abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192314239
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:21 schreef Tweek het volgende:

[..]

Waarom kan je geen antwoord geven op de vraag?
Omdat je jezelf gedraagt als een idioot.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 02:23:32 #102
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192314249
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Omdat je jezelf gedraagt als een idioot.
Mijn echte naam is verbonden aan dit account. Dus ik loop nergens van weg. Jij weigert uitleg te geven over je uitspraken. Dat zegt genoeg lijkt mij.
pi_192314273
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurt juist precies het tegenovergestelde.
Word je niet moe van het trollen?
  zaterdag 28 maart 2020 @ 02:28:39 #104
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192314281
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je zit weer aan de snuif vanavond, ik merk het.
Ben je in het echte leven ook zo? Of voel je je gesterkt door de anonimiteit van het internet?
In mijn ervaring zijn het de mensen die gebruiken die andere er van beschuldigen dat ze gebruiken, Chivaz heb je hulp nodig? https://www.drugsinfo.nl/(...)lp/waar-vind-ik-hulp Neem de hulp aan, voor het te laat is.
pi_192314300
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:23 schreef Tweek het volgende:

[..]

Mijn echte naam is verbonden aan dit account. Dus ik loop nergens van weg. Jij weigert uitleg te geven over je uitspraken. Dat zegt genoeg lijkt mij.
Wat ik bedoelde met preventief testen is dus testen als er een klein vermoeden is dat je het hebt.
Laat ik mezelf als voorbeeld nemen, 2 weken geleden had ik dus een verkoudheid en een lichte koorts. Ik heb mijn werkgever ingelicht en ben thuis gebleven. Vervolgens heb ik de dokter gebeld en gevraagd hoe of wat.
De dokter zegt blijf thuis etc etc etc, wat ook had kunnen gebeuren wat dus nu in de VS wel gebeurt met het drive in testen is dus dat ik getest had kunnen worden op Corona.
Het kan goed zijn dat ik nu gewoon het coronavirus in mijn lichaam heb zitten maar dat zich dat bij mij manifesteert als een klein griepje.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 02:35:40 #106
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192314333
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde met preventief testen is dus testen als er een klein vermoeden is dat je het hebt.
Laat ik mezelf als voorbeeld nemen, 2 weken geleden had ik dus een verkoudheid en een lichte koorts. Ik heb mijn werkgever ingelicht en ben thuis gebleven. Vervolgens heb ik de dokter gebeld en gevraagd hoe of wat.
De dokter zegt blijf thuis etc etc etc, wat ook had kunnen gebeuren wat dus nu in de VS wel gebeurt met het drive in testen is dus dat ik getest had kunnen worden op Corona.
Het kan goed zijn dat ik nu gewoon het coronavirus in mijn lichaam heb zitten maar dat zich dat bij mij manifesteert als een klein griepje.
En de response is anders hier in Nederland op welke manier? Het advies is thuis blijven en uit zieken. Pas bij ergere klachten ga je naar het ziekenhuis.

Er is wat te zeggen over monitoring, maar de test capacity is voor zowel Nederland als de VS te laag om er echt wat mee te doen. Het consequent mensen in quarantine plaatsen en monitorren. En alleen het laatste gebeurt dus niet, want de symptonen zijn het zelfde en het advies is het zelfde.

Preventief testen is er dus niet, wel in kaart brengen, maar daar is de VS ook al te laat mee.Net als wij.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 02:36:46 #107
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192314341
Maar nogmaals bij klachten, twee weken thuis blijven, dat is het advies. De vraag is of mensen zich er aan houden. En dat hou je niet tegen.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 02:39:44 #108
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192314362
En die vriendin van mij die op de IC ligt is gewoon iemand van begin 30 die normaal gezond is. Die drive in testen zijn leuk, maar het blijft zich verspreiden. Denk niet dat je onaantastbaar bent. De maatregelen zijn er niet voor niets.
pi_192314364
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:35 schreef Tweek het volgende:

[..]

En de response is anders hier in Nederland op welke manier? Het advies is thuis blijven en uit zieken. Pas bij ergere klachten ga je naar het ziekenhuis.

Er is wat te zeggen over monitoring, maar de test capacity is voor zowel Nederland als de VS te laag om er echt wat mee te doen. Het consequent mensen in quarantine plaatsen en monitorren. En alleen het laatste gebeurt dus niet, want de symptonen zijn het zelfde en het advies is het zelfde.

Preventief testen is er dus niet, wel in kaart brengen, maar daar is de VS ook al te laat mee.Net als wij.
Snap je nu waarom ik niet in discussie wou over een vormfoutje.
pi_192314369
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:36 schreef Tweek het volgende:
Maar nogmaals bij klachten, twee weken thuis blijven, dat is het advies. De vraag is of mensen zich er aan houden. En dat hou je niet tegen.
Dat is dus ook het advies wat ik heb gekregen. Ben ook weer helemaal opgeknapt, maar ik had toch zoiets van waarom niet voor de zekerheid testen.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 02:41:00 #111
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192314373
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Snap je nu waarom ik niet in discussie wou over een vormfoutje.
Ja want je verspreidt fake news en wil daar niet op gewezen worden, want dat ondermijnt je hele doel in dit topic.
pi_192314385
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:41 schreef Tweek het volgende:

[..]

Ja want je verspreidt fake news en wil daar niet op gewezen worden, want dat ondermijnt je hele doel in dit topic.
En dat doel is volgens jou?
pi_192314386
Er is nogal onduidelijkheid over dat drive through testen.
Volgens mij wordt de temp. gemeten, niet geswapt met wattenstaafjes etc.
Dat is toch niet te administreren voor honderdduizenden mensen!

Different cook:
“ Trump has told people he wants his signature to appear on the direct payment checks that will go out to many Americans. Normally, a civil servant—the disbursing officer for the payment center—would sign federal checks.
@AndrewRestuccia
scoop: “
https://mobile.twitter.co(...)/1243690535728152581

Dictators: the great performers

From Mussolini to Papa Doc Duvalier, how image and theatre give tyrants their power.
A longread, tis toch weekend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump heeft heel veel “useful idiots” té veel. Fox news als useful idiot..
pi_192314398
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dat is dus ook het advies wat ik heb gekregen. Ben ook weer helemaal opgeknapt, maar ik had toch zoiets van waarom niet voor de zekerheid testen.
Wat zou het hebben toegevoegd?
  zaterdag 28 maart 2020 @ 02:46:57 #115
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192314405
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En dat doel is volgens jou?
Jouw idee van wat is juist verspreiden. Maar ik ben blij dat je durft toe te geven dat een fout die jij maakte, een fout is, want dan heb je geen argument meer voor al je fake news post, die door news organisaties gecorrigeerd zijn. En je normaal als fake news weg zetten.
pi_192314424
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:45 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Wat zou het hebben toegevoegd?
Als ik meteen getest was dan had ik bijvoorbeeld gewoon kunnen werken en had ik mezelf niet hoeven te isoleren in mijn huis.
Ik had ook mijn zoon kunnen halen zodat mijn ex vriendin gewoon naar haar werk kon gaan.

Het zelf isoleren kost mij en de samenleving gewoon een hoop geld, geld wat aan betere dingen besteed had kunnen worden.
pi_192314433
OK. N= 1.
Bijna 4 weken geleden had ik dus bijna alle klachten.
Via assistente belde de huisarts terug, had wat duidelijke vragen en wij beiden hadden van...testen niet nodig - er is geen med. - dus zelfisolatie en meds voor benauwdheid.
Terugbellen wanneer verergering richting longontsteking en koorts.
Klaar nu.
pi_192314436
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als ik meteen getest was dan had ik bijvoorbeeld gewoon kunnen werken en had ik mezelf niet hoeven te isoleren in mijn huis.
Ik had ook mijn zoon kunnen halen zodat mijn ex vriendin gewoon naar haar werk kon gaan.
Want als het een ander virus was dan Corona dan was het niet erg geweest als je je zoon had besmet?
pi_192314440
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:43 schreef AnneX het volgende:
Er is nogal onduidelijkheid over dat drive through testen.
Volgens mij wordt de temp. gemeten, niet geswapt met wattenstaafjes etc.
Dat is toch niet te administreren voor honderdduizenden mensen!

Different cook:
“ Trump has told people he wants his signature to appear on the direct payment checks that will go out to many Americans. Normally, a civil servant—the disbursing officer for the payment center—would sign federal checks.
@:AndrewRestuccia
scoop: “
https://mobile.twitter.co(...)/1243690535728152581

Dictators: the great performers

From Mussolini to Papa Doc Duvalier, how image and theatre give tyrants their power.
A longread, tis toch weekend.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trump heeft heel veel “useful idiots” té veel. Fox news als useful idiot..
Leuk, dan kunnen ze tot in de eeuwigheid zich goed herinneren wie de staatskas leeg geplunderd heeft.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 02:53:18 #120
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192314445
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:50 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Je hebt dus geen idee hoe de ziekte werkt, asymptoon voor een tijd, dan nog de incubitatie tijd, dan de ziekte en goede kans dat de ziekt echt kut voor je uitpakt.
pi_192314451
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:51 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Want als het een ander virus was dan Corona dan was het niet erg geweest als je je zoon had besmet?
Dus met een simpele verkoudheid en lichte verhoging ga jij per definitie in quarantaine?
Let wel de koorts was er maar voor 1 dag, het hoesten etc wat langer.
Met dat soort milde klachten werk ik normaliter gewoon door en gooi ik mijn leven echt niet om.
pi_192314463
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus met een simpele verkoudheid en lichte verhoging ga jij per definitie in quarantaine?
Met dat soort milde klachten werk ik normaliter gewoon door en gooi ik mijn leven echt niet om.
Je begon net zelf over de kosten. Hoeveel heb je ervoor over om elke Nederlander met een simpele verkoudheid te laten testen?
pi_192314467
quote:

[..]

In deze barre tijden: ja,
En anders had een deskundig iemand als huisarts dit duidelijk moeten uitleggen, óf je begrijpt wat men hier jou wil duidelijk maken.
Overigens, jammer dat je loopt te zuigen ter afleiding van je sores.
pi_192314472
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:56 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Je begon net zelf over de kosten. Hoeveel heb je ervoor over om elke Nederlander met een simpele verkoudheid te laten testen?
Zou dat goedkoper zijn dan elke werkende Nederlander met een simpele verkoudheid de ziektewet in te sturen?
Mocht het testen dan goedkoper zijn dan ben ik er zeker voor.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 02:58:47 #125
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_192314478
quote:

[..]

In dit geval kan het leiden tot de dood van je kind, ex, en jezelf. Omdat je simpelweg de weerstand van die normale griep niet hebt. En zij ook niet, dat maakt het gevaarlijk.
Ik weet niet of je nog ouders en/of grootouders hebt, maar voor hun is het nog gevaarlijker.

Het is niet een gewoone griep, het is een nieuw virus dat zich op dezelfde manier presenteert, maar in sommige mense zich presenteerd als een levensbedreigend virus.

En het interesseert zich geen kut over hoe jij met andere virusen omgaat, want het is een ander virus. Dat anders werkt. Dat op een andere manier mensen dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')