Ik zie het. Dat is wel beter ja.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:26 schreef Cachie het volgende:
[..]
Nou, geen debiele dansjes en nog debielere kostuums.
Misschien kan je naar Braddie op Youtube gaan kijkenquote:
Ik heb nooit begrepen waarom mensen dat grappig vindenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je naar Braddie op Youtube gaan kijken
Ik dacht, laat ik nu eens afwachten of anderen hallo zeggenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom mensen dat grappig vinden
Oh ze is al weg
Waarom zei je geen hallo???
Nou ja doe dat maar niet meerquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik nu eens afwachten of anderen hallo zeggen
Dat kan ik me voorstellen met mods als Kyran aanwezig. Daar valt niet aan te tippenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb vandaag mijn COR-positie terug gevraagd. Ik ben hard uit gelachen.
Ja hij is een goede hè! Ik vind het ook een geweldige mod.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen met mods als Kyran aanwezig. Daar valt niet aan te tippen
quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja hij is een goede hè! Ik vind het ook een geweldige mod.
@:ggmm kijk hoe positief ik ben over mijn collega's.
Hoorde uit betrouwbare bron dat ze die plek hebben gereserveerd voor Vanillekwarkquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb vandaag mijn COR-positie terug gevraagd. Ik ben hard uit gelachen.
@Kyranquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mag kyran niet meer taggen, maar ik zou het bijna doen.
Geeft toch wel een fijn gevoel dat er nog grotere debielen mod waren.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoorde uit betrouwbare bron dat ze die plek hebben gereserveerd voor Vanillekwark
Ja hehequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geeft toch wel een fijn gevoel dat er nog grotere debielen mod waren.
quote:
Met zijn gat in zijn anusquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hehe
Fucking Toto is ooit mod geweest
quote:
Daar wil toch geen hond verder mod worden. Nee, dat zit wel goed hoor voor jequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]Wat flik je mij nu. Nu moeten ze op zoek naar een nieuwe BNW moderator
Supquote:
Ik kom niet meer bijquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Mooi stukje over Nouri jongens bij DWDD
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Bro staat jou niet neequote:
Neequote:
Mij ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Sorry maatquote:
Ik kan niet lezenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry maat
Ik en jancees zijn niet echt de types om over fantasyboeken te praten
Vergeet Haags niet, daar zou Danny subsidie voor kunnen krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geeft toch wel een fijn gevoel dat er nog grotere debielen mod waren.
Precies. Ook niet nodig verder. Ik laat fokkie wel alleen kan hij lekker op hoog niveau in zichzelf praten.quote:
@haags_kwartiertjequote:Op donderdag 26 maart 2020 22:57 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Vergeet Haags niet, daar zou Danny subsidie voor kunnen krijgen
Nou ja zegquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies. Ook niet nodig verder. Ik laat fokkie wel alleen kan hij lekker op hoog niveau in zichzelf praten.
Hij is nog niet over de klap heen. Ik zal hem de andere wang toe kerenquote:
Goede christen ben je toch ookquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is nog niet over de klap heen. Ik zal hem de andere wang toe keren
Okequote:Op donderdag 26 maart 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is nog niet over de klap heen. Ik zal hem de andere wang toe keren
quote:Op donderdag 26 maart 2020 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke
Stelling: Mark Rutte is de beste MP van de laatste 3 decennia!?
Eens of oneens
Sowieso. Al kan ik me Kok niet herinneren als premier. Maar 100 procent vertrouwen in Rutte. Echt de staatsman die je nu nodig hebtquote:Op donderdag 26 maart 2020 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke
Stelling: Mark Rutte is de beste MP van de laatste 3 decennia!?
Eens of oneens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |