Mag hopen dat die bloemkool in een plastikje zit, anders wordt het een bubbly curry vanavondquote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
Gekke tijden, gekke maatregelen: vrouw baddert boodschappen
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Volgens de NOS blog zou hij dinsdag om 18 uur iets zeggen "Houd moed en blijf binnen, het duurt langer dan 6 april". Dat weet iedereen al, je kan rustig je inkopen doenquote:Op maandag 30 maart 2020 16:12 schreef Vasilevski het volgende:
Gaat Rutte morgen nog oreren? Misschien een goed moment om boodschappen te doen als iedereen voor de buis zit.
Ik snap niet waarom ze sowieso nog bonnetjes aanbieden. Ja, voor mensen die contant betalen en een huishoudboekje bijhouden. Maar anders kan het echt wel even zonder, of als je een klantenkaart hebt net zo goed digitaal.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:15 schreef Nielsch het volgende:
niet de supermarkt, maar moest vanochtend even naar kruidvat...
okee, ze hebben daar allerlei paden afgesloten zodat mensen niet door elkaar gaan lopen. snap ik op zich wel, maar het enige pad richting de kassa's was nu langs het medicijnschap, zo'n beetje het drukste gangpad van de hele winkel...
en bij het afrekenen probeerde ik netjes afstand te houden, duwt die cassiere zowat de bon in m'n hand zonder te vragen of ik dat ding überhaupt wil. ik zei maar: nee dank je, is niet nodig...
'Zorg dat je 7.5 slaap per nacht pakt'.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:53 schreef quirina het volgende:
Oh gaat Rutte morgen wat zeggen ?
HAMSTEREN!!!!!!!
twitter:telegraaf twitterde op woensdag 25-03-2020 om 19:15:19Op dinsdag 31 maart wordt door het kabinet bekeken hoe het verder moet met de strenge maatregelen na 6 april. Dat zei premier Mark Rutte na afloop van het crisisoverleg van het kabinet. https://t.co/6JR9xwl46t reageer retweet
Vochtig toiletpapier mag door de wc hoor. Echt nog nooit een verstopping gehad.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:32 schreef Declan-Harp het volgende:
Vochtig toiletpapier mag ook niet door de wc.
Desnoods keukenrol gewoon na gebruik in een zakje stoppen en gelijk in de kliko mikken
Prijs tussen de 14 en 32 euroquote:Op maandag 30 maart 2020 14:52 schreef Mylene het volgende:
Amerikaanse vrouw maakt en verkoopt herbruikbaar wc-papier
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
De verpakking zegt van wel, de gemeente zegt van niet vanwege deze prut in het riool wat extra onderhoud vergt en ook nog voor verstoppingen kan zorgen. Dus niet in je huis, maar wel een heel stuk verderopquote:Op maandag 30 maart 2020 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vochtig toiletpapier mag door de wc hoor. Echt nog nooit een verstopping gehad.
Net even op het pak gekeken en daar staat wel max 3 velletjes per keer. Stond er vroeger ook niet op volgens mij.
Vochtige billendoekjes voor babies mogen niet in het toilet weet ik nog wel van 20 jaar geleden.
Dat heeft ook vrij weinig zin, zeker de simpele dingen die je meestal ziet.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:07 schreef spectrumanalyser het volgende:Het begint normaal te worden dat mensen met mondkapje boodschappen doen. Voorlopig is dat nog een enkeling.
Nee om 19.00u begint de persconferentie op NPO 1quote:Op maandag 30 maart 2020 16:58 schreef zipcon het volgende:
Of het 18 uur wordt ligt niet vast (maar het wordt haast een traditie om in de vroege avond zo'n toespraak te houden). Het is gebaseerd op zijn uitspraak om op 31 maart opnieuw te evalueren:twitter:telegraaf twitterde op woensdag 25-03-2020 om 19:15:19Op dinsdag 31 maart wordt door het kabinet bekeken hoe het verder moet met de strenge maatregelen na 6 april. Dat zei premier Mark Rutte na afloop van het crisisoverleg van het kabinet. https://t.co/6JR9xwl46t reageer retweet
Jawel, maar elke supermarkt hier is op dit moment zo.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je geen andere opties?
Hier bij mij is het heerlijk rustig bij de Turkse supermarkt. Er waren maar 3 klanten in de hele winkel. En de Amazing Oriental kan je sowieso nog online bestellen omdat dat via postnl gaat.
Daar kan je ook een hoop boodschappen vandaan halen zonder de deur uit te hoeven.
Daar is het zoveel beter shoppen. Er is niemand, je hoeft geen mandje en er zijn een hoop producten die je misschien nooit gekocht hebt maar die nu vreselijk handig zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jawel, maar elke supermarkt hier is op dit moment zo.
We hebben wel een turkse winkel, maar daar ga ik alleen heen voor eieren, olie en soms wat vlees
Ah ja, vergeten. Rijst haal ik er ook inderdaad. Fijne grote zakken voor een mooie prijs!quote:Op maandag 30 maart 2020 18:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar is het zoveel beter shoppen. Er is niemand, je hoeft geen mandje en er zijn een hoop producten die je misschien nooit gekocht hebt maar die nu vreselijk handig zijn.
In het begin kocht ik er bulgur, pasta en rijst terwijl die niet te verkrijgen waren in gewone supermarkten. Nu koop ik er ook dingen als instant limonade en melkpoeder. Alles goed verpakt en je doet er heel lang mee. Anders zou ik 2 of 3 keer per week boodschappen moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.are we infinite or am I alone
Als je bedenkt door hoeveel handen als je producten zijn gegaan voor jij ze thuis in de kast legt besef je eigenlijk ook wel hoe ondoenlijk het bijna is om dit virus buiten de deur te houden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Overal staan nu van de doorzichtig plastic schermen voor de kassa's, maar wat opvalt: iedereen praat alsnog naast het scherm met de kassier(e) ... Dus of die dingen heel nuttig zijn ...
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 05:45 schreef crystal_meth het volgende:
Ik ga nu enkel naar de Colruyt. Grote ruimte en ze beperken het aantal klanten dat gelijktijdig de winkel in mag, ik gok dat je 200 a 300 m³ lucht per klant hebt, dan is de kans klein dat je iemands uitgehoeste virussen inademt.Als ze van die leuke meisjes hebben zoals op die foto dan zou ik er wel komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd, hier in een buitenwijk van Groningen is alles nog te koop, ook bij de Lidl.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:54 schreef Newone82 het volgende:
Om 14.00 uur vanmiddag weer net zo erg als 2 weken terug in lokale Lidl. Geen vlees, eieren, brood, groente en wc papier.
Opvallend.
In de stad ook daarnet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreemd, hier in een buitenwijk van Groningen is alles nog te koop, ook bij de Lidl.
Beter dinsdag dan woensdag (1 april).quote:Op maandag 30 maart 2020 16:53 schreef quirina het volgende:
Oh gaat Rutte morgen wat zeggen ?
HAMSTEREN!!!!!!!
Jazeker gekkenwerkquote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Ze heeft zeker geen bloem en beschuit gekochtquote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Wat heerlijk om te genieten van domme mensen als je verder weinig te doen hebtquote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
In het begin moest ik daar ook om knuffelen, maar nu heb ik zoiets van 'ach, als iemand zich daar veilig mee voelt waarom niet?'.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:37 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Ik zag zonet een twee meter man met een gifmasker op. lol. Ik durfde geen foto te maken is niet netjes.
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Ik ontsmet mijn boodschappen ook hoor. Niet in bad, maar bij de voordeur met ontsmettingsmiddel. En alles wat niet nat kan/mag worden of ik niet direct nodig heb gaat in een bam in de garage voor een paar dagen, zodat ik het pas het huis in hoef te halen als het virus dood is.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Awwww, kom maar hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In het begin moest ik daar ook om knuffelen, maar nu heb ik zoiets van 'ach, als iemand zich daar veilig mee voelt waarom niet?'.
quote:
Klopt! Ik heb nu een week vakantie dus ik ga vrijdag even bellenquote:Op woensdag 1 april 2020 08:03 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou nog met je verloskundige overleggen hoe gevaarlijk het is voor jou om in een supermarkt te werken toch?
Kun je lekker even bijkomen nuquote:Op woensdag 1 april 2020 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb nu een week vakantie dus ik ga vrijdag even bellen
Overdreven... Laat mij raden: Jij hebt vast ook smetvrees?quote:Op woensdag 1 april 2020 06:30 schreef dodoria het volgende:
[..]
Ik ontsmet mijn boodschappen ook hoor. Niet in bad, maar bij de voordeur met ontsmettingsmiddel. En alles wat niet nat kan/mag worden of ik niet direct nodig heb gaat in een bam in de garage voor een paar dagen, zodat ik het pas het huis in hoef te halen als het virus dood is.
Ik denk eerder van 1 april.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Overdreven... Laat mij raden: Jij hebt vast ook smetvrees?
Dit vind ik dan weer best overdreven hahaha. Maar misschien ben ik dan net iets minder bang voor het virus of zo?quote:Op woensdag 1 april 2020 06:30 schreef dodoria het volgende:
[..]
Ik ontsmet mijn boodschappen ook hoor. Niet in bad, maar bij de voordeur met ontsmettingsmiddel. En alles wat niet nat kan/mag worden of ik niet direct nodig heb gaat in een bam in de garage voor een paar dagen, zodat ik het pas het huis in hoef te halen als het virus dood is.
Komend weekend is het mooi weer en de terrasjes zijn dicht. Misschien dat mensen met een wijntje of cocktail op hun terras willen zitten?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:38 schreef Lunatiek het volgende:
Niks verandert in onze AH, dit is dus het nieuwe normaal.
Alleen het vak met paracetamol is nog leeg, op 2×20 pillendoosjes na, en de pastavakken waren halfleeg.
Opvallend was nu wel dat de mixdrankjes geen grote voorraden meer hadden, dat was eerder nog goed gesorteerd. Gaan de mensen nu aan de alcohol?
Ik merkte iets soortgelijks op met bier en wijn laatst. Vrienden van me in het supermarktwezen zeiden dat het idd zou kunnen dat er wat minder binnenkomt omdat alcoholische dranken minder prioriteit hebben en dat je misschien nu een enkele keer mis zal grijpen.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:38 schreef Lunatiek het volgende:
Opvallend was nu wel dat de mixdrankjes geen grote voorraden meer hadden, dat was eerder nog goed gesorteerd. Gaan de mensen nu aan de alcohol?
Je mag aannemen dat alcohol de mond en de keel meer reinigt dan bijvoorbeeld karnemelk.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:38 schreef Lunatiek het volgende:
Alleen het vak met paracetamol is nog leeg, op 2×20 pillendoosjes na, en de pastavakken waren halfleeg.
Ik wel dus voor mij is er niks veranderdquote:Op woensdag 1 april 2020 10:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Overdreven... Laat mij raden: Jij hebt vast ook smetvrees?
Bij de AH hier in de buurt ligt de paracetamol niet meer in het schap maar bij de servicebalie, maar is wel snel uitverkocht.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:38 schreef Lunatiek het volgende:
Wanneer dan, 04:30 ofzo?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:48 schreef tralalala het volgende:
De AH pick up slots komen blijkbaar niet meer om 0:00 's nachts vrij.
We moeten het uiteindelijk wel allemaal krijgen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:05 schreef quirina het volgende:
Wat ontzettend goed dat Oostenrijk het gebruik van mondkapjes verplicht in supermarkten.
Zou eigenlijk hier ook verplicht moeten worden zodat klanten elkaar niet onderhoesten met virussen. Want juist supermarkten zijn gevaarlijk qua besmetting.
Je vergeet wel effe dat er een tekort aan mondkapjes in het ziekenhuis. Ik vind dat het daar eerst naar toe moet.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:05 schreef quirina het volgende:
Wat ontzettend goed dat Oostenrijk het gebruik van mondkapjes verplicht in supermarkten.
Zou eigenlijk hier ook verplicht moeten worden zodat klanten elkaar niet onderhoesten met virussen. Want juist supermarkten zijn gevaarlijk qua besmetting.
Er is een grote lading teruggestuurd naar China, die hadden ze beter bij de supermarkten kunnen afleveren. Het hoeft niet de kwaliteit van het ziekenhuis te zijn.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:19 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je vergeet wel effe dat er een tekort aan mondkapjes in het ziekenhuis. Ik vind dat het daar eerst naar toe moet.
Je kan zelf desnoods ook mondkapjes maken en op amazon zijn er ook genoeg te vinden.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:19 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je vergeet wel effe dat er een tekort aan mondkapjes in het ziekenhuis. Ik vind dat het daar eerst naar toe moet.
Bejaarden komen ook in supermarkten en gaan dood aan dit virus. Dus eigenlijk moet je dit willen voorkomen.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We moeten het uiteindelijk wel allemaal krijgen natuurlijk.
De super is zo'n beetje het enige nog waar mensen samenkomen!
~Al zal je dit antwoord wel niet waarderen!
Maar ze hebben er wel bij gezegd dat ze van mindere kwaliteit zijn als die ze in het ziekenhuis gebruiken.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:05 schreef quirina het volgende:
Zei van dissel gisteren ook precies wat je in de 2e alinea zegt.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar ze hebben er wel bij gezegd dat ze van mindere kwaliteit zijn als die ze in het ziekenhuis gebruiken.
Ik vind het een uitermate slecht idee. Mensen wanen zich veilig met zo'n ding op en gaan daar ook naar handelen. Zolang je door zo'n mondkapje kan ademen,kun je ook het virus naar binnen ademen.
Niet zo super dus ....quote:Op donderdag 2 april 2020 09:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
We moeten het uiteindelijk wel allemaal krijgen natuurlijk.
De super is zo'n beetje het enige nog waar mensen samenkomen!
~Al zal je dit antwoord wel niet waarderen!
quote:Op donderdag 2 april 2020 11:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Bejaarden komen ook in supermarkten en gaan dood aan dit virus. Dus eigenlijk moet je dit willen voorkomen.
Sowieso link als je weet dat je er onder door kan gaan om nog steeds boodschappen te doen!quote:Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef quirina het volgende:
En denk niet alleen aan bejaarden, maar ook anderen met een slechtere weerstand of onderliggende gezondheidsproblemen.
Oh echt. Ik kan ook zo aan de slag bij de RIVMquote:Op donderdag 2 april 2020 12:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Zei van dissel gisteren ook precies wat je in de 2e alinea zegt.
Daarom beter thuis blijven met lichte klachten dan mondkapjes.
Online bezorgen is bijna niet mogelijk. En voor veel bejaarden is zelfs het bejaardenuurtje niet te doen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:12 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Sowieso link als je weet dat je er onder door kan gaan om nog steeds boodschappen te doen!
Ik zou dan alleen nog maar gebruik maken van het bejaarden uurtje of laten brengen.
Wel mooi om te lezen dat die spin van de overheid en rivm werkt.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh echt. Ik kan ook zo aan de slag bij de RIVMMaar even serieus, het is toch geen hogere wiskunde om tot deze conclusie te komen? Een paar dagen terug ook. Een vrouw met zo'n mondkapje op terwijl ze constant met haar handen aan haar mond zat (waarom vraag ik me dan af). Omdat ze zo'n cheapo mondkapje op had, dacht ze waarschijnlijk dat dat wel kon. Mondkapjes horen in het ziekenhuis thuis, niet voor gebruik in je vrije tijd. Het brengt meer slechts dan goeds.
Vast wel een studentje die het ff wil doen!quote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Online bezorgen is bijna niet mogelijk. En voor veel bejaarden is zelfs het bejaardenuurtje niet te doen.
Voor een hoop is het prima te doen, ze zijn alleen te belazerd om hun wekker te zetten. Niet alle bejaarden hebben thuiszorg oid.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Online bezorgen is bijna niet mogelijk. En voor veel bejaarden is zelfs het bejaardenuurtje niet te doen.
Ik vind dat risicogroepen voorrang moeten hebben op online bestellen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Jumbo, Coop, Plus bezorgen allemaal ook hoor... hangt wel een beetje af waar je woont!quote:Op donderdag 2 april 2020 12:19 schreef MPC60 het volgende:
Ik probeer al weken online te bestellen bij de Appie maar kom er nooit doorheen. Zelfs met constant f5en om 0.00 niet. Hoe doen jullie dat dan?
Ik sta erop dat ze mij bellen als er iets niet is! (Zet dat altijd bij de opmerkingen en ze bellen nog écht ook!quote:Op donderdag 2 april 2020 12:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Alleen alle keren ontbrak er iets vanwege geen voorraad. Daar heb ik alle begrip voor, maar als je er dan alsnog op uit moet schiet het z'n doel wel een beetje voorbij natuurlijk.
Ja hier in Gorinchem alleen de Appie en de Coop en die Coop is gewoon superaso want op het moment dat je Gorinchem selecteert in het menu gaan de prijzen met 20# omhoog....quote:Op donderdag 2 april 2020 12:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jumbo, Coop, Plus bezorgen allemaal ook hoor... hangt wel een beetje af waar je woont!
Dat is wel flauw ja...quote:Op donderdag 2 april 2020 12:24 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja hier in Gorinchem alleen de Appie en de Coop en die Coop is gewoon superaso want op het moment dat je Gorinchem selecteert in het menu gaan de prijzen met 20# omhoog....
Ik zag vanochtend rond 7 uur bij AH dat er ineens weer bezorgslots vrij waren van ma 6 t/m do 9 april. Kennelijk komen er later toch weer slots vrij of extra bij.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:19 schreef MPC60 het volgende:
Ik probeer al weken online te bestellen bij de Appie maar kom er nooit doorheen. Zelfs met constant f5en om 0.00 niet. Hoe doen jullie dat dan?
Ik heb vandaag nog voor volgende week AH Pick-Up kunnen reserveren. Bezorgen reserveren is hier dankzij de bezorgbundels onmogelijk, gelukkig heb ik die ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend rond 7 uur bij AH dat er ineens weer bezorgslots vrij waren van ma 6 t/m do 9 april. Kennelijk komen er later toch weer slots vrij of extra bij.
Hier zijn pas bezorgmomenten beschikbaar over 3 weken, en dat is omdat ik een bundel heb. Echter zijn dat enkel een paar momenten op rare tijden. En veel van wat ik wil bestellen is niet online beschikbaar. Ik heb mijn bezorgbundel dan ook maar voolopig stopgezet, dit is geldverspilling.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend rond 7 uur bij AH dat er ineens weer bezorgslots vrij waren van ma 6 t/m do 9 april. Kennelijk komen er later toch weer slots vrij of extra bij.
Hier waren gisteren ook pas over 3 weken beschikbaar, maar vanochtend was de 2e keer in een week dat ik zag dat er op zeer korte termijn plek was. Dus het loont wel de moeite kennelijk om elke ochtend even te kijken.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:42 schreef falling_away het volgende:
[..]
Hier zijn pas bezorgmomenten beschikbaar over 3 weken, en dat is omdat ik een bundel heb. Echter zijn dat enkel een paar momenten op rare tijden. En veel van wat ik wil bestellen is niet online beschikbaar. Ik heb mijn bezorgbundel dan ook maar voolopig stopgezet, dit is geldverspilling.
Klopt, dat was hier ook, kon zelfs voor morgen weer bestellen. Ze zullen af en toe wel wat extra kunnen toevoegen.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:46 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Hier waren gisteren ook pas over 3 weken beschikbaar, maar vanochtend was de 2e keer in een week dat ik zag dat er op zeer korte termijn plek was. Dus het loont wel de moeite kennelijk om elke ochtend even te kijken.
En zijn de spullen die je wil bestellen ook op voorraad? Dat was namelijk ook een probleem.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:46 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Hier waren gisteren ook pas over 3 weken beschikbaar, maar vanochtend was de 2e keer in een week dat ik zag dat er op zeer korte termijn plek was. Dus het loont wel de moeite kennelijk om elke ochtend even te kijken.
Ik krijg pas zaterdag mijn eerste bestelling geleverd, die heb ik 2 weken geleden geboekt. Ik zag dat ik een aantal producten niet kon kiezen (bijv. de eieren die ik normaal neem, moest ik andere kiezen), maar vrijwel alles kon ik toen wel in winkelmandje stoppen en heb het al een paar keer aangepast.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:52 schreef falling_away het volgende:
[..]
En zijn de spullen die je wil bestellen ook op voorraad? Dat was namelijk ook een probleem.
Terwijl in de fysieke AH winkel vrijwel alles wel gewoon weer voorraadig is.
Ja of mensen annuleren toch de bezorging of zo.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, dat was hier ook, kon zelfs voor morgen weer bestellen. Ze zullen af en toe wel wat extra kunnen toevoegen.
De huishouddoekjes van welk merk dan ook lijken ook constant als een idioot te gaan. En gewone bleek ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:55 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie ook al weken geen enkel product van Dettol gezien in fysieke en online winkels?
Ik heb heel veel op voorraad, al van voor de crisis, toen ze 1 + 1 gratis waren bij AH, ook die van die Sorbo. AH eigen merk toen ze nog gewoon groen waren heb ik op voorraad. Ze zijn nu vernieuwd met geurtjes, vreselijk. Al met al heb ik echt heel veel schoonmaakdoekjes liggen. Ik durf ze niet te tellenquote:Op donderdag 2 april 2020 13:55 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie ook al weken geen enkel product van Dettol gezien in fysieke en online winkels?
Zelfde hier, ik koop dat spul in bulk en soms vergeet ik dat ik dat al gedaan heb.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb heel veel op voorraad, al van voor de crisis, toen ze 1 + 1 gratis waren bij AH, ook die van die Sorbo. AH eigen merk toen ze nog gewoon groen waren heb ik op voorraad. Ze zijn nu vernieuwd met geurtjes, vreselijk. Al met al heb ik echt heel veel schoonmaakdoekjes liggen. Ik durf ze niet te tellen![]()
.
Ja, bij de blokker.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:55 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |