Ik zie het. Dat is wel beter ja.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:26 schreef Cachie het volgende:
[..]
Nou, geen debiele dansjes en nog debielere kostuums.
Misschien kan je naar Braddie op Youtube gaan kijkenquote:
Ik heb nooit begrepen waarom mensen dat grappig vindenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je naar Braddie op Youtube gaan kijken
Ik dacht, laat ik nu eens afwachten of anderen hallo zeggenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen dat grappig vinden
Oh ze is al weg
Waarom zei je geen hallo???
Nou ja doe dat maar niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik nu eens afwachten of anderen hallo zeggen
Dat kan ik me voorstellen met mods als Kyran aanwezig. Daar valt niet aan te tippenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb vandaag mijn COR-positie terug gevraagd. Ik ben hard uit gelachen.
Ja hij is een goede hè! Ik vind het ook een geweldige mod.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen met mods als Kyran aanwezig. Daar valt niet aan te tippen
quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hij is een goede hè! Ik vind het ook een geweldige mod.
@:ggmm kijk hoe positief ik ben over mijn collega's.
Hoorde uit betrouwbare bron dat ze die plek hebben gereserveerd voor Vanillekwarkquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb vandaag mijn COR-positie terug gevraagd. Ik ben hard uit gelachen.
@Kyranquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mag kyran niet meer taggen, maar ik zou het bijna doen.
Geeft toch wel een fijn gevoel dat er nog grotere debielen mod waren.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoorde uit betrouwbare bron dat ze die plek hebben gereserveerd voor Vanillekwark
Ja hehequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geeft toch wel een fijn gevoel dat er nog grotere debielen mod waren.
quote:
Met zijn gat in zijn anusquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hehe
Fucking Toto is ooit mod geweest
quote:
Daar wil toch geen hond verder mod worden. Nee, dat zit wel goed hoor voor jequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]Wat flik je mij nu. Nu moeten ze op zoek naar een nieuwe BNW moderator
Supquote:
Ik kom niet meer bijquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Mooi stukje over Nouri jongens bij DWDD
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Bro staat jou niet neequote:
Neequote:
Mij ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Sorry maatquote:
Ik kan niet lezenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry maat
Ik en jancees zijn niet echt de types om over fantasyboeken te praten
Vergeet Haags niet, daar zou Danny subsidie voor kunnen krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geeft toch wel een fijn gevoel dat er nog grotere debielen mod waren.
Precies. Ook niet nodig verder. Ik laat fokkie wel alleen kan hij lekker op hoog niveau in zichzelf praten.quote:
@haags_kwartiertjequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vergeet Haags niet, daar zou Danny subsidie voor kunnen krijgen
Nou ja zegquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies. Ook niet nodig verder. Ik laat fokkie wel alleen kan hij lekker op hoog niveau in zichzelf praten.
Hij is nog niet over de klap heen. Ik zal hem de andere wang toe kerenquote:
Goede christen ben je toch ookquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is nog niet over de klap heen. Ik zal hem de andere wang toe keren
Okequote:Op donderdag 26 maart 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is nog niet over de klap heen. Ik zal hem de andere wang toe keren
quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke
Stelling: Mark Rutte is de beste MP van de laatste 3 decennia!?
Eens of oneens
Sowieso. Al kan ik me Kok niet herinneren als premier. Maar 100 procent vertrouwen in Rutte. Echt de staatsman die je nu nodig hebtquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke
Eens of oneens
Lubbersquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke
Eens of oneens
Had er wel raad mee gewetenquote:
Ben echt meer dan klaar met isolatiequote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben echt meer dan klaar met isolatie
Oh wij zijn vrienden maatquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso. Al kan ik me Kok niet herinneren als premier. Maar 100 procent vertrouwen in Rutte. Echt de staatsman die je nu nodig hebt
quote:
Ik hoop op een stevige verlengingquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ben echt meer dan klaar met isolatie
Ik zou best geloven dat Nederland voor 30% uit tokkies bestaat.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij was vertrouwen in Rutte naar 70 procent gestegen afgelopen week
Doet 'ie goed. Een keer een blaadje oplezen voor nationale tv en Nederland slikt het als zoete koek.quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij was vertrouwen in Rutte naar 70 procent gestegen afgelopen week
ok @Amaranthaquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
zin om een hoopje pep te isoleren in mijn neus met behulp van een snuifbuisje
lekker, ik heb al een tijd geen drugs meer gebruiktquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:50 schreef CharlesKinbote het volgende:
zin om een hoopje pep te isoleren in mijn neus met behulp van een snuifbuisje
Al die paupers worden er natuurlijk ook wel uitgelicht in de media he. Moet je wel beetje doorheen proberen te kijken gezien ook de welwillendheid van de meerderheidquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou best geloven dat Nederland voor 30% uit tokkies bestaat.
kom samen doen danquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lekker, ik heb al een tijd geen drugs meer gebruikt
Laat die jongen eens verstandig blijven johquote:
Pauper gespotquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Doet 'ie goed. Een keer een blaadje oplezen voor nationale tv en Nederland slikt het als zoete koek.
ik en @Kauai hebben helaas nooit gesprekken met je gehadquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ik heb zowaar leuke gesprekken op Tinder
ben jij top of bttmquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
o ja ik heb nog poppers in mijn jas zitten, thnx voor de herinnering
Jammer dat zij dat zelf niet zegtquote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik en @:kauai hebben helaas nooit gesprekken met je gehad
Heb het nooit zo op mensen die in discussies niet verder komen dan anderen uitmaken voor tokkie en pauper alleen omdat ze een andere mening hebben. Hele simplistische manier van denken, maar misschien is dat gewoon zoals jij bent. Simpel. Niks mis mee verder natuurlijkquote:
Welke grade heeft die chick op een schaal van 1-10?quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens ik heb zowaar leuke gesprekken op Tinder
Ik weet dat je groot geschapen bent maar laten we niet overdrijven hequote:
Die anderhalve meter is meer dan je denkt hoor. Ik kon het bijvoorbeeld nooit halen bij het springen over de stokquote:
Denk 7-8, niet heel duidelijk op de foto.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Welke grade heeft die chick op een schaal van 1-10?
non sequiturquote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet dat je groot geschapen bent maar laten we niet overdrijven he
samequote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die anderhalve meter is meer dan je denkt hoor. Ik kon het bijvoorbeeld nooit halen bij het springen over de stok
Ik ben maar een simpele drop-out, niet met dure Latijnse termen smijten graagquote:
Gaat dit over karpers?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele drop-out, niet met dure Latijnse termen smijten graag
Haha carpe diem XD
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben maar een simpele drop-out, niet met dure Latijnse termen smijten graag
Haha carpe diem XD
quote:
Ik vind vissen echt een van de minst interessante beesten om als huisdier te hebbenquote:
Een mooi aquarium met kleurrijke vissen lijkt me anders best tof om te hebben. Zou ze alleen vergeten te voeren (lol)quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind vissen echt een van de minst interessante beesten om als huisdier te hebben
Ja maar dan is het meer decoratie, je hebt 0 interactie met die beesten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een mooi aquarium met kleurrijke vissen lijkt me anders best tof om te hebben. Zou ze alleen vergeten te voeren (lol)
Maar wel liever dat dan mensen die slangen of andere rare reptielen als huisdier hebben.
Ja ik zie het ook als decoratie dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dan is het meer decoratie, je hebt 0 interactie met die beesten.
Maar inderdaad. Slangen op 1
Dat bepalen wij zelf wel!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh niet doen hoor dan ben ik niet waard
Misschien denken die mensen dat elk beest maar onschuldig is. Net als die pipos die met hun kind de auto uitgingen bij Beekse bergenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zie het ook als decoratie dan.
Zag laatst nog zo'n filmpje van een peuter die zat te chillen met een python op de bankwtf waarom doen mensen dat.
Tijdens het voeren heb je wel interactie, vind het niet minder dan bij een hamster ofzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dan is het meer decoratie, je hebt 0 interactie met die beesten.
Maar inderdaad. Slangen op 1
Met vissen bedoel je? Hoe reageren die op je dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijdens het voeren heb je wel interactie, vind het niet minder dan bij een hamster ofzo.
Mensen blijven dieren altijd maar onderschatten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien denken die mensen dat elk beest maar onschuldig is. Net als die pipos die met hun kind de auto uitgingen bij Beekse bergenWat een stel was dat zeg man man
Een hamster zie ik ook de lol niet van in.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tijdens het voeren heb je wel interactie, vind het niet minder dan bij een hamster ofzo.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een hamster zie ik ook de lol niet van in.
Net als konijnen, wat moet je ermee.
Ze zwemmen naar het glas als ik eraan kom, vanwege de hoop op voer.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met vissen bedoel je? Hoe reageren die op je dan?
Hm oke, ja lijkt me lastig te merken aan vissen dat ze het leuk hebben of het fijn vinden ofzo. Vind dat altijd wel belangrijk bij een huisdier.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zwemmen naar het glas als ik eraan kom, vanwege de hoop op voer.
Vooral de maanvis is een hebberd.
Sommige proberen ook je hand aan te vallen bij het schoonmaken, mijn ramirezi doet dat.
Ik weet niet of dieren iets als leuk of fijn kunnen ervaren, lijkt me toch humanisering op de loer liggen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm oke, ja lijkt me lastig te merken aan vissen dat ze het leuk hebben of het fijn vinden ofzo. Vind dat altijd wel belangrijk bij een huisdier.
Dat kan gewoon hoor, emoties staat niet per se gelijk aan intelligentie.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of dieren iets als leuk of fijn kunnen ervaren, lijkt me toch humanisering op de loer liggen.
Nou ja, hoe zie jij het knorren van een kat dan?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of dieren iets als leuk of fijn kunnen ervaren, lijkt me toch humanisering op de loer liggen.
Je kunt wel zien dat ze stress ervaren of juist ontspannen zijn natuurlijk. Maar gevoelens weet ik niet, daar is toch een soort zelfbewustzijn voor nodig.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan gewoon hoor, emoties staat niet per se gelijk aan intelligentie.
Je ziet dat ook duidelijk aan de lichaamstaal van dieren.
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt wel zien dat ze stress ervaren of juist ontspannen zijn natuurlijk. Maar gevoelens weet ik niet, daar is toch een soort zelfbewustzijn voor nodig.
Interessante dieren welquote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
Olifanten ook inderdaad. Die hebben een heel rouwproces wanneer iemand in hun kudde dood gaat
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gebarentaal is verder ook geen touw aan vast te knopen hè.
Ja, fascinerend. Olifantjesquote:
Corona het beste memetijdperkquote:
Zou er niet te dicht bij in de buurt willen staan verderquote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, fascinerend. OlifantjesGa zeker terug in de toekomst, voor langere periode
Jawel joh. Is machtig.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Corona het beste memetijdperk
[..]
Zou er niet te dicht bij in de buurt willen staan verder
Dieren moeten vrij leven in de natuurquote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel joh. Is machtig.
Maar niet alleen olifantjes. Werken met dolfijnen of met apen lijkt me ook prachtig
Kloptquote:Op vrijdag 27 maart 2020 01:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dieren moeten vrij leven in de natuur
Mijn coronaatje is altijd wel blij als ik weer thuis komt hoor. Ik hoor de rochels al als ik naar de voordeur loopquote:
coronaatje_1quote:Op vrijdag 27 maart 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn coronaatje is altijd wel blij als ik weer thuis komt hoor. Ik hoor de rochels al als ik naar de voordeur loop
quote:
Het is 2 uur snachts gek@!quote:
Helaas, moet gewoon werkenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel joh. Is machtig.
Maar niet alleen olifantjes. Werken met dolfijnen of met apen lijkt me ook prachtig
En alleen omdat je dolfijn bent mag dat.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje groepsverkrachting door dolfijnen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje groepsverkrachting door dolfijnen.
Ik werk deze week niet thuis, maar raak wel gewend aan alle gekte.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:12 schreef stokj het volgende:
Mensen die thuis werken inmiddels gewend geraakt hieraan of wordt je al gek
Net als Dannyquote:Op vrijdag 27 maart 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel joh. Is machtig.
Bij mij zijn de audienties via de virtuele weg en werkbezoeken zijn uit mijn agenda gehaald. De enige die ik nog zie is mijn managementassistentquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik werk deze week niet thuis, maar raak wel gewend aan alle gekte.
ow wij hebben echt geen flikker te doen op het werkquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij mij zijn de audienties via de virtuele weg en werkbezoeken zijn uit mijn agenda gehaald. De enige die ik nog zie is mijn managementassistent![]()
Verder bevalt het kluizenaarsleven wel. Alleen de load aan dossiers en inlichtingen zijn onveranderd gebleven.
Hoe kom je de dag door?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:28 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ow wij hebben echt geen flikker te doen op het werk
FOK!fquote:
Nah, gisteren wel genetflixt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja en verder? Speel je geen games op het werk?
Ik merk dat ik meer op FOK! ben dan dat ik Netflix. Maar ik zal eerlijk zeggen dat als ik op Netflix zit ik niet kan kiezen wat ik nou wil zien: allemaal te veelquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nah, gisteren wel genetflixt.
Maar ik heb genoeg aan FOK! hoor.
Ja vind het vooral kutseriesquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik merk dat ik meer op FOK! ben dan dat ik Netflix. Maar ik zal eerlijk zeggen dat als ik op Netflix zit ik niet kan kiezen wat ik nou wil zien: allemaal te veel
wel een paar goeie gehad zoals Narco's en Suits enzo... maar verder..quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb dat met de films, zitten wel leuke tussen. Die series vind ik wat minder.
Seizoen is over maat. Zei ik toch alquote:
Gelukkig heb je nog 20 andere streamingsdiensten. Of je kan gaan downloaden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb dat met de films, zitten wel leuke tussen. Die series vind ik wat minder.
Kan moeilijk overal een abo op nemen hé.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog 20 andere streamingsdiensten. Of je kan gaan downloaden.
FTFYquote:
Jawel joh. Gewoon zeggen dat je je huur niet betalen wegens financiële problemen door coronaquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kan moeilijk overal een abo op nemen hé.
Jupquote:
goed planquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel joh. Gewoon zeggen dat je je huur niet betalen wegens financiële problemen door corona
Nee ik zou alleen NPO+ er dan nog bijdoen als je Netflix uitgespeeld hebt. Dat is ook maar 3 euro per maand ofzo geloof ikquote:
Sowieso kan je je met alle 2docs en Louis Theroux's die erop staan al aardig lang vermaken en dan heb je nog een shitload aan andere programmas waar je werkelijk alles van kan terugkijken + heel degelijk aanbod aan kwaliteitsfilms en series. Echt een genot hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:31 schreef Filosoofert het volgende:
Ja die lijkt mij ook wel interessant, zal es kijken vanavond.
Vond de 2docs altijd goed idd.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso kan je je met alle 2docs en Louis Theroux's die erop staan al aardig lang vermaken en dan heb je nog een shitload aan andere programmas waar je werkelijk alles van kan terugkijken + heel degelijk aanbod aan kwaliteitsfilms en series. Echt een genot hoor
Remote control heftruck tochquote:
HALLO!quote:
Inheems? really?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:07 schreef Cachie het volgende:
Ik heb al bijna een hele week geen menselijk contact gehad. Straks word ik nog zo'n inheems persoon.
Hoezo inheemsquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:07 schreef Cachie het volgende:
Ik heb al bijna een hele week geen menselijk contact gehad. Straks word ik nog zo'n inheems persoon.
als ik gewoon op jou reageer krijg ik weer commentaarquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:16 schreef Cachie het volgende:
[..]
[..]
Waarom nou weer zo serieus reageren, jongens.
Leg maar even uit jongedamequote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:16 schreef Cachie het volgende:
[..]
[..]
Waarom nou weer zo serieus reageren, jongens.
knuffels in je dm?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:20 schreef 00wildchild het volgende:
Zin om Facebook te verwijderen. Kut bejaarden met hun kut foto’s en kut knuffels in m’n dm.
Stuur een dickpic terug. Houden ze wel op, is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:20 schreef 00wildchild het volgende:
Zin om Facebook te verwijderen. Kut bejaarden met hun kut foto’s en kut knuffels in m’n dm.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:20 schreef 00wildchild het volgende:
Inheemse bevolkingen alsjeblieft.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:22 schreef Cachie het volgende:
[..]
Waar wil je graag een spreekbeurt over hebben?
terechte klacht, mijn nieuwe werklaptop heeft dit ookquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:24 schreef Solotovski het volgende:
Kutlaptop van werk. Als ik f3 ofzo wil doen moet ik dat icm met die fn toets doen. Hoe schakel ik dat uit
Mijn oma heeft de functie uitgevonden waarin je zo'n plaatje met tekst kan maken met al die emoji's op de achtergrond. Ze wenst iedereen elke ochtend een goede morgen en vertelde dat haar dochter (mijn tante) vandaag jarig is. Maar is morgen pas. Helemaal van de leg.quote:
Ik heb FB vorig jaar weggegooid, beste keuze ever.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:20 schreef 00wildchild het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook een oplossing of zeg je nahquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terechte klacht, mijn nieuwe werklaptop heeft dit ook
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:29 schreef Cachie het volgende:
En haar FB staat hier vol mee:JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Spannende tijden vriendinquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:27 schreef Cachie het volgende:
[..]
Mijn oma heeft de functie uitgevonden waarin je zo'n plaatje met tekst kan maken met al die emoji's op de achtergrond. Ze wenst iedereen elke ochtend een goede morgen en vertelde dat haar dochter (mijn tante) vandaag jarig is. Maar is morgen pas. Helemaal van de leg.![]()
Ach, hun wereldje is al zo klein.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Spannende tijden vriendin
Gelukkig weten mijn grootouders niet wat sociale media is.
Hoezoquote:
Oude mensen in hun kringen gaan dood, alle klein kinderen hebben de leeftijd waarop ze bijna niet meer langs komen en zijn met pensioen dus geen flikker te doen.quote:
Lekker tv kijken tochquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:33 schreef Cachie het volgende:
[..]
Oude mensen in hun kringen gaan dood, alle klein kinderen hebben de leeftijd waarop ze bijna niet meer langs komen en zijn met pensioen dus geen flikker te doen.
Werk thuis maar heb geen flikker te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:12 schreef stokj het volgende:
Mensen die thuis werken inmiddels gewend geraakt hieraan of wordt je al gek
als je geluk hebt, fungeert je Esc knop als Fn lock, anders moet je in de bios gaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je ook een oplossing of zeg je nah
Ja wel spijtig dat de bordelen nu ook gesloten zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Werk thuis maar heb geen flikker te doen
Ik al bijna 4 weken niet kan alleen maar skypen met vriend en zus ik word helemaal gekquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:07 schreef Cachie het volgende:
Hebben ze dat eindelijk door daar in DenHaag ,er moet eerst iets ergs gebeuren en komen ze er pas achter ,ze hebben aan zo veel verkeerde Dongen geïnvesteerd en nu zitten ze in de nesten .Ik hoop dat ze hier van hebben geleerd .Vreselijk deze toestand je word met de dag moedeloos van deze toestand !!!!!!!!quote:
Dit zou ergens op slaan als ik niet had gezegd dat ik gewoon moet thuiswerkenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:35 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ja wel spijtig dat de bordelen nu ook gesloten zijn.
Hoezo? Mogen ze niet langs komen?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik al bijna 4 weken niet kan alleen maar skypen met vriend en zus ik word helemaal gek
Jij wel genoeg wc-papier?quote:
Zitten allebei in het buitenlandquote:
En zitten ze te wachten tot ze terug mogen? Of wonen ze daar? Zoveel vragenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zitten allebei in het buitenland
6 rollen nog, begin het wel in m'n broek te doen (lol)quote:
Dit was een reactie op ditquote:
Niet op ditquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zitten allebei in het buitenland
Verwarrend weerquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:40 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dit was een reactie op dit
[..]
Niet op dit
[..]
Wonen daarquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:39 schreef Cachie het volgende:
[..]
En zitten ze te wachten tot ze terug mogen? Of wonen ze daar? Zoveel vragen
dat welquote:
Kut zeg.. Vooral omdat niemand weet hoe lang het nog gaat duren.. Skypen jullie dan veel?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:41 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wonen daar
Apart van elkaar trouwens anders zou wel raar zijn
Je werk loopt stage?quote:
Ja sws elke dag maar we blijven allebei de hele dag binnen dus echt veel heb je elkaar op een gegeven moment niet meer te vertellenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:41 schreef Cachie het volgende:
[..]
Kut zeg.. Vooral omdat niemand weet hoe lang het nog gaat duren.. Skypen jullie dan veel?
Ja, ik heb een student in de kelder zitten die voor mij Excelletjes invult. Af en toe gooi ik wat brood naar beneden.quote:
Dat heb ik hier ook een beetje ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja sws elke dag maar we blijven allebei de hele dag binnen dus echt veel heb je elkaar op een gegeven moment niet meer te vertellen
Trouwen moet je nu toch ook niet willenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:44 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ergste is dat we dit jaar zouden gaan trouwen maar zie het voorlopig niet gebeuren dat we weer mogen reizen
Nee zou dan eerst religieus moeten worden dan kunnen we 30 mensen uitnodigen lolquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:45 schreef Cachie het volgende:
[..]
Trouwen moet je nu toch ook niet willen
Liefde kent geen crisistijd vriendinquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:45 schreef Cachie het volgende:
[..]
Trouwen moet je nu toch ook niet willen
Rare standaardenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Nee zou dan eerst religieus moeten worden dan kunnen we 30 mensen uitnodigen lol
Ben crip niequote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:47 schreef Cachie het volgende:
[..]
Rare standaarden![]()
Maar misschien staat een hoofddoek of rok tot de knie wel heel mooi.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liefde kent geen crisistijd vriendin
(behalve in mijn leven HAHAHA)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WHAHA WEER GRAPPIGquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Liefde kent geen crisistijd vriendin
(behalve in mijn leven HAHAHA)
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:47 schreef Cachie het volgende:
[..]![]()
Heb het met je te doen hoorJammer. Maar wel liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij snapt mijn humor vriendquote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Met de andere helft niet getestquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:54 schreef Cachie het volgende:
Ik denk dat we vandaag tegen de 9.000 gevallen aan zitten.
ja jij bent wel de leukste op FOK! idd.sdquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer. Maar wel lief
[..]
Jij snapt mijn humor vriend
*geteste gevallen iddquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Met de andere helft niet getest
Nou, spreek af, spoon elkaar en ga samen in quarantainequote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja jij bent wel de leukste op FOK! idd.sd
Dit had ik in mijn signature gezet als ik een onzekere narcist was. Maar helaasquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:56 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja jij bent wel de leukste op FOK! idd.sd
Wil je ook wel uitschelden, vond ik prima voor mijn Signature.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit had ik in mijn signature gezet als ik een onzekere narcist was. Maar helaas
Hoeft niet meteen zo butthurt jaloers te doen hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:57 schreef Cachie het volgende:
[..]
Nou, spreek af, spoon elkaar en ga samen in quarantaine
Lui zwijnquote:
KOEKOEKquote:
Denk dat cachet dolgraag met 2 incels in isolatie zou zitten iddquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:58 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Wil je ook wel uitschelden, vond ik prima voor mijn Signature.
[..]
Hoeft niet meteen zo butthurt jaloers te doen hoor
Zou mezelf van kant maken danquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk dat cachet dolgraag met 2 incels in isolatie zou zitten idd
Niet teveel mensen uitnodigen op je begrafenisquote:
Brabant hequote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:03 schreef Cachie het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)smijt-bejaarde-omver
Wat een wereld leven we ook in.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:03 schreef Cachie het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)smijt-bejaarde-omver
Wat een wereld leven we ook in.
Beter dan altijd alleen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk dat cachet dolgraag met 2 incels in isolatie zou zitten idd
jeetje, wat heftigquote:
Jij weet ook niet hoe leuk ik ben.quote:
Maat je zit je oma te dissen 🤣quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:31 schreef Cachie het volgende:
Wij mogen via internet nog knuffele maar hoe werken de fysiotherapuiten.zitten die ook thuis .1.5 meter afstand houden gaat hierbij niet.stetkte fysio
quote:
kom maar halenquote:
Die zal ik eerst moeten afstoffen dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:15 schreef Cachie het volgende:
Ik ga even de versierskills van Filosoofert aanschouwen.
Je wordt ge'broerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:16 schreef Cachie het volgende:
Volgens mij beland ik langzaam in de friendzone.
Ik zie ze nietquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:15 schreef Cachie het volgende:
Ik ga even de versierskills van Filosoofert aanschouwen.
Je bent juist een niveau gestegen.quote:
Hm, ja zo heb ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Je bent juist een niveau gestegen.
Een man zoekt een vriend maar dan van het andere geslacht zegmaar.
Zie je ik ben niet zo'n mongool als je denkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:22 schreef Cachie het volgende:
[..]
Hm, ja zo heb ik het nog niet bekeken
Maar hij is al mijn vriend. Als in partner. Man.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zie je ik ben niet zo'n mongool als je denkt.
Ja? Dus? Maakt geen verschil toch.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:24 schreef Cachie het volgende:
[..]
Maar hij is al mijn vriend. Als in partner. Man.
Oke dan ga ik er niks meer van zeggen tegen hemquote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:26 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja? Dus? Maakt geen verschil toch.
Ik ben ook al 9 jaar bij mijn vriendin en noem haar in onze beste periodes ook wel eens "maat"
Echooooquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:40 schreef Cachie het volgende:
Oe je gaat voor de titel van leukste FOK!kert zie ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Ik hecht daar geen waarde meer aan sinds Crip werd uitgeroepen tot de knapste.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:43 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Oe je gaat voor de titel van leukste FOK!kert zie ik al.
Ow ai.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:45 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ik hecht daar geen waarde meer aan sinds Crip werd uitgeroepen tot de knapste.
Ligt vaak aan de gebruikerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |