Semifreddo! https://www.24kitchen.nl/recepten/semifreddoquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Barreltje het volgende:
ohja.. moederdag.. geen dessert ..
tenzij.. ik heb slagroom en een bak vol met aarbeien, bosbesse, frambozen en blauwe druiven. zou ik daar een ijs van kunnen maken
Woah. Geef.quote:Op donderdag 7 mei 2020 18:40 schreef Blues het volgende:
Wie weet maak ik mijn befaamde limoncellomoussetoet
ik ga het gewoon doen.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik overweeg baklava te maken. Dat staat al jaren op mijn "moet-ik-een-keer-maken"-lijst.
Ik had m al willen maken voor de koekjes, maar ik vond het niet echt een koekje.quote:Op donderdag 7 mei 2020 21:16 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
ik ga het gewoon doen.![]()
Alles is in huis. uit alle desserts kiezen 2 personen dit.... Hoe dan?
Volgens mij kan dat wel, maar zelfs ook zonder slagroomquote:Op donderdag 7 mei 2020 14:37 schreef Barreltje het volgende:
ohja.. moederdag.. geen dessert ..
tenzij.. ik heb slagroom en een bak vol met aarbeien, bosbesse, frambozen en blauwe druiven. zou ik daar een ijs van kunnen maken
Maak er 'vreetmeet" van. Met soepen, kroketten, toeten etc hebben we zeker een weekend nodigquote:
is dit voordat we beginnen aan de corona kilo's of het moment denken fuck de kilo's?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maak er 'vreetmeet" van. Met soepen, kroketten, toeten etc hebben we zeker een weekend nodig
Ik ben voorquote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maak er 'vreetmeet" van. Met soepen, kroketten, toeten etc hebben we zeker een weekend nodig
Een past-Corona-meet, als we elkaar weer allemaal mogen treffen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
La grande CUL bouffe.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |