Dit zullen we meer gaan horen ben ik bang.. mensen gaan wanhopige dingen doen in crisis tijden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:34 schreef maily het volgende:
[..]
Man met mes wil ernstig zieke vader uit ziekenhuis halen
Dat is misschien wel een van de merkwaardigste dingen van deze crisis, er wordt al jaren geroepen dat de wereld zo internationaal is en iedereen met elkaar verbonden is. Maar nu er een keertje echt problemen zijn is het opeens weer ieder voor zich.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:31 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
nu ja, afhankelijk in welke staat de wereld uit deze crisis komt.... voorlopig keert elk land in zichzelf...
Dat sowieso. Maar ze krijgen maar 4 minuten spreektijd en weinig interrupties. Dus het zou wel eens snel kunnen gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat gaat weer een lange dag worden.
Tijdens het vorige hoorcollege kregen ze ook maar de kans om één vraag te stellen en zelfs toen blééééf het maar duren. Hopen dat het deze keer wat sneller gaat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:35 schreef _I het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar ze krijgen maar 4 minuten spreektijd en weinig interrupties. Dus het zou wel eens snel kunnen gaan.
Excuses, vandaag is om 10:00 briefing, morgen het debat.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is de link ook alweer waar het te volgen is?
Baudet heeft aangegeven achter de maatregelen te staan, dus die zal wel rustig zijn vandaag. Denk dat het een redelijk saamhorig geheel wordt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tijdens het vorige hoorcollege kregen ze ook maar de kans om één vraag te stellen en zelfs toen blééééf het maar duren. Hopen dat het deze keer wat sneller gaat.
Die zijn in principe in overtreding en zouden bekeurd kunnen worden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:40 schreef patrickt37 het volgende:
Ik zit voor mijn werk veel op de weg, een zie onderweg veel auto's rijden met "werkvolk" met 3 of 4 personen in 1 auto. Hoe zit het dan met de 1,5 M regel?
Die geldt ook voor hun.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:40 schreef patrickt37 het volgende:
Ik zit voor mijn werk veel op de weg, een zie onderweg veel auto's rijden met "werkvolk" met 3 of 4 personen in 1 auto. Hoe zit het dan met de 1,5 M regel?
Zou mooi zijn. Maakt het ook wat makkelijker om het te blijven bolgen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:40 schreef _I het volgende:
[..]
Baudet heeft aangegeven achter de maatregelen te staan, dus die zal wel rustig zijn vandaag. Denk dat het een redelijk saamhorig geheel wordt.
Door twee politieagenten die hetzelfde doen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die zijn in principe in overtreding en zouden bekeurd kunnen worden.
Dit viel mij vandaag ook op ja, lekker carpoolen .....quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:40 schreef patrickt37 het volgende:
Die hebben een vitaal beroep.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:40 schreef patrickt37 het volgende:
Zeker europa had kunnen stralen, doet ze nu ook, door afwezigheidquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een van de merkwaardigste dingen van deze crisis, er wordt al jaren geroepen dat de wereld zo internationaal is en iedereen met elkaar verbonden is. Maar nu er een keertje echt problemen zijn is het opeens weer ieder voor zich.
Dit inderdaad. Alsof hij niet gek te maken is.quote:Op woensdag 25 maart 2020 07:41 schreef _I het volgende:
[..]
Hm. De rust bewaren ben ik deels met je eens. Het is ook de paniek op het juiste moment wel toelaten.
Nu is 86% van de mensen angstig voor het virus (OP1 gisteravond) en staat 95% van de mensen achter de maatregelen, hoewel vorige week nog maar 50% van de mensen angstig waren voor het virus.
Met eerlijkheid was er misschien wel al vroeg paniek uitgebroken, maar die had toen prima weer gekalmeerd kunnen worden. Nu is het een achtbaan aan wijzigingen en beslissingen, met een aftredende minister, die op dat moment nog steeds geen actie had genomen op de tekorten, als klapper op de vuurpijl.
Ben onder de indruk van de verschijning van Mark Rutte. Die blijft fris en energiek overkomen. (buiten of ik het altijd met hem eens ben.)
10 uur.quote:
Onze veldploegen hebben beschikking gekregen over persoonlijk vervoer waar nodigquote:Op woensdag 25 maart 2020 08:40 schreef patrickt37 het volgende:
Die kan je toch sowieso met geen mogelijkheid serieus nemen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:44 schreef raptorix het volgende:
Ik post hem nog maar eens, omdat hij behoorlijk interessant is, zeker voor de mensen die een TOTAL LOCKDOWN! willen
Ze zijn hier in de buurt aan het werk met de riolering. Ik zag drie man naast en om elkaar aan het werk en pauzeren, totaal geen afstand houdend.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:40 schreef patrickt37 het volgende:
En anders kun je natuurlijk nog wel deals maken met taxis, sprak vorige week vrijdag een chauffeur, en die hebben nauwelijks werk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Onze veldploegen hebben beschikking gekregen over persoonlijk vervoer waar nodig
Ik vind die grafiekjes steeds minder overzichtelijk worden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:44 schreef raptorix het volgende:
Ik post hem nog maar eens, omdat hij behoorlijk interessant is, zeker voor de mensen die een TOTAL LOCKDOWN! willen: https://www.hln.be/nieuws(...)ussen-voor~a66787f4/
Nederland doet het dus redelijk goed, even scrollen naar de tabel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |