abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:02:04 #201
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192300821
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 11:57 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Sommige mensen zou je idd bijna een enkeltje New York voor kopen nu, met een voucher voor een gratis trip langs alle IC's oid.
Kunnen ze ff goed kijken wat een grote onzin het is. :+
Ik snap vooral niet dat zulke oude mensen zo kunnen doen. Snap hij niet dat hij het krijgt er een best redelijke kans is dat hij het niet overleefd? Of is het dan een soort yolo mentaliteit "ik heb niet meer zo lang dus wil gewoon leuke dingen blijven doen en als ik het krijg dan heb ik pech"?
  Moderator vrijdag 27 maart 2020 @ 12:02:27 #202
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_192300829
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 11:50 schreef Momo het volgende:
Net een rondje oude centrum Voorburg gedaan. Grr ik raak wel echt gefrusteerd als ik zie hoe andere mensen hier mee om gaan. 5 beppende huisvrouwen in een kledingwinkel. Mensen die met hun hele gezin mama + papa + 2 kleine kinderen de winkels in gaan. Maar vooral veel senioren die zo langs je heen lopen. Ik was bij een klein bakkertje brood halen. Staat er duidelijk in grote letters 1 klant per keer naar binnen. Ik wacht gewoon op vrouw die binnen was met haar kinderen. Sta ik daarna binnen te bestellen loopt er een 80+-er gewoon naar binnen. Komt direct achter mij staan. Het meisje achter de kassa en ik zeggen er beleefd iets van, wordt hij boos dat hij wel ergens anders zijn brood en gebak gaat halen want onzinnige regel en het was allemaal onzin.
;(
Ik haat mensen |:)
Sommige dino's willen dan kennelijk graag uitsterven.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_192300905
Ik ben heeeeeel chagerijnig.
Onze geplande verbouwing blijkt opeens toch vergunningsplichtig te zijn omdat we ramen willen binnen 2 meter van de erfgrens. Onze erfgrens is een pad dat leidt naar een braakliggend stuk terrein. En de eigenaar van het pad en het braakliggend terrein wil niet zomaar akkoord gaan... Terwijl hij er amper 2x per jaar komt en er een schutting staat tussen het pad en onze tuin.
Dus dit gaat weer een boel vertraging opleveren.

|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 27 maart 2020 @ 12:09:27 #204
39237 crew  H_T
2733
pi_192300908
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:02 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik snap vooral niet dat zulke oude mensen zo kunnen doen. Snap hij niet dat hij het krijgt er een best redelijke kans is dat hij het niet overleefd? Of is het dan een soort yolo mentaliteit "ik heb niet meer zo lang dus wil gewoon leuke dingen blijven doen en als ik het krijg dan heb ik pech"?
Of ze denken 'ik heb al zoveel overleefd, dit red ik ook wel'.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_192300934
quote:

[..]

In een crisis komen ook de lelijke kanten van de maatschappij naar voren. Wat lang is voorgesteld als Nederlandse tolerantie is in feite gewoon desinteresse, 'als ik er maar niks mee hoef vind ik alles best'. Nu moeten mensen er wel zelf iets mee en dat bevalt ze niet.

Het is wel zo dat de eikels nu extra opvallen, ik denk dat 80% zich goed gedraagt.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:16:21 #206
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_192300994
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:09 schreef Arizona het volgende:
Onze geplande verbouwing blijkt opeens toch vergunningsplichtig te zijn omdat we ramen willen binnen 2 meter van de erfgrens. Onze erfgrens is een pad dat leidt naar een braakliggend stuk terrein. En de eigenaar van het pad en het braakliggend terrein wil niet zomaar akkoord gaan... Terwijl hij er amper 2x per jaar komt en er een schutting staat tussen het pad en onze tuin.

Oh wat een gezeik |:) :o
Gevalletje rijdende rechter.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:17:17 #207
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_192301006
quote:

[..]

Ik heb meer het idee dat sommige ouderen denken dat het echt allemaal wel meevalt.
Zo veel dingen gewoon overleefd dat dit ook wel mee zal vallen of zo.

Daarbij hebben we natuurlijk met eerdere uitbraken ook allerlei waarschuwingen gekregen. Die uitbraken zijn wel (min of meer) op tijd gestopt en relatief veel mensen trekken dan onterecht de conclusie dat het een storm in een glas water was.
(zo ziet mijn 70 jarige buurman het iig, dat is er ook zo een die absoluut achter je aan die bakker in was gelopen :X )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:22:30 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192301097
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:11 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

In een crisis komen ook de lelijke kanten van de maatschappij naar voren. Wat lang is voorgesteld als Nederlandse tolerantie is in feite gewoon desinteresse, 'als ik er maar niks mee hoef vind ik alles best'. Nu moeten mensen er wel zelf iets mee en dat bevalt ze niet.

Het is wel zo dat de eikels nu extra opvallen, ik denk dat 80% zich goed gedraagt.
Schijnbaar kunnen mensen moeilijk accepteren dat ze zich ook moeten aanpassen naar de nieuw omstandigheden. Want wat is nou de moeite van de meeste van dat soort dingen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Of ze denken 'ik heb al zoveel overleefd, dit red ik ook wel'.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:17 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat sommige ouderen denken dat het echt allemaal wel meevalt.
Zo veel dingen gewoon overleefd dat dit ook wel mee zal vallen of zo.

Daarbij hebben we natuurlijk met eerdere uitbraken ook allerlei waarschuwingen gekregen. Die uitbraken zijn wel (min of meer) op tijd gestopt en relatief veel mensen trekken dan onterecht de conclusie dat het een storm in een glas water was.
(zo ziet mijn 70 jarige buurman het iig, dat is er ook zo een die absoluut achter je aan die bakker in was gelopen :X )
Ja wij zijn niks gewend en een stel millenials die zich aanstellen.
Doet mij een beetje denken over het gezeur over het weer soms.
Vroeger toen had je pas echte stormen! Ik moest een keer hele week buiten werken in de brandende zon toen het nog warmer was als nu.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we dan maar hopen dat ze een soort van gelijk hebben, maar ik vrees van niet gezien de beelden uit Italië en Spanje....
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:23:07 #209
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192301103
Boris Johnson positief op Corona
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:26:37 #210
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192301158
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:23 schreef Momo het volgende:
Die PI _O-
Koel en donker bewaren
pi_192301183
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:22 schreef Momo het volgende:

[..]

Schijnbaar kunnen mensen moeilijk accepteren dat ze zich ook moeten aanpassen naar de nieuw omstandigheden. Want wat is nou de moeite van de meeste van dat soort dingen.
[..]

[..]

Ja wij zijn niks gewend en een stel millenials die zich aanstellen.
Doet mij een beetje denken over het gezeur over het weer soms.
Vroeger toen had je pas echte stormen! Ik moest een keer hele week buiten werken in de brandende zon toen het nog warmer was als nu.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we dan maar hopen dat ze een soort van gelijk hebben, maar ik vrees van niet gezien de beelden uit Italië en Spanje....
In dit geval is het een soort sociaal darwinisme, dus ze komen er nog wel achter dat dit niet zo slim is.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:30:44 #212
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_192301232
quote:
SPOILER
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:31:49 #213
483619 MMF93
Just for today.
pi_192301252
quote:

bleeegh dat is stom zeg, ook extra kosten misschien of dat dan weer niet? Hopen dat de vergunningen iig gegeven worden :*
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:31:57 #214
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_192301254
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:30 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

SPOILER
Ik ben duidelijk een slechter mens dan jij.
Koel en donker bewaren
pi_192301263
quote:
Ik kan een klein besmuikt lachje ook nauwelijks onderdrukken :@
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:33:07 #216
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192301270
quote:

Frustrerend! Overbodig gedoe ook als hij er geen gebruik van maakt.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:35:00 #217
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192301313
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:31 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik ben duidelijk een slechter mens dan jij.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:32 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik kan een klein besmuikt lachje ook nauwelijks onderdrukken :@
Kijk hij hoeft ook niet meteen dood ofzo.
Het vind ironisch gezien hij eerst laconiek was het over Coronavirus en de druk op de zorg in de UK. :)
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:35:16 #218
483619 MMF93
Just for today.
pi_192301317
quote:

[..]

Mij krijg je het ook niet uitgelegd, zeker omdat ik de maatregelen echt nog niet zo heftig zijn (vind ik). Ik bedoel als je binnen staat te wachten moet je ook op je beurt wachten, het enige is dat je nu buiten staat te wachten... Maarja sommige mensen snappen de serieusheid blijkbaar niet, kun je weinig aan veranderen helaas.

Wel goed dat je er beleefd wat van zei in ieder geval!!
pi_192301326
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:31 schreef MMF93 het volgende:

[..]

bleeegh dat is stom zeg, ook extra kosten misschien of dat dan weer niet? Hopen dat de vergunningen iig gegeven worden :*
Nee, alleen de kosten voor de vergunningsaanvraag, maar dat bedrag is peanuts op het bedrag van de verbouwing ;)
Het is gewoon gezeik om niets. Maar die man overweegt schijnbaar om dat pad te verkopen aan de gemeente ofzo en dan is hij bang dat hijzelf problemen krijgt als hij dit zomaar goed vindt, een hoop blabla in ieder geval. Het gaat gewoon weer veel tijd kosten, met een beetje pech. Als hij star blijft doen, zijn we zo 2 maand verder.
Die uitbouw komt er wel, desnoods dus met melkglasraampjes in de kopraampjes want het mag schijnbaar weer wel als er matglas in zit in het stuk dat zicht heeft op het perceel :') , maar het is gewoon zoveel extra stress en gedoe.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:38:39 #220
483619 MMF93
Just for today.
pi_192301374
Nou ik had dus vóór de Corona-tijd heel enthousiast spullen besteld bij de Eurovision webshop, omdat ik voor het eerst in 5.5 jaar weer een (mini) salaris heb. Lekker spulletjes uitgezocht, supertrots dat we gewonnen hadden dus ik dacht ik gá ervoor.

Nu zit ik dus met een hele Eurovision Rotterdam 2020 verzameling :') .

MAAR. Ik heb besloten dat ik ze met trots ga gebruiken en dragen, want we hebben nog steeds het songfestival gewonnen en de organisatie was fantastisch bezig, ze waren echt op weg om een prachtig festival te gaan neerzetten O+ . En dáár ga ik aan denken, niet aan dat het niet door is gegaan 8-) .
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:41:03 #221
483619 MMF93
Just for today.
pi_192301407
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:35 schreef Arizona het volgende:

[..]

Nee, alleen de kosten voor de vergunningsaanvraag, maar dat bedrag is peanuts op het bedrag van de verbouwing ;)
Het is gewoon gezeik om niets. Maar die man overweegt schijnbaar om dat pad te verkopen aan de gemeente ofzo en dan is hij bang dat hijzelf problemen krijgt als hij dit zomaar goed vindt, een hoop blabla in ieder geval. Het gaat gewoon weer veel tijd kosten, met een beetje pech. Als hij star blijft doen, zijn we zo 2 maand verder.
Die uitbouw komt er wel, desnoods dus met melkglasraampjes in de kopraampjes want het mag schijnbaar weer wel als er matglas in zit in het stuk dat zicht heeft op het perceel :') , maar het is gewoon zoveel extra stress en gedoe.
Ik moet altijd best wel lachen om die uitzonderingen :') . Ik heb er de ballen verstand van hoor, maar die loopholes en dit mag wel maar dat dan weer niet is soms zo krom.

Maar zeker stom dat het extra stress en gedoe is!! Proberen om te draaien naar dat je nu wel langer de tijd hebt? wel wat meer werk maar tegelijkertijd ook rustiger aan kunnen doen? Misschien krijgen jullie in de extra tijd opeens een fantastisch nieuw idee waar het anders al te laat voor was geweest :D
pi_192301463
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:35 schreef Momo het volgende:

[..]

[..]

Kijk hij hoeft ook niet meteen dood ofzo.
Het vind ironisch gezien hij eerst laconiek was het over Coronavirus en de druk op de zorg in de UK. :)
BoJo én Prins Charles hebben het. Dat zegt ook wel wat over hoe serieus de verspreiding van het virus is. Wat dat betreft is de UK nu in elk geval wakker.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:45:22 #223
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_192301483
Rammstein zanger op de IC door Corona -O-

Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 27 maart 2020 @ 12:46:09 #224
39237 crew  H_T
2733
pi_192301491
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:41 schreef MMF93 het volgende:

[..]

Ik moet altijd best wel lachen om die uitzonderingen :') . Ik heb er de ballen verstand van hoor, maar die loopholes en dit mag wel maar dat dan weer niet is soms zo krom.

Wat ik begrepen heb van vele afleveringen Rijdende Rechter is het idee achter die regel dat je niet zomaar vanuit je luie stoel bij de buren naar binnen kan loeren
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 27 maart 2020 @ 12:47:05 #225
39237 crew  H_T
2733
pi_192301501
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:45 schreef Momo het volgende:
Rammstein zanger op de IC door Corona -O-

-O-
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')