abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192317515
Als het zo doorgaat staan ze over 10 dagen op één miljoen.

Vrolijk Pasen.
pi_192317528
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 11:26 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ze zijn iets minder slecht, wat ik heel jammer vind is dat ulx wel veel tweets dumpt met vaak ook best interessante meningen maar het vervolgens alleen bij een tweet laat. Dat komt net zo over als bepaalde users die de godganse dag maga zitten te roepen die post sla ik meest over.
AnneX werkt ook met tweets maar voegt nog linkjes toe
Ik post vrijwel alleen tweets met links naar artikelen, druiloor.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 11:28:20 #178
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_192317545
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_192317582
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 11:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit kan toch gewoon niet waar zijn? :{
Natuurlijk wel.
pi_192317601
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 11:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik post vrijwel alleen tweets met links naar artikelen, druiloor.
Komt zo op mij in ieder geval niet over maar laat je door mij vooral niet tegenhouden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_192317611
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 11:26 schreef Ulx het volgende:

Vrolijk Pasen.
10 dagen? Eerder 5 dagen, de toename gaat steeds sneller, 20,000 nieuwe gevallen in een dag.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 11:34:44 #182
384435 klappernootopreis
pi_192317642
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 11:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

10 dagen? Eerder 5 dagen, de toename gaat steeds sneller, 20,000 nieuwe gevallen in een dag.
de echte piek is nog niet bereikt. De zuidelijke staten gaan de zelfde kant op als New York. kwestie van een etmaal of twee.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 11:53:43 #183
384435 klappernootopreis
pi_192317877
https://www.politico.com/(...)ump-governors-152539

Dit zat er aan te komen. Als het nu uit de klauwen gaat lopen in het zuiden, dan zullen die staten ook "flippen" En hun eigen pad kiezen. En dan gaat Trump helemaal los.
pi_192317884
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 11:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het verdubbelt per drie dagen. 200k komende dinsdag, 400k volgend weekend. 800k midden volgende week.
pi_192317899
We kunnen nu in ieder geval met eigen ogen zien wat er gebeurt met een modern en mobiel land dat de keuze heeft gemaakt voor kleine overheid en lage belastingen en de daaruitvolgende slechte infrastructuur, sociale vangnetten en beperkte gezondheidszorg voor de massa.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_192317919
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 11:55 schreef Knipoogje het volgende:
We kunnen nu in ieder geval met eigen ogen zien wat er gebeurt met een modern en mobiel land dat de keuze heeft gemaakt voor kleine overheid en lage belastingen en de daaruitvolgende slechte infrastructuur, sociale vangnetten en beperkte gezondheidszorg voor de massa.
Elk voordeel hep sijn nadeel
  zaterdag 28 maart 2020 @ 12:02:33 #187
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_192317990
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 11:55 schreef Knipoogje het volgende:
Never waste a good crisis.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 28 maart 2020 @ 12:08:08 #188
384435 klappernootopreis
pi_192318063
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 11:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Elk voordeel hep sijn nadeel
In dit licht gezien had de SP met hun nationaal zorgfonds het allemaal goed bedacht. Maar ja, we hebben al een tijdje een kunstmatig opgewekte liberaal blok hier die via de zorg de mensen proberen te plunderen, naar het voorbeeld van de Amerikaanse. Dat die liberale methode volledig is mislukt en nu de zwaktepunten heeft blootgelegd, zouden ze hier toch maar eens naar de ideeën van de SP moeten luisteren.. Dit virus zal echt niet de laatste zijn die op ons af komt.
Stel je voor dat een mutatie van het aidsvirus zich via de lucht gaat verspreiden. -O-
pi_192319444
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 11:26 schreef Ulx het volgende:

Vrolijk Pasen.
Really.😳

Omdat ik niet goed ben in het posten van discussie punten + dat het weinig zin heeft, omdat de Amerikanen het zelf moeten flikken, ben ik karig met mijn hersenspinsels.
Vaker post ik dan tweets die iets duidelijk maken of “briljant” samenvatten van de Elend, die zich afspeelt. Erbarme dich.
En ook vind ik het verhelderend om eens een longread te lezen als toelichting en denk dat het hier wel past.
En soms stel ik een vraag omdat ik lang niet alles begrijp in de am. politiek.
En vaker nog is het afwachten hoe de gruwelijke film gaat eindigen.
#2cents.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 14:08:27 #190
80382 manny
30 is best veel
pi_192319822
populist aanhanger in m'n appgroepje krijgt het momenteel even niet meer bij elkaar. Hij probeert nu recht te lullen dat zijn held in nederland een totale lock-down propageert en zijn amerikaanse held het erover heeft de maatregelen te versoepelen om de economie aan de gang te houden.

de woorden elite en complot komen steeds vaker voor in zijn berichten.....
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_192319865
Bijvoorbeeld een tweet van 20 ‘ geleden:

“ "When Sen. Graham called Pres. Trump last Sunday, he delivered a blunt msg: If you reopen the nation’s economy too early against the advice of health experts, you will own the deaths from the novel coronavirus that follow."

https://mobile.twitter.co(...)/1243882968839577600

Zou Graham dat letterlijk hebben gezegd?
  zaterdag 28 maart 2020 @ 14:13:46 #192
384435 klappernootopreis
pi_192319902
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:08 schreef manny het volgende:
populist aanhanger in m'n appgroepje krijgt het momenteel even niet meer bij elkaar. Hij probeert nu recht te lullen dat zijn held in nederland een totale lock-down propageert en zijn amerikaanse held het erover heeft de maatregelen te versoepelen om de economie aan de gang te houden.

tja. dat zie je eigenlijk overal gebeuren op het internet. Dit virus heeft ze in een klap al hun argumenten afgepakt en laat zich niet trollen.
pi_192319908
quote:

Ah, ja, het elitaire complot is altijd de uitvlucht.
pi_192320286
quote:

Hoe zou dat complot moeten werken dan? Ik snap sowieso dat gehaat van populisten volgers op de elite nooit. De populisten die ze volgen behoren vrijwel altijd tot de elite, Trump en Baudet, Johnson in ieder geval.
pi_192320486
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:11 schreef AnneX het volgende:
Bijvoorbeeld een tweet van 20 ‘ geleden:

“ "When Sen. Graham called Pres. Trump last Sunday, he delivered a blunt msg: If you reopen the nation’s economy too early against the advice of health experts, you will own the deaths from the novel coronavirus that follow."

https://mobile.twitter.co(...)/1243882968839577600

Zou Graham dat letterlijk hebben gezegd?
Graham - en 22 andere GOP senatoren - hebben nu een probleem: Of Trump boos maken of hun de kiezers laten creperen zodat die boos worden.

Either wat they're fucked.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 15:00:43 #196
384435 klappernootopreis
pi_192320536
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Graham - en 22 andere GOP senatoren - hebben nu een probleem: Of Trump boos maken of hun de kiezers laten creperen zodat die boos worden.

Either wat they're fucked.
Ik zou liever mijn achterban even boos maken nu. Door tegen Trump in te gaan. Ten lange leste kunnen ze zo hun politieke loopbaan redden. Als die er nog is.
pi_192321281
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 09:45 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Die tweets zijn interessanter dan jouw onnozel gewauwel met je quasi filosofische vragen.
Pardon? Ik post 80 misschien wel 90% van de tijd inhoudlijk, de rest is afleiding dmv grapjes, plaatjes, of nachtelijk geklets. Ik ruzie niet en ik houd niet van gezeur.

En wie ben jij alweer? Lijkt wel alsof je een appeltje te schillen hebt met iemand. Ik ken je niet, en wat mij betreft heb jij dus ook niets bijgedragen. Dus wie de bal kaatst... 👊
pi_192321474
Fox News Poll Shows Joe Biden CRUSHING Trump By 25 Points in Swing Counties

Even wat anders tussendoor. Deze poll werd gedaan in dezelfde week dat Trump zijn zogenaamde record approval haalde.
pi_192321649
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 12:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

In dit licht gezien had de SP met hun nationaal zorgfonds het allemaal goed bedacht. Maar ja, we hebben al een tijdje een kunstmatig opgewekte liberaal blok hier die via de zorg de mensen proberen te plunderen, naar het voorbeeld van de Amerikaanse. Dat die liberale methode volledig is mislukt en nu de zwaktepunten heeft blootgelegd, zouden ze hier toch maar eens naar de ideeën van de SP moeten luisteren.. Dit virus zal echt niet de laatste zijn die op ons af komt.
Stel je voor dat een mutatie van het aidsvirus zich via de lucht gaat verspreiden. -O-
Ho, wacht even, ik denk dat je eerder conservatief bedoelde te zeggen, als we dan toch aan namecalling moeten doen.

Want liberalen willen juist gestandaardiseerde, universele gezondheidszoeg àla Obama en de SP (die liberaal is). Conservatief wil juist geprivatiseerde zorg.

En dat stuk over het aidsvirus, lees je teveel scifi of zo? Wat een fantasie. 🤭 Je hebt wel gelijk wb het schaamteloos beroven van zorgpremies.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 16:45:15 #200
384435 klappernootopreis
pi_192321905
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 16:24 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Ho, wacht even, ik denk dat je eerder conservatief bedoelde te zeggen, als we dan toch aan namecalling moeten doen.

Want liberalen willen juist gestandaardiseerde, universele gezondheidszoeg àla Obama en de SP (die liberaal is). Conservatief wil juist geprivatiseerde zorg.

En dat stuk over het aidsvirus, lees je teveel scifi of zo? Wat een fantasie. 🤭 Je hebt wel gelijk wb het schaamteloos beroven van zorgpremies.
ik benoemde juist het liberale aspect. Dit is de groep die het allemaal uit de hand hebben laten lopen. zorg geef je niet uit handen. Wat betreft dat aidsvirus, virussen muteren. ook aids zal dit eens doen. Virussen zijn niet makkelijk uit te roeien. Het virus wat de Spaanse groep veroorzaakte en daarmee honderdduizenden slachtoffers veroorzaakte leeft nu nog steeds. vergeet niet dat mutaties van dit virus nog elk jaar een griepgolf veroorzaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')