hier lijken we het met de dag drukker te krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, ik begin werk nu ook te missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk is dat, om te zien hoe slecht anderen zijn in hun werkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Zie na 5 minuten al wel genoeg teringzooi om wat mensen compleet af te branden, misschien toch wel leuk om even te doen dit
Zo draaien dat je er zelf goed opstaat als greyback on the hill.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, om te zien hoe slecht anderen zijn in hun werk
zolang het nog magquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Bij mij wordt het ook niet rustiger. Hoewel, ik had vandaag wel tijd om naar Gamma te rijden.
ik moet eigenlijk ook nog verf halenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik vandaag gegaan
Eigenlijk nietquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden eigenlijk? "
Nou dna ga ik vandaag waarschijnlijk weer vroeg slapenquote:
bij een volgende aanscherping gaan geheid dit soort zaken dicht. En mag je sowieso wellicht niet naar buiten voor dergelijke niet essentiele zakenquote:
ik heb weer decaf koffiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand nog wat leuks te melden eigenlijk? "
Ik duik er ook op tijd inquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dna ga ik vandaag waarschijnlijk weer vroeg slapen
niemand wil ze rooien zeker?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, een miljoen ton aardappels kunnen straks de vuilnisbak in
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je net zo goed lauw water met wat bruinezwarte verf erin drinken.
Door de Polen hè?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
groeien wel weer opnieuwquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vermoed het ook.. het is maar voor de zolder gelukkigquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij een volgende aanscherping gaan geheid dit soort zaken dicht. En mag je sowieso wellicht niet naar buiten voor dergelijke niet essentiele zaken
Ik ga dadelijk gewoon twee maanden iedere dag asperges etenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen afzet omdat de horeca in heel Europa plat ligt.
Zelfde met asperges.
Ja sorry hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
k vind de avonden zo wel het saaist eigenlijk
Wat deed je normaal dan toen we nog niet gevangen zaten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
k vind de avonden zo wel het saaist eigenlijk
ja dan was ik blij omdat ik ook nog werktequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat deed je normaal dan toen we nog niet gevangen zaten?
En Afrika lijdt hongerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze hebben geen afzet omdat de horeca in heel Europa plat ligt.
Zelfde met asperges.
Even een pakkende slogan voor verzinnen en mooie actie van makenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk gewoon twee maanden iedere dag asperges eten
Die hadden natuurlijk allang moeten draaien hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Gaat wat worden in Fockeville als bitterbal zich nu al aan het vervelen is, misschien toch maar wat webcams installeren?
Wat is er nu saai aan dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan is het gewoon wachten totdat je kan gaan slapen
nou daar mag ik toch werken?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Gaat wat worden in Fockeville als bitterbal zich nu al aan het vervelen is, misschien toch maar wat webcams installeren?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voedselpakketten gedropt in afrika:
asperges
ham
ei
boter
Thuis sporten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het gevoel., morgen weer zon dag en de dag er na en de die dag daarna etc
O, omdat je niet werktquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het gevoel., morgen weer zon dag en de dag er na en de die dag daarna etc
Gaan ze elkaar mee dood proberen te steken, wedden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, hoppa actie Asperges voor Afrika dan.
Lieve Afrikanen, morgen even binnenblijven, dan droppen we de aspergepannen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voedselpakketten gedropt in afrika:
asperges
ham
ei
boter
Net voor je dood gaat aan corona nog even gloeiend hete tomatensoep over je heen krijgenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, omdat je niet werktKan ik me voorstellen. Misschien vrijwilligerswerk in een ziekenhuis gaan doen?
wanneer sloten de restaurants ook alweer? Dat was toch wel het begin van de echte ellendequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
ook gewoon zo raar dat we een maand geleden nog normaal deden
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net voor je dood gaan aan corona nog even gloeiend hete tomatensoep over je heen krijgen
ja misschien ruim een week terug?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer sloten de restaurants ook alweer? Dat was toch wel het begin van de echte ellende
Vorige week zondag 18:00.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wanneer sloten de restaurants ook alweer? Dat was toch wel het begin van de echte ellende
Ik hoop dat morgen mijn crosstrainer komt, dan kan ik huppelen door de grand canyon of over de champs elyseesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm moet zeggen dat ik nooit sport :p ben nogal lui
zit er een schermpje op?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop dat morgen mijn crosstrainer komt, dan kan ik huppelen door de grand canyon of over de chaps elysees
Ja, wat jij normaal noemt zekerquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:47 schreef bitterbal het volgende:
ook gewoon zo raar dat we een maand geleden nog normaal deden
ja tuurlijk jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja hier in den haag deden we nog normaal
inderdaad vorig weekend, zondag ervoor deed ik nog een bakkie bij La Place , laatste enigsinds horeca bezoekquote:
van alle zaken was dat de plek die je hebt gekozenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad vorig weekend, zondag ervoor deed ik nog een bakkie bij La Place , laatste enigsinds horeca bezoek
ja ik had vanmiddag ook even een dipje. Videoconf met collega's, iedereen een beetje ellende spuien bij elkaar, nieuwe cijfers kwamen ook tegelijk binnen, ook niebest...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
k vind het eigenlijk allemaal wel kut dit
had een 2 cappucino voor de prijs van 1 aanbieding overquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
van alle zaken was dat de plek die je hebt gekozen
das toch geen koffie johquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had een 2 cappucino voor de prijs van 1 aanbieding over
ja het gaat met ups en downs hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik had vanmiddag ook even een dipje. Videoconf met collega's, iedereen een beetje ellende spuien bij elkaar, nieuwe cijfers kwamen ook tegelijk binnen, ook niebest...
Maar toen had ik kaasfondue
zin in iets warms, dat was de enige eis op dat moment, en weinig betalenquote:
Nee nee, je kan je ipad erop aansluiten en dan dus de halve wereld over met je persoonlijke coachquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus de omgeveing moet je er zelf bij denken? :p
Die vind ik best lekker die sapjes daarquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
la place was mijn eerste bijbaan. hele dag jus persen met zon handpers
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee nee, je kan je ipad erop aansluiten en dan dus de halve wereld over met je persoonlijke coach
Dit klinkt als een bezoekje aan Svetlana uit Utrecht.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zin in iets warms, dat was de enige eis op dat moment, en weinig betalen
destijds was er ook het herstel van de 1e wereldoorlogquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
na de spaanse griep, hoe snel werd alles weer normaal? :p
2 /3 jaar toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat kon niet met mevr Koen erbijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt als een bezoekje aan Svetlana uit Utrecht.
en hadden we nog geen 9GAG voor te lachen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
destijds was er ook het herstel van de 1e wereldoorlog
ja sowieso is kwaliteit best goed. tenminste toen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vind ik best lekker die sapjes daar
Toen maakten ze zich niet zo gruwelijk druk om wat mensenlevens, het COR SC nog niet online destijds dus de paniek was wat minder.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In NL was er geheid ook geen idee wat er allemaal in het buitenland gebeurde voordat het lang erna eens in kranten verscheenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen maakten ze zich niet zo gruwelijk druk om wat mensenlevens, het COR SC nog niet online destijds dus de paniek was wat minder.
Zijn er nog niet. Zelfs als Italië en daarna Spanje over de piek heen zijn. Zelfs als het in NL redelijk lukt om de curve te flattenen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
zoek een beetje referentiekaders voor de huidige situatie
Veel minder besmettelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
en hoe kan het dat de vorige, sars dacht ik? hier niet zo is gekomen?
ja das echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn er nog niet. Zelfs als Italië en daarna Spanje over de piek heen zijn. Zelfs als het in NL redelijk lukt om de curve te flattenen.
US of A gaat het nu keihard los, en het is pas net begonnen. Syrië, miljoenen vluchtelingen en nul gezondheidszorg, de vluchtelingenkampen op de Griekse eilanden..
Daar was het WEL zo dat je alleen besmettelijk was als je duidelijk ziek was.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
Veel dodelijker waardoor mensen al neervielen voordat ze zich konden verspreiden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
Mersquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat hebbe we nog meer gehad in de recente geschiedenis? Vogelgriep?
nee dat is ebolaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Veel dodelijker waardoor mensen al neervielen voordat ze zich konden verspreiden.
Ok, ik drink daar nooit geen sapje meer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sowieso is kwaliteit best goed. tenminste toen.
achter de schermen ging er nog wel eens iets mis. mijn bestevriendin werkte daar ook en die kwam een keer huilend het vuilhok uit. Had zon container op zij geschoven, krioelde alles van de maden..... dus ik naar de manager omdat te vertellen. Zei die dat die vriendin en ik het wel konden schoonmaken![]()
hebben we gedaan, die vriendin huilendDaarna hebben we gelijk ontslag genomen
Ja daar is het nog ergerquote:
Ja en het volgende dorp 25 kilometer ver weg en dat haalden ze niet explosief bloedende uit elke lichaamsholte, ook al kunnen ze normaal best snel rennen.quote:
dan zal SARS-V3 wel een gewoon griepje wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar is het nog ergerMaar SARS-V1 was ook veel dodelijker dan de huidige en had veel duidelijkere symptomen. De huidige heeft zich eerst lekker kunnen verspreiden voordat men begon op te merken dat er iets niet helemaal goed ging.
Ebola is ook best wel ranzig...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en het volgende dorp 25 kilometer ver weg en dat haalden ze niet explosief bloedende uit elke lichaamsholte, ook al kunnen ze normaal best snel rennen.
Of een supercombinatie, incubatietijd van 28 dagen en vervolgens in veel gevallen dodelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan zal SARS-V3 wel een gewoon griepje worden
Hoe kom ik van de wereldbevolking afquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een supercombinatie, incubatietijd van 28 dagen en vervolgens in veel gevallen dodelijk
Zo'n virus muteert wel met dat als plan denk ik.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een supercombinatie, incubatietijd van 28 dagen en vervolgens in veel gevallen dodelijk
Je verwart me met Wikipedia?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als die mensheid niet opschiet met de Totaler Krieg V3 met atoombommen dan doet de natuur het maar gewoon weer zelf hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kom ik van de wereldbevolking af
ja denk dit weet je vast wel :pquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je verwart me met Wikipedia?
Spaanse griep bleef ook nog even na-ijlen.
Lachen gieren brullen ja ...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik las dat in heel Syrië maar vier beademingsapparaten zijn
Ik hoorde vanmiddag op de radio dat we misschien al een krimp van 10 tot 20% hebben. Datvzou echt dramatisch zijn.quote:
Ik ben niet zo technisch onderlegd in virussen, kan een coronavirus dusdanig muteren dat het nog veel dodelijker wordt?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo'n virus muteert wel met dat als plan denk ik.
Zo vaak zo'n spuit gehad als kind en puber en ok ook als volwassene met vallen en ravotten dat tetanus na mijn dood nog geen schijn van kans maakt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:07 schreef Ygritte het volgende:
Tetanus lijkt mij overigens ook kut om op te lopen
economie? ik kan mij helemaal niet indenken wat de gevolgen hier van kunnen zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmiddag op de radio dat we misschien al een krimp van 10 tot 20% hebben. Datvzou echt dramatisch zijn.
Wacht ik gebruik mijn smiley weer even ------->quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik las dat in heel Syrië maar vier beademingsapparaten zijn
Ik moest hem een paar jaar geleden ook weer wegens klungelige kat en vervolgens 10 kilo kat hangend aan mijn bovenarmquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vaak zo'n spuit gehad als kind en puber en ok ook als volwassene met vallen en ravotten dat tetanus na mijn dood nog geen schijn van kans maakt.
Feitelijk neemt de staat gewoon de economie een jaartje over straks. Dat is bizar. Maar als rijk land kunnen we dat. Maar andere landenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
economie? ik kan mij helemaal niet indenken wat de gevolgen hier van kunnen zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wacht ik gebruik mijn smiley weer even ------->
ja maar dat geld lenen we toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Feitelijk neemt de staat gewoon de economie een jaartje over straks. Dat is bizar. Maar als rijk land kunnen we dat. Maar andere landen
Ze zouden je naar India moeten sturen en je daar 'corrigeren'.quote:
echt een fucking inteelt landquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zouden je naar India moeten sturen en je daar 'corrigeren'.
Ik heb geen account dus ik weet niet wat je me toewenstquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zouden je naar India moeten sturen en je daar 'corrigeren'.
Je verwart mij met wikipedia?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben niet zo technisch onderlegd in virussen, kan een coronavirus dusdanig muteren dat het nog veel dodelijker wordt?
(zoiets als wat bij de spaanse griep ook gebeurde, waarbij eerst voornamelijk de ouderen ziek werden en later de jongeren?)
ja maar niet zo diep :pquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet gezien. Ik heb alleen gezien dat Rutte zei dat we diepe zakken hebben.
slaap lekker flesquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je verwart mij met wikipedia?![]()
![]()
Ik weet het ook niet. We gaan het zien. Ik ga slapen
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je verwart mij met wikipedia?![]()
![]()
Ik weet het ook niet. We gaan het zien. Ik ga slapen
Nou dan maar dit https://9gag.com/gag/aY70V00quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen account dus ik weet niet wat je me toewenst
We teren in op onze verworven rijkdom, als het nog eventjes duurt dan zal zullen de volgende generaties een compleet ander welvaartsniveau krijgen, vergelijk het met het Britse wereldrijk begin vorige eeuw, failliet na twee wereldoorlogen.quote:
10 kilo?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik moest hem een paar jaar geleden ook weer wegens klungelige kat en vervolgens 10 kilo kat hangend aan mijn bovenarm
We konden er 90 miljard tegenaan smijten. Da’s een aardig bedrag. Al is het maar een fractie van het BNP natuurlijkquote:
kap nouquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We teren in op onze verworven rijkdom, als het nog eventjes duurt dan zal zullen de volgende generaties een compleet ander welvaartsniveau krijgen, vergelijk het met het Britse wereldrijk begin vorige eeuw, failliet na twee wereldoorlogen.
en hoeveel hebben we nu voor de huidige maatregelen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We konden er 90 miljard tegenaan smijten. Da’s een aardig bedrag. Al is het maar een fractie van het BNP natuurlijk
Goeie aanpak. En dan je handen wassen in de Ganges.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dan maar dit https://9gag.com/gag/aY70V00
12 miljard voor de komende 3 maanden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en hoeveel hebben we nu voor de huidige maatregelen?
In België slechts 1 miljoen hoorde ik laatst van een collega maar weet niet of dat een grap was.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We konden er 90 miljard tegenaan smijten. Da’s een aardig bedrag. Al is het maar een fractie van het BNP natuurlijk
1 miljoen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In België slechts 1 miljoen hoorde ik laatst van een collega maar weet niet of dat een grap was.
kan je een hoop leuke dingen mee doenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
12 miljard voor de komende 3 maanden.
Dat zou wel erg weinig zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In België slechts 1 miljoen hoorde ik laatst van een collega maar weet niet of dat een grap was.
Maar aan de andere kant, over drie weken is het dertig graden, huppelt iedereen weer vrolijk rond buiten en groeit en bloeit de wereld met de mooiste kleuren als voorbode van een nieuwe lente voor de mensheidquote:
Ik zou één van de Buiten-Hebriden kopenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je een hoop leuke dingen mee doen
over 3 weken zitten we verplicht binnenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, over drie weken is het dertig graden, huppelt iedereen weer vrolijk rond buiten en groeit en bloeit de wereld met de mooiste kleuren als voorbode van een nieuwe lente voor de mensheid
warm genoeg om te zwemmen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou één van de Buiten-Hebriden kopen
je snapt wel dat 1 miljoen nergens op slaat he ;pquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest ook al dat snuitje trekken ---->
enover drie maanden nogquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over 3 weken zitten we verplicht binnen
Mijn poesje weegt, tja wat zal het zijn....anderhalve kilo of zo?quote:
Zomervakantie kunnen we ook wel vergetenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
over 3 weken zitten we verplicht binnen
Ik zou een eiland kiezen met een wat gematigder klimaat hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou één van de Buiten-Hebriden kopen
jepsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zomervakantie kunnen we ook wel vergeten
Je hebt nu voldoende tijd om jezelf beter te leren kennen.quote:
Nee gek. Dit is het ene uur per jaar dat het niet regende en stormde.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
warm genoeg om te zwemmen?
[ afbeelding ]
en wij hem ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt nu voldoende tijd om jezelf beter te leren kennen.
Neem aan dat dat een kitten is?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn poesje weegt, tja wat zal het zijn....anderhalve kilo of zo?
En ja bitterbal ik geef haar gewoon te eten.
Als ik de locatie zie is het zeker niet tropischquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
warm genoeg om te zwemmen?
[ afbeelding ]
Nee joh, héérlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou een eiland kiezen met een wat gematigder klimaat hoor
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee gek. Dit is het ene uur per jaar dat het niet regende en stormde.
Mijn eiland hoeft niet per se tropisch, maar gewoon in mijn t-shirtje naar buiten wandelen een groot aantal maanden per jaar is wel gewenst hoor.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Ik hoop dat de herfstvakantie genoeg 'vrijheden' heeft om op vakantie te gaan
Altijd 15-25 gradenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn eiland hoeft niet per se tropisch, maar gewoon in mijn t-shirtje naar buiten wandelen een groot aantal maanden per jaar is wel gewenst hoor.
Dit rare eiland ligt ten westen van Schotland in de Atlantische Oceaan, Foqueville is gewoon lekker in Zuid-Frankrijk.quote:
Als we mogen wordt het een lekkere dure periodequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Ik hoop dat de herfstvakantie genoeg 'vrijheden' heeft om op vakantie te gaan
Herfstvakantie is alles toch ook altijd al wel vol, voller dan vol kan niet.quote:
Net kitten af denk ikquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neem aan dat dat een kitten is?
Ik denk overigens dat alle 'normale' katten kittens zijn. Geen reëel beeld meer bij normaal formaat.
Voor alle zekerheid maar alvast geboektquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als we mogen wordt het een lekkere dure periode
Schotlandquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit rare eiland ligt ten westen van Schotland in de Atlantische Oceaan, Foqueville is gewoon lekker in Zuid-Frankrijk.
ah stukken beter jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is Foqueville
[ afbeelding ]
Koffiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:32 schreef Muck het volgende:
Ahh, lekker kopje thee is goed tegen koude handen
'Oh u wilt een weekendje naar de Ardennen, we hebben nog wel een plekje voor u vrij hoor, slechts ¤38.691 p.p. excl. toeristenbelasting'quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als we mogen wordt het een lekkere dure periode
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Oh u wilt een weekendje naar de Ardennen, we hebben nog wel een plekje voor u vrij hoor, slechts ¤38.691 p.p. excl. toeristenbelasting'
Ja toch wel hè?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die foto die ik zag was echt wel kitten?
Geschoren Gerbil?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch wel hè?
Ze was zo klein als een gerbil toen ik ze kreeg.
@UitStraling heeft ook wel iets tegen koude handen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:32 schreef Muck het volgende:
Ahh, lekker kopje thee is goed tegen koude handen
Ha mooi, mogen we onze huizen ook schilderen burgemeester?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is Foqueville
[ afbeelding ]
Ik heb trouwens van het weekend nog wat extra ingekocht op marktplaats. Deden we nou tasjes of smoothies?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja toch wel hè?
Ze was zo klein als een gerbil toen ik ze kreeg.
Ze staan stonden in de rijquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:UitStraling heeft ook wel iets tegen koude handen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ha mooi, mogen we onze huizen ook schilderen burgemeester?
Ik heb al genoeg koffie op vandaagquote:
ehhhh, ik moet anderhalve meter afstand houden, dankuquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:UitStraling heeft ook wel iets tegen koude handen.
Combinatie daarvan, als we die gerbils ontvellen voordat we ze in de blender gooien hebben we bij 45 volle glazen gerbilsmoothie wel genoeg bontjes voor een prachtige tas.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb trouwens van het weekend nog wat extra ingekocht op marktplaats. Deden we nou tasjes of smoothies?
Mehhhhhhquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]alle kleuren als het maar okergeel is.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Combinatie daarvan, als we die gerbils ontvellen voordat we ze in de blender gooien hebben we bij 45 volle glazen gerbilsmoothie wel genoeg bontjes voor een prachtige tas.
Goeie werkwijze... hebben we ook amper restafvalquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Combinatie daarvan, als we die gerbils ontvellen voordat we ze in de blender gooien hebben we bij 45 volle glazen gerbilsmoothie wel genoeg bontjes voor een prachtige tas.
Wat doen we met de staartjes?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goeie werkwijze... hebben we ook amper restafval
En zo'n houten gans?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verplicht lavendel in je vensterbank.
Nee zeg, er zijn grenzen. We moeten wel even kijken of wij mannen aan de alpinopet gaan en onder welke arm we ons stokbrood dragen.quote:
Ook met snor?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee zeg, er zijn grenzen. We moeten wel even kijken of wij mannen aan de alpinopet gaan en onder welke arm we ons stokbrood dragen.
Dat gekke barretje is alleen voor 'bijzondere' figuren, stokbrood stem ik voor links.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee zeg, er zijn grenzen. We moeten wel even kijken of wij mannen aan de alpinopet gaan en onder welke arm we ons stokbrood dragen.
Zet barretje op.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat gekke barretje is alleen voor 'bijzondere' figuren, stokbrood stem ik voor links.
Ja goed plan, we hadden nog geen sierradensmid toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Goeie.... of armbandjes van vlechten....
Nee ik had er een r teveel in gezet, bedoelde natuurlijk baretjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh, ik legde klemtoon verkeerd. Dacht dat je het had over dit barretje.
[ afbeelding ]
Hoooiiiiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
HoooiiiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker! We hebben voor jou een huisje aan de Place Tongue Quatre Vingt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef Muck het volgende:
Mag ik Foqueville trouwens in?
Ik kan koken en ik kan voor iedereen sokken en truien breien
Ik dacht ff aan voormalig KSC lid Barretjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh, ik legde klemtoon verkeerd. Dacht dat je het had over dit barretje.
[ afbeelding ]
Ja, zo wil ik best over straatquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik had er een r teveel in gezet, bedoelde natuurlijk baretje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeker! We hebben voor jou een huisje aan de Place Tongue Quatre Vingt.
Dan wel met een echte moustache ipv zo'n plakdingetje hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo wil ik best over straat
Alleen als jij belooft je guillotine niet mee te nemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil graag een im en export verbod op alles wat met gerbils te maken heeft
Voelen we ons geheid thuisquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:51 schreef Ygritte het volgende:
Het wordt wel steeds meer een onguur oord
ja is goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen als jij belooft je guillotine niet mee te nemen.
Dan voelt LVDTK zich ook een beetje veilig.
Naturellement.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wel met een echte moustache ipv zo'n plakdingetje hoor.
Sowieso lijkt het me verstandig om in dat geval alle scherpe voorwerpen in het dorp te verbieden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kunnen onze business best verschuiven naar eventueel andere levende have... overal valt een mouw aan te passenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wil graag een im en export verbod op alles wat met gerbils te maken heeft
En kommen gloeiendhete tomatensoep.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me verstandig om in dat geval alle scherpe voorwerpen in het dorp te verbieden.
Haha, dagelijksquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja jij hebt de meeste ervaringen met rechtbanken :p
Torpedeer je nu achteloos de plannen van mijn maîtresse en mij?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Torpedeer je nu achteloos de plannen van mijn maîtresse en mij?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:53 schreef bitterbal het volgende:
lang leve de gerbil![]()
Piep zeiden zij in koor
Volksgezondheid gaat boven handelquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
maîtresse vind ik altijd zo'n mooi woordquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe smaken ze?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
ik ga mijn restaurant ook de Gerbil noemen
Ja, ik zet toch wel in op Bitter en LTVDK als eerste paartje dat ik mag trouwen hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik breng ze wel veilig naar de open plek in het grote bos naast Foqueville.
Juffie, doe mij 1 gerbilburger?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:55 schreef bitterbal het volgende:
ik ga mijn restaurant ook de Gerbil noemen
Om er daarna met de vlammenwerper achteraan te rennen zeker.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik breng ze wel veilig naar de open plek in het grote bos naast Foqueville.
Niks mis met bananen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:58 schreef Ygritte het volgende:
Ik vindt de besluitvorming hier wel wat ondemocratisch.... zou het woord 'bananenrepubliek' bijna in de mond nemen
gebraden gerbilquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om er daarna met de vlammenwerper achteraan te rennen zeker.
Buda pik je ditquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:58 schreef Ygritte het volgende:
Ik vindt de besluitvorming hier wel wat ondemocratisch.... zou het woord 'bananenrepubliek' bijna in de mond nemen
Gerbil stoofpotjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:58 schreef Ygritte het volgende:
Gerbil Flambéquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben we niet. Heb ik net ondemocratisch beslotenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda pik je dit![]()
ik zou haar in de kerker gooien
Nou, nou, eerst kijken wat Judge Muck daar over heeft te zeggen. We hanteren Trias Politica in Foqueville.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Buda pik je dit![]()
ik zou haar in de kerker gooien
Geeft best een leuk effect in het donker als ze al brandende nog een paar meter rondhupsenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef Muck het volgende:
Hoeveel gerbils zou je nodig hebben voor een fatsoenlijke gehaktbal?
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft best een leuk effect in het donker als ze al brandende nog een paar meter rondhupsen
een goeie hand vol? Twee handjes?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef Muck het volgende:
U bent van harte welkom in Foqueville, judge Muckquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef Muck het volgende:
Okquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
voor elke gerbil die kwaad wordt gedaan hak ik een vinger van ltvdk er af
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
Ik hou van bananen!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, nou, eerst kijken wat Judge Muck daar over heeft te zeggen. We hanteren Trias Politica in Foqueville.
Wat is dit nou weer joh.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
Top... vingersoep is misschien ook lekker, of we maken er soort van koteletjes vanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
Zeker cofveve als medicijnquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
Trump zegt corona de baas te zijn met pasen
Dan moet je dat op een normale manier vragen ipv me te bedreigen.quote:
het zijn allemaal monstersquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet je dat op een normale manier vragen ipv me te bedreigen.
Volgens één van onze senior rechters heeft ze al jaren een mondkapje...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vrouwe Justitia heeft gesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |