quote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
Gekke tijden, gekke maatregelen: vrouw baddert boodschappen
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
De verpakking zegt van wel, de gemeente zegt van niet vanwege deze prut in het riool wat extra onderhoud vergt en ook nog voor verstoppingen kan zorgen. Dus niet in je huis, maar wel een heel stuk verderopquote:Op maandag 30 maart 2020 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Vochtig toiletpapier mag door de wc hoor. Echt nog nooit een verstopping gehad.
Net even op het pak gekeken en daar staat wel max 3 velletjes per keer. Stond er vroeger ook niet op volgens mij.
Vochtige billendoekjes voor babies mogen niet in het toilet weet ik nog wel van 20 jaar geleden.
Dat heeft ook vrij weinig zin, zeker de simpele dingen die je meestal ziet.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:07 schreef spectrumanalyser het volgende:Het begint normaal te worden dat mensen met mondkapje boodschappen doen. Voorlopig is dat nog een enkeling.
Nee om 19.00u begint de persconferentie op NPO 1quote:Op maandag 30 maart 2020 16:58 schreef zipcon het volgende:
Of het 18 uur wordt ligt niet vast (maar het wordt haast een traditie om in de vroege avond zo'n toespraak te houden). Het is gebaseerd op zijn uitspraak om op 31 maart opnieuw te evalueren:twitter:telegraaf twitterde op woensdag 25-03-2020 om 19:15:19Op dinsdag 31 maart wordt door het kabinet bekeken hoe het verder moet met de strenge maatregelen na 6 april. Dat zei premier Mark Rutte na afloop van het crisisoverleg van het kabinet. https://t.co/6JR9xwl46t reageer retweet
Jawel, maar elke supermarkt hier is op dit moment zo.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je geen andere opties?
Hier bij mij is het heerlijk rustig bij de Turkse supermarkt. Er waren maar 3 klanten in de hele winkel. En de Amazing Oriental kan je sowieso nog online bestellen omdat dat via postnl gaat.
Daar kan je ook een hoop boodschappen vandaan halen zonder de deur uit te hoeven.
Daar is het zoveel beter shoppen. Er is niemand, je hoeft geen mandje en er zijn een hoop producten die je misschien nooit gekocht hebt maar die nu vreselijk handig zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jawel, maar elke supermarkt hier is op dit moment zo.
We hebben wel een turkse winkel, maar daar ga ik alleen heen voor eieren, olie en soms wat vlees
Ah ja, vergeten. Rijst haal ik er ook inderdaad. Fijne grote zakken voor een mooie prijs!quote:Op maandag 30 maart 2020 18:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar is het zoveel beter shoppen. Er is niemand, je hoeft geen mandje en er zijn een hoop producten die je misschien nooit gekocht hebt maar die nu vreselijk handig zijn.
In het begin kocht ik er bulgur, pasta en rijst terwijl die niet te verkrijgen waren in gewone supermarkten. Nu koop ik er ook dingen als instant limonade en melkpoeder. Alles goed verpakt en je doet er heel lang mee. Anders zou ik 2 of 3 keer per week boodschappen moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.are we infinite or am I alone
Als je bedenkt door hoeveel handen als je producten zijn gegaan voor jij ze thuis in de kast legt besef je eigenlijk ook wel hoe ondoenlijk het bijna is om dit virus buiten de deur te houden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Overal staan nu van de doorzichtig plastic schermen voor de kassa's, maar wat opvalt: iedereen praat alsnog naast het scherm met de kassier(e) ... Dus of die dingen heel nuttig zijn ...
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 05:45 schreef crystal_meth het volgende:
Ik ga nu enkel naar de Colruyt. Grote ruimte en ze beperken het aantal klanten dat gelijktijdig de winkel in mag, ik gok dat je 200 a 300 m³ lucht per klant hebt, dan is de kans klein dat je iemands uitgehoeste virussen inademt.Als ze van die leuke meisjes hebben zoals op die foto dan zou ik er wel komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd, hier in een buitenwijk van Groningen is alles nog te koop, ook bij de Lidl.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:54 schreef Newone82 het volgende:
Om 14.00 uur vanmiddag weer net zo erg als 2 weken terug in lokale Lidl. Geen vlees, eieren, brood, groente en wc papier.
Opvallend.
In de stad ook daarnet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreemd, hier in een buitenwijk van Groningen is alles nog te koop, ook bij de Lidl.
Beter dinsdag dan woensdag (1 april).quote:Op maandag 30 maart 2020 16:53 schreef quirina het volgende:
Oh gaat Rutte morgen wat zeggen ?
HAMSTEREN!!!!!!!
Jazeker gekkenwerkquote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Ze heeft zeker geen bloem en beschuit gekochtquote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Wat heerlijk om te genieten van domme mensen als je verder weinig te doen hebtquote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
In het begin moest ik daar ook om knuffelen, maar nu heb ik zoiets van 'ach, als iemand zich daar veilig mee voelt waarom niet?'.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:37 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Ik zag zonet een twee meter man met een gifmasker op. lol. Ik durfde geen foto te maken is niet netjes.
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Ik ontsmet mijn boodschappen ook hoor. Niet in bad, maar bij de voordeur met ontsmettingsmiddel. En alles wat niet nat kan/mag worden of ik niet direct nodig heb gaat in een bam in de garage voor een paar dagen, zodat ik het pas het huis in hoef te halen als het virus dood is.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Awwww, kom maar hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In het begin moest ik daar ook om knuffelen, maar nu heb ik zoiets van 'ach, als iemand zich daar veilig mee voelt waarom niet?'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |