Ik ben benieuwdquote:
Ik heb teveelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar je de energie vandaan haalt.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zou mij bevredigen als ik nog weleens naar mijn ID zou worden gevraagd, maar helaas zit dat er niet meer in
30quote:
Oke kloonquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ah zuur zeg. @:Kiid en ik ook bijna maar ons wordt het nog wel gevraagd.
Jammer ditquote:
Moet jij weten sukkelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja oké en nu?![]()
Ben alweer aan het nadenken over mijn volgende naam.
Laylow staylow
Nou R.I.P. aan je haren dan. Inhammen incoming.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Grapje maatje ik ook al halve Abraham dit jaar
Haarimplantaten tochquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou R.I.P. aan je haren dan. Inhammen incoming.
Nog vijf jaar dan ben je Jan Cargamel. En nog steeds maagd.
Nah, ik zou dat later wel echt doen denk ikquote:
Wtf is cargamelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou R.I.P. aan je haren dan. Inhammen incoming.
Nog vijf jaar dan ben je Jan Cargamel. En nog steeds maagd.
Nou en, dan ben ik ook.quote:
Hoe oud ben je?quote:
23quote:
Nja, valt wel mee dan opzichquote:
En wat nou als je niet bepaald jong ontmaagd ben maar alsnog je leven niet op orde hebtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Had liever ergens in de 20 nog maagd geweest maar wel mijn leven beter op orde gehad dan jong ontmaagd en het niet op orde hebben tbh
Wat had je allemaal in gedachten dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:45 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had de hoop dat deze hele quarantine ervoor zou zorgen dat ik allerlei online genot zou doen met m'n vrienden, maar het blijft ijzingwekkend stil op de digitale snelweg
Ja, dat is helemaal kutleef natuurlijk. Maar als je hierbij naar jezelf refereert zeg ik nee.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wat nou als je niet bepaald jong ontmaagd ben maar alsnog je leven niet op orde hebt
Had toch gehoopt dat er nog een aantal houseparty zouden doen vanavond, bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat had je allemaal in gedachten dan?
Houseparty?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had toch gehoopt dat er nog een aantal houseparty zouden doen vanavond, bijvoorbeeld
Precies vriendquote:
Hebben die twee dingen een relatie tot elkaar dan?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Had liever ergens in de 20 nog maagd geweest maar wel mijn leven beter op orde gehad dan jong ontmaagd en het niet op orde hebben tbh
Hoop mensen die ik ken hebben Houseparty geïnstalleerd waarbij je kan webcammen met mensen (max 8) terwijl je bijv ook spelletjes kan doen (raad de tekening, trivia, soort cards against humanity, dat soort dingen)quote:
Niet per se, maar ik zat even aan mezelf te denken en het feit dat veel mensen problemen hebben dat ze nog maagd zijn op latere leeftijd maar wel al andere dingen op orde hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies vriend
[..]
Hebben die twee dingen een relatie tot elkaar dan?
Oh lachen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoop mensen die ik ken hebben Houseparty geïnstalleerd waarbij je kan webcammen met mensen (max 8) terwijl je bijv ook spelletjes kan doen (raad de tekening, trivia, soort cards against humanity, dat soort dingen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |