Geen eis, alleen leuk als je dat als extra doet toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:15 schreef Hupje het volgende:
Bij de appeltaart opdracht deed ik (nou ja, kind) per ongeluk aan bijpassende kleding, maar als dat een eis wordt, haak ik af
Ohquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hoeft er geen middeleeuwse jurk voor aan hoor.
Zou wel een idee zijn
Gaaf welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ohdie heb ik wel in de kast hangen
(serieus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 4 mei 2020 19:56 schreef Oceanonix het volgende:
Zo het verzameltopic is ook klaar. Mag die in de openingspost?
CUL / Kook mee met CUL: verzameltopic
Ontzettend goed gemaakt!quote:Op maandag 4 mei 2020 19:56 schreef Oceanonix het volgende:
Heldin!quote:Op maandag 4 mei 2020 23:14 schreef Oceanonix het volgende:
En het is nu compleet tot en met de koekjes
Gaafquote:Op maandag 4 mei 2020 19:56 schreef Oceanonix het volgende:
Dat is toch een dessert?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gaaf
Als thema lijkt mij baklava ook nog wel een leuke uitdaging.
Daar past ie inderdaad ookquote:Op dinsdag 5 mei 2020 12:18 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dat is toch een dessert?![]()
En ja die staat voor mij zondag op het programma.![]()
Die had ik stiekem al voor gehaktdag bedachtquote:Op dinsdag 5 mei 2020 15:52 schreef Oceanonix het volgende:
op 1 juni is het Moink-dag
Moink staat voor Mooh en Oink of te wel rund en varken. De moink is een gehaktbal van rundvlees met een laagje spek.
De spek wordt vastgezet op een stokje.
1 juni valt op 2e pinksterdag. Misschien dat weekend bbq-en met stokjes of spiesjes?
CUL / Kook mee met CUL: Dessert op zondag 10 mei.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:10 schreef minilot het volgende:
Desserttopic voor zondag kan wel open, toch?
Ik vind het juist leuk als het topic diezelfde dag volstroomt met activiteiten.quote:Op donderdag 14 mei 2020 19:51 schreef Tegan het volgende:
Misschien is het leuk als ieder gerecht drie dagen duurt. Zo kan je flexibeler zijn en is meedoen laagdrempeliger? Dus bijvoorbeeld dat de woensdagopdracht inzendingen accepteert van ma-wo en de zondagopdracht van do-zo?
In agenda gezetquote:Zondag 24 mei: soesdeeg
kaasfondue met soesdeeg?? interessant!quote:Op zondag 17 mei 2020 12:39 schreef Blues het volgende:
[..]
In agenda gezet
En suggesie; geinspireerd door een artikel in de VK magazine: Kaasfondue![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |