Is het verstandiger om aan de lopende band dood,verderf en ellende de ether in te pompen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:52 schreef asco het volgende:
[..]
Het is gewoon stupide om in dit stadium met een positieve noot het journaal te openen.
19 maart: 18.6%quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb de getallen van voorgaande dagen even niet paraat. @:Kyran die post altijd zo een lijstje met nieuwe gevallen en nieuwe ziekenhuisopnames en het percentage groei erbij.
Voor mijn gevoel ligt dat percentage t.o.v. gisteren niet lager, maar dat kan een gevoel zijn en geen feit.
@:Kyran, post dat staatje van vandaag nog eens als je wil.
ik had gisteren een huilende stiefmoeder aan de lijn die bang was dat erg lang ging duren en ze zo lang niet alleen thuis wilde zijnquote:
Misschien dat mensen zich dan wel beter aan de regels houden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is het verstandiger om aan de lopende band dood,verderf en ellende de ether in te pompen?
Het effect op de ziekenhuisopnames en sterfgevallen zal je hier pas van zien over een week of wat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het antwoord is dat het RIVM zijn voorzichtige optimisme vooral baseert op de besmettingsgraad: het aantal mensen dat door een iemand met corona wordt besmet. Dat cijfer lag rond of zelfs boven de twee en zou nu volgens de berekeningen van het RIVM rond de één liggen.
NOS
Dat hoeft ook niet, Maar als je geen mensen in parken wenst, open je nu niet het journaal op deze manier.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is het verstandiger om aan de lopende band dood,verderf en ellende de ether in te pompen?
Ja mooi. van 12,1 naar 17,9.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:54 schreef Momo het volgende:
[..]
19 maart: 18.6%
20 maart: 33.8%
21 maart: 26.0%
22 maart: 14.4%
23 maart: 20.2%
24 maart: 12.1%
25 maart: 17.9%
je krijgt juist dan het tegenovergestelde effectquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien dat mensen zich dan wel beter aan de regels houden.
Over de hele trend wel, maar dat is heel optimistisch. Door de media ook uit de context van het verhaal gehaald.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja mooi. van 12,1 naar 17,9.
Dat kan je met de beste wil ter wereld geen afvlakking noemen, me dunkt.
Geen idee, het werd wel al in het riool aangetroffen hoorde ik op het nieuwsquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:55 schreef quirina het volgende:
In hoeverre is ons drinkwater veilig voor dit virus?
geen idee of je drinkwater er dood aan gaat....quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:55 schreef quirina het volgende:
Heb je een trendlijn dan, want ik zie het niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:55 schreef Momo het volgende:
Over de hele trend wel, maar dat is heel optimistisch.
Doe een gok.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:56 schreef heywoodu het volgende:
Al een tijd bekend voor 'de mededeling'?
lijkt wel een nieuwe trend. In Amerika ook al een tegen een caissière die wordt bestraft als terrorist zag ik op teletekst.quote:
Geen idee. Daarom heb ik vandaag veel flessen water ingeslagenquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:55 schreef quirina het volgende:
Zal vast wel door iemand gedaan zijn maar een trendlijn van deze reeks zal zeker een negatieve slope hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2020 18:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Heb je een trendlijn dan, want ik zie het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |