quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:09 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
En mag ook incognito he, ik heb ook iedereen mijn poes laten zien dinsdag.
Je tikt dit toch op een pc/laptop neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik heb de spullen niet voor die houseparty, ik zal dus nooit meedoen.
Ja ik heb hem ook al opgeslagen in het Aoibhin-archiefquote:
Gewoon doen wat voor jezelf goed voelt!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was even een fractie van een seconde in shock!
Maar, neuh, het is wel leuk als men me nu een keertje kan zienEn ik jullie. Maar als ik het niet aankan of eng vind ben ik meteen weer weg hoor
Lees het nu ook jaquote:
Van wat ik begreep is het iets met beeld en geluid.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je tikt dit toch op een pc/laptop neem ik aan?
Kijk zo vind ik ze weer leukquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:06 schreef Guanabana het volgende:
Og3ne heeft weer een nieuw thuisisolatie nummer geupload, dit keer met special guest Candy Dulfer.
Ze zitten allemaal in hun eigen huis, echt superleuk gedaan.
Produceert jouw pc dat niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van wat ik begreep is het iets met beeld en geluid.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:09 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
En mag ook incognito he, ik heb ook iedereen mijn poes laten zien dinsdag.
Weergeven wel, opnemen niet.quote:
Klopt vandaag via telefoon kort vergaderd op mijn werk, moest brilletje op en mijn gehoor scherper zetten.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weergeven wel, opnemen niet.
Voor een videochat is het handig als alle partijen kunnen zien/horen én gezien/gehoord kunnen worden.
Ja, dat was ze zelf ook vergeten. Nee, dat doen we niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:52 schreef ato het volgende:
[..]
RIP, ik wist niet dat zij dementerend was.
Ah, zo. Nee dat werkt nietquote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weergeven wel, opnemen niet.
Voor een videochat is het handig als alle partijen kunnen zien/horen én gezien/gehoord kunnen worden.
Ja, ik weet niet of dat laatste dingen echt beter maakt... voor wie dan ook.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zo. Nee dat werkt nietDan moeten we het gewoon maar lekker veel over je hebben
Heeft zij niet een keer meegedaan met een Nederlandse voorronde Fred? Nee he.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat was ze zelf ook vergeten. Nee, dat doen we niet.
Goede zangeres, jammer dat die een jaar of 30-40 terug niet eens voor ons naar het ESF is gegaan. Wel in het jurytijdperk natuurlijk, het was geen televotingartiest.
Aan jullie denken dan!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of dat laatste dingen echt beter maakt... voor wie dan ook.
Sommige mensen zou je idd bijna een enkeltje New York voor kopen nu, met een voucher voor een gratis trip langs alle IC's oid.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:50 schreef Momo het volgende:
Net een rondje oude centrum Voorburg gedaan. Grr ik raak wel echt gefrusteerd als ik zie hoe andere mensen hier mee om gaan. 5 beppende huisvrouwen in een kledingwinkel. Mensen die met hun hele gezin mama + papa + 2 kleine kinderen de winkels in gaan. Maar vooral veel senioren die zo langs je heen lopen. Ik was bij een klein bakkertje brood halen. Staat er duidelijk in grote letters 1 klant per keer naar binnen. Ik wacht gewoon op vrouw die binnen was met haar kinderen. Sta ik daarna binnen te bestellen loopt er een 80+-er gewoon naar binnen. Komt direct achter mij staan. Het meisje achter de kassa en ik zeggen er beleefd iets van, wordt hij boos dat hij wel ergens anders zijn brood en gebak gaat halen want onzinnige regel en het was allemaal onzin.
![]()
Ik haat mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |