quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
verlegenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:58 schreef matthijst het volgende:
Zit ie op z'n telefoon?
Wat een knuppel.
Hij is 16quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:58 schreef matthijst het volgende:
Zit ie op z'n telefoon?
Wat een knuppel.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
Knops heeft idd wel een groot hoofd
[ afbeelding ]
Zó groot, zegt Wilders.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
Knops heeft idd wel een groot hoofd
[ afbeelding ]
Alles ligt nu zowat stil en het gaat de komende maanden niet verbeteren...8% zou me eigenlijk nog meevallenquote:
Mensen in een uitkering zitten veilig.quote:
Ik zou ervoor tekenen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alles ligt nu zowat stil en het gaat de komende maanden niet verbeteren...8% zou me eigenlijk nog meevallen
Nexitquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Amerika is een tikkende tijdbom en onze economie gaat erachteraan
Gaat niet zover komen!quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:01 schreef monkyyy het volgende:
Amerika is een tikkende tijdbom en onze economie gaat erachteraan
Trump wil de kerken vol met pasen.quote:
Kom kom, neem een whiskey van mij!quote:
Make it so, number one!quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:03 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Trump wil de kerken vol met pasen.
Bruma > Bramaquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
toen ik zei 'even een avondje niet Welmoed':
[ afbeelding ]
Zanger LorenzoGOATquote:
na Pasen. Dus dat kan ook in 2022 zijnquote:
Hans is een vervelende man inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is zo'n vreselijke arrogante teringlul hè.
ik mis het uitgaan welquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:10 schreef BlackNero het volgende:
Waarom doen al die mensen alsof we kapitalisme eventjes op pauze kunnen zetten?
Hele Keukenhof dicht vond ik ook wat rigoreus.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:12 schreef Doublepain het volgende:
Buitenterrasje met meer ruimtes moet kunnen, of schermen ertussen ofzo
8 euro per biertje, anders gaan ze faillietquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:14 schreef svann het volgende:
[..]
Hele Keukenhof dicht vond ik ook wat rigoreus.
Beperkte toegang levert te minste nog iets op.
release the pressurequote:Op donderdag 26 maart 2020 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk gaan de hoerenhuizen wel open, alleen met 9cm red ik het niet vrees ik
Zou je nog betalen ook, denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:15 schreef Doublepain het volgende:
8 euro per biertje, anders gaan ze failliet
quote:
Een paar banken die op omvallen staan.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:17 schreef Bocaj het volgende:
Iedereen is blijkbaar nu al vergeten waarom we bijna tot een lockdown zijn gekomen....
Nou????quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:17 schreef Bocaj het volgende:
Iedereen is blijkbaar nu al vergeten waarom we bijna tot een lockdown zijn gekomen....
Betalen voor gamesquote:
Nee, de ziekenhuizen konden het niet aan.... Italiaanse toestanden!quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:17 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Een paar banken die op omvallen staan.
We konden dat ic toeloop niet aan....quote:
wel over zusters in blauwe pakkenquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:25 schreef svann het volgende:
Welterusten.
Niet over dokters in blauwe pakken dromen.
zonder iets eronder aan jaquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:KingRoland achtergrond
En ABGOATquote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hamstertolk
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
@:jancees
@:doublepain
@:coco.
@:monkyyy
[ afbeelding ]
Afgehandeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:14 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hamstertolk
@:lenny_leonard
@:wereldgozer
@:jancees
@:doublepain
@:coco.
@:monkyyy
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 16:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Afgehandeld.
Ik kijk zoals altijd niet.
Dat ijlt na op het aantal ziekenhuisopnamen. Die groei lijkt inmiddels gelukkig wel af te vlakken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:18 schreef svann het volgende:
Triest dat het dodental nog steeds zo stijgt. En wel eng.
Vandaag iets van 119.
Is die man al gearresteerd?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie die oude vrouw en man met potgrond gezien in de super?
Yepquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:21 schreef Bocaj het volgende:
Hebben jullie die oude vrouw en man met potgrond gezien in de super?
Hij zou bezoek krijgen van de po po!quote:
Dat wel, maar dit schijnen de ziekenhuiscijfers te zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat ijlt na op het aantal ziektehuisopnamen. Die groei lijkt inmiddels gelukkig wel af te vlakken.
Maar die oude vrouw is ook niet helemaal schuldvrij... een jonge man schoppen en prompt een zak potgrond in je mik krijgen!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep
Dat was inderdaad enigszins onbeschoft.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar die oude vrouw is ook niet helemaal schuldvrij... een jonge man schoppen en prompt een zak potgrond in je mik krijgen!
Ja, is ook nieuw voor mij?!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:25 schreef Oostblokkert het volgende:
En wat voegt deze 'speciale gezant' toe?
Het is natuurlijk wel een commercieel bedrijf!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:27 schreef svann het volgende:
Roche wil natuurlijk helpen...
Alleen niet uit zichzelf, puur om hun gezicht nog iets te redden
Regelneef die de weg in handige sectoren weet, denk ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:25 schreef Oostblokkert het volgende:
En wat voegt deze 'speciale gezant' toe?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:29 schreef Oostblokkert het volgende:
Als je je ooit nutteloos voelt, er staat een doventolk te vertolken zonder in beeld te komen.
Zelfde volk dat DWDD kijkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:35 schreef Zipportal het volgende:
Lubach alleen mongolen kijken daar naar.
Er zijn wel een aantal standaard stofjes en materialen die daar voor nodig zijn, die kun je wel ruim op voorraad hebben.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:34 schreef Bocaj het volgende:
Er zijn zoveel testen.... houd ze allemaal op voorraad...
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:35 schreef Zipportal het volgende:
Zo belerend en moraliserend... Houd 1,5m afstand... hoeveel? 1,5m oooo 1,5m? Ja, 1,5m!quote:
Zolang Lubach niet de harlekijn probeert te spelen is het leuk.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:35 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zolang Lubach niet de harlekijn probeert te spelen is het leuk.
Moraliserend?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:37 schreef Bocaj het volgende:
Zo belerend en moraliserend... Houd 1,5m afstand... hoeveel? 1,5m oooo 1,5m? Ja, 1,5m!
Maar zijn speech was zo geweldig!!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:40 schreef Oostblokkert het volgende:
Iedereen is erg lovend over Rutte, maar hij heeft toch echt steken laten vallen in de communicatie denk ik zo.
Het kan ook anders... laat het een derde zeggen! En niet Arjan met zijn kuif!quote:
Drie maanden oven lijkt me een geschikte straf.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
In WO2, mensen die samenwerkten met de vijand, kregen de kogel of werden kaalgeschoren nadat de oorlog afgelopen was. Wat gebeurt er met de mensen die nu met de vijand (het virus) samenwerken door niet de voorschriften na te volgen?
Roept u maar.
Ja, lekker verfrissend in de zomerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
heeft iemand wel eens spuug op jullie gespetterd toen hij met je sprak?
De boodschap blijft toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het kan ook anders... laat het een derde zeggen! En niet Arjan met zijn kuif!
Je hebt gelijk hoor...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:44 schreef svann het volgende:
[..]
De boodschap blijft toch hetzelfde?
Pas als iemand die je mag of van de Goede partij of leeftijd is telt het? *rolleyes*
Ik zie kinderen op het moment als wandelende virusjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:47 schreef 3rr0r het volgende:
kinderen met permanente 'free out of jail' kaart
Moet je maar niet zo fokken (kindertjes maken)quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
De hele dag in een microwoning met zijn 6en
Industriële alcohol.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoor dat een warme föhn je mond virus vrij kan krijgen?!
Als je die föhn maar diep genoeg in je keel ramt kom je er wel vanaf ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:47 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoor dat een warme föhn je mond virus vrij kan krijgen?!
Dit is allemaal zo nieuw dat er nog veel te weinig echt bekend is.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Het onderzoeken of kinderen het kunnen verspreiden. WAT? ..
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je die föhn maar diep genoeg in je keel ramt kom je er wel vanaf ja.
Ja dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Dit is allemaal zo nieuw dat er nog veel te weinig echt bekend is.
Het lijkt ondertussen of dit het al lang bezig is, maar in feite nog maar vrij kort.
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 22:13:10We are marshalling the full power of government and society to achieve victory over the virus. Together, we will endure, we will prevail, and we will WIN! #CARESAct https://t.co/zb2PJTldGQ reageer retweet
Social distancingquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 22:13:10We are marshalling the full power of government and society to achieve victory over the virus. Together, we will endure, we will prevail, and we will WIN! #CARESAct https://t.co/zb2PJTldGQ reageer retweet
Die "vrouw" in het blauw is ook zo'n wandelend lijk.
Ik voorspel dat dit 'm z'n herverkiezing gaat kostenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 22:13:10We are marshalling the full power of government and society to achieve victory over the virus. Together, we will endure, we will prevail, and we will WIN! #CARESAct https://t.co/zb2PJTldGQ reageer retweet
Die "vrouw" in het blauw is ook zo'n wandelend lijk.
De cijfers nemen wel heel hard toe. Gaat helemaal mis daar!quote:
John Hopkins is geen neutrale bronquote:
Welnee!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik voorspel dat dit 'm z'n herverkiezing gaat kosten
Tegen Creepy Joe???quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voorlopig sterven vooral Democraten, dus hij wordt gewoon herkozen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Wat klopt er niet aan de cijfers?quote:
Bill Gates en Mike Bloomberg geld.quote:
Valt tegen:quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Voorlopig sterven vooral Democraten, dus hij wordt gewoon herkozen.
Wat klopt er niet aan de cijfers?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:57 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Bill Gates en Mike Bloomberg geld.
Ik wil mij ook melden bij het loket... ben alleen geen zzp'erquote:
Ik verplaatste me in een criticaster. Ik heb geen problemen met de cijfers.quote:
Het was alleen geen kritiek op de cijfers maar het standaard niet-inhoudelijke argument over vermeende financiering. Alleen de naam Soros ontbrak nog.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 22:59 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik verplaatste me in een criticaster. Ik heb geen problemen met de cijfers.
Monkyyy?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrees dat veel ZZP'ers hier misbruik van gaan maken...
Net zoveel als bij de kinderopvangtoeslagen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:00 schreef Bocaj het volgende:
Hoeveel misbruik zal ervan gemaakt worden?
Die laatste zal ik er de laatste keer ook bij zetten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was alleen geen kritiek op de cijfers maar het standaard niet-inhoudelijke argument over vermeende financiering. Alleen de naam Soros ontbrak nog.
Ik ben liquide.quote:
Lig je op de ic met een gebroken nek!quote:
Getsie. Ik heb nog nooit iets gebroken en wil dat graag zo houdenquote:
Die brief hing aan rood ballonnetje, het schijnt een groot misverstand te zijn.quote:
Ja, maar naderhand wordt gecontroleerd of je het terecht aangevraagd hebtquote:Op vrijdag 27 maart 2020 23:10 schreef Newone82 het volgende:
Maar iedereen kan dus met een beetje moeite die zzp regeling aanvragen? Gratis geld tenslotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |