Ik durf dat advies eigenlijk niet te gevenquote:

Ook een optiequote:Op donderdag 26 maart 2020 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je dat bij je eigen psych aangeven?
Of helpt dat niet?

Waarom ben je bij de een onder behandeling en heb je met een ander dan beeldcontact?quote:

Omdat ik een second opinion heb gevraagd voor diagnose en dat moet door een psych die mij niet kentquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom ben je bij de een onder behandeling en heb je met een ander dan beeldcontact?

topper !quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo even een zweedse woord puzzel opgelost

O oke, ja dan zit er niets anders op hoe vervelend ook. Mag er niet iemand bij je zitten? Misschien voelt het dan is makkelijker? Je begeleider of zo?quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:13 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Omdat ik een second opinion heb gevraagd voor diagnose en dat moet door een psych die mij niet kent

Dan misschien tot even door de zure appel heen bijten Mo0nquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:13 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Omdat ik een second opinion heb gevraagd voor diagnose en dat moet door een psych die mij niet kent

Mucke bro.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo even een zweedse woord puzzel opgelost

Alsnog topper hahaha !quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel met mijn telefoon als hulp haha
ja denk het ook. Helaas.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan misschien tot even door de zure appel heen bijten Mo0n
Dat zou ik nog wel kunnen vragenquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, ja dan zit er niets anders op hoe vervelend ook. Mag er niet iemand bij je zitten? Misschien voelt het dan is makkelijker? Je begeleider of zo?

Nee nog niet aan toe gekomen, ga ik zo even doenquote:

Zal ik jou anders even schaken?quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee nog niet aan toe gekomen, ga ik zo even doen

Ja je moet hem wel goed inmaken natuurlijkquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee nog niet aan toe gekomen, ga ik zo even doen

Gewoon hoiquote:

Hoi Pendulequote:

W00t w00t chickyyyyyquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Kappe nou met die televaag linkjes, NSB krant!!
[ afbeelding ]
OPfleur foto

Die kat is zeker binnen 2 seconden na deze foto van je weggesprongen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Kappe nou met die televaag linkjes, NSB krant!!
[ afbeelding ]
OPfleur foto

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |