Wie is @kyra?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt voor mention naar @:kyra
Dit kan niet.
allemaalquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Poah ik ga me even een drankje inschenken.
Maat @:JanCees help ff kiezen
- Cornet
- Chimay Rood
- Chimay Blauw
- La Chouffe
- Affligem donker
- Guinness
- Jupiler
- Omer
- Gin-Tonic
- Rode wijn
Gin tonicquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:40 schreef kapiteintje het volgende:
Tjacka je mag ook kiezen, maar door je hatelijkheid afgelopen periode is je keuze vermoedelijk wel van minder invloed dan die van JC.
Lekker toch. Daarna een rode wijn en dan afsluiten met een goed glas whiskyquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je gewoon heteroseksueel was.
Niceeeequote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:07 schreef Tjacka het volgende:
Boys ik heb een quarantaine quiz gemaakt. Wat zijn jullie scores?
http://www.buzzerco.com/BBB.htm
15/20quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:07 schreef Tjacka het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je makker, eindelijk eens iets dat wat dieper op deze ellende ingaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:07 schreef Tjacka het volgende:
Zo maak je het wel makkelijk voor de anderen.quote:
Klasse makker.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dank je makker, eindelijk eens iets dat wat dieper op deze ellende ingaat.
[ afbeelding ]
Spoilertje gedaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo maak je het wel makkelijk voor de anderen.
You scored 19 out of 20quote:
Gefeliciteerd maat. Je sta nu eerste.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
You scored 19 out of 20
You're a natural! Congratulations, you win the World Cups.
Je staquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gefeliciteerd maat. Je sta nu eerste.
Bij jou wel begrijpelijk dat je zo goed scoort. Jij hebt natuurlijk zelf tieten.quote:
koekoekquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij jou wel begrijpelijk dat je zo goed scoort. Jij hebt natuurlijk zelf tieten.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij jou wel begrijpelijk dat je zo goed scoort. Jij hebt natuurlijk zelf tieten.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
17/20quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:07 schreef Tjacka het volgende:
Misschien volgende keer iets voor @GGMM ? Of moeten we dan op een TOR-netwerk.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat leuk zeg, zo'n quiz. Moeten we vaker doen in deze corona tijd.
KOEKOEKquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Welke van deze meisjes is ouder dan 12?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Misschien volgende keer iets voor @:ggmm ? Of moeten we dan op een TOR-netwerk.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke van deze meisjes is ouder dan 12?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@GGMM zou een Friends quiz erg leuk vinden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wil je ook mijn quiz invullen bedankt
19/20, ik had alleen de laatste fout.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wil je ook mijn quiz invullen bedankt
Misschien is hij meer van het voelen.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:GGMM zou een Friends quiz erg leuk vinden.
Date hij zulke gedrochten dat het licht altijd uit moet?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien is hij meer van het voelen.
Het licht moet opquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Date hij zulke gedrochten dat het licht altijd op moet?
17/20.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:07 schreef Tjacka het volgende:
*boks*quote:
Via hier dan:quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Denk aan de coronamaatregelen.
CTRL + naar beneden scrollen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:39 schreef Zipportal het volgende:
Het FOK forum is wat veranderd? Grote letters en zo.
Hij stond al op 100%. Vreemd.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
CTRL + naar beneden scrollen.
Met je pc.
twitter:BartTrouw twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 19:05:49Het coronavirus verspreidt zich razendsnel op een deel van de biblebelt.
https://t.co/04WV9iev7G reageer retweet
Wel een ander takje van God dan de God van Roland.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRolandtwitter:BartTrouw twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 19:05:49Het coronavirus verspreidt zich razendsnel op een deel van de biblebelt.
quote:
Rot gewoon een teringeind op uit mijn meldingenbox. Kansloos figuur. Pijp jezelf een ongeluk bij Kapiteintje, maar val me er niet lastig mee. Met je eeuwige dedain en gesnauw in je posts en je dan afvragen waarom mensen je vervelend vinden. Alsof ik niet tegen een sterke mening kan. Dat kan ik prima hebben, als je maar een beetje ontspannen bent. Jij bent dat niet, je bent op een eeuwige excursie om de atheïsten te bekeren tot de Typisch-religie. Al is het zondag, maandag, dinsdag. Dan nog kom je met je kut-toontje aanzetten.quote:
moest lachenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rot gewoon een teringeind op uit mijn meldingenbox. Kansloos figuur. Pijp jezelf een ongeluk bij Kapiteintje, maar val me er niet lastig mee. Met je eeuwige dedain en gesnauw in je posts en je dan afvragen waarom mensen je vervelend vinden. Alsof ik niet tegen een sterke mening kan. Dat kan ik prima hebben, als je maar een beetje ontspannen bent. Jij bent dat niet, je bent op een eeuwige excursie om de atheïsten te bekeren tot de Typisch-religie. Al is het zondag, maandag, dinsdag. Dan nog kom je met je kut-toontje aanzetten.
Val me er niet mee lastig.
ik ga bidden makkerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRolandtwitter:BartTrouw twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 19:05:49Het coronavirus verspreidt zich razendsnel op een deel van de biblebelt.
Wow.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rot gewoon een teringeind op uit mijn meldingenbox. Kansloos figuur. Pijp jezelf een ongeluk bij Kapiteintje, maar val me er niet lastig mee. Met je eeuwige dedain en gesnauw in je posts en je dan afvragen waarom mensen je vervelend vinden. Alsof ik niet tegen een sterke mening kan. Dat kan ik prima hebben, als je maar een beetje ontspannen bent. Jij bent dat niet, je bent op een eeuwige excursie om de atheïsten te bekeren tot de Typisch-religie. Al is het zondag, maandag, dinsdag. Dan nog kom je met je kut-toontje aanzetten.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:53 schreef Doublepain het volgende:
AB wordt hard aangepakt bij OP1 @:rensAjacied @:Scrummie2.1
Dat hij telkens een andere mening heeft vanaf de zijkant, waaronder de quote van die vrouw uit Utrechtquote:
Welke quote bedoel je hier?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
de quote van die vrouw uit Utrecht
dus ab is een Feyenoorder?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat mensen vanaf de zijlijn dingen roepen zonder er verstand van te hebben
Geïnspireerd door de baasquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ben kaassouffleetje aan het bakken
@:Scrummie2.1
Nee ik heb geen friteuse en moet in een pan doen, lag op de bank en niet op tijd terug in de keuken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het frituren van een kaassoufle is mislukt..?
Kan gebeuren maat.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ik heb geen friteuse en moet in een pan doen, lag op de bank en niet op tijd terug in de keuken.
Koop een airfryerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee ik heb geen friteuse en moet in een pan doen, lag op de bank en niet op tijd terug in de keuken.
Ouwe pikquote:Op zaterdag 28 maart 2020 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Eurokok Martin draait zich om in zn graf
Sow koekoek.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Soms he... Soms heb ik het idee dat VBLers het er om doenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klote. De dag toch niet notevrij afgesloten. Toch nog eentje meegepakt.
CORRED
@:zipportal
@:picommp
Heb nooit een friteuse gehad. Stel dat ik er een zou kopen, dan zou ik danig verzaken omdat ik niet weet wat ik moet doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk dat Stinho in een hetero/bi/homo-crisis zit, en stiekem z'n voorkeur qua VBLers heeft genoemd. Iets anders kan ik er ook niet van maken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?
Stinho is homoquote:Op zaterdag 28 maart 2020 02:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk dat Stinho in een hetero/bi/homo-crisis zit, en stiekem z'n voorkeur qua VBLers heeft genoemd. Iets anders kan ik er ook niet van maken.
Lolquote:Op zaterdag 28 maart 2020 05:18 schreef scrupuleus het volgende:
Of dat dacht zijn oom vroeger, die vieze vuile dikke pedofiel @:GGMM
17/20quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:07 schreef Tjacka het volgende:
19/20quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:07 schreef Tjacka het volgende:
Goeiedag zeg, de hypocriet wordt afgeslacht.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Idem.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo, maar weer aan het werk voor mijn coronageld
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo, maar weer aan het werk voor mijn coronageld
Succes mannen. Vergeet niet als eerste het wcpapier weer aan te vullenquote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Succes mannen. Vergeet niet als eerste het wcpapier weer aan te vullen
Kermit.gifquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Keurige post.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uh, oke.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Succes mannen. Vergeet niet als eerste het wcpapier weer aan te vullen
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:07 schreef JanCees het volgende:
Denk dat we typisch hier voorlopig niet meer zie b
Zonde van de ketchupquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ontbijten met wraps ingesmeerd met mayonaise en kip erop en kikkererwten en kidneybonen en ketchup erop.
Kan slechter.
Nee jij hebt veel afspraken staan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk niemand zit op @:aTypisch te wachten.
Heb je de wraps zelf gemaakt?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee jij hebt veel afspraken staan.
je zit al op 0 toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:28 schreef aTypisch het volgende:
Heee fokvrienden
Ik ben vandaag weer op mijn missie mensen te bekeren
ik denk het ook niet aquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:07 schreef JanCees het volgende:
Denk dat we typisch hier voorlopig niet meer zie b
Ik heb geen idee, al hadden mensen zich wel beter kunnen bekeren toen ik over de coronatroep begon.quote:
Ik heb hier Postkantoor, Factotum en Vrouwen liggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een boekje van Bukowski lezen.
jouw probleemquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ga vandaag een boekje van Bukowski lezen.
Leugens.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:35 schreef onlogisch het volgende:
Werkelijk niemand zit op @:aTypisch te wachten.
Ik ga Vrouwen lezenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb hier Postkantoor, Factotum en Vrouwen liggen.
Ik ben blij dat ik het triggeren nog niet ben verleerd.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Leugens.
Atypisch is een prima user.
Hij zegt iets over een spijkerbroek, een nieuwe spijkerbroek. En dat zij wel zal zien dat 'ie een nieuwe spijkerbroek aan heeft.quote:
Heb hardop gelachen toen ik 'm las.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik het triggeren nog niet ben verleerd.
Soms denk ik: waar doe ik het allemaal voor? Maar dan zie ik zo'n schuimbekkende reactie van stinho en dan is mijn fokdag alweer geslaagd.
Echt iets wat mijn brein vandaag nodig heeft!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hij zegt iets over een spijkerbroek, een nieuwe spijkerbroek. En dat zij wel zal zien dat 'ie een nieuwe spijkerbroek aan heeft.
Goedemorgen beste vriendquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo maar eens naar de slijter
Wat ga je halen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zo maar eens naar de slijter
Lekker man, niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koop heel die zaak leeg. 940 uitgeven ofzo. @:kapiteintje
klein slijtertje danquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Koop heel die zaak leeg. 940 uitgeven ofzo. @:kapiteintje
Hoezoquote:
Die is toch gewoon lekker zijn eigen drank aan het stoken, neem ik aan? Beetje hobby'en.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoezo
Zijn weekenden zouden nu wel erg kleurloos zijn
Die gaat rechtstreeks op een depressie af
Ik ga zo ook een bordspel doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:43 schreef aTypisch het volgende:
ik heb gisteren gewonnen met 30 seconds
en keihard verloren met carcassonne
had ik alquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoezo
leuk zeg!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een bordspel doen.
Komt dichtbij zo
Ik val val ook in de risicogroepquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vanwege corona en dikke mensen?
Ik zit daar ook wel aan te denken als ik werkeloos ga wordenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die is toch gewoon lekker zijn eigen drank aan het stoken, neem ik aan? Beetje hobby'en.
Lekker. Full package met monnikenuiterlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit daar ook wel aan te denken als ik werkeloos ga worden
Eigen bier brouwen
dat deed mijn opa (rip)quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit daar ook wel aan te denken als ik werkeloos ga worden
Eigen bier brouwen
Nu te weinig tijdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat deed mijn opa (rip)
heb nog een bierboek van hem liggen met recepten mocht je dit echt van plan zijn
ik hoop dat ik je nu bekeerd heb
dit geloof ik niet, volgens mij heb je juist weer meer tijd nu je bent ontslagen in CORquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu te weinig tijd
Maar ik hou het in mijn achterhoofd!!
Is dat het laatste wat je in huis had?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:29 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ontbijten met wraps ingesmeerd met mayonaise en kip erop en kikkererwten en kidneybonen en ketchup erop.
Kan slechter.
nee hoorquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dit geloof ik niet, volgens mij heb je juist weer meer tijd nu je bent ontslagen in COR
Ggmm tegen de muurquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
@:ggmm wordt net een volstrekt normale post verwijderd in COR. Hou je mods in het gareel
Mijn post ook gvdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
@:ggmm wordt net een volstrekt normale post verwijderd in COR. Hou je mods in het gareel
Namen en rugnummers van de mods die hun bevoegdheden overschrijden graagquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
Het is niet zo dat ze tegenwoordig nog verantwoording afleggen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Namen en rugnummers van de mods die hun bevoegdheden overschrijden graag
Mimimimimimimimimiquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:41 schreef Mortaxx het volgende:
Doe eens normaal idiootquote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze tegenwoordig nog verantwoording afleggen.
Dat was in onze tijd wel anders. Ik moest zelf eens op het matje komen omdat ik een user 'idioot' had genoemd!
Druk op het werk?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga zo ook een bordspel doen.
Komt dichtbij zo
Voor mij valt het mee. Moest even een update sturen van de instroom en uitstroom die we verwachten. Morgenvroeg weer hetzelfde. Verder gewoon weekend.quote:
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
Is @:El-Stinho nog gesignaleerd? Deze hele aanval loopt nu wel met een sisser af.
Topshow. Lekker wijf ook he.quote:
ik verwacht stijn pas weer terug ergens volgende week na het drogen van zijn tranenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:39 schreef kapiteintje het volgende:
Is @:El-Stinho nog gesignaleerd? Deze hele aanval loopt nu wel met een sisser af.
GEBEKEERD!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
IK HOOP DAT @:aTypisch EENS WAT MINDER UIT DE HOOGTE DOET EN DE FEITEN WAT WIL AANPASSEN
ik heb mij laten vertellen dat 1600 het warmste moment van de dag is, dus rond die tijd ga ik even lekker op het balkon zittenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lees jij eens door.
Kutkanonne.
De hele dag met klanten bellen tot 20.00 uur, dan weekend.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor mij valt het mee. Moest even een update sturen van de instroom en uitstroom die we verwachten. Morgenvroeg weer hetzelfde. Verder gewoon weekend.
Bij jou dan?
Ik geloof niet dat dit klopt in de winter en begin voorjaar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb mij laten vertellen dat 1600 het warmste moment van de dag is, dus rond die tijd ga ik even lekker op het balkon zitten
Dan is ie net terug van zn ommetjequote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:30 schreef Zipportal het volgende:
Om 17:50 komt @:caland terug.
Erg mooi.
@:lenny_leonard
godverdommequote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit klopt in de winter en begin voorjaar.
Puur op gevoel he, ik vind het om 16:00 al een stuk kouder dan om pakweg 14:30 in het zonnetje. Maar wellicht ben ik mis hoor.quote:
welk boekquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus @:caland @:lenny_leonard
Mijn boek is zojuist binnengekomen!
@:scrummie2.1
Mijn lamp is zojuist binnengekomen!
welk boekquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
twitter:Ben__Rickert twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 14:00:12US Real Estate Investment Trusts Are Tanking 🔥
Leveraged Real Estate Getting Destroyed. https://t.co/1ySXSlKFSe reageer retweet
Wij allemaalquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoezo
Nu alleen nog op dit continentquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:15 schreef aTypisch het volgende:
@:doublepaintwitter:Ben__Rickert twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 14:00:12US Real Estate Investment Trusts Are Tanking 🔥
Leveraged Real Estate Getting Destroyed. https://t.co/1ySXSlKFSe reageer retweet
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~ac2d67ef/quote:Directeur ziekenhuis Tilburg: ‘We hebben een schuld aan de rest van Nederland’
Na het zuur komt het zoetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Tevens net weer wat gele brieven betaald
Weer een maand COR FINANCIEEL OVERLEEFT
Dat werd tijd zeg.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
De voornaamste risicogroep lijkt te bestaan uit viesdikke oude mannen. Wat fijn dat je zo bezorgd om @GGMM bent!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
Zet je pakjes wel drie dagen in quarantaine @:ggmm hou je veilig
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De voornaamste risicogroep lijkt te bestaan uit viesdikke oude mannen. Wat fijn dat je zo bezorgd om @:GGMM bent!
Gelachen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
sow koekoekquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@GGMM en ik zijn hier blij om.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Tevens net weer wat gele brieven betaald
Weer een maand COR FINANCIEEL OVERLEEFT
Ik heb wel voetbalvrienden, maar ontbijtvrienden vind ik toch wat apartquote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:37 schreef KingRoland het volgende:
Pindakaas met brood nu voor ontbijt vrienden
ik heb blijkbaar een meltdown gemistquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb wel voetbalvrienden, maar ontbijtvrienden vind ik toch wat apart
Onze vriend @El-Stinho ging even rampage jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar een meltdown gemist
ik vond het keurig verwoordquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onze vriend @:El-Stinho ging even rampage ja
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
Ik zag wel zijn reactie, maar heb niet teruggelezen waarop hij reageerde.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar een meltdown gemist
Hij is dan ook niet voor niks social influencer van formaat.quote:
quote:Drie nieuwe boeken binnen, waaronder het boek Utrecht Hooligans
Nielsie hoe hou jij het vol deze tijd?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet voor niks social influencer van formaat.
Rensquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
Quizvraag: Van wie is de tweet afkomstig waarin de volgende passage voorkomt:
[..]
Prima. Af en toe nog naar het werk, thuiswerken in de tuin zitten en een rondje om.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nielsie hoe hou jij het vol deze tijd?
Waarschijnlijk Paultje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:00 schreef AFCNiels het volgende:
Quizvraag: Van wie is de tweet afkomstig waarin de volgende passage voorkomt:
[..]
jammer dat corona niet selectief isquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:19 schreef AFCNiels het volgende:
Nederland is een smakeloos land![]()
https://www.nu.nl/muziek/(...)-coronalied-uit.html
Eens, sommige mensen gun ik wel corona eerlijk gezegd hoe erg dat ook is. Sterker nog ik hoop dat ze het krijgen.quote:
Ik heb liever @aTypisch dan volwassen users wiens hoofdbijdrage het is om typefouten van een ander uit te vergroten. Vroeger kon je hier nog wel eens vermakelijke gesprekken hebben.quote:
klopt wel jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever @:aTypisch dan volwassen users wiens hoofdbijdrage het is om typefouten van een ander uit te vergroten. Vroeger kon je hier nog wel eens vermakelijke gesprekken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |