gaan ja. En hoe ze met de financiering van zuid-Europa omgaan want die lopen nu al druk uit te oefenen dat Nederland z'n poot stijf houdtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is fijn natuurlijk, kost alleen een enorme duit. En dat geld is er niet.
Ik hou mijn hart vast, aangezien we dit in de toekomst vaker zullen gaan zien.
Dat is natuurlijk onmogelijk. Denk je is fissa ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:34 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Maak er gelijk 24 maanden van![]()
1 maand
Hoe bedoel je fissa?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onmogelijk. Denk je is fissa ofzo
Mensen raken baantjes kwijt, kleine zelfstandigen gaan over de kop, meer aanspraak op uitkeringen, minder huizen en auto's verkocht, etc. Iedereen voelt dit.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze daar mee om gaan ja. En hoe ze met de financiering van zuid-Europa omgaan want die lopen nu al druk uit te oefenen dat Nederland z'n poot stijf houdt
Nou ja China helpt nu al natuurlijk he.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen raken baantjes kwijt, kleine zelfstandigen gaan over de kop, meer aanspraak op uitkeringen, minder huizen en auto's verkocht, etc. Iedereen voelt dit.
Snap best dat ze willen dat het Noorden betaalt. Ze kunnen beter druk uitoefenen op China
Ze moeten gewoon eens ophouden met alles te eten dat los en vast zitquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja China helpt nu al natuurlijk he.
Ja daar erger ik me wel aan. Ik bedoel, je verwacht niet dat ze daar allemaal een collectief excuus maken maar het zou wel goed zijn als ze daar met veranderingen gaan komen. Al las ik wel dat de bevolking zelf ook wel klaar was met die voedselmarktenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon eens ophouden met alles te eten dat los en vast zit
Al die bedreigde dieren die ze eten, echt kansloos.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar erger ik me wel aan. Ik bedoel, je verwacht niet dat ze daar allemaal een collectief excuus maken maar het zou wel goed zijn als ze daar met veranderingen gaan komen. Al las ik wel dat de bevolking zelf ook wel klaar was met die voedselmarkten
CCP heeft daar alleen schijt aan natuurlijk wat het volk zegt
Ja waarom ze dat doen is me echt een raadsel, het is ook niet dat omliggende landen nou zulke vreemde eetgewoontes hebben.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die bedreigde dieren die ze eten, echt kansloos.
Van heinde en verre worden ze geïmporteerd.
Als we toch bezig zijn, gelijk zelfstandigheid geven aan een paar gebieden. Zoals Tibet.
Omdat niemand nee tegen ze durft te zeggen en ze met bizar veel mensen zijn.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja waarom ze dat doen is me echt een raadsel, het is ook niet dat omliggende landen nou zulke vreemde eetgewoontes hebben.
Tibet is gewoon Chinaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die bedreigde dieren die ze eten, echt kansloos.
Van heinde en verre worden ze geïmporteerd.
Als we toch bezig zijn, gelijk zelfstandigheid geven aan een paar gebieden. Zoals Tibet.
Dan is de rest van Nederland een soort Belgiëquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tibet is gewoon China
Je gaat toch ook geen zelfstandigheid geven aan Amsterdam
Meid je meent hetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
Er zit iemand in te trein enorm te hoesten en rochelen
Wacht maar tot Jesse privébezit van auto gaat verbiedenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb gewoon een auto en hoef mij niet op zo'n infantiele wijze te vervoeren
Hm dacht dat jij niet hield van neerkijken op mensenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb gewoon een auto en hoef mij niet op zo'n infantiele wijze te vervoeren
Thierry leeft huurvrij in Trollie zijn hoofd.quote:
Wat doe jij in dat proletenijzerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
Er zit iemand in te trein enorm te hoesten en rochelen
Allemaal Naatgod luisterenquote:
Ik ben de laatste paar dagen gewoon echt een beetje sad enz aan het worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben wel beetje eenzaam deze weken.
Begin het te merken.
Dat excuus heb ik niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar kan ook met mijn hormonen te maken hebben.
normaal wel danquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wees blij.Ben echt niet te genieten enz.
Neequote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
Iemand zin in een feestje?
https://www.twitch.tv/thuisfissa
Nee hij zegt altijd alleen maar nare dingen over mij.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom je niet op anti lockdown feestje van @:kingroland
Ik ook niet.quote:
Zoek na het hele gebeuren wel weer een echt feestje op.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Whenever, Wherever. Wist niet eens dat dat nummer nog bestond.
Denk niet dat je de enige bent.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zoek na het hele gebeuren wel weer een echt feestje op.
Vind het ook een vervelende jongenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hij zegt altijd alleen maar nare dingen over mij.
Kingslaplandquote:
Actquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij moet je corona bek houden lul
quote:
Ja ik haat iedereen uit VBL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik haat iedereen uit VBL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hallo jullie doen nooit aardig tegen me als ik hoi kom zeggen en als iemand mij daarheen lokt is het alleen maar om te zeggen dat iemand mij wel zou doen.quote:
That's the dream toch. Van FOK!-kers horen dat ze je willen doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hallo jullie doen nooit aardig tegen me als ik hoi kom zeggen en als iemand mij daarheen lokt is het alleen maar om te zeggen dat iemand mij wel zou doen.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
That's the dream toch. Van FOK!-kers horen dat ze je willen doen.
ohquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hallo jullie doen nooit aardig tegen me als ik hoi kom zeggen en als iemand mij daarheen lokt is het alleen maar om te zeggen dat iemand mij wel zou doen.
@flippie hij doet het weerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij moet je corona bek houden lul
Ja ik vind dit geen goede houding hoor, Anaquote:
Ana hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik vind dit geen goede houding hoor, Ana
Vies he.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
gaat het hier weer over seks ja...
Haha, Etto associeert seks met lekkere dikke worsten hequote:
nou eerder met allerhande vleeswaren als je dat hier zo leest...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, Etto associeert seks met lekkere dikke worsten he
ja, vleeswarenhandel enzo... geen enkele romantiek ofzoquote:
Hoiquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
tevens:
AMA DE PAMA LAMA DRAMA![]()
BANANARAMA
Oh?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, vleeswarenhandel enzo... geen enkele romantiek ofzo
Nou zeer ordinair valt ook wel mee toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is hier altijd zeer ordinair vind ik
Ik ben mezelf als SIlas al aan het kastijden as we speak.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is hier altijd zeer ordinair vind ik
Sa-watte... is dat weer een Pokemon ofzoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben mezelf als SIlas al aan het kastijden as we speak.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sa-watte... is dat weer een Pokemon ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |