Hij bedoelt scharen.quote:
Nee, toen ging die ineens kroelen.. Daar nog doen offie weg wil...quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Die kat is zeker binnen 2 seconden na deze foto van je weggesprongen.
Daar kom je maar op 1 manier achterquote:
quote:
haha ja idd als je die oren ziet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, toen ging die ineens kroelen.. Daar nog doen offie weg wil...
Ik hou van poesjesquote:
Ga in een boom hangen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben te moe om te gaan wandelen, maar het is te mooi weer om binnen te blijven
quote:
Ga ff lekker in de tuin hangen ofzo?quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben te moe om te gaan wandelen, maar het is te mooi weer om binnen te blijven
Is een idee,quote:
als een luiaardquote:
Is een beter ideequote:Op donderdag 26 maart 2020 15:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ga ff lekker in de tuin hangen ofzo?
Ik dacht eerst dat je over schijten begon, maar toen die geil er achteraan kwam raakte ik in de warquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:28 schreef Filosoofert het volgende:
Ik ga er zo ff eentje uitknijpen op de wc denk ik. ben al de hele dag geil.
Wat bedoel je?quote:
Haha, ff die kale laten kotsen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je over schijten begon, maar toen die geil er achteraan kwam raakte ik in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |