is dat dan wel corona vrij?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Geen idee. Daarom heb ik vandaag veel flessen water ingeslagen
Hamsteraar!quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:57 schreef superniger het volgende:
[..]
Geen idee. Daarom heb ik vandaag veel flessen water ingeslagen
19.00 lijkt me realistisch?quote:
Er is al gezegd dat dat onderzoek va 6 weken afgewacht gaat worden. Dacht ik.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:57 schreef Scrapyard het volgende:
Gaat die update niet gewoon over het onderwijs? Dat de scholen ook tot 1 juni dicht blijven? Zou vandaag uitspraak over komen volgens mij.
Kook je ook al je douchewater enzo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:57 schreef quirina het volgende:
Ik kook het water maar voor tandenpoetsen enzo.
Voor alle zekerheid.
Was je gisteren na de 12,1% groei wel in een feeststemming?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja mooi. van 12,1 naar 17,9.
Dat kan je met de beste wil ter wereld geen afvlakking noemen, me dunkt.
Echte lockdown zoals in Wuhan gaan we toch niet krijgen in Europaquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:58 schreef kilon het volgende:
De definitie van lockdown is ook niet erg duidelijk
[ afbeelding ]
In de NOS liveblog kan je ook op de bolletjes klikken met een toelichting wat er wordt gedaan.
Lijkt me gewoon weer op 1?quote:
Raakt toch je gezicht, handen etc. of niet?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Je drinkt je douchewater toch niet.
Komt wel op je oog en lippen toch ?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Kan in je ogen komen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Jij drinkt het water waar jij je mond mee spoelt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:59 schreef quirina het volgende:
[..]
Zit zeep in,.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Raakt toch je gezicht, handen etc. of niet?
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Was je gisteren na de 12,1% groei wel in een feeststemming?
volgens vattenfall hoeven we ons nergens druk over te maken op dat gebiedquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:55 schreef quirina het volgende:
In hoeverre is ons drinkwater veilig voor dit virus?
Mwah, zal vast niets baanbrekends worden gemeld, daar is de setting te informeel voor.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Hij begint positief, belooft weinig goeds.
Het is nu beter, maar thanksquote:
Precies! Wat een paniek...quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, drinkwater is gewoon veilig. Roepen dat dat niet zo is is fake news en dat is nu wel klaar. Ok? Ok.
Niemand roept dat het niet zo is toch, ze zeggen gewoon dat ze extra voorzichtig zijn ermee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:02 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, drinkwater is gewoon veilig. Roepen dat dat niet zo is is fake news en dat is nu wel klaar. Ok? Ok.
behalve als je verpleger bentquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:03 schreef Flow3r het volgende:
Bij verkoudheid met benauwdheid en koorts: hele gezin thuis blijven
Kan jij gebarentaal?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom geen doventolk nu? Versta hem amper.
Kinderen met een snotneus dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:03 schreef Flow3r het volgende:
Bij verkoudheid met benauwdheid en koorts: hele gezin thuis blijven
Dat dat niet nu hier staat, wil niet zeggen dat het niet geroepen wordt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niemand roept dat het niet zo is toch, ze zeggen gewoon dat ze extra voorzichtig zijn ermee.
neus snuiten en binnen blijvenquote:
Dat meer dan 2 beademen werkt maar tijdelijk ivm persoonlijke omstandigheden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:03 schreef Jano9 het volgende:
Vrouw van 52 uit Tiel is overleden aan het Corona virus:
https://www.gelderlander.(...)-aan-virus~a3523299/
Ander belangrijk nieuws uit de blog:
Daarnaast heeft NVIC een handleiding uitgebracht waardoor er twee of meerdere personen aan een beademingsapparaat kunnen liggen.
Walgelijk om zoiets te zeggen toch?quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:05 schreef kwiwi het volgende:
"Ja maar ik ben pp zoek naar het stukje zelfreflectie".. Heel belangrijk inderdaad
Gewoon lekker doen meid. Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:06 schreef quirina het volgende:
https://www.hartvannederl(...)onavirus-drinkwater/
De kans is nihil, dus wel kleine kans.
Dus ik kook gewoon het water. Geen risico mee lopen.
Eensquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Totaal geen VVD'er, maar in de huidige politiek zie ik geen gelijke van Rutte als het aankomt op leiderschap.
Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:06 schreef quirina het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:56 schreef heywoodu het volgende:
Al een tijd bekend voor 'de mededeling'?
Eensquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Totaal geen VVD'er, maar in de huidige politiek zie ik geen gelijke van Rutte als het aankomt op leiderschap.
Doet-ie goed iddquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
En dan zo'n plaatje erbij van een fles met kraan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:06 schreef quirina het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:07 schreef Trade het volgende:
Dat Rutte toch zo kalm en beleefd blijft tegen die journalisten... Ik vind het knap.
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Positieve puntenquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:07 schreef Tyr80 het volgende:
Wat bedoelt hij met groene grassprietjes? Ik snap het niet.
De afvlakking van de groei waar Van Dissel het over had vanmorgen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:07 schreef Tyr80 het volgende:
Wat bedoelt hij met groene grassprietjes? Ik snap het niet.
ik zou trump nadoen en hem/haar een slechte jounalist noemen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookZou er zelf al meerdere malen eentje een tik op z'n neus hebben gegeven.
Het zou naast je liggen iddquote:
hij heeft even kunnen oefenenquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:07 schreef Trade het volgende:
Dat Rutte toch zo kalm en beleefd blijft tegen die journalisten... Ik vind het knap.
Sneu idd..quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had gisteren een huilende stiefmoeder aan de lijn die bang was dat erg lang ging duren en ze zo lang niet alleen thuis wilde zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |