Ik post vrijwel alleen tweets met links naar artikelen, druiloor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:26 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ze zijn iets minder slecht, wat ik heel jammer vind is dat ulx wel veel tweets dumpt met vaak ook best interessante meningen maar het vervolgens alleen bij een tweet laat. Dat komt net zo over als bepaalde users die de godganse dag maga zitten te roepen die post sla ik meest over.
AnneX werkt ook met tweets maar voegt nog linkjes toe

Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit kan toch gewoon niet waar zijn?

Komt zo op mij in ieder geval niet over maar laat je door mij vooral niet tegenhouden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik post vrijwel alleen tweets met links naar artikelen, druiloor.

10 dagen? Eerder 5 dagen, de toename gaat steeds sneller, 20,000 nieuwe gevallen in een dag.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:26 schreef Ulx het volgende:
Als het zo doorgaat staan ze over 10 dagen op één miljoen.
Vrolijk Pasen.

de echte piek is nog niet bereikt. De zuidelijke staten gaan de zelfde kant op als New York. kwestie van een etmaal of twee.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
10 dagen? Eerder 5 dagen, de toename gaat steeds sneller, 20,000 nieuwe gevallen in een dag.

Het verdubbelt per drie dagen. 200k komende dinsdag, 400k volgend weekend. 800k midden volgende week.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
10 dagen? Eerder 5 dagen, de toename gaat steeds sneller, 20,000 nieuwe gevallen in een dag.

Elk voordeel hep sijn nadeelquote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:55 schreef Knipoogje het volgende:
We kunnen nu in ieder geval met eigen ogen zien wat er gebeurt met een modern en mobiel land dat de keuze heeft gemaakt voor kleine overheid en lage belastingen en de daaruitvolgende slechte infrastructuur, sociale vangnetten en beperkte gezondheidszorg voor de massa.

Never waste a good crisis.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:55 schreef Knipoogje het volgende:
We kunnen nu in ieder geval met eigen ogen zien wat er gebeurt met een modern en mobiel land dat de keuze heeft gemaakt voor kleine overheid en lage belastingen en de daaruitvolgende slechte infrastructuur, sociale vangnetten en beperkte gezondheidszorg voor de massa.

In dit licht gezien had de SP met hun nationaal zorgfonds het allemaal goed bedacht. Maar ja, we hebben al een tijdje een kunstmatig opgewekte liberaal blok hier die via de zorg de mensen proberen te plunderen, naar het voorbeeld van de Amerikaanse. Dat die liberale methode volledig is mislukt en nu de zwaktepunten heeft blootgelegd, zouden ze hier toch maar eens naar de ideeën van de SP moeten luisteren.. Dit virus zal echt niet de laatste zijn die op ons af komt.quote:

Really.😳quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:26 schreef Ulx het volgende:
Als het zo doorgaat staan ze over 10 dagen op één miljoen.
Vrolijk Pasen.

tja. dat zie je eigenlijk overal gebeuren op het internet. Dit virus heeft ze in een klap al hun argumenten afgepakt en laat zich niet trollen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:08 schreef manny het volgende:
populist aanhanger in m'n appgroepje krijgt het momenteel even niet meer bij elkaar. Hij probeert nu recht te lullen dat zijn held in nederland een totale lock-down propageert en zijn amerikaanse held het erover heeft de maatregelen te versoepelen om de economie aan de gang te houden.
de woorden elite en complot komen steeds vaker voor in zijn berichten.....

Ah, ja, het elitaire complot is altijd de uitvlucht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:08 schreef manny het volgende:
populist aanhanger in m'n appgroepje krijgt het momenteel even niet meer bij elkaar. Hij probeert nu recht te lullen dat zijn held in nederland een totale lock-down propageert en zijn amerikaanse held het erover heeft de maatregelen te versoepelen om de economie aan de gang te houden.

Hoe zou dat complot moeten werken dan? Ik snap sowieso dat gehaat van populisten volgers op de elite nooit. De populisten die ze volgen behoren vrijwel altijd tot de elite, Trump en Baudet, Johnson in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:08 schreef manny het volgende:

Graham - en 22 andere GOP senatoren - hebben nu een probleem: Of Trump boos maken of hun de kiezers laten creperen zodat die boos worden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:11 schreef AnneX het volgende:
Bijvoorbeeld een tweet van 20 ‘ geleden:
“ "When Sen. Graham called Pres. Trump last Sunday, he delivered a blunt msg: If you reopen the nation’s economy too early against the advice of health experts, you will own the deaths from the novel coronavirus that follow."
https://mobile.twitter.co(...)/1243882968839577600
Zou Graham dat letterlijk hebben gezegd?

Ik zou liever mijn achterban even boos maken nu. Door tegen Trump in te gaan. Ten lange leste kunnen ze zo hun politieke loopbaan redden. Als die er nog is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 14:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Graham - en 22 andere GOP senatoren - hebben nu een probleem: Of Trump boos maken of hun de kiezers laten creperen zodat die boos worden.
Either wat they're fucked.

Pardon? Ik post 80 misschien wel 90% van de tijd inhoudlijk, de rest is afleiding dmv grapjes, plaatjes, of nachtelijk geklets. Ik ruzie niet en ik houd niet van gezeur.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 09:45 schreef Bernd.von.Galen het volgende:
[..]
Die tweets zijn interessanter dan jouw onnozel gewauwel met je quasi filosofische vragen.

Ho, wacht even, ik denk dat je eerder conservatief bedoelde te zeggen, als we dan toch aan namecalling moeten doen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 12:08 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
In dit licht gezien had de SP met hun nationaal zorgfonds het allemaal goed bedacht. Maar ja, we hebben al een tijdje een kunstmatig opgewekte liberaal blok hier die via de zorg de mensen proberen te plunderen, naar het voorbeeld van de Amerikaanse. Dat die liberale methode volledig is mislukt en nu de zwaktepunten heeft blootgelegd, zouden ze hier toch maar eens naar de ideeën van de SP moeten luisteren.. Dit virus zal echt niet de laatste zijn die op ons af komt.
Stel je voor dat een mutatie van het aidsvirus zich via de lucht gaat verspreiden.

ik benoemde juist het liberale aspect. Dit is de groep die het allemaal uit de hand hebben laten lopen. zorg geef je niet uit handen. Wat betreft dat aidsvirus, virussen muteren. ook aids zal dit eens doen. Virussen zijn niet makkelijk uit te roeien. Het virus wat de Spaanse groep veroorzaakte en daarmee honderdduizenden slachtoffers veroorzaakte leeft nu nog steeds. vergeet niet dat mutaties van dit virus nog elk jaar een griepgolf veroorzaken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:24 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Ho, wacht even, ik denk dat je eerder conservatief bedoelde te zeggen, als we dan toch aan namecalling moeten doen.
Want liberalen willen juist gestandaardiseerde, universele gezondheidszoeg àla Obama en de SP (die liberaal is). Conservatief wil juist geprivatiseerde zorg.
En dat stuk over het aidsvirus, lees je teveel scifi of zo? Wat een fantasie. 🤭 Je hebt wel gelijk wb het schaamteloos beroven van zorgpremies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |